موتورسیکلت

بهترین موتورسیکلت‌های قابل‌خرید در سال ۲۰۱۴

با شروع بارندگی‌ها و هوای سرد، شاید فصل موتورسواری به اتمام رسیده باشد و این فرصت بسیار خوبی برای خرید است. چند نمونه از بهترین پیشنهادات را مرور می‌کنیم.

هوندا گروم
هوندا گروم

هوندا گروم

قیمت پایه: ۲۹۹۹ دلار

گروم جدبد هوندا، با ظاهر زیبا و بی‌نظیر خود، نظر خیلی‌ها را به خود جلب کرده است. این موتورسیکلت ۱۲۵ سی سی مینی‌بایک، می‌تواند به سرعت ۸۸/۵ کیلومتر بر ساعت برسد؛ که البته چنین سرعتی اصلاً برای حرکت در اتوبان مناسب نیست. این موتورسیکلت، بیشتر در مناطق ساحلی و گشت‌زنی‌های ساده به درد می‌خورد. البته از نامگذاری آن نیز می توان همه‌چیز را فهمید. گروم (Grom) به معنی «پسربچه موج‌سوار» است و پیداست که هوندا چه مواردی را در طراحی «گروم» مدّنظر داشته است.

ولی جدا از بحث کاربرد در ساحل، هوندا گروم برای هر کسی می‌تواند جالب‌توجه باشد. حتی می‌توان به عنوان یک جایگزین مناسب برای اسکوترهای معمولی، به آن نگاه کرد. همچنین گروم آنقدر جمع‌وجور است که می‌توان آن را به راحتی در جاهای مختلف هدایت کرد.

موتورسیکلت استاربولت
موتورسیکلت استاربولت

استار بولت

قیمت پایه: ۷۹۹۰ دلار

موتورسیکلت‌سازان ژاپنی هیچ‌وقت از کپی‌کردن مدل‌های امریکایی، شرمنده نیستند و این موضوع را کتمان نمی‌کنند. امّا در مورد این موتورسیکلت، «استار»، شاخه‌ای از کمپانی یاماها، تنها و صرفاً هارلی دیودسون اسپورتستر افسانه‌ای را کپی نکرده، بلکه چیزی بسیار بهتر از آن، خلق کرده است. موتورسیکلت کروزر، بولت، از روی «هارلی آیرون ۸۸۳» تولید شده، ولی در عین‌حال، عملکرد‌های بهتری نسبت به آن، نشان می‌دهد. موتور ۹۴۲ سی‌سی، گشتاور بیشتری تولید کرده و حتی از هارلی هم سریعتر است. همچنین تعلیق و چسبندگی بهتری نیز در این مدل دیده می‌شود و بنابراین، کیفیت رانندگی نیز در بولت، افزایش پیدا کرده است. همین‌طور در قیمت تمام شده نیز، بولت بهتر از هارلی دیودسون عمل کرده و ۴۰۰ دلار از آیرون ۸۸۳ ارزان‌تر است. بر این اساس، خرید چنین موتورسیکلتی، واقعاً به‌صرفه است.

سوزوکی وی‌استورم 650
سوزوکی وی‌استورم ۶۵۰

سوزوکی V-Strom 650 ABS

قیمت پایه: ۸۴۹۹ دلار

مدل‌های وی‌استورم سوزوکی همواره یکی از جذاب‌ترین موتورسیکلت‌ها بوده‌اند. دلیل این موضوع شاید، حفظ کیفیت با قیمت مناسب در طی سال‌های گذشته بوده است. طی دو سال گذشته، تنها ۲۰۰ دلار به قیمت سوزوکی وی‌استورم، اضافه شده است.

وی‌استورم به نوعی، پروژه کم‌خرج بی‌ ام و برای تولید موتورسیکلت است. با این‌حال، موتورسیکلتی است که می‌تواند مسافرت‌های روزانه‌ی شما را به گردشی تفریحی بدل کند. شرایط نشستن راننده در پشت وی‌استورم به گونه‌ای است که برای مسیرهای طولانی، بسیار راحت است و در عین حال دید مناسبی را از اطراف و ترافیک در اختیار قرار می‌دهد. ۶ اینچ قابلیت جابجایی چرخ‌ها، امکان رد شدن ساده و بی دردسر از دست‌اندازها را فراهم می‌کند. مهمترین قابلیت وی‌استورم در این مدل، ABS است که در هوای مرطوب و بارانی، آسایش و اطمینان را برای سرنشین فراهم می‌کند.

