چشم اندازدوکاتیموتورسیکلتهارلی دیویدسون

بهترین موتورسیکلت های 2023 در کلاس های مختلف + نظرسنجی

سوپربایک، سوپراسپرت، استریت، رودستر و ادونچر، محبوب‌ترین گروه‌های موتورسیکلت دنیا با زیرمجموعه‌های متنوع هستند. بایک اگزیف، بهترین مدل از کلاس‌های مختلف را برای سال ۲۰۲۳ انتخاب کرده است.

انتخاب بهترین خودرو یا موتورسیکلت، نیازمند بررسی شاخص‌های گوناگون است. علاوه‌بر توانایی فنی، هزینه تعمیر، گارانتی و خدمات پس از فروش برندهای معتبر، قیمت نهایی نیز اهمیت بالایی در شناخت برترین گزینه دارد. فراتر از موارد فوق، سلیقه‌ی مشتری و نیازهای شخصی، برنده‌ی رقابت بین وسایل نقلیه‌ را تعیین می‌کند.

وب سایت بایک اگزیف، به‌تازگی فهرستی از بهترین موتورسیکلت در ۵ کلاس سوپربایک، سوپراسپرت، برقی، رودستر و ادونچر با اولویت هیجان برای سرنشین، ارائه داده است. این خبرگزاری یکی از رسانه‌های مشهور دنیای موتورسیکلت محسوب می‌شود که معرفی مدل‌های استاندارد یا سفارشی را انجام می‌دهد. با هدف تکمیل مطلب، یک نمونه‌ی رودستر تحسین‌شده به انتخاب دیگر منابع نیز، در انتهای مقاله معرفی شده است.

بهترین سوپربایک؛ دوکاتی پانیگاله V4

سوپراسپرت ایتالیایی در دنیای موتورسیکلت با دوکاتی، معنی می‌شود. پانیگاله  V4، سال ۲۰۱۸ توسط دوکاتی معرفی شد و حالا با موتور ۴ سیلندر خورجینی، تفاوت مهمی با رقبای ۴ سیلندر خطی ساخت ژاپن دارد.

دوکاتی پانیگاله V4

پانیگاله V4 از موتور ۱۱۰۳ سی‌سی، ۲۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۴ نیوتن‌متر گشتاور می‌گیرد. این مدل، ۱۷۴ کیلوگرم وزن خالص دارد و در زمان ۳ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. زمان لازم برای ثبت سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت هم، ۷ ثانیه است.

دوکاتی پانیگاله V4 نسخه‌های متنوع دارد که در ارزان‌ترین نمونه با قیمت ۲۳ هزار دلار فروخته می‌شود. قیمت پانیگاله V4 S معادل ۳۰ هزار دلار و مدل سوپرلجرا V4 مجهز به پیشرانه ۹۹۸ سی‌سی، ۱۰۰ هزار دلار است.

بهترین موتورسیکلت سوپراسپرت؛ هوندا CBR600RR

باتوجه به وزن و قیمت بالا در موتورسیکلت‌های مجهز به پیشرانه‌ی با حجم بیش از ۹۰۰ سی‌سی، کلاس ۵۰۰ تا ۷۰۰ سی‌سی محبوبیت جهانی دارند. از سویی دیگر، شتاب عالی و قدرت مانور بسیار خوب، برای موتورسیکلت‌های اسپرت ژاپنی که پیشرانه‌ی ۶۰۰ سی‌سی دارند فراهم می‌شود. در این گروه، یاماها R6، کاوازاکی نینجا ZX-6R، سوزوکی GSX-R600 و هوندا CBR600RR وجود دارند.

هوندا CBR600RR

ظاهرا بایک اگزیف، محصول هوندا را برتر از دیگر رقبای هم‌کلاس ساخت ژاپن می‌داند. موتور ۵۹۹ سی‌سی هوندا CBR600RR، قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۶۶ نیوتن‌متر دارد. وزن خالص این مدل، ۱۸۶ کیلوگرم است و در زمان ۳ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. نهایت سرعت هوندا CBR600RR، حدود ۲۶۰ کیلومتر برساعت عنوان شده، درحالی‌که قیمت این موتورسیکلت از ۱۲ هزار دلار شروع می‌شود.

