موتورسیکلتیاماها

یاماها از MT-10 مدل 2016 خود پرده برداشت

موتورهای ام تی یاماها اغلب جزو بزرگ‌ترین جاذبه‌های هر نمایشگاهی بوده‌اند اما این بار یاماها تصمیم گرفته بود که تا الآن در مورد اطلاعات موتور و قیمت جنگندهٔ جدید خود کاملاً چراغ خاموش رفتار کند و اطلاعاتی ارائه نکند.

2016 Yamaha MT-10
۲۰۱۶ Yamaha MT-10
درحالی‌که این موتور که از خانوادهٔ ام تی ها است اساساً یک YZFR1 می‌باشد که یک فرمان کوچک‌تر و با کمی تغییر جایگزین یک فرمان بزرگ‌تر شده است. در طول تاریخ تغییرات و تبدیلات بسیاری را شاهد بودیم اما گویا یاماها صدای خریداران خود را شنیده و می‌دانست که آن‌ها چه می‌خواهند.
2016 Yamaha MT-10
۲۰۱۶ Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10
۲۰۱۶ Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10
۲۰۱۶ Yamaha MT-10
2016 Yamaha MT-10
۲۰۱۶ Yamaha MT-10
یاماها MT-10 در یک نگاه:
قدرت موتور: ۱۶۵ اسب بخار، ۱۱۵۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۱۱۱ نیوتن متر در دور ۹۰۰۰ دور بر دقیقه
حجم موتور: ۹۹۸ سی‌سی
ارتفاع صندلی: ۸۲۵ میلی‌متر
وزن:۲۱۰ کیلوگرم
قیمت: ۹۹۹۹ یورو
2016 Yamaha MT-10
۲۰۱۶ Yamaha MT-10
یاماها ادعا می‌کند که این موتور بهترین موتوری است که تا به حال تولید نموده بسیار امیدوار‌ است تا بتواند خاطره ناامیدکنندهٔ FZ1 خود را از یادها ببرد. و
علاوه بر قدرت بسیار خوب این موتور قیمت آن است که باید اشاره شود که تقریباً از نظر قیمت در حدود موتورهایی مانند BMW S1000 و Kawasaki Z1000
می‌باشد که هرکدام از این موتورها در محدودهٔ ۹۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ یورویی هستند.
2016 Yamaha MT-10
۲۰۱۶ Yamaha MT-10
همچنین شرکت یاماها یک فروشگاه گستردهٔ لوازم یدکی برای موتورهای جدید خود فراهم کرده است که در این فروشگاه لوازمی چون صداخفه‌کن آکراپوویچ، صفحه نمایش بزرگ‌تر، دستگیره‌های گرم شونده و صندلی‌های نرم و راحت برای آن‌هایی که به دنبال راحتی بیشتر با موتورسیکلت خود هستند ارائه می‌دهد. ترجمه: محمدرضا علیخانی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. احسان آرسنالی

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    خیلی خوفه.
    منم پرواز 100 سی سی دارم خخخخ.
    میخوام عوضش بکنم پالس 135 بگیرم. اگه کسی موتور باز هست نو اطلاعاتی داره راهنماییم بکنه.

    1. ahmad

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (659 ديدگاه)

      با 135 سی سی تفاوت خاصی احساس نمیکنی
      حداقل به 160 سی سی و یا بالاتر باید برسی تا از یه شتاب معمولی و متوسط بهره مند بشی
      ضمناً پالس هم چندان تعریفی نداره و کیفیت هندلینگش پایینه. بهتره از آپاچی استفاده کنی
      البته اینها برای کسب تجربه و مهارت خوبن ولی هیچکدوم کیفیت بالایی ندارن

      موافقم 1
      مخالفم 2
    2. moein

      ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (856 ديدگاه)

      احسان جان همین متور که داری اگه ازش راضی هستی بزار برات کار کنه زیاد تفاوتی نداره
      من سواری گرفتم کیفیت قطعاتش پاینه در ضمن وقتی زمین خیسه متور اصلا کنترول نداره
      در مورد این پست هم بگم که کاملا از نظر فنی قابل قبوله ولی کاشکی یه فلاپ برای روی انجین طراحی می کردن اونجوری ظاهرش بهتر می شد

  2. حبیب

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (169 ديدگاه)

    فقط یاماها 100

    موافقم 1
    مخالفم 2
  3. امیر.عارف

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    زیبا و مطمئن. کلا یاماها موتورهای قابل اطمینانی تولید میکنه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. A.B

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (208 ديدگاه)

    روغن بغلم میخوره دود کنه؟ یا مستقیم باید بریزی باکش!؟

  5. شکوفه های کویری

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (432 ديدگاه)

    بنظرم اگه شرکتهایی مثل یاماها و یا کاوازاکی بر روی ساخت ماشین های سوپر اسپرت هم تمرکز کنند خوب میشه،اونموقع به عنوان تنها سازنده تخصصی سوپراسپرت در ژاپن شناخته میشن، یعنی مثل فراری و لامبورگینی بصورت حرفه ای رو طراحی و ساخت سوپر اسپرت ها فعالیت کنند،چون بنظرم کمپانی های معروف و بزرگی مانند یاماها و کاوازاکی توانایی انجام این کار رو دارن.

  6. احمد باقری

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    موتور خیلی باحالی شده.

  7. بهنام طیبی

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    بهترین موتورسیکلت های جهان به صراحت اعلام میکنم متعلق به کشور ژاپن.
    واقعا ژاپن رودست نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا