کاوازاکیموتورسیکلت

کاوازاکی نینجا 250 سی‌سی جدید، خشن‌تر از همیشه، معرفی مدل 2018 موتورسیکلت نینجا

به فاصله کوتاهی پس از معرفی مدل جدید هوندا سی بی آر ۲۵۰ که تحولات زیادی را ازنظر ظاهری و فنی به خود دیده بود، کاوازاکی نتوانست بدون تفاوت بنشیند و سری جدید نینجا خود را در پاسخ به رقیب دیرینه‌اش رونمایی کرد.

کاوازاکی نینجا 250 سی‌سی مدل 2018
درحالی‌که که مدت‌ها بود در شبکه‌های اجتماعی در مورد طراحی نسل جدید نینجا گمانه‌زنی می‌شد و تصاویر جاسوسی و طرح‌های مختلفی منتشر و مورد بحث قرار گرفته بود، ولی هیچ‌یک از این گمانه‌زنی‌ها با حقیقت مطابقت نداشت.

کاوازاکی نینجا 250 سی‌سی مدل 2018
کمپانی کاوازاکی به شکل غیرمنتظره‌ای در نمایشگاه موتوشو توکیو ۲۰۱۷ ژاپن، از سری جدید نینجا 250R (ریس) پرده برداشت و بازدیدکنندگان این نمایشگاه را سورپرایز کرد.

طبق اعلام کاوازاکی، طراحی که برای حجم ۲۵۰ سی‌سی انتخاب شده به‌صورت هم‌زمان برای حجم‌های ۳۰۰ و ۴۰۰ سی‌سی هم لحاظ می‌شود.

حال در ادامه به بررسی مختصر نسل جدید سری ۲۰۱۸ نینجا می‌پردازیم.

 

انجین تقویت شده
شگفتی اصلی که قطعاً از شنیدن آن حیرت‌زده خواهید شد، مشخصات انجین و قدرت احتراق و رانش نسل جدید نینجا است.

کاوازاکی نینجا 250 سی‌سی مدل 2018
نینجا ۲۵۰ سری جدید از یک انجین دو سیلندر فول انژکتور نسل جدید استفاده می‌کند. (جزئیات سیستم انژکتور جدید هنوز اعلام نشده ولی قرار است مجموعه سیستم با استاندارد یورو ۴ تولید شود)

مهندسین جادوگر کاوازاکی توانسته‌اند از انجین این موتور بیش از ۳۹ اسب بخار قدرت بگیرند و بار دیگر به دنیا ثابت کنند چرا در زمره بهترین‌های موتورسیکلت‌سازی جهان جای دارند.

کاوازاکی نینجا 250 سی‌سی مدل 2018
از باب اهمیت این میزان قدرت انجین در نظر داشته باشید که نسل قبلی نینجا ۳۲ اسب بخار نیرو داشت و هوندا سی بی آر ۲۵۰ با موتورسیکلت جدیدش توانسته بود انجینی با قدرت ۳۸.۷ اسب بخار تولید کند و برای نینجا شاخ و شانه‌ای اساسی بکشد.

(جهت مطالعه مقاله موتورسیکلت جدید هوندا CBR 250 به این لینک مراجعه کنید).

قدرت انجین فعلی نینجا به حدی زیاد است که علیرغم حجم ۲۵۰ سی‌سی‌اش، مشخصات خروجی‌اش با موتورسیکلت ۳۰۰ سی‌سی یاماها R3 و موتورسیکلت ۴۰۰ سی‌سی KTM تقریباً برابر است و یارای رقابت با آنها را دارد!

حالا کاواساکی ثابت کرد به سادگی از رقابت باز نمی‌ماند و می‌تواند همچنان قدرتش را به رخ هوندا بکشد.

انجین جدید دارای گیربکس شش سرعته بوده و حداکثر گشتاورش معادل ۲۳.۵ نیوتون متر است.

نوآوری در طراحی ظاهری (زبان طراحی جدید نینجا)
طراحی نینجای جدید تغییرات جدی به دنبال داشته و کارشناسان آن را به‌عنوان زبان طراحی جدید خانواده نینجا شناسایی کرده‌اند.

کاوازاکی نینجا 250 سی‌سی مدل 2018
پیش از هر چیز چراغ‌های دوقلوی جلو از فرم قبلی خود خارج شده و دو چراغ LED مدرن تا حدی خطی شکل با حاشیه فلاپ ضخیم اخمو، تهاجمی و خشن پیدا کرده‌اند. (فرم کله و چراغ‌ها به‌نوعی الگو گرفته از نینجا اچ ۲ است.)

کاوازاکی نینجا 250 سی‌سی مدل 2018
دماغه موتورسیکلت شکل آئرودینامیک تری پیدا کرده و زاویه بیشتری دارد و به قول معروف نوک تیز شده که این امر در شکافت و دفع اثر منفی باد مؤثر است.

تلق جلو نیز خیلی بزرگتر و بلندتر شده. در حقیقت به یک تلق مناسب ردلاین تبدیل شده درحالی‌که تلق‌های قبلی تناسب چندانی برای ردلاین نداشتند.

البته بزرگ شدن تلق به‌هیچ‌وجه در زیبایی فرم موتورسیکلت اثر منفی نداشته و طراحان کاواساکی تناسب اجزا را به‌خوبی حفظ کرده‌اند.

شاسی ارتفاع کوتاه‌تری پیدا کرده و فاصله آن از سطح زمین کمتر شده که این به اسپرت تر شدن موتورسیکلت منجر شده.

در عین حال اسکلت شاسی تقویت شده و ضخامت استحکام بسیار بیشتری پیدا کرده که در مهار شوک‌های وارده مؤثر است.

فرم زین‌های دو تکه، شکل بهتری پیدا کرده و راحتی بیشتر راکبین را به همراه خواهد داشت.

کمک‌های تلسکوپی جلو و سوییم آرم عقب فقط اصلاحات جزئی نسبت به نسل قبلی داشته و روان‌تر شده‌اند که مسلماً به‌مانند نسل قبلی کیفیت سواری عالی به همراه دارند.

کاوازاکی نینجا 250 سی‌سی مدل 2018
باک ۱۴ لیتری آن برآمدگی و انحنای بیشتری دارد که گویا برای سوپراسپرت کردن استایل ریس موتورسیکلت این کار انجام شده است.

ورودی هوای فلاپ و خروجی‌های هوا نیز تغییرات قابل توجهی را داشته‌اند. خروجی هوای گرم فلاپ به وسیله یک خروجی خطی سه دهنه کوچکتر در عین حال با قطر بیشتر انجام می‌شود که هوا را با حجم بیشتری منتقل می‌کند.

آینه‌ها فرم چند ضلعی مدرن‌تر و آئرودینامیک تری پیدا کرده‌اند و چراغ عقب نیز با یک مدل جدید فول LED یکپارچه تعویض شده.

البته در این بین برخی از مشخصه‌ها ازجمله رکاب و راهنماها تغییراتی را نسبت به نسل قبلی به همراه نداشته‌اند.

نکته دیگر اینکه فرمان آن از نوع دوتکه جدید است که زاویه بیشتر و حرفه‌ای‌تری دارد و در میانه آن فضای خالی تعبیه شده که برای کاهش وزن، افزایش استحکام و هدایت‌پذیری بهتر، ابتکار بجایی است.

رینگ‌های نینجای جدید نیز از نوع کندویی شکل سابق به یک نوع جدید بسیار خاص ۵ پره‌ای تغییر پیدا کرده‌اند.

پره‌های رینگ‌ها جدید بسیار باریک و خاص طراحی شده‌اند که حقیقتاً به زیبایی بیشتر آن افزوده است. (احتمالاً برای رینگ‌ها از آلیاژ بسیار مستحکمی بهره گرفته شده باشد)

ایمنی، آپشن و تغییرات دیگر
صفحه کیلومتر نینجا نسبت به نسل قبلی کاملاً تغییر کرده است. نسل قبلی صفحه نمایشگر کاملاً دیجیتال داشت ولی نسل جدید دوباره به ترکیب مبتکرانه‌ای از دیجیتال و آنالوگ رو آورده.

صفحه کیلومتر جدید خیلی زیباست و طراحی بی‌سابقه‌ای دارد.

کاوازاکی نینجا 250 سی‌سی مدل 2018
این صفحه کیلومتر کلیه اطلاعات و ارورهای سیستم انژکتور را روی صفحات دیجیتالی به‌صورت هوشمند نمایش می‌دهد ولی دور موتور را به‌صورت آنالوگ (البته با سنسور دیجیتال) نمایش می‌دهد که این مهم در جهت ریس و اسپرت بودن این موتورسیکلت انتخاب بسیار بجایی است و معمولاً برای راکب‌های حرفه‌ای آنالوگ بودن عقربه گاز جذاب‌تر است.

