بسیاری از موتورسیکلتهای الکتریکی از نداشتن طراحی با اصالت و جذاب، رنج میبرند. اما شرکت آلمانی یوهامر (johammer) دست روی همین ضعف گذاشته و یک موتورسیکلت الکتریکی بسیار خاص را طراحی کرده است. یوهامر J1 در اصل تکامل یافته موتوری است که در سال ۲۰۱۲ توسط این شرکت معرفی شده بود.
یوهامر j1 در دو مدل با ظرفیت باتریهای متفاوت عرضه میشود. مدل J1.150 با باتری ۸.۳ کیلووات ساعت خود میتواند برد مسافت ۱۵۰ کیلومتر را ارائه نماید. مدل J1.200 هم با باتری ۱۲.۷ کیلووات ساعتی نهایتاً ۲۰۰ کیلومتر برد دارد. سرعت نهایی هر دو مدل به ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. موتور الکتریکی آن هم ۱۱ کیلووات قدرت دارد. طراحی موتور بسیار غیر متعارف است. شاسی از آلومینیوم ساخته میشود. وزن مدل ۱۵۰، زیر ۱۶۰ کیلوگرم و مدل ۲۰۰ هم ۱۷۸ کیلوگرم میباشد. بدنه دارای یک پوسته یکپارچه است که همانند لاک لاک پشت روی آن کشیده شده است. دسته فرمان بلند و اتصال عجیب و جالب چرخ جلو به فرمان هم قابل توجه است. این موتور فاقد داشبورد یا نشانگرهای متداول است در عوض درون هر کدام از آینهها یک صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با وضوح بالا، سرعت و سطح باتری و تمام پارامترهای رانندگی را نشان میدهد. [jwplayer mediaid=”۷۱۲۸۷″] قیمت موتورسیکلت یوهامر در مدل پایه ۲۳ هزار یورو و در مدل ۲۰۰ هم ۲۵ هزار یورو تعیین شده است. [دانلود ویدئو]۲۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
خودم
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳چقدر زشت.شبیه موتور سیکلت پدر بزرگ منه.موتور چیه که دیگه الکتریکی هم بشه.هر روز که علم داره پیشرفت میکنه به دنبالش هم خودرو ها و هم موتورها دارن زشت تر میشن
mory
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳چقد زشته
نمیتونستن شبیه این موتورای معمولی بزنن ولی برقی باشه
این به کنار چقد گرونه
mory
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اضافه میکنم که بردش و سرعتش و مدت زمان شارژش عالیه
اما باید برای مدلای بعدی رو قیافش کار کنن
مهمم خصوصیاتشه نه قیافش
محسن . ک
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳خوشگله که
شبیه حلزونه
احسان(احسان سابق)
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳خوشکل نیست اما خیلی دوستش دارم.خیلی خاصه
پسم
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳واقعا آفرین..من ازاون لاک زرد پلاستیکی و قسمت جلوش خیلی خوشم میاد مخصوصا که برقی م هست
جلال
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام
جللخالق!!!!
این دیگه چی بود؟
از این زشت تر نمیشد؟
این جا گفته شده:
“بسیاری از موتورسیکلتهای الکتریکی از نداشتن طراحی با اصلت و جذاب، رنج میبرند. اما شرکت آلمانی یوهامر (johammer) دست روی همین ضعف گذاشته و یک موتورسیکلت الکتریکی بسیار خاص را طراحی کرده است”
یعنی حالا چون خاصه باید تا این حد زشت باشه :D
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
جلال خدا بگم چی کارت کنه با اون شماره ایی که دادی .
به جیمیل من سربزن .
مرتضی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست عزیز شما چشمات به دیدن شاهکار عالم طراحی هوندا 125 !!!!!!! عادت کرده در برابر اون رخش ژاپنی این موتور چه حرفی واسه گفتن داره؟؟؟ هر چی هوندا 125 بی صدا و زیبا و سبک و ایمن و ایرودینامیکه و با پرستیژه این آلمانیه برعکسشه!!!!!!!!!!!! منظورمو که میگیری؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
طراحیش زشت نیست ولی خب متعارف هم نیست .
اما در نوع خودش خیلی عالیه . از تکنولوژی بالایی هم سود میبره .
زردش از اون یکی رنگه زیبا تره .
((( برای زندگی فکر کنید ولی غصه نخورید )))
مهدی ف
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳25000یورو به چه امیدی
ali
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳فرمونش رو عقبش میذاشتن درست میشد
رضا
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی گرونهبجای این یه یاماها yf125 میگیری 6000یورو.هم زیباتره هم کاربردی تر و هم اینکه17-18هزار یورو واست میکنه که میشه به عبارتی خرج 50 سال بنزینش!!!
شاهین
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳طراحیش بد نیست اما خب قیمتش بالاست.
از نطر من موتور فقط هوندا CBR و بی ام و.
علی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳هوندا رو عشقه.مسئولین محترم اخر کار به این نتیجه رسیدن که موتورهای بالای 250سی سی رو با پلاک ملی ازاد کنند که در حال حاظر از طرف یکی از شرکت های موتورسیکلت ساز عرضه میشه.مردیم از بس سوار 125 سی سی ها شدیم.
مصطفی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی زشته!
امید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اصلا با این قیمت کسی میره بخره این موتورو؟
sadegh
۱ اردیبهشت ۱۳۹۳موتور فقط دوکاتی
علی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳من به عنوان یه مهندس مکانیک،از طراحی زیبای این موتور لذت بردم
parham
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳وقتی خانم سوارش بشه همین میشه دیگه!!!!!!!!!!!!!!
مهرداد
۲۳ مهر ۱۳۹۴از این علف زن کوچیکا دیدین؟ که شبیه تراکتورن؟ اینم اگه به عقبش تیغیه اضافه کنین همون میشه .
salar
۱۷ فروردین ۱۳۹۶وای خداااا عاشقش شدم این تو ایران نیس؟خیلی خاااصه لامصب
پدال پاشو واو دوتا جا داره مگه ادم با این خسته میشه اخ
لامصبا میدونن چی طراحی کنن به ما ایرانیا چین یه طرح مسخره بده عاشقش میشیم
ولی این لامصب موتور معلومه با هزار تا فکر طراحی شده خیلی خاصله خوشم اومد