موتورسیکلت

CF موتو 1000 سی‌سی؛ سوپربایک چینی برای رقابت با دوکاتی!

فراتر از خودروسازی، چند شرکت چینی برای حضور قدرتمند در بازار موتورسیکلت جهان تلاش می‌کنند. جدیدترین محصول CF Moto مجهز به پیشرانه V4، رقابت با سوپربایک‌های مشهور را هدف قرار داده است.

شرکت CF موتو ۳۴ سال قدمت دارد و یکی از مشهورترین سازندگان موتورسیکلت چین محسوب می‌شود. این گروه صنعتی و برندهای زیرمجموعه، سالانه ۶۰۰ هزار موتورسیکلت تولید می‌کنند. همچنین ۲۰۰ هزار پیشرانه CF موتو برای دیگر سازندگان جهان عرضه می‌شود. انواع محصولات در کلاس خیابانی، اسپرت و سوپراسپرت، کراس، ادونچر، کروزر، نیکد، پلیس و امدادی در خط تولید CF موتو وجود دارند.

جدیدترین محصول CF موتو، ۱۰۰۰ سی‌سی چهار سیلندر با قدرت ۲۰۰ تا ۲۰۴ اسب بخار است. بنابر اطلاعات غیررسمی، پیشرانه این محصول از KTM اتریش تامین خواهد شد و یا تحت لیسانس خواهد بود. البته CF موتو چند مدل پیشرانه ۸۰۰ و ۱۲۵۰ سی‌سی دو سیلندر در سبد محصولات دارد که برای کروزرهای پلیس چین مثل ۱۲۵۰TR استفاده می‌شود.

موتورسیکلت SR-C21

سوپربایک CF موتو هنوز به تولید انبوه نرسیده است اما آخرین مراحل تست را می‌گذراند. طرح این موتورسیکلت حدود دو سال پیش رونمایی و SR-C21 نام‌گذاری شد. هم‌اکنون قوی‌ترین محصول CF موتو در کلاس اسپرت، پیشرانه ۴۵۰ سی سی دارد.

ابرموتورسیکلت چینی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۷ رای

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. JDM

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (747 ديدگاه)

    CF برند قابل اعتمادیه و از طرفی شراکت با KTM زمینه این اعتماده
    ولی عجب طراحی قشنگی داره

    موافقم 46
    مخالفم 86
    1. سامان اذری

      ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (3214 ديدگاه)

      وقتی هوندا سوزوکی کاوازاکی یاماها هست چرا چینی ؟؟؟

      میگی ارزونتره ؟
      میگم یک یا دوسال کار کرده اس رو میخرم
      میگی این شرایط فروش بهتری داره ؟
      میگم همه سایت های خودرویی هر مدل ماشین یا موتور رو با شرایط به فروش میرسونن
      میگی همه اینها که گفتی (من) در خارج از ایران هست
      میگم این موتور هم برا خارج از ایرانه :)

      موافقم 93
      مخالفم 14
      1. JDM

        ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (747 ديدگاه)

        درسته حرفتون و من دربرابر استادی مثل شما جوابی ندارم. درسته تاوقتی سوزوکی،هوندا،یاماها هست چرا چینی؟
        این سوپر بایک اصلا تو بازار و رقابت با بهترینا موفق نخواهد بود اونم تو این کلاس
        اما منظور من از برند بود چون خودم مدتی هم 250Cf رو داشتم هم ktmدوک و هم نینجا 250. این cfmoto اصلا دربرابر برندایی که فرمودین حرفی نداره ولی معیار های مختلفی در انتخاب ما برای خرید ماشین و موتور هست خصوصا در بازار کشور م برند های درجه 2،3 زیاد شدن بخوایم بین هندی ها و چینی ها و برخی برندای دیگه انتخاب کنیم سی‌اف خیلی خوبه و از نظر کیفیت از بقیه چینی ها بهتره تو کشور های دیگه فروش نسبتا خوبی داره محبوب هم هست البته بازار زیر 300cc در کلاس نیکد فقط تو بازارما انچنان درخششی نداشته که محبوب باشه
        البته این کمپانی بعد از همکاری با اتریشی‌ها دیگه چینی خالص نیست و طراحی ظاهری و انجیناش تحت نظر KTM و دورگه محسوب میشه.
        همچین هم بی‌کیفیت نیست

        موافقم 13
        مخالفم 39
      2. Taylor

        ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (169 ديدگاه)

        سامان آذری
        استدلالت قشنگ بود 👌

        موتور جدید CF هم قشنگه

        موافقم 3
        مخالفم 1
    2. amir

      ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (3326 ديدگاه)

      اومدم همینو بگم
      موتورش بیخیال چینی هم هست که هیچی ولی خوشگل طراحی شده

      موافقم 16
      مخالفم 1
  2. Jack

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (17 ديدگاه)

    این رقیب V4R 2023 240HP دوکاتی ؟
    بی ام و ، یاماها ، نینجا ، هوندا اینا میشه رقیب دونست

    موافقم 33
    مخالفم 8
  3. Viper

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    یه سوپربایک چینی که انجینش از KTM اتریش تامین میشه😏😏 هر وقت خودشون یه انجین طراحی کردن که پرفورمنس پیشرانه شون با پرفورمنس پیشرانه های روز برابری کنه هنر کردن

    موافقم 24
    مخالفم 7
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (2683 ديدگاه)

      در محدوده زیر ۵۰۰ سی سی واقعا خیلی خوب پیشرفت کردن
      اصلا بعید نیست V4 هزار سی سی هم به زودی بسازن
      کارکرد در درازمدت با دور بالا البته خیلی مهم هست

      موافقم 35
      مخالفم 5
      1. Viper

        ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (184 ديدگاه)

        زیر ۵۰۰ سی سی داستان فرق میکنه ولی توی ۱۰۰۰ سی‌سی ها تجربه بالاتری می‌طلبه و انجین باید در ضمن حفظ پرفورمنس مطلوب کارکرد معقولی داشته باشه

        موافقم 13
      2. سالار بان خان فصل

        ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (371 ديدگاه)

        مشخصه جناب اشتری مطالعات خودشون در زمینه موتورسیکلت رو به بهترین نحو دارن ادامه میدن ؛)

        موافقم 7
        مخالفم 2
  4. Siyavash

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (721 ديدگاه)

    به هیچ وج نمیتونه تویه این کلاس دستاوردی داشته باشه..مخصوصا با حضور دوکاتی.ام و اگوستا .کاوازاکی .هوندا .یاماها .بی ام و. سوزوکی.کی تی ام …همه اینا که نام بردم تویه بخش موتور ریس ۱۰۰۰ صاحب نام ک سبک هستن به نظرم CF شاید بخواد فقط برایه تبلیغ برند خودش اینکارو بکنه که بله ماهم توانایی تولید ۱۰۰۰ سی سی قابل رقابت داریم…ولی تویه این کلاس چیزی که مشخص هست هر برند طرفدار هایه به شدت تعصبی دارن ……..

    موافقم 19
    مخالفم 2
    1. ابوالفضل

      ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      کلا تعصب خیلی بی منطق و تمسخر آمیزه و من از آدم های متعصب بشدت بیزارم …..بنظرم ادم یه بار هم شده باید چیزی که بی دلیل ازش بدش میاد رو امتحان کنه . بلکه شاید تو زندگیه یه نواخت تعصبیش تنوع ایجاد بشه و خوشش بیاد

      موافقم 8
      مخالفم 1
  5. MP

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    آره اینم مثه لامبورگینی و رولزرویس و یه کپی چینی دیگه از محصولات درجه یک دنیاست
    اونم با موتور KTM.
    هوندا و سوزوکی ktm و یاماها و…
    اینا کنج عزلت نشستن تا این شتر گاو پلنگ بیاد با بهترین موتور حال حاضر دنیا کل بندازه!