در خصوص ایمنی این موتورسیکلت همچنان برای محور جلو از یک دیسک با دو پمپ ترمز ABS و یک دیسک با یک پمپ ABS برای محور عقب بهره می‌برد.

کیفیت و قدرت سیستم ترمز آن با توجه به تجربه نسل‌های قبلی کاملاً قابل‌اطمینان هستند.

اما سیستم خنک‌کننده نینجا نیز تغییراتی را به همراه داشته و شبکه رادیات آب خنک آن به شکل یک فرم مثلثی کندویی شکل در آمده که در نوع جالب توجه است. (جنس آلیاژ آن هم متفاوت از رادیات های معمولی است)

اگزوز نیز دارای یک طرح خروجی جدید با سپر محافظ تغییر یافته است که به نظر می‌رسد اصلاحات جزئی نسبت به نسل قبل دارد. (در مورد صدای آن فعلاً نمی‌توان نظری داد)

سیستم کلاچ لغزنده نیز به‌عنوان یکی از آپشن های جدید نینجا ۲۵۰ عنوان شده است.

سخن آخر
کمپانی کاواساکی، نینجا 250CC جدیدش را به‌تازگی معرفی کرده و قرار است تولید انبوه آن طی سال ۲۰۱۸ (سال جاری) آغاز شود.


احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد ورود آن به کشور عزیزمان ایران نیز خواهیم بود که جایگزین نسل فعلی‌اش خواهد شد.

البته در مورد قیمت آن نمی‌توان فعلاً نظری داد چون قیمتی از سوی کمپانی اعلام نشده. (به غیر از تصاویر نمایشگاه توکیو، هنوز تصاویر جدید باکیفیت‌تر یا جزئیات فنی بیشتری هم از آن از طرف کمپانی سازنده منتشر نشده است.)

اما نینجای جدید به وضوح از تصاویر محدودش مشخص است که ارتقا کیفیت رنگ، آلیاژ، فایبرگلاس و فیبر کربن بکار رفته در آن افزایش چشمگیری داشته و کیفیت ساخت و قطعات مرغوب‌تری پیدا کرده.

همین موضوع در کنار افزایش مشخصات فنی، مسئله افزایش قیمت آن را اجتناب‌ناپذیر می‌کند.

وزن نینجای جدید ۱۶۷ کیلوگرم است که به خاطر استفاده از آلیاژهای جدید ۵ کیلوگرم نسبت به نسل قبلی سبک‌تر شده. همین موضع انتظار شتاب بیشتر و سرعت تاپ اسپید بیشتر برای آن را قطعی خواهد کرد.

درهرصورت کاواساکی بار دیگر با معرفی نسل جدید محصولش به رقیب دیرینه‌اش هوندا اعلام جنگ کرده و باید دید در آینده نسل‌های جدید نینجا و CBR در برابر هم چه خواهند کرد و کدام‌یک برتری مهندسی و تکنولوژی خود را به رخ دیگری می‌کشد…

نویسنده: احمد جمشیدی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. E 36

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (917 ديدگاه)

    دل بری میکنه واقعا

    موافقم 12
  2. ماتئوس

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چرا اینا تهشون اینقد بالاست ؟؟؟

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. CNA

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (235 ديدگاه)

      من تا حالا سوار موتور نشدم
      ولی فکر کنم دلیلش راحتی‌و امنیته

      موافقم 2
      مخالفم 1
    2. سینا

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چون اسپرت ? و برای آیرودینامیک شدن سرنشینا

    3. محمد

      ۲ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      برای سیستم کمک فنره که به اون قسمت بر خورد نکنه.

  3. محسن

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    لطفا مطالب مربوط به تازه های دنیای موتور را بیشتر در سایت قرار دهید. مرسیی

  4. Mohamad

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (812 ديدگاه)

    قلم زیبایی دارین جناب جمشیدی
    نهایت هنر توصیف و تصویرسازی در غالب جملات از این سیکلت هیولا و دوست داشتنی که تشنه ی به چالش کشیدن رقباست.
    با سپاس فراوان از شما

    1. ahmad

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (659 ديدگاه)

      لطف دارید شما…
      ارادتمندم

  5. پژمان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (46 ديدگاه)

    بعید میدونم زیر ۶۰ تومن قیمت بذارن

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. رضا

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (144 ديدگاه)

      35 میل بزارن.برم سر کار چند ماه بعدش میخرمش
      البته از این دولت همه چیز بر میاد
      راستی اینارو میشه خودمون وارد کنیم؟
      اهواز زندگی میکنم

  6. محمد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (14 ديدگاه)

    قیماشو بیارید پایین مام بخریم ولی با این گاز بدی ماشینای تا صد میلیون عمرا بهت برسن این موتورا یا تکنولوژیای بروز درست شدن و حتی رسیدن بهشون با نینجاهای نسل قبل هم خیلی سخته

  7. حمیدرضا

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    جای خوشحالی داره که هنوز هم موتورهای با حجم پایین تولید میشن و ما در ایران میتونیم سواربشیم واقعا سواریش لذت بخش و البته شتابش کمی ترسناک هست این مدلم که قشنگ اومده روی هوندا رو کم کنه چه رقابت زیبایی باعث هیجان بیشتر برای زندگی انسان میشه
    کاش قیمت ارز یه ثباتی داشت ادم میتونست حداقل با یه برنامه ریزی درست این مدل ها رو هم سوار بشه

  8. Alireza

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بهترین موتری که میشه سوار شد و امنیت داشت نینجا ۳۰۰ واقعا موتوره خودم دوتا دارم ازش راضی راضیم سی بی ۴۰۰ میخوره لعنتی

    موافقم 2
    مخالفم 1
  9. رضا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمتش ۴۲۵۰۰۰ روپیه هست تو ایران ۶۰ میلیون
    تو هند ۳۰ میلیون بیاد تعرفه گمرکی میخوره
    میشه ۶۰ میلیون دو برابر میشه

  10. Garcia Cartel 1997

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    در کل روندن موتور های ریس یا طرح کیپس لذت بیشتری دارن در مقایسه با بنلی یا سایر موتور های فرمون شهری

  11. رضا

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دلار 10.000 تومن ،،، این موتور داخل ایران بیاد قطعا قیمتش 80 میلیون
    به نظر من ایران یه موتورسیکلت خودش بسازه و اسم برندش رو هم بذاره
    کثیر 250 40 اسب بخار با ترمز ABS دو سیلندر قیمتشم 25 میلیون بهتر از اینکه
    80 میلیون پول کاواساکی 2018 بدی یا اینکه یه بنلی بخری سوپر توربو روش نصب کنی
    شتابش میشه دو برابر کاواساکی 0تا 100 هم میاد روی 5 ثانیه با وجود سوپر توربو
    من 15 ساله موتور سوار میشم من اگر باشم 80 میلیون پول کاواساکی 2018 نمیدم

    1. مجید

      ۲۵ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (3 ديدگاه)

      قیمت امروز 120 میلیون تومان است

  12. رضا

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    البته یه چیزم بگم درسته این موتور 80 میلیون اما کسی پول داشت بهترین موتور 250
    ایران چون 39 اسب بخار قدرت تولید میکنه اگر کسی از نظر وضعیت مالی مشگل نداشته
    باشه و عشق موتور باشه میتونه بخره ،،، ولی من پول داشته باشم نمیخرم چون رانندگی
    با این موتور کار هر کسی نیست حداقل باید 3 سال روی 200 سی سی نشسته باشی
    تا بتونه واقعا با قلق های این موتور رانندگی کنی

    موافقم 2
    مخالفم 1
  13. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    موتور سیکلت کاواساکی یکی از بهترین برند های جهان 250cc
    39 اسب بخار
    گشتاور ،،،، 23.5در دور 10
    نسبت به نینجا 250 دوسیلندر قبلی 5کیلو سبک تر شده اما بدنه مقاوم تر شده
    طراحی کیلومتر به خوبی انجام شده
    سیستم ضد قفل ترمز ABS
    موتور خوبیه برای شهر الودگی صوتی و الایندگی کمی داره
    فقط دوتا سیستم روش طراحی میشد خیلی خوب بود
    سیستم روشن شدن موتور با اثر انگشت به جای سوییچ برای بالا بردن ضریب امنیت
    و طراحی اگزوز یورو7 که گاز های خروجی موتور رو تبدیل به بخار اب میکنه میاد بیرون
    بدون اینکه از قدرت اسب بخار کم بشه این دوتا تکنولوژی اگر روش بود فکر کنم
    این موتور فروشی نبود به هیچکس نمیدادن

