جدیدترین محصول آپریلیا، قیمت و مشخصات فنی جالب توجه دارد. موتورسیکلت RS457 یک سوپربایک ایتالیایی است که برای رقابت با مشهورترین مدلهای ژاپنی آماده میشود.
برای علاقهمندان موتورسیکلتهای اسپرت با بودجهی محدود، تولیدات متنوع از برندهای ژاپنی ساخته شده است. در گروه آماتور و نیمهحرفهای، هوندا، یاماها، کاوازاکی و سوزوکی، مدلهای پرشتاب مجهز به پیشرانه ۳۰۰ تا ۹۰۰ سیسی دارند. مثلا قیمت هوندا CB600RR از ۱۲ هزار دلار شروع میشود و یاماها R7 نیز، ۹ هزار دلار است. حتی یاماها R3 مجهز به پیشرانه ۳۲۱ سیسی به عنوان یکی از ارزانترین موتورسیکلتهای سوپراسپرت ساخت ژاپن، آستانه قیمت ۵۵۰۰ دلار دارد.
آپریلیا و دوکاتی در بازار جهانی، محصولات نسبتا گران عرضه میکنند. موضوع جالب، قیمت ۱۱۵۰۰ دلاری برای آپریلیا RS660 است و به همین دلیل RS457 آپریلیا با آستانه قیمت ۶۸۰۰ دلار، جذاب به نظر میرسد. مدل ۲۰۲۴ آپریلیا RS457 از پیشرانه ۲ سیلندر، ۴۷ اسب بخار قدرت و ۴۹ نیوتنمتر گشتاور میگیرد.
سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت آپریلیا RS457 با وزن خالص ۱۷۵ کیلوگرم، حدود ۴/۵ تا ۵ ثانیه پیشبینی شده و نهایت سرعت، ۱۸۰ کیلومتر برساعت خواهد بود. برای مقایسه، آپریلیا RS660 در زمان ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و نهایت سرعت ۲۳۰ کیلومتر برساعت دارد. آپریلیا RS457 اوایل سال ۲۰۲۴، علاوهبر اروپا در امریکا و کانادا عرضه خواهد شد.
محی
۲۲ آبان ۱۴۰۲میشه ۳۵۰ میلیون،بعد اینجا کاوازاکی زدایکس ۲۵ که ۲۵۰ سی سی هم هست رو میگن ۱۳۰۰،مافیای موتور خیلی بدتر از ماشین هست،تازه مثلا خصوصی هم هستن
P
۲۲ آبان ۱۴۰۲قیمت خیلی خوبی داره ،هرچند طراحی قسمت جلو میتونست بهتر باشه
mehrdad ramezani
۲۲ آبان ۱۴۰۲ظاهرش که خدایی خوشگل نیست، موتورشم که دوسیلندر پس زیاد سواریش جالب نیست نسبت به چهارسیلندر. کی به خاطر ۲هزار دلار هیچ کس یاماها R7 ول میکنه این موتور زشته رو میخره، این دوتا موتور حداقل باید ۵هزار دلار فاصله داشته باشن تا ارزش خرید داشته باشه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۲ آبان ۱۴۰۲حجم موتور ۴۰۰ تا ۷۰۰ سیسی، واقعا بهترین گزینه برای موتورهای اسپرت و آفرود هستند
موتورهای قویتر، برای حرفهایها ست، سنگین و گران
سیاوش
۲۴ آبان ۱۴۰۲دوستان میشه یکی به من توضیح بده که خاصیت اسب بخار چیه؟؟! یا به عبارتی اسب بخار دقیقا چیکار میکنه ؟ آیا فرقش با گشتاور چیه؟
چرا کامیون های کشنده گشتاور بسیار بالایی نسبت به تولید اسب بخارشان دارند؟ و چرا انجین های با تعداد سیلندر کمتر و حجم بیشتر گشتاور بالاتری نسبت به انجین هایی با حجم کمتر و تعداد سیلندر بیشتر دارند؟
چرا انجین های با تعداد سیلندر زیاد اسب بخار بسیار بیشتری نسبت به گشتاورشان تولید میکنند؟
Mr. gt c
۲۴ آبان ۱۴۰۲خیلی ساده گشتاور رو فیل در نظر بگیر و اسب بخار رو یوز پلنگ