بهترین موتور سیکلت ادونچر؛ بی ام و R 1250 GS

پیشرانه‌های دو سیلندر تخت با زاویه ۱۸۰ درجه، سری R بی‌ام‌و موتاراد را تعریف می‌کنند. این تجهیزات فنی در کلاس ادونچر که نیازمند عملکرد عالی برای مسیرهای سخت و سواری طولانی‌مدت هستند، اهمیت ویژه‌ دارند. احتمالا به همین دلیل، بایک اگزیف معتقد است بی‌ام‌و R 1250 GS، گزینه‌ای بسیار خوب در کلاس طبیعت‌گردی و سفر محسوب می‌شود.

بی ام و R 1250 GS

موتور ۱۲۵۴ سی‌سی بی‌ام‌و، ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن‌متر گشتاور دارد. مدل استاندارد R 1250 GS، در زمان ۳/۵ تا ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت فراهم می‌کند. آستانه قیمت این محصول، ۱۸ هزار دلار است اما همراه تجهیزات اضافی برای سفرهای ماجراجویانه در طبیعت، ۲۵ هزار دلار هزینه خرید دارد.

بهترین موتورسیکلت برقی؛ هارلی دیویدسن لایووایر

محصول الکتریکی هارلی دیویدسن، چندان پرفروش نیست اما تحسین کارشناسان در کلاس الکتریکی را برانگیخته است. لاو وایر، تجربه مهم برای شرکت سازنده محسوب می‌شود اما احتمالا در سال ۲۰۲۳، توقف تولید خواهد داشت و با نمونه‌ای متفاوت، جای‌گزین خواهد شد.

هارلی دیویدسن لایووایر

موتور برقی لاو وایر، ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۸ نیوتن‌متر گشتاور دارد. وزن خالص این مدل، ۲۵۵ کیلوگرم است و در زمان ۳ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. لاووایر با شارژ کامل باتری ۱۵/۴ کیلووات‌ساعت، ۲۳۵ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. آستانه قیمت این موتورسیکلت برقی، ۲۲ هزار دلار است.

بهترین موتورسیکلت استریت نیکد؛ کی تی ام ۱۲۹۰ سوپردیوک R Evo

برند KTM نسبت به رقبای ژاپنی یا امریکایی، سابقه‌ی کمتری دارد؛ اما با سرعتی بالا در حال جذب محبوبیت جهانی است. باوجود مدل‌های مختلف در کلاس‌های متنوع، ظاهرا سری موتورسیکلت‌های سوپردیوک کی‌تی‌ام در کلاس نیکد (Naked) شهرت بیشتری در سراسر دنیا دارند.

کی تی ام سوپر دیوک

پیشرانه‌ی ۱۳۰۱ سی‌سی برای سوپردیوک، ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل در زمان ۳/۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۷۰ تا ۲۹۰ کیلومتر برساعت (در نسخه‌های فاقد محدودکننده) دارد. قیمت کی‌تی‌ام ۱۲۹۰ سوپردیوک R Evo جدید، ۲۰ هزار دلار است.

بهترین موتورسیکلت رودستر؛ هارلی دیویدسن اسپرتستر

کروزرهای سنگین وزن، طبیعتا برای رانندگی روزانه محبوب نیستند. نسخه‌های اسپرت، خیابانی و نیکد هم، جذابیت لازم برای سفرهای بین شهری فراهم نمی‌کنند. احتمالا به همین دلیل، موتورسیکلت‌های رودستر با پیشرانه حجیم، مثل بی‌ام‌و R9T یا ایندین اسکات، علاقه‌مندان فراوان دارند.