ایندیان چیف کلاسیک
ایندیان چیف کلاسیک

ایندین چیف کلاسیک (Indian Chief Classic)

قیمت پایه: ۱۸۹۹۹ دلار

ساخت دوباره یک مدل نمادین، واقعاً سرمایه‌گذاری پرخطری است. همه‌چیز می‌تواند با اندکی فاصله گرفتن از استاندارد مدل اولیه از دست برود. ولی بخش «پولاریس» از موتورسیکلت‌سازی «ویکتوری»، تصمیم خودش را گرفت و همه‌چیز را برای ورود دوباره ایندین، یکی از اولین موتورسیکلت‌های امریکایی، به بازار فراهم کرد. اولین کار، توسعه و بهینه‌سازی موتور دو سیلندر ۱۸۰۰ سی سی بود که می‌بایست صدایی مناسب داشته باشد. این موتور، ۱۶۱/۳ نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند و مهندسان در طراحی این موتور، نوآوری‌های زیادی به خرج داده‌اند.

موتورسیکلت‌های ایندین در سه مدل مختلف کلاسیک، وینتیج و چیفتن در دسترس می‌باشند. با این‌که تجهیزات نسبتاً زیادی در یک موتور ایندین وجود دارد، ولی باز هم پرداخت ۲۰ هزار دلار برای یک موتورسیکلت کروزر، واقعاً مبلغ بالایی است. موتور سیکلت ایندین دارای زین تمام‌چرم و محفظه نگهداری وسایل در مدل وینتیج است. همچنین در مدل چیفتن، یک بادگیر به عنوان استاندارد عرضه می‌شود. بنابراین، هر دو مدل از مدل کلاسیک، گران‌تر خواهند بود. همچنین در تمام این موتورسیکلت‌ها، استارت بدون کلید، انجام می‌شود.

یاماها FZ-09
یاماها FZ-09

یاماها FZ-09

قیمت پایه: ۷۹۹۰ دلار

FZ-09 جدید، حدود ۸۰۰ دلار از مدل قبلی ارزان‌تر است و در عین‌حال، وضعیت بهتری نیز دارد. بنایراین یکی از بهترین معامله‌ها در خرید یک موتورسیکلت‌ خواهد بود. فارغ از منفعت مالی، راندن این موتورسیکلت نیز به تنهایی هیجان‌انگیز و دیوانه‌وار خواهد بود. موتور ۸۵۰ سی‌سی می‌تواند ۱۱۵ اسب‌بخار قدرت تولید کند و می‌تواند شما را به راحتی از میان ترافیک بیرون بکشد.

ویکتوری کراس رودز
ویکتوری کراس رودز

ویکتوری کراس رودز ۸-Ball

قیمت پایه:۱۵۹۹۹ دلار

وقتی صحبت از خرید موتورسیکلت از تولیدات «ویکتوری» باشد، ۸-Ball ها همیشه گزینه‌ی مناسبی هستند و اگر بخواهید کراس رودز ۸-Ball جدید را تهیه کنید، نزدیک به ۲۰۰۰ دلار در پول خود صرفه‌جویی می‌کنید. در همین‌حال، هیچ‌گونه تغییری در شرایطی رانندگی نسبت به کراس رودزهای دیگر مشاهده نخواهید کرد و همان موتور ۱/۷ لیتری دو سیلندر با شش دنده، به همان میزان گشتاور و قدرت را ایجاد خواهد کرد.

کراس رودز‌های یکی از طرح‌های کامل یک موتور سیکلت حمل وسایل (Bagger) هستند؛ هیچ‌گونه کار اضافی بر روی بدنه انجام نشده و خبری از باد گیری بر روی آن نیست و فقط دو «در محفظه» در دو طرف با امکان قفل‌شدن وجود دارد.  اگر کمی پول اضافه در جیب‌تان باشد، ویکتوری، یک سری وسایل و تجهیزات برای الحاق به موتورسیکلت به شما پیشنهاد خواهد داد.

کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰
کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰

کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰

قیمت پایه: ۱۱۹۹۹ دلار

نینجا ۱۰۰۰ می‌تواند به عنوان یک موتورسیکلت مسابقه‌ای کراس‌آور شناخته شود. از ظاهر وطرح آن، که بسیار شبیه به موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای است که بگذریم، این موتور سیکلت می‌تواند در شرایطی، بسیار آرام نیز عمل کند و در شهر تردد کند. با این‌حال، موتور ۱۲۵ اسب‌بخار نینجا هزار کاملاً می‌تواند مانند یک حیوان وحشی در جاده‌ها مانور بدهد. خبر خوب اینکه، این موتورسیکلت، مانند سایر مدل‌های کاوازاکی از سیستم ردگیری سه‌حالته، به اضافه ABS استفاده می‌کند. همچنین در هنگام خرید می‌توان دو محفظه حمل وسایل را برای موتورسیکلت انتخاب کرد.

دوکاتی ۸۹۹ پانیگال
دوکاتی ۸۹۹ پانیگال

دوکاتی ۸۹۹ پانیگال مدل ۲۰۱۴

قیمت پایه: ۱۴۹۹۵ دلار

دوکاتی افسانه‌ای، ۱۱۹۹ پانیگال، موتورسیکلت مسابقه‌ای است که با قدرتی نزدیک به ۲۰۰ اسب‌بخار در پیست مسابقه حرکت می‌کند. با این حال، قیمت این مدل در حالت عادی به ۲۰ هزار دلار و هنگام استفاده از آپشن‌های مدل‌های R به ۳۰ هزار دلار می‌رسد. در مقابل مدل ۲۰۱۴ از دوکاتی ۸۹۹ پانیگال با همان عملکرد، پول‌های زیادی را در جیب‌تان نگه خواهد داشت ومعامله‌ای بسیار پر سود نشان می‌دهد. موتور ۸۹۸ سی‌سی، هنوز هم قدرتی نزدیک به ۱۵۰ اسب‌بخار از خود بیرون می‌دهد که در هر شرایط رانندگی، قدرت خیلی زیادی است. این پانیگال کوچکتر، شاسی خود را از خود مدل‌های بزرگتر، وام گرفته است و همچنین از بسیاری از پیشرفت‌های تکنیکی دوکاتی سود می‌برد. وقتی تکنولوژی و مهندسی و تاریخچه عملکرد دوکاتی را در موتورسیکلت‌های مسابقه درنظر بگیرید، این‌که برای این موتورسیکلت سطح بالای ایتالیایی نزدیک به ۱۵ هزار دلار باید پرداخت کنید، برایتان منطقی‌تر خواهد بود.

هارلی‌ دیویدسون اسپورتستر سوپرلاو
هارلی‌ دیویدسون اسپورتستر سوپرلاو

هارلی‌ دیویدسون اسپورتستر سوپرلاو

قیمت پایه: ۸۲۴۹ دلار

برای خیلی از موتورسیکلت‌سواران، تنها اسم هارلی دیویدسون کافی است تا روی یک موتورسیکلت حساب ویژه‌ای باز کنند. این اعتباری است که تاکنون برای هیچ برند دیگری در این زمینه، ایجاد نشده است. متأسفانه خیلی از موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون، قیمت بسیار بالایی دارند و با جیب افراد شوخی ندارند! ولی وقتی در لیست تنظیم شده به قیمت، به سمت پایین حرکت کنیم، در پایین جدول، به اسپورتستر سوپرلاو برمی‌خوریم که با وجود قیمت پایین‌تر، هنوز هم تجربه رانندگی یک موتورسیکلت هارلی دیویدسون را در اختیار می‌گذارد.

همان‌طور که از اسم سوپرلاو (Superlow) برمی‌آید، این موتورسیکلت، کمترین ارتفاع زین را از زمین (۶۹/۶ سانتی‌متر) دارد که حدود نیم‌اینچ نزدیکتر از هر موتورسیکلت مسابقه‌ی دیگری نسبت به زمین است. بنابراین، این موتور سیکلت برای تازه‌کارها و یا افراد کوتاه‌قد مناسب‌ است. این موتورسیکلت باز هم گران بودن خاص هارلی دیویدسون را  خواهد داشت، ولی در  عین‌حال، از بهبود‌های تکنولوژی در مدل سال ۲۰۱۴ بهره‌ می‌برد. به عنوان مثال، سیستم ترمز بزرگتر و قدرتمندتر در آن استفاده شده که می‌توان در هنگام خرید، از آپشن سیستم ABS نیز استفاده کرد. بهترین نکته درباره این موتورسیکلت هارلی دیویدسون این است که تجهیزات بسیار زیادی برای تغییر ظاهر و سفارشی کردن آن، در دسترس است.

هوندا CTX700N
هوندا CTX700N

هوندا CTX700N مدل ۲۰۱۴

قیمت پایه: ۶۹۹۹ دلار

دومین موتورسیکلتی که در این لیست از هوندا معرفی شده، مدل CTX700N است که یک کروزر شبه‌مسابقه‌ای است که با هدف جلب نظر رانندگان تازه‌کار، وارد بازار شده است. سواری با این موتورسیکلیت بسیار عالی است و محل نشستن آن از زمین ۷۱/۹ سانتیمتر از زمین فاصله دارد. طبق گفته هوندا، موتور دو سیلندر ۶۷۰ سی‌سی در آن در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۲/۷۱ لیتر سوخت، مصرف می‌کند. اگر ۱۰۰۰ دلار دیگر نیز از «جیب مبارک» برای خرید این موتورسیکلت مایه بگذارید، می‌توانید هم از سیستم تعویض دنده اتوماتیک استفاده کنید و هم سیستم ترمز ABS داشته باشید. CTX700N شاید رؤیای یک موتورسیکلت‌سوار حرفه‌ای نباشد، ولی با مدیریت ساده و ابزارهایی که در اختیار راننده قرار می‌دهد، یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای آن‌هایی است که می‌خواهند برای اولین بار، سوار یک موتورسیکلت شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. توفیقی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    موتور فقط هارلی دیویدسون و دیگر هیچ

    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۳۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      فقط دوکاتی چون زیر مجموعه ی لامبورگینی است!!!!

    2. مهدی62

      ۳۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (131 ديدگاه)

      به نظرتون نینجا بهتر نبود؟

  2. محمد حسین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (183 ديدگاه)

    899پانیگال خیلی باحاله

    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۳۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      روح لامبورگینی درون دوکاتی دمیده شده و کاملا در این موتور دیده می شود!!!!!!

  3. pentagon usa

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    سهم ما هم سی جی 125 گوجه ای..

    1. علی دادا

      ۱ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (38 ديدگاه)

      ای کاش سهم ما هم به قول شما همون هوندا 125 بود ولی هوندای واقعی نه این آشغال هایی که الان به اسم هوندا بهمون قالب می کنند!!!

  4. omid

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    موتور فقط هوندا

    1. توفیقی

      ۳۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (1120 ديدگاه)

      فقط هارلی
      موتور آمریکایی باحالتره

      1. LAMBORGHINI DIAM

        ۳۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        یکی از بترین و بزرگترین موتور ساز ها ژاپنی ها هستند . قابل توجه زیگما جان!!!!!

        1. زیگما

          ۳۰ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          مگه من حرفی زدم؟

  5. بهروز

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    مطلب در مورد موتور وحشی Yamaha VMAX

  6. امین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    پس کو BMW ?

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۳۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.
      امین جان متاسفانه نتونسته بیاد.

      ولی استاد موتور ساز ها در تمام مدل ها کلاس ها فقط ژاپن.

      بعدش امریکا و المان و ایتالیا و مالزی و تایوان و ……

      ((( تمام شان و عظمت انسان در فکر اوست )))

      1. امین

        ۳۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (819 ديدگاه)

        مثل این که آلمان تو یه زمینه ای اول نیست!

        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۳۰ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود.

          چرا. هست . ولی تنوعش کمه.

          ولم نباشه رتبه ی دوم رو میاره امین جان.

          ((( ایران و المان )))

          راستی امین در مورد کروز کنترل متن کامل رو برت ایمیل میکنم.
          تو به این جیمیل من پیغام بده تا برات بفرستم.

          ((( MILADOLFG65AMG@GMAIL.COM )))

        2. شهاب

          ۳۰ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (266 ديدگاه)

          ژاپنیا تو کلاس اسپورت بایک سالها حکومت میکردن ولی از زمانی ک BMW s1000 rr اومده یه خورده کمتر حکومت میکنن!

        3. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۳۰ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود بر پدال.

          پدال چرا جوابی که من برای امین گذاشته بودم رو حذف

          کردی؟؟؟

          مخصوصا لینک جیمیلم که گذاشته بودم.

          ((( ایران و المان )))

    2. امیر

      ۱ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (22 ديدگاه)

      راست گفتی هیچی این بی ام دبلیو نمیشه.

  7. جلال

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    ژاپن سلطان موتور سازان جهان
    بهترین قابلیت ها در کنار بهترین قیمت ها……

  8. توفیقی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    وقتی اربابتون میگه هارلی بگین چشم.نظر منو دیسلایک می کنید خودتون رو دیسلایک میکنم.
    رامبو جان آندرتیکر جیسون استاتهام ژان کلود و باتیستا برین ببینید این چشم بادامیها چی میگن.انگار دوست دارن یه MARK 21 (بمب اتمی آمریکا)رو کارخانه های موتور سازی ژاپن بندازیم.هیروشیما و ناکازاکی که یادتون نرفته؟؟؟وحید جین پاچی با توام.کجایی.
    تو شمشیر ساموراییتو بیار منم هفت تیر مگنام کالیبر 50 ام رو.می ترکونمتون حرف اضافی بزنید.
    بچه ها فقط یه شوخیه ناراحت نشید

    1. زیگما

      ۳۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      برادر مگنام رو خوب اومدی.نیروی هوایی آلمان و ژاپن هم از هواپیما های آمریکایی استفاده میکنن.کاریشون نمیشه کرد.عقب موندن دیگه

      1. sahand

        ۳۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (136 ديدگاه)

        نیروی هوایی کره رو یادت رفت بگی!
        دی:

      2. ali

        ۴ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        واقعا متاسفم بدون اینکه اطلاعاتی در مورد صنعت جنگ افزار سازی امریکاداشته باشین حرفی میزنین
        تمامی بخش های کامپیوتری و الکترونیکی جنگنده های امریکا ساخت مهندسین و دانشمند های ژاپنی.

  9. parsa

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    باحال تر از همه
    یاماها fz-9

    1. محمد

      ۱ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (149 ديدگاه)

      دوکاتی تو اون کلاس موتورهای قشنگ تر و باحالتری میزنه

  10. محسن.د

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    انتخاب بین موتورهای ژاپنی و دوکاتی واقعا سخته! البته تو Moto GP که ژاپن رقیب نداره.

  11. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    هوندا هم قیمتش مناسبه هم کاراییش خوبه.اما دوکاتی 899 واسه خودش داستانی داره…

  12. ben

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عزیزان دل دعوا نکنید سلطان موتور سازی دنیا KTM از اتریش فاتح بی چون چرای همه ی رالی ها و بعد اون ژاپن با هوندا قرار میگیره.

    مثل اینکه باز نفر اول یه رگه ی المانی داره :دی

  13. توفیقی

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    انگار بمب اتمی MARK 21 جواب نمیده
    باید بمب اتمی آرماگدون رو روشون امتحان کنیم.
    هارلی دیویدسون بهترین موتور و باحالترین موتوره موتور یه مرد واقعی هارلی هست.ولی موتور لات و لوتها از این آت و آشغالهای ژاپنی و ایتالیایی و آلمانی و اتریشی و هر کوفت و زهرمار دیگه هست.
    هارلی و دیگر هیچ

    1. شهاب

      ۳۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (266 ديدگاه)

      آقا انقد بمب ، بمب نکن! بزا 3 به توان 2 به یه توافقی برسن و تحریما برداشته بشه و همه ما نجات پیدا کنیم!!!!!

  14. ben

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عزیز اون وقت لات و لوت های امریکا سوار چه موتوری میشن؟؟؟
    افرین درست جواب دادی : هارلی دویدسون

    کسی منکر خوبی هارلی نشد اما هارلی موتورسیکلتی نیست که بخواد با بهترین های صنعت رقابت کنه فقط یه اسطوره امریکایی که فک کنم بیشتر مدل هاش دست سازه و سفارشی.

  15. amir.t.

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (533 ديدگاه)

    ایندیان چیف کلاسیک= معرف اصالت وکلاسیک بودنه//////////کاوازاکی نینجا ۱۰۰۰ =معرف سرعت و هیجانه///////////////.همشون خوبن ولی به نظر من این دوتای که گفتم دو تا چی متفاوت هستن و همه سلیقه ی خواهانشون هستن …

  16. على

    ۳۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وقتى اسم دوکاتى رو میبینم یاد بوگاتى میوفتم D

  17. ali

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (375 ديدگاه)

    میگم فرض کن موتور دوکاتی ۸۹۹ رو برداری بزاری رو پراید
    میشه لامبورگینی

  18. ali

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (375 ديدگاه)

    راستی اینم بگم قیمتشم تو ایران خوبه ها
    میصرفه بخری موتورشو بزاری رو پراید
    من حساب کردم با دلار 3 تومن و حالا فوقشم اگه بخواد تو گمرک 5 برابر قیمتش گمرکی بخوره تازه میشه
    224925000 تومن
    به همین سادگی تو این مملکت میتونی یه ماشین خوب سوار شی :d

  19. امیر

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    من چیز زیادی از موتور نمیدونم ولی از ویکتوری خوشم اومد.

  20. Sina.fb

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    **زنده باد هوندا**

  21. امین

    ۱ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    پدال ، آخر هفته که ما خونه ایم مطلب نمیزاری بعد روزای کاری 5 تا 5 تا مطلب جدید میزاری!!!

    البته حق میدم بهتون …. بالاخره شما هم میخواید استراحت کنید
    ممنون.خسته نباشید

  22. masoud v12

    ۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    اگه استطاعت مالی برا خرید اگوستا و دوکاتی داشتین برا خریدش شک نکنین ولی اگه بحث بودجه براتون پیش اومد همون موتور سیکلتهای ژاپنی هوندا و کاوازاکی و یاماها.

  23. نادر

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    تو ساخت موتور فقط ژاپن.اونم فقط یاماها

  24. محسن

    ۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من موتور کاوازاکی عالی بود……………..

  25. حامد MASERATI GT

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    فقط دوکاتی DUCATI

  26. b-king

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (181 ديدگاه)

    موتور فقط سوزوکی بیکینگ!!

  27. شبير

    ۱۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اصلا همه حرفا درست
    این موتورارو از کجا باید بخریم
    یه جوری زدید انگار تو ایران موجوده

  28. arash1354

    ۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    پس سی جی 125 کوشش؟!

  29. حسامrr

    ۳ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم یه suzuki gsx1300r hayabusaدارم.میتونم بگم سریع تر از این موتور وسیله نقلیه ی زمینی دیگه ای در ایران وجود نداره.سرعتی معادل با 330km را خودم با آن دراوردم.0تا100 آن در2الی3 ثانیه به راحتی بدست میاید.به نظر من وحشتناک ترین صدای موتور سیکلت ها نسبت به این موتور هیچ است.چون ماشین ها از فاصله ی خیلی دور که صدای موتور را میشوند از ترس کنار میزنند و راه را برایم باز میکنند.من این موتور را با قیمت 450 ملیون بدون هیچ گونه پلاک مجازی تهیه کردم ولی با این حال از آن فوق الاده راضیم.چون قبلا موتور کاوازاکی1000 وبی ام دبلیو1200 داشتم ولی آن ها دربرابر این موتور هیچند.

  30. mohsenkhazaei

    ۳۱ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    موتو فقط یاماهاکراس 450 yzf…. پس ازموتورهای کراس خبری نیست..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا