سبد محصولات R 18 بامو موتوراد با معرفی دو نسخه جدید B و Transcontinental گسترش مییابد.
این شرکت از مدل R 18 Transcontinental به عنوان گرندتورر آمریکایی یاد کرده و بنابراین این موتورسیکلت مناسب مسافرتهای طولانی است.
این وسیله نقلیه با توجه به مأموریت خود دارای شیشه جلوی نسبتاً بزرگ است. R 18 Transcontinental همچنین از بادشکنهای همرنگ بدنه، چراغهای محوری، دستهها و صندلیهای گرم شونده متمرکز روی راحتی بیشتر موتورسیکلتسوار سود میبرد. تکمیل کننده تجهیزات این موتورسیکلت نیز چراغهایی با قاب همرنگ بدنه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و سیستم صوتی مارشال با چهار بلندگو و دو ساب ووفر هستند.
مدل R 18 B نیز شبیه برادر خود بوده اما کمی اسپورت تر است. از جمله تغییرات این موتورسیکلت میتوان به شیشه جلوی کوتاهتر، صندلی ساده نازکتر و عناصر مشکی مات در بدنه اشاره کرد.
خریدارانی که دنبال محصولی خاصتر هستند میتوانند مدل فرست ادیشن را سفارش دهند که برای هر دو موتورسیکلت در دسترس بوده و دارای رنگ بدنه مشکی کلاسیک، عناصر کرومی و خطوط سفید میباشد. این مدلها همچنین از صندلی سفارشی و نشانهای فرست ادیشن سود میبرند.
نیروبخش هر دو موتورسیکلت پیشرانه ۲ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت ۹۰ اسب بخاری و گشتاور بیشتر از ۱۵۰ نیوتون متری است. محصولات جدید بامو موتوراد همچنین با آپشن های گوناگونی همچون رنگ متالیک گلکسی در دسترس میباشند.
این دو موتورسیکلت از ماه آینده و با قیمت ۲۱۴۹۵ دلاری برای R 18 B و ۲۴۹۹۶ دلاری برای مدل R 18 Transcontinental عرضه خواهند شد. به این ترتیب محصول جدید بامو موتوراد گرانتر از هوندا گلد وینگ خواهد بود.
Reza Waffen SS
۱۱ مرداد ۱۴۰۰اصلا از اینجور موتورا خوشم نمیاد، موتور باید اسپورت باشه
شاهرخ
۱۱ مرداد ۱۴۰۰خوبه گشتاور بالایی هم داره
ولی بازم تو این سبک هییییییچی به هارلی نمیرسه
واقعا از بین همه موتورا موتورای هارلی رو از همه بیشتر دوست دارم اصلا باهاشون رانندگی نکنم همینکه روشن کنم صداشو بشنوم خودش لذته خاصیه
MAHDI
۱۱ مرداد ۱۴۰۰کلا این سبک موتورهارو دوست ندارم
ممد ژانگولر
۱۱ مرداد ۱۴۰۰چقدر خوبن اینا . اسپیکراشو !!!🙀
R@m!n
۱۱ مرداد ۱۴۰۰سری R بی ام و یه چیز دیگست. البته که این موتورم جذابه.
تو این سبک هارلی دیویدسون و تریمف جایی برای عرض اندام رقبا نمیزارن.
بیژن
۱۱ مرداد ۱۴۰۰یه نگاهی به ایندین بندازید
ابر بهاری
۱۱ مرداد ۱۴۰۰من یه هوندا 125 ایرانی دارم.
5 سال پیش با قرص و قوله ازدواج کردم، گفتم دو سه سال بعدش ماشین میخرم. ولی انقدر قیمتا بالا کشید که به زور از عهده مخارج روزمره برمیام.
انوقت یکی میگه ماشینایی که دوست نداره رو میندازه ته دره!!!
نمیدونم اوضاع چجوری میشه؟ یعنی همین جور باقی میمونه یا بهتر میشه؟ فقط ترسم از اینه یه جور بشه همین موتور هم از زیر پامون درآد! 😞
abdi_mahdi
۱۲ مرداد ۱۴۰۰دوست عزیز مجبوری ازدواج کنی؟!
حسین دهمرد
۱۲ مرداد ۱۴۰۰چی تو خودت دیدی که از هوندا گلدوینگ گرونتری؟
موتور 6 سیلندر فلت هوندا نمونه ی کوچیک موتور پورشه 911 هست.از نظر فنی هیچ موتوری در حدش نیست.
ولی از نظر برندینگ هارلی تو این کلاس حرف اولو میزنه.
اینقدر پهن پیکر ابهت داره ولی احتمال ضربه و آسیب بهش بیشتره . تو ترافیکم خیلی باید حواست باشه.
از همه مهمتر چون موتورش طولیه موقع گاز دادن ناگهانی به یک سمت کج میشه درسته کمه و قلقش دستت میاد و حواست بهش هست ولی این گشتاور اضافی تو موتورهای عرضی دیگه وجود نداره حتی درصد ناچیزی هم اگه باشه چون تو موتور عرضی گشتاور رو به جلو وارد میشه با کمک فنر خنثی میشه.
عیب دیگه ی موتور طولی اینه که سیلندرهاش دقیقا جلوی پا قرار گرفته که تابستون واقعا نمیدونم چجوری تحمل میکنن گرمای موتور رو. بنظر میرسه هواخنک هم باشه.
نمیدونم یاماها vmax هم تو همین کلاسه یا نه ولی اوعجوبه ایه واسه خودش.
Iman99
۱۳ مرداد ۱۴۰۰هارلی تو این کلاس بهترینه هم از نظر برندینگ و هم از نظر فنی و مقایسه از نظر موتور هم چرا خیلی بهتر از موتور گلدوینگ هم هست که نمونه بارز اون موتور شش سیلند خطی ب ام و کا ۱۶۰۰ جی تی که خیلی بهتر از موتور هوندا گلدوینگه یادمه تو یه مجله مقایسه تخصصی هارلی با هوندا گلدوینگ رو میخوندم تو بررسی ها هارلی از همه لحاظ بهتر از گلدوینگ بود یه مورد دیگه هم ب ام و کا ۱۶۰۰ جی تی که یه چیزی بین هارلی و گلدوینگ بود و جنبه اسپرت بیشتری داشت که به نظرم اول هارلی بعد ب ام و بهترین هستن چون تو عملکرد و کارایی و تکنولوژی ب ام و بهتر بود و هارلی هم تو مقایسه مستقیم بهتر از گلدوینگ بود.
حسین دهمرد
۱۳ مرداد ۱۴۰۰درود بر شما k1600 خیلی محشره.
من چون موتورسیکلت آرام و کم سر و صدا رو واسه مسافرت ترجیح میدم زیاد با سر و صدای قلوپ قلوپ هارلی حال نمیکنم.
محمد
۱۹ شهریور ۱۴۰۰خوشبحالت ماکه فقط نگاه میکنیم