هارلی دیویدسن اسپرتستر

هارلی دیویدسن اسپرتستر (Sportster) از سال ۱۹۵۷ با نسخه‌های مختلف تولید می‌شود. این مدل، نسبت به دیگر محصولات شرکت سازنده، امکان مانور بهتری دارد و پرشتاب‌تر عمل می‌کند. از سویی دیگر، طراحی اسپیدستر مدرن به گونه‌ای است که جذابیت یک موتورسیکلت قدرتمند ساخت هارلی دیویدسن را ارائه می‌دهد. مدل ۲ سیلندر اسپرتستر با پیشرانه ۱۲۵۲ سی‌سی، ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۲۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این موتورسیکلت ۲۲۰ کیلوگرمی در زمان ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌‌رسد و نهایت سرعت ۲۳۰ کیلومتر برساعت فراهم می‌کند. آستانه قیمت هارلی دیویدسن اسپرتستر با مشخصات فوق، ۱۶ هزار دلار است.

از شما مخاطبان عزیز دعوت می‌کنیم، در نظرسنجی انتهای مطلب شرکت کنید. اگر امکان خرید یکی از ۶ موتورسیکلت معرفی شده را داشتید، کدام مدل را انتخاب می‌کردید؟

بدون درنظرگرفتن کلاس، کدام موتورسیکلت را بیشتر می‌پسندید؟ (حداکثر دو مورد)

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸۹ رای

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. ‌ ‌

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (4948 ديدگاه)

    من ماشینو بیشتر از موتور دوست دارم 😐

    موافقم 90
    مخالفم 79
    1. علی جردن

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      ماشین رودستر اسپایدر کروک کانورتیبل بهترین و لذت بخش ترین و حتی امن ترین جایگزین برای موتور سواری و وزش باد لا به لای موهاست مثل موتور خسته کننده نیست

      موافقم 10
      مخالفم 70
      1. آقای همساده

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (100 ديدگاه)

        تا حالا موتور هم سوار شدی؟؟؟

        موافقم 23
        مخالفم 3
    2. ا۱

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (5 ديدگاه)

      مهم اینه که کلا در هرچیزی بهترین و اول۱ و شماره یک۱ اروپا و امریکا یی هست بهترین و اول۱ و شما ه یک۱ در هر چیزی فقط اروپایی و امریکایی از هر لحاظ در هر چیزی بهترین و اول۱ هستند
      باقیش دیگه سلیقست
      یکی موتور دوست داره یکی دیگه ماشین
      البته ماشین هم که معلومه برتری داره نسبت به موتور

      موافقم 9
      مخالفم 14
    3. ابوالفضل

      ۱۸ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ولی من اگه یک انتخاب داشته باشم و زرنگی توش نباشه حاضرم بین ماشین پنج میلیاردی و موتور دو میلیاردی موتورو وردارم من عاشق موتورم و محاله انتخاب اولم نباشه

  2. بهنام

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (905 ديدگاه)

    موتور فقط ژاپنی.

    موافقم 121
    مخالفم 24
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (10478 ديدگاه)

      ماشین هم فقط ژاپنی
      ساعت هم فقط ژاپنی
      پارچه هم فقط ژاپنی
      و
      و
      و
      .
      .
      .

      موافقم 74
      مخالفم 80
      1. Mercedes-AMG PETRONAS F1 team

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1219 ديدگاه)

        دنیا:ما داریم زحمت میکشیم😐

        موافقم 92
        مخالفم 5
      2. Matin

        ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (22 ديدگاه)

        نوید هم فقط ژاپنی🤣

        موافقم 43
        مخالفم 4
        1. Ali

          ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
          سوابق: (172 ديدگاه)

          متین
          قشنگ بود 😂 نوید هم فقط ژاپنی

      3. ۱ا

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (5 ديدگاه)

        اتفاقا
        ماشین هم فقط اروپایی و امریکایی
        ساعت هم فقط اروپایی و امریکایی
        پارچه هم فقط اروپایی و امریکایی
        و و و …
        کلا در هرچیزی بهترین و اول۱ و شماره یک۱ اروپا و امریکا یی هست بهترین و اول۱ و شما ه یک۱ در هر چیزی فقط اروپایی و امریکایی از هر لحاظ در هر چیزی بهترین و اول۱ هستند

        موافقم 20
        مخالفم 35
  3. ali_x76

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (394 ديدگاه)

    هارلی اسپرتستر عجب ابهتی داره.
    عین یه کشتی‌گیر دسته فوق سنگین وزنه، بقیه کنارش شبیه بچه‌های سوسولن.

    موافقم 70
    مخالفم 12
    1. مازیار

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (874 ديدگاه)

      دقیقا؛ و اون چراغ جلوی مستطیل کوچیک یه جلوه خاصی بهش داده، یه تناقض جذاب با هیکل بزرگش

      موافقم 43
      مخالفم 6
  4. amir

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    یعنی دوکاتی از کاوازاکی نینجا h2r بهتره؟

    موافقم 36
    مخالفم 14
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2913 ديدگاه)

      حتما بحث قیمت و استهلاک و قدرت مانور هم مورد توجه بوده
      به شما برنخوره، ما ایرانی‌ها از موتور و ماشین فقط شتاب و قدرت و نهایت سرعت فهمیدیم
      کیفیت رانندگی رو فقط کارشناسان سایت‌های خارجی که صدها مدل تست کردن، می‌تونن تحلیل کنن

      موافقم 103
      مخالفم 12
      1. OM.01

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (552 ديدگاه)

        (به شما برنخوره، ما ایرانی‌ها از موتور و ماشین فقط شتاب و قدرت و نهایت سرعت فهمیدیم)

        یکی از بهترین کامنت آقای اشتری👌
        متاسفانه مردم ایران همه چی رو تو شتاب تاپ اسپید و قدرت میبینن هم در خودرو هم در موتورسیکلت.و اصلا هندلینگ کیفیت رانندگی هزینه نگهداری قابلیت ترمزگیری و هزاران فاکتور دیگه رو در نظر نمیگیرن.

        موافقم 52
        مخالفم 6
        1. وی

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (376 ديدگاه)

          هر کسی که از ماشین ها و موتور ها فقط به عکس و اعداد و ارقام دسترسی داشت همینطور میشد

          موافقم 54
          مخالفم 1
        2. amir

          ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (118 ديدگاه)

          موافقم که مردم ایران همه چی رو تو شتاب میبینن ولی خب منظور من فقط شتابو سرعت نبود

          موافقم 7
          مخالفم 6
      2. R@min

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2061 ديدگاه)

        فکر می کنم H2R اصلا رقیب مستقیم نداره بخاطر موتور سوپرشارژ. اگر اشتباه نکنم موتور دیگه ای این ساختارو نداره.

        موافقم 36
        مخالفم 1
    2. R

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1179 ديدگاه)

      نینجا h2r مجوز تردد خیابون نداره مخصوص پیسته

      موافقم 23
      مخالفم 3
    3. محمد

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (599 ديدگاه)

      کاوازاکی h2r تنفس طبیعی نیست و برای خودش یه کلاس جدا داره که میگن هایپربایک
      کاوازاکی فعلا هیچ رقیب مستقیمی تو این کلاس نداره

      موافقم 24
      مخالفم 1
  5. مردیم از خوشی

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1454 ديدگاه)

    با کی تی ام خیلی حال میکنم
    نسبت به رقباش موتور هاش وزن کمی داره ، همین کنترلشون تو مسیر های شهری را عالی میکنه تو ایران هم نمونه هایی ازش هست

    موافقم 21
    مخالفم 4
    1. A.m.A

      ۶ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      توی ایران انجین 250 موجوده

  6. Saeed

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (213 ديدگاه)

    یه مطلب هم در مورد انواع کلاس موتور بنویسید
    با تشکر ♥️

    موافقم 17
    مخالفم 1
  7. BMW

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1498 ديدگاه)

    موتور هم لعنتی دنیایی داره برای خودش ولی بی ام و ایندفعه یخورده زشت طراحی کرده این موتور رو ولی بازم به دل میشینه برام و دوکاتی که چیزی ندارم براش بگم

    موافقم 10
    مخالفم 1
  8. amir-mr

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (402 ديدگاه)

    کاوازاکی h2 گزینه ی جذاب تری هستش نسبت به دوکاتی,h2سوپرشارژ هم که داره قشنگ کارو در میاره

    KTM هم واقعا جذابه

    موافقم 8
    مخالفم 1
  9. arshiaSVJ

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    از چیزای دو چرخ بدم میاد
    هر چیزی مثل دوچرخه و موتورسیکلت
    ولی یه استثنا هست
    پانیگالهV4 🙂

    موافقم 7
    مخالفم 28
  10. amir-mr

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (402 ديدگاه)

    بنظرم کاوازاکی h2 نسبت به دوکاتی جذاب تره,h2سوپرشارژ هم که داره قشنگ کارو در میاره

    KTM هم واقعا جذابه

    موافقم 18
    مخالفم 13
  11. R

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1179 ديدگاه)

    چرا فقط از موتورهای هزار سی سی نهایت قدرت رو میگیرن

    موافقم 1
    مخالفم 6
    1. محمد

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (599 ديدگاه)

      البته توی تمام حجمها تلاش میکنن بالاترین بازدهی موتور رذو بگیرن
      ولی کلاس ۱۰۰۰ سی سی ،مستقیم با مسابقات موتو جی پی در ارتباطه و هیچ کمپانی نمیخواد تو مسابقات کم بیاره….بعد ۱۰۰۰…. اولویت ۶۰۰ سی سی هست

      موافقم 7
      مخالفم 1
  12. Alireza

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (639 ديدگاه)

    بدون در نظر گرفتن کلاس راستش از وقتی h2 رو دیدم دیگه نتونستم ب سوپر بایک دیگه ای به اندازش توجه کنم، علی الخصوص اون ظاهر وحشیش
    پدال جان یه سوال فنی برای هربار کامنت گذاشتن باید اسمو ایمیلو دوباره تایپ کنم گزینه ذخیره کار نمیکنه، آیا مشکل از مرورگره؟

    موافقم 10
    مخالفم 8
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2913 ديدگاه)

      من بررسی کردم، چنین مشکلی ندیدم
      اگر دیگر کاربران دیدن چنین چیزی هست، لطفا بگن

      موافقم 10
      مخالفم 2
      1. arshiaSVJ

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (1750 ديدگاه)

        منم همین مشکلم دارم

        موافقم 10
        مخالفم 1
      2. مازیار

        ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (874 ديدگاه)

        مدت زیادیه که این مورد هست

        موافقم 12
        مخالفم 1
      3. من

        ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (30 ديدگاه)

        بله، این مشکل رو منم دارم

        گوشی آندروید ۵
        کروم از پارسال بروز نشده، شاید مشکل از این ها باشه

        موافقم 4
        مخالفم 1
      4. حسین دهمرد

        ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2647 ديدگاه)

        چند روزی یه بار واسه منم همینجوری میشه و باید دوباره وارد بشم

        موافقم 3
        مخالفم 1
  13. Radmehr (ایتالیایی فن متعصب)

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (541 ديدگاه)

    دوکاتیو آگوستا 💚🤍❤

    موافقم 14
    مخالفم 4
    1. Carbonado Aventador

      ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      دوکاتی
      ام وی اگوستا
      اپریلیا

      الهه های زیبایی ایتالیا

      موافقم 6
      مخالفم 2
  14. Enzo Ferrari 2008

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    جونم دوکاتی و هارلی

    موافقم 10
    مخالفم 4
  15. حسین دهمرد

    ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    نسبت حجم به قدرت ب ام و رویاییه. با اینکه فقط دو سیلندر داره

    موافقم 9
    مخالفم 8
    1. محمد

      ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (599 ديدگاه)

      ادونچر بی ام و R 1250 GS سالهاست بهترین ادونچر دنیا و انتخاب اول جهانگردان موتور سواره
      تعداد زیادی رو فصل تابستون تو شمال میبینم
      دوستم هم یه نمونه ۱۱۵۰ رو داره

      موافقم 8
      مخالفم 1
  16. سبحان

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (322 ديدگاه)

    من حتی رای ندادم باز کردم دیدم نوشته شما قبلا رای دادید

  17. نویدی

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (392 ديدگاه)

    واسه استفاده روزمره و دائمی،bmw بهترین گزینه ست.

    موافقم 8
    مخالفم 1
  18. حسن

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2090 ديدگاه)

    در سال 1901 ویلیام اس هارلی اقدام به طرح ریزی یک دوچرخه مجهز به انجین کوچک 116 سی سی نمود سپس تصمیم به تغییر پیشرانه با کمک برادران دیویدسون با نمونه 405 سی سی نمودند و در نتیجه موتورسیکلت آنها از دسته بندی دوچرخه موتور دار نیز خارج گردید.
    آنها اقدام به درج یک آگهی تبلیغاتی کوچک در یک مجله خودرویی در ژانویه 1905 نمودند که باعث فروش 3 عدد موتورسیکلت از 5 محصول تولید شده آنها در حیاط خلوت پشت منزلشان شد.

    پیشرفت در فروش و افزایش تولیدات برند Harley Davidson باعث نقل مکان کارگاه به یک کارخانه بزرگتر از ساختار چوب و ابعاد 12 در 18 متر در خیابان چِستانت شد که گرچه همچنان کوچک محسوب می شد ولی از محل تولید قبلی بسیار بزرگ تر بود تا جایی که شرایط تولید 50 موتور سیکلت در سال را برای آنان فراهم نمود.

    در سال 1907 آقای ویلیام اس هارلی از دانشگاه Wisconsin–Madison در رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شد و با توجه به گسترش محیط کاری و افزایش تجهیزات تعداد تولید به 150 موتورسیکلت در سال 1907 افزایش یافت. در همان سال فروش موتور به اداره پلیس نیز آغاز شد که این امر یکی دیگر از پیشرفت های بزرگ برای آنان محسوب گشت تا جایی که ویلیام دیویدسون تصمیم به ترک شغل اصلی خود به عنوان تعمیرکار خطوط راه آهن میلواکی گرفت و به کمک کارخانه هارلی دیویدسون شتافت.

    موافقم 14
    مخالفم 2
  19. OldBoy

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (84 ديدگاه)

    MV AGUSTA Brutale 1000rr

    موافقم 10
  20. ممدصالح

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دبیران پدال مرسی بابت این مقاله فک نمیکردم انقد زود کامنتم مورد توجهتون قرار بگیره و درخواستمو عملی کنید ❤️ چون خیلی از مخاطبان پدال عشق سوپر بایک ها و انواع کلاس موتور سیکلت ها هستن گفتم که راجب موتور سیکلت ها هم بیشتر فعالیت کنید 🙏

    موافقم 11
    مخالفم 1
  21. MP

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (50 ديدگاه)

    عشق سرعت و هیجان باشی اول موتور بعد ماشین!
    پانیگاله 🤤😍

    موافقم 11
    مخالفم 2
  22. yones2012

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من خودم بعنوان کسی که بیشتر از موتور بجای ماشین استفاده میکنه انتخابم از بین همه کلاسهای موتور سواری کلاس نیکد هستش
    اولین چیزی که مهمه راحتی و چالاکی موتوره که بتونی بدون اینکه خسته بشی تو ترافیک و مسیر های شهری رانندگی کنی
    برند کی تی ام موتورای خوب و با کیفیتی میسازه
    فقط یه مشکلی دارن تو ایران قیمت قطعاتش خیلی بالاست

  23. 18:45

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (669 ديدگاه)

    باه باه باه…
    قطعا ب ام و با اون همه قدمت تو ماجراجویی، سرسختی، ایمنی و قدرت لایزال… 💪💪👑
    افسانه پیشرانه باکسر و انتقال قدرت میل گاردان که خودش یه دنیا اطلاعات و اصالت هست…

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. هادی

      ۶ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      این موتورهافیکه بدردنمیخوره موتورفقط پیشرو۱۲۵🤓بنظرتون هنداایرانی که ماسوارمیشیم تواین لیست چندم میشه

      موافقم 1
      مخالفم 1
  24. ،

    ۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (30 ديدگاه)

    V4 فقط.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا