دوکاتی با همکاری لامبورگینی یک موتورسیکلت ویژهٔ جدید بنام استریتفایتر V4 لامبورگینی را معرفی کرده است. این موتورسیکلت همان راه دیاول ۱۲۶۰ را دنبال میکند که حدود دو سال پیش با الهام از لامبورگینی سیان معرفی شد. دوکاتی اما این بار در استریتفایتر V4 از لامبورگینی اوراکان STO الهام گرفته است. بدین منظور، گلگیر جلو، کاور باک، پانلهای طرفین و قاب انتهای زین همگی از STO الهام گرفتهاند.
دریچهها و ورودیهای هوای این استریتفایتر V4 ویژه نیز یادآور اوراکان STO هستند و حتی رینگهای فورجکاری شدهٔ آنهم مشابه این سوپرکار ایتالیایی طراحی شدهاند. همچنین بازهم مثل STO، این موتورسیکلت دوکاتی هم از فیبر کربن زیادی بهره میبرد که بافت آن مشابه چیزی است که در سوپرکارهای لامبورگینی میبینیم. زین ویژه، جاپاییهای آلومینیومی، اهرمهای سبکتر ترمز و کلاچ و منبع اگزوز تیتانیومی با قاب فیبر کربنی هم از دیگر ویژگیهای استریتفایتر V4 لامبورگینی هستند.
در همین حال، روی باک موتورسیکلت پلاکی نصب شده که نام و سریال تولید آن را نشان میدهد و به نمایشگر TFT استریتفایتر هم گرافیک ویژهای اضافه شده که هنگام روشن کردن موتورسیکلت لوگوهای لامبورگینی و دوکاتی را به نمایش درمیآورد. از استریتفایتر V4 لامبورگینی تنها ۶۳۰ دستگاه ساخته خواهد شد که همگی به رنگ سبز Verde Citrea لامبورگینی با لیوری نارنجی Arancio Dac خواهند بود. این موتورسیکلت همچنین از کالیپرهای ترمز برمبو به همان رنگ نارنجی مذکور و همینطور دوشاخ اوهلینز مشکیرنگ هم بهره میبرد.
دوکاتی همچنین یک نسخهٔ انحصاریتر از استریتفایتر V4 لامبورگینی را هم با نام Speciale Clienti ارائه میکند که فقط ۶۳ دستگاه از آن ساخته میشود و فقط توسط دارندگان محصولات لامبورگینی قابل خریداری خواهد بود. خریداران این نسخه میتوانند مستقیماً با مرکز طراحی دوکاتی در ارتباط باشند و موتورسیکلت را کاملاً مطابق با خواست و سلیقه خود طراحی کنند. این یعنی آنها میتوانند همان رنگ و رینگهای مشابه لامبورگینی خود را برای استریتفایتر V4 سفارش دهند.
استریتفایتر V4 لامبورگینی اما در هردو نسخهٔ معمولی و Speciale Clienti با یک پیشرانهٔ ۱.۱ لیتری ارائه میشود که ۲۱۱ اسب بخار قدرت دارد. قیمت این موتورسیکلت ویژه در ایالاتمتحده در نسخهٔ معمولی از ۶۸ هزار دلار و در نسخهٔ Speciale Clienti از ۸۳ هزار دلار آغاز میشود و قرار است تحویل اولین نمونههای آن به خریداران از ماه می سال آینده شروع گردد.
Si
۱۳ شهریور ۱۴۰۱توی لامبو های جدید تنها مدلی که دوست دارم sto و svj هستن و اینم خوبه
Reza Waffen SS
۱۳ شهریور ۱۴۰۱خو این همون STO هستش دیگه
Si
۱۳ شهریور ۱۴۰۱خب منم همینو میگم
عمه رادین
۱۳ شهریور ۱۴۰۱از نظر من همشون خوشگلن ولی یکی داریم خوشگل تره اونم اونتادور🥲
A.A.S
۱۳ شهریور ۱۴۰۱برعکس من huracan evo رو بیشتر از sto