    موافقم 12
    مخالفم 2
  6. P

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (292 ديدگاه)

    Ktm به غیر از انجین موتو جی پی ،انجین v4 دیگه ای نداره و این عجیبه که گفتن قراره ktm انجیم v4 تامین کنه ،از طرفی در حال حاضر رقابت با دوکاتی واقعا سخته ،شرکت هایی مثل bmw , honda , yamaha , kawasaki و suzuki میشه گفت در زمینه سوپر باید کاملا عقب موندن ،یکسری از سوپر بایک های v4 دوکاتی رد لاین 14هزار و یکسری تولید محدود رد لاین 16/5هزار ( رد لاین انجیم موتو جی پی 18 هزار هست ) و واقعا دوام تو این محدوده کار راحتی نخواد بود

    موافقم 12
    مخالفم 2
  7. مرتضی

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یدونه 250 ریس cf خریده بودم کیفیت و طراحیش واقعا خوب بود ولی حیف انجینش مثل اسباب بازی ضعیف بود ، کاش مثل بقیه کشورا بزارن بالای 250 بگیریم.

    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (2683 ديدگاه)

      اگر هم وارد بشه مثل خودرو، ۲ برابر مالیات خواهد داشت
      خیلی راحت قیمت موتور ۴۰۰ – ۵۰۰ سی‌سی ژاپنی، می‌شه یک میلیارد تومن

      موافقم 19
      مخالفم 1
  8. Enzo Ferrari 2008

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    موتور فقط دوکاتی و هوندا و بی ام و کی تی ام
    سوزوکی مشهورترین هستن طرف اینارو ول کنه
    بره چینی بخره

    موافقم 9
    مخالفم 6
    1. رضا THP

      ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (271 ديدگاه)

      اون زمان که تازه هوندا و سوزوکی اومده بود بعضیا میگفتن طرف تریومف و ب ام و رو ول کنه بره ژاپنی بخره !!!

      موافقم 9
      مخالفم 1
  9. محمد

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (599 ديدگاه)

    یادی کنیم از شرکت جهانرو که نمایندگیcf رو داره
    جهانرو همیشه بهترینها رو برای اولین بار اورد ایران
    به ترتیب….. کاوازاکی….باجاج پولسار….تی وی اس آپاچی….هیوسانگ….و الانم cf

    موافقم 9
    مخالفم 1
  10. Arshia m3csl

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    موتور فقط bmw جذاب و خاص و لوکس و عالی کاش موتور bmw تو ایران بود جای خالی موتورای bmw خالیه تو ایران هرچند اگه موتور bmw بود اینجا مالکان 530 و 650 گرن کوپه سوارشون میشدن

    موافقم 5
    مخالفم 4
  11. سلیم ذوالقدر

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    چرا باید مایحتاج معمولی مردم دنیا برای ما یک آرزوی دست نیافتنی باشد.خودرو و موتورسیکلت دویست سال است اختراع شده ولی درایران عنوز یک آرزوی محال است.کاش ***

    موافقم 13
    1. KTM

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (169 ديدگاه)

      با موتور سنگین، هر خلافی میشه انجام داد

      ممنوعیت وارداتش کار درستیه

  12. حسین دهمرد

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (2538 ديدگاه)

    بد جایی دست گذاشته با توجه به همکاری با ktm قیمتش هم کم در نمیاد.

  13. enayat

    ۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    چینی ها که بازار بزرگی برای فروش خودرو دارند روی مباحث طراحی خودروها در همه برند ها بخاطر سلیقه های وعجیب و رادیکالی شون تاثیر گذاشتن و شرکت های آلمانی رو هم تقریباً مجبور به دور شدن از اصول های اولیه و سنتی در ساختن یک ماشین آلمانی؛ برای جلب مشتری چینی ! شدن….
    حالا به نظر دارند به سمت بازار موتور سیکلت هم نقشه هایی دارند

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. zm

      ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      هر وقت چین یه موتور ، تمام و کمال از صفر تا صدشو خودش ساخت اونوقت میشد یه نظری در موردش داد که خوبه یا بد حالا نمیدونم چرا بعضیا میان ازش حمایت میکنن چین یه عمره که هرچیزی رو میبینه کپی میزنه یه کشور پیشرفته و قدرتمند باید بتونه یه محصولشو از خودش تولید بکنه اینا اومدن از کی تی ام کمک گرفتن ، موتورای ژاپنی و بی ام و آلمان و دوکاتی و حتی موتورای خود کی تی ام کجا و موتورای چینی کجا من یکی که اصلا حاضر نیستم موتور چینی بخرم

  14. فرشاد

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    درسته رقابت با دوکاتی کار هر تازه به دوران رسیده اس نیس و تو این بازه هم علاوه بر دوکاتی کاوازاکی و هوندا و سوزوکی و …وحود دارن
    اما بخوایم یا نخوایم چینی ها پیشرفت هایی میکنن که غیرقابل باور تر ازینا باشه

  15. محمد جمال

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    توجه داشته باشید که چینیها بیش از آنکه به دنبال تولید برندی خاص با کارایی خاص و کیفیت خاص و با مشتری خاص باشن به دنبال پول هستن آنهم از اکثریت مردم جهان که توان مالی ضعیفتری دارن
    بنابراین اونها وسایل نقلیه ای میسازن که فقط شبیه ماشنها و موتورهای خاص باشه که خریدار از قشر متوسط و پایینتر در خیال خودش سوار بر ماشین یا موتور خاص باشه!!!
    دقیقا همان مشتریهایی که روی بنلی ۲سیلندر آینه ی سی بی نصب میکنن و سیس هوندا ۱۳۰۰ سوار رو میگیرن
    یا مثلا لاماری سواری که سیس اوروس سوار رو میگیره
    چینیها بیشتر به دنبال قدرت اقتصادی هستن نه قدرت تکنولوژی. بعد که پولدار شدن میرن کل یا اکثر سهام کی تی ام و بی ام و و حتی مرسدس و بنتلی رو میخرن.

  16. هونتا تا تا. هونتا تا تا

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    همه فقط اسم برند بردید ولی نگفتید چه مدل هایی، ایرادی نداره من چند تاز بهترین ها رو با سلیقه خودم معرفی میکنم : کاوازاکی H2R , دوکاتی سوپرلگرا ، بی ام و S1000R , ام‌ وی‌آگوستا Brutale 1000 RR همه سبک ریس هستند آخری استثنا نیکد هستش.

  17. علی

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    عزیزان من هم موتور سوار بودن هم ۱۸ سال مغازه موتورسیکلت داشتم. اصلا وقت خودتون را با حرف زدن در مورد اجناس چین که در ایران وجود داره تلف نکنید. چین یعنی تقلب یعنی کپی کردن و دزدی از طراحی اروپا و آمریکا. این موتورهای ۱۲۵ CG چینی چقدر آدم را کشت و ناقص کرد فقط به خاطر کمک عقب غیر استاندارد و شاسی سبک و هزارتا عیب دیگه اما خوب سرعتش به اندازه ۱۲۵ اصلی بود اما فقط سرعت مهم نیست .موتور را باید بتوانید در مواقع خطرناک جمع کنی که این یعنی طراحی و تولید کننده متعهد نه چین که از اول تا آخرش تقلب کردن از رو دست مهندسان غرب . هر کجا ردی از عقاید چپ و کمونیست دیدید بدانید که دروغ و گول زدن و غیره هست. البته این اواخر حرفام ربطی به موتور نداشت

    موافقم 3
    مخالفم 3
  18. zm

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    البته ظاهر موتوره قشنگه ولی بعید میدونم حریف خوبی واسه موتورای ژاپنی یا آلمان و ایتالیایی باشه ولی ظاهرش قشنگه

  19. عرفان

    ۲۵ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تلاش چین برای پیشرفت تو صنعتش حالا با هر دسیسه و لانتوری بازی‌ای قابل تحسینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا