CE 04 امید دارد با تکیهبر فناوری بهروز مانند نمایشگر وبلوتوث و شعاع حرکتی ۱۳۰ کیلومتری به انتخاب بسیاری تبدیل شود.
بازار خودروی هند مصرفکننده موتورسیکلت بسیار زیاد دارد. با پیشرفت فناوری، موجی از این افراد به دنبال محصولات دارای نوآوری و المانهای رایج در بازارهای روز جهان هستند. در همین راستا، بیامو در این بازار از اسکوتر برقی جدیدش با نام CE 04 معرفی کرده است که یک CBU به شمار میرود. بیامو امید دارد بتواند با با تکیهبر طراحی خاص، فناوری بهروز و عملکرد خیرهکننده یک تجربه مناسب شهری را برای مشتریانش رقم بزند.
«ویکرام پاوا»، مدیدعامل گروه بیامو در هند، گفت:
بیامو CE 04 آغازگر یک عصر تازه در حملونقل برقی در خانواده محصولات بیامو هند خواهد بود. این محصول یک ستاره برقی نوظهور به شمار میرود که برای شهر توسعه پیدا کرده است. ساکت ساکت است و چابک رفتار میکند و تردد با آن در شهر بسیار راحت خواهد بود. این محصول شلوغی شهر را به یک زمین بازی تبدیل خواهد کرد.
همانگونه که از تصاویر مشخص است طراحی آیندهنگرانه این اسکوتر بهلطف بهرهوری از پنلهای بزرگ و تخت بیشازپیش خودنمایی میکند و در لبههای آن باعث ایجاد کنتراست یا تناقض شده است. پروفیل کلی این موتور برقی باعث شده تا یک محصول توانا در ذهن مخاطب تداعی شود که به صندلیهای معلق و قطعات روباز مجهز شده است. طراحان این اسکوتر هدف خلق ان یعنی کاربردی بودن را از یاد نبردهاند و یک جایگاه نگهداری کلاه ایمنی و درگاه شارژ هم برای آن تعبیه کردهاند.
یک الکتروموتور مغناطیس دائم مایعخنک نیروبخش این اسکوتر برقی بیامو است که رویهمرفته ۴۲ اسب بخار قدرت تولید میکند و بدنه CE 04 را در عرض ۲.۶ ثانیه به سرعت ۵۰ کیلومتر بر ثانیه میرساند. شتابگیری این اسکوتر تا سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت ادامه پیدا میکند. بیامو برای نیرودادن به این محصول تازه به یک بسته باتری لیتیومیونی تکیه کرده است که که میتواند تا ۱۳۰ کیلومتر راننده خود را همراهی کند.
از جمله فناوریهای مدرن این موتورسیکلت میتوان به نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی TFT با قابلیت انجام دو نرمافزار بهصورت مجزا، اتصال بلوتوث، سواری بدون کلید، دستیار عقب آمدن، کنترل پایداری خودکار یا ASC و سه حالت رانندگی اقتصادی، بارانی و جاده اشاره کرد. بیامو این محصول تازه را با قیمت حدودی ۱۷ هزار دلار در بازار هند عرضه کرده است. نظر شما درباره CE 04 چیست؟ آیا بازار این محصولات در کشور ما موفق خواهد بود؟
HELLO.BROTHERS
۷ مرداد ۱۴۰۳۱۷هزار دلار جای این،بجاش برو ماشین بخر.
زیزیگولو
۷ مرداد ۱۴۰۳ماشینای خوب ژاپنی و کره ای تو این رنج قیمتی زیاده
عباس
۷ مرداد ۱۴۰۳کسی که اینو میخره قبلش ماشینو هم خریده
همه چی که ماشین نیست
شاپور
۷ مرداد ۱۴۰۳وقتی اونا میتونن لیزینگی و با ماهی حداقل ۱۰۰ یورو ماشین برقی بخرن، جای سواله اگه ۱۷هزار دلار به ی اسکوتر پول بدن.
وحید
۷ مرداد ۱۴۰۳واقعا که عجب موتوریه ولی مسئله اصلی اینه که اگر که فرض واردایران بشه چه تعدادی هستن که قدرت خرید همچین وسیله ایی دارن قربون بزرگی خدااین مملکت همه چیش درده
میرزا قاسم
۷ مرداد ۱۴۰۳چه خبره عامو.
همین رو چین میده بیرون زیر ۱۰۰۰دلار باهمین کیفیت.
چشم ابی ها هم برن بلندی های آلپ همون دامپروری شون بپردازند…
حسن
۷ مرداد ۱۴۰۳بیشتر مردم تو کف خرید موتورهای طرح هستن. خرید موتور هم شد رویا . این موتور ۱۷ هزار دلار تو ایران میشه ۳۰ هزار دلار فقط یه عده خاص میخرنش اونم واسه پز دادن به فقرا
Taha Ayoobi
۸ مرداد ۱۴۰۳اوه اوه فرض کن اگه بیاد چی بشه!
طرف موتور بی ام و داره
Dariush
۸ مرداد ۱۴۰۳بهش میاد بیشتر از اینها برد حرکتی داشته باشه
به هیچ وجه ارزش خرید نداره
مخصوصا تو هند
M power
۸ مرداد ۱۴۰۳من خودم موتور سوارم ولی تو خواب هم نمیتونم اینو بخرم…..
ماهان
۹ مرداد ۱۴۰۳البته با دلار ایران حساب کنی میشه 1 میلیارد که گرونه و با حقوق ایران باید 5 سال کار کنی ولی توی اروپا قیمت مناسبی داره و حقوق بالایی دارن