دیگر خبری از «ویکتوری»های جدید نخواهد بود؛ چرا که شرکت صنایع پولاریس که کمپانی مادر «ویکتوری موتورسایکلز» محسوب میشود، از توقف عملیات تولید این موتورسیکلتها خبر داده است. کمپانی رقیب «هارلی دیودسون»، در سالهای اخیر برای حفظ موقعیتش در بازار با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده است. اسکات واین (Scott Wine)، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل صنایع پولاریس در این زمینه میگوید:
این تصمیم واقعاً برایم فوقالعاده سخت بود. نهایتاً این تصمیم موجب خواهد شد که شرایط برای هسته استراتژیِ ما، یعنی سرآمد بودن در نوآوری تولید فراهم شود و در همین حال، از رشد و افزایش ارزش سهام در درازمدت اطمینان حاصل گردد.

این تصمیم باعث بهبود سوددهی پولاریس و تجارت جهانیِ ما در زمینه موتورسیکلت خواهد شد و اساساً موقعیتِ رقابتیمان را در صنعت تقویت میکند. تمرکز ما بر روی رشد توأم با درآمد است و در فضایی با منابع محدود، این اقدام باعث میشود که منابع خود را برای برند موتورسیکلتهای پرمیوم و با عملکرد بالای «ایندین موتورسایکلز» و همینطور برند نوآورانه «اسلینگشات» صف کنیم.
در همین حال، پولاریس اعلام کرده که در پی تعطیلی «ویکتوری»، به نمایندگیها در حذف موجودی کنونی موتورسیکلتهای این برند کمک خواهد کرد. البته این برند همچنان در طول ۱۰ سال آینده به تأمین قطعات، ارائه سرویس و خدمات مشمول گارانتی به مشتریان خواهد پرداخت.
«ویکتوری موتورسایکلز» کار خود را از سال ۱۹۹۷ با معرفی مدل V92C آغاز کرده است؛ موتورسیکلتی که منحصراً برای رقابت با هارلی دیویدسون طراحی شده بود. امّا اولین موتورسیکلت تولیدی «ویکتوری»، از چهارم جولای سال ۱۹۹۸ میلادی پا به عرصه وجود گذاشت.
در طول ۱۸ سال گذشته، نهتنها از منابعمان، بلکه از قلب و روحمان در برند «ویکتوری موتورسایکلز» سرمایهگذاری کردهایم و واقعاً به دستاوردی که تیم کمپانی به آن رسیده، افتخار میکنیم.
منبع: automobilemag
حميد
۲۶ دی ۱۳۹۵اینم رفت هر برندی یک روز میره
Viper ACR
۲۶ دی ۱۳۹۵خیلی غم انگیزه.
خدانگهدار ویکتور … ??
دلم تنگ میشه واست…
حامد
۲۶ دی ۱۳۹۵کروزر های خوبی می ساخت. حیف شد.
faramarz
۲۶ دی ۱۳۹۵واقعا حیف شد
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۶ دی ۱۳۹۵جااااااان؟
ویکتوری عشق من بود تو امریکایی ها
هرچقدر از ایندیان بدم میومد عاشق ویکتوری بودم :|
حالا که ویکتوری نیست دیگه به شرکت پولاریس هم علاقه ای ندارم
امیدوارم ورشکسته بشه …
با اون ATV های مسخره ش ? َشبیه آشکاشن
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۶ دی ۱۳۹۵ازین تاریخ به بعد کروزر فقط سوزوکی بولوارد :
http://www.suzukimotorcycles.com.au/sites/default/files/styles/hero_gallery_full_medium/public/models/images/colours/VZR1800BZ_BOU_L6_BBD_R_0_1480555798.jpg
http://www.mcnews.com.au/wp-content/uploads/2016/03/Suzuki-Boulevard-M109R-Black-Edition-5.jpg
http://www.motorcycle.com/images/content/Review/Suzuki-Boulevard-0502.jpg
http://www.suzukimotorcycles.com.au/sites/default/files/styles/hero_gallery_full_medium/public/images/VZR1800BZL6_BOUL_action6_1457322055.jpg
http://dx1media.dx1app.com/products/USA/SU/2016/MC/CRUISER/BOULEVARD_M109R_BOSS/50/METALLIC_MATTE_FIBROIN_GRAY/2000000028.jpg
http://www.mcnews.com.au/wp-content/uploads/2016/03/Suzuki-Boulevard-M109R-Black-Edition-4.jpg
http://www.houseofloy.net/dwloy/M109R/M109R_BOSS_Side.jpg
,و این نشانه ایست برای شما اهل پدال از زیباترین کروزر جهان
باشد که به راه راست هدایت شوید ?
Viper ACR
۲۷ دی ۱۳۹۵کلا از کروزر خوشم نمیاد زیاد.
بیشتر موتور اسپرت میپسندم. اونم دوکاتی و کاوازاکی.
ولی عکس هایی که گذاشتی خیلی قشنگ بودن. خوشم اومد.
نوید جهرمی
۵ بهمن ۱۳۹۵عجب چیزیه. ب دلم نشست.
Mori Ca.
۲۶ دی ۱۳۹۵ویکتوری موتور خوبیه ولی چون شرکت مادرش ایندین رو خریده.. تکنولوژی و سرمایه ویکتوری در جای مناسبی خرج میشه، ایندینی که از هارلی هم قدیمیتره.. و استعدا بالایی برای رقابت با کروز های موجود تو بازار رو داره..
ahmad
۲۹ دی ۱۳۹۵هر چقدر هم زور میزد، آخرش به هارلی نمیرسید!