  14. علی

    ۲۱ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    اگر ایران برای استفاده داخلی خودش موتورسیکلت بسازه نیاز به واردات نیست
    و نیاز نیست این همه ارز بخاطر یه موتورسیکلت از کشور خارج بشه
    فقط کافیه 1 سال وقت بذاره ،،، تا حجم 400 سی سی مشگل ایجاد نمیکنه
    بالاتر از حجم 400 سی سی چون شتابش میاد زیر 5 ثانیه برای شهر و خارج شهر
    مشگل ساز و کنترل شتاب زیر 5 ثانیه نیاز به 10 سال تجربه موتور سواری هست
    البته همین 250 سی سی های جدید هم شتاب های کمی ندارن و با عوض کردن چند دنده
    شما رو به سرعتی مطلوب میرساند از نظر من موتور سوار کسی هست که همیشه کلاه ایمنی
    ذانو بند زیر شلوار و کتف بند و ارنج بند زیر لباس خود دارد و کسی است که از سرعت
    100 کیلومتر در ساعت تجاوز نکند و به قانون احترام بگذارد این شخص موتور سوار است
    جای سوییچ یک صفحه الکترونیکی میشه طراحی کرد و وقتی مغز هوشمند برد های الکتریکی
    اثر انگشت شخص راشناسایی کردن برق باطری به موتور را اجازه میدهند یعنی وضعیت کلید تو حالت وسط اینجا به یک قطع کن و وصل کن برق هوشمند باطری به صفحه الکتریکی احتیاج
    که حالت اثر انگشت را بعد از شناسایی فرمان میدهد اینجوری تا شخص نباشد هیچ فردی قادر به روشن کردن موتور 250cc نخواهد بود این سیستم جایگزین سوییچ است و دیگر برق مستقیم به سر سوییچ نخواهد رفت
    سیستم بعدی اگزوز تکنولوژی پیشرفته ای که از اگزوز یورو 6 بالاتر خواهد بود
    فکر کنید موتور شما 40 اسب بخار قدرت تولید میکند این 40 اسب خروجی ایجاد میکند
    و خروجی گاز های مختلفی مثل هیدرو کربن ها مونواکسید کربن و سایر الایندگی تولید میکند
    فیلتر های جدید در خروجی سیلندر و اگزوز این گاز ها را دریافت و تبدیل به بخار اب میکنن
    و الایندگی به نقطه صفر میرسد ،،، با دو روش میشه این کار رو انجام داد
    ساخت موتور هایی که با آب کار میکنن ساخت همون موتور بنزینی اما با تفاوت فیلتر های مخصوص و اگزوز های مخصوصی که از گاز های خروجی توسط موتور بوسیله بنزین بخار آب تولید میکنن موتورسیکلت های برقی هم خوبه اما موتور سیکلت های برقی مسیر 500 کیلومتر یا 1000 کیلومتر رو نمیتونن رانندگی کنن حتی تو مسیر های 200 کیلومتری برق خالی میکنن و شما باید این ها رو شارژ کنید و برای مسیر های کوتاه هستن
    پس اگزوز هایی که از موتور ها بخار آب تولید میکنن و مسیر طولانی تری هم طی میکنن
    الویت بهتری دارن شما هر چقدر بنزین هم بریزی خیالت راحت هست که از اگزوز بخار آب میگیری و الایندگی نداری برای ساختن همچین چیزی حداقل یک سال زمان احتیاج و وقتی ساخته بشه دیگه بخاطر موتور های 250 واردات نمیکنی و از کشور بخاطر یه موتور 250 و الودگی ساده که قابل حل شدن دلار خارج نمیشه ،،،،، Motor 250cc

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. ahmad.j

      ۷ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (659 ديدگاه)

      هوندا و کاواساکی برند هایی هستن که توی تمام دنیا فروش دارن و از اروپا تا آمریکا بازار مصرفی بزرگی دارن که خیلی شرکت های کوچک توانایی رقابت با محصولاتشون رو ندارن
      با سابقه بیشتر از نیم قرن تو عرصه موتورسیکلت سازی تازه تونستن با یک تکنولوژی خاص به 39 اسب بخار قدرت با حجم 250 برسن
      بعد شما میخواید توی داخل خودکفا بشید و دیگهاز اونا محصولاتشون رو نخرید؟
      مگه برنج و کندمه؟!
      صنعت خودکفایی نمیشناسه.
      بلکه صرفا همکاری و مشارکت در اون معنی میده.

      موافقم 3
      مخالفم 1
  15. اشکان

    ۲۱ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    این موتورسیکلت کاواساکی که 70 ساله موتور میسازه عجوبه هستش
    250 سی سی بسازی که با 400 سی سی رقابت کنه این ژاپنی ها خدای موتور هستن
    با اینکه کشور کوچیکی نسبت به ایران هستش و از منابع محدودی هم استفاده میکنه
    خدای موتور هستن و علم وتکنولوژی ساخت موتورسیکلت بالایی دارن KAWASAKi ژاپن

  16. امید

    ۱۲ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالیه من مدل 2017رو داشتم ولی الان چه فایده ای داره دیدن اینا وقتی حتما قیمتش بالاتر از ۸۰ میلیونه

  17. احسان

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    درود بر شما دوست عزیز”

    ببخشید میخواستم بدونم که آیا کسی میدونه که این مدل جدید نینجا تا چه تاریخی وارده ایران میشه..؟

    ممکنه تا 3-4 ماه اول سال 1398 وارد بشه..؟

    چون بنده قصده خرید دارم اگر دوستان راهنمایی کنند خیلی ممنون میشم..

    با تشکر ???

    1. ahmad.j

      ۷ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (659 ديدگاه)

      شرکت کویر موتور (نمایندگی کاواساکی در ایران) فعلا برنامه ای واسه عرضه اون نداره بخاطر تحریم ها
      ولی ممکنه سال آینده تعداد محدودی وارد بشه
      در حالت اگرم بیاد قیمتش قطعا بالای صد میلیون تومان خواهد بود.

    2. مجید

      ۲۵ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (3 ديدگاه)

      الان اومده و قیمت 120 میلیون تومان است

  18. وحدت

    ۳ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از توضیحات و نظرات دوستان ممنون … من هم امروز رنگ مسی اونو پیش پرداخت کردم . که شرکت کویر قراره تا دوماه اینده تحویل بدهند .. قیمت اقساطی ۲۵ درصد نقد و الباقی ۱۴ ماهه … جمع قیمت اقساطی ۱۲۶ میلیون تومان میباشد ..

  19. بیگدلی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    همین امروز بالاخره رفتم کویر موتور ارسباران و یدونه پیش خرید کردم.
    یا رنگ مسی تحویل میدن یا سبز .
    هنوز درباره رنگ های وارداتی زیاد اطلاعات ندارن که چی میخواد بیاد
    سبز استیکر دارشو دیدم خیلی خوب بود
    فقط حیف اون مدلش ABS نداشت
    قرار شده فول اپشنشم بیارن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  20. محمدی

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (14 ديدگاه)

    باسلام یکی از مشکلات بزرگ درانتخاب موتور سوارشدن قبل از خریده که توهمه جای دنیا رعایت میشه ولی اینجا اول ۲۳۰ ملیون میخری بعدسوار که شدی تازه متوجه میشی ای بابا بعنوان مثال یاماها رو بیشتر خوشت اومده ولی دیگه کاری نمیشه کرد دوستان گرامی اگر اهل سواری با نفر دوم یا ترکنشین هستید سوپراسپرت رو بیخیال بشین چون فرم صندلی وموتور برای یکنفر طراحی شده دومین تجربه شخصی ام رو بگم اینکه اگر خریدید چهارچشمی مرافب باشید زمین نخورید واز اون مهمتر اینکه توسرعت به هیچ وجهی ترمزجلو را استفاده نکنید چون موتورسنگینه ودرجا زمین گیر میشویدخدای ناکرده اگرهم زمین خوردید علاوه بر شکستگی استخوان قلبتون هم میشکنه چون میشه اول بدبختی فلاپ وقطعه جواهرنایاب میشه وای کاش همونجوری بفروشیدچون خرج هم بکنی بار موتور اول نمیشه امیدوارم همیشه صحیح وسالم سوار بشید ولذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا