انگار هر سالی که می گذرد بیشتر حس میکنیم سری فیلمهای ترنسفورمرز (تبدیل شوندگان) اساساً یک محصول ماورایی نیست و کاوازاکی J مفهومی نیز اثباتی بر ادعای ماست. در حقیقت در همان وهله اول در مقایسه با موتور سبک ترون می توان به سه چرخ با قسمت جلوی متغیر اشاره کرد. در حالت مسابقه ۲ چرخ جلو به یکدیگر نزدیک شده و بسیار شبیه مدل توم هاوک شرکت دوج می شود.
این حالت باعث می شود تا کاوازاکی J بسیار همانند یک موتور سیکلت غیرواقعی عمل کند. کلمه بسیار هم به دلیل سیستم فرمان و هدایت آن، ۲ بال مسابقه ای و نیاز به تمرینات ویژه جهت عملکرد بهتر و مناسب تر به کار برده شده است. یک حالت دیگر بر راحتی متمرکز است که در سرعتهای پایین عمل کرده و راحتی و پایداری بیشتری را به وجود می آورد. در همان زمان قاب زیری در قسمت پشت ( اگر بشود این اسم را روی آن گذاشت ) بلند شده و حالت چهارگانه ای یا چهارچرخی را ایجاد می کند.
فکر نمیکنم کاوازاکی واقعا قصدی برای ارائه این مدل در دنیای واقعی داشته باشد ولی از یک مسئله مطمئنیم که جنب و جوشها و حرکاتی در اردوی تیم سبز یا تیم گرین در موضوع محصولات الکتریکی وجود دارد.
براساس مطالب مجله گیز کاوازاکی به یک باتری هیبریدی اختصاصی گیگاسل با ظرفیت بالا از جنس نیکل و فناوری کنترل این باتری اشاره کرده است. قطعا همه ما می دانیم که تحقیق را تنها برای تحقیق انجام نمی دهد.
درجواب دوست عزیزم آرمین 66 عرض میکنم بله اونا دائما در حال طرح دادن هستند چون اونجا خریدار داره اینجا طرح بدی اینقدر میزنن تو سرت تا از فکرت در بیاد اونجا پول و هزینه سوای امکانات همه چی در اختیارت هست فقط باید یک ایده ی خوب داشته باشی اتود های اولیه بعدشم بری کارخونه بگی که چی میخوای یا حتی خودت بتونی بسازی اینجا کوفت هم نصیبت نمی شه اگه طرحی که میزنی خوب باشه خیلی عالی باشه بخوان رو ماشیناشون هم پیاده کنن از خلق الله بابت این کار 2میلیون اضافه تر میگیرن بابت هر ماشینی که تولید میکنن بعد به شمای طراح 500هزار تومان میدن بابت طرح قشنگت دیگه حالی به آدم میمونه
سلام واقعا زیباس!!!! چیزی که من دوست دارم راجبه این موتور بدونم قدرت مانور دادنش هست.به خاطر داشتن دو چرخ جلو فکرنمیکنم خیلی راحت بتونه دور بزنه!!! و البته نظر آقای غفاری که لطف کردن و این محصول رو معرفی کردن حق دارن احتمال پایینی وجود داره که این محصول به تولید انبوه برسه به نظر من کاوازاکی با ساخت این مدل خاص بیشتر سعی داشت تا چشمارو به سمت خودش بکشونه و باتریه خاصی که این موتور داره رو نشون بده البته این نظر منه ممنون
آرمین 66
۱۷ آذر ۱۳۹۲خارجی ها هرروز یک چیز جدید تولید میکنند ما هم فقط بلدیم نظر بدیم؟
amirali
۱۷ آذر ۱۳۹۲ما که نه ازین پولا داریم بخریمش نه وارد ایران میشه پس بهتره درباره عکساش نظر بدیم
مرتضی
۱۷ آذر ۱۳۹۲موتور قشنگیه و ان باله عقبشم گذاشتن تا در صورت بروز هرگونه حادثه سر نشین جر بده
محسن.د
۱۷ آذر ۱۳۹۲انتظار داشتم این خبرو زودتر از اینا تو پدال ببینم!!!
دوست...
۱۸ آذر ۱۳۹۲سلام …
تلفظ صحیح کاواساکی نه کاوازاکی.
غفاری
۱۸ آذر ۱۳۹۲کاملا درست است که تلفظ صحیح کاواساکی است ولی مواردی اینچنین همانند ایسوس که درست آن اَسوس است با کاربرد عام و فراگیر آن تلفظ می شوند
منتقد
۱ بهمن ۱۳۹۲درجواب دوست عزیزم آرمین 66 عرض میکنم
بله اونا دائما در حال طرح دادن هستند چون اونجا خریدار داره
اینجا طرح بدی اینقدر میزنن تو سرت تا از فکرت در بیاد
اونجا پول و هزینه سوای امکانات همه چی در اختیارت هست فقط باید یک ایده ی خوب داشته باشی اتود های اولیه بعدشم بری کارخونه بگی که چی میخوای یا حتی خودت بتونی بسازی
اینجا کوفت هم نصیبت نمی شه اگه طرحی که میزنی خوب باشه خیلی عالی باشه بخوان رو ماشیناشون هم پیاده کنن از خلق الله بابت این کار 2میلیون اضافه تر میگیرن بابت هر ماشینی که تولید میکنن بعد به شمای طراح 500هزار تومان میدن بابت طرح قشنگت
دیگه حالی به آدم میمونه
آرون جهانی مقدم
۲۲ فروردین ۱۳۹۳سلام واقعا زیباس!!!! چیزی که من دوست دارم راجبه این موتور بدونم قدرت مانور دادنش هست.به خاطر داشتن دو چرخ جلو فکرنمیکنم خیلی راحت بتونه دور بزنه!!! و البته نظر آقای غفاری که لطف کردن و این محصول رو معرفی کردن حق دارن احتمال پایینی وجود داره که این محصول به تولید انبوه برسه
به نظر من کاوازاکی با ساخت این مدل خاص بیشتر سعی داشت تا چشمارو به سمت خودش بکشونه و باتریه خاصی که این موتور داره رو نشون بده
البته این نظر منه
ممنون
farzad
۷ مهر ۱۳۹۳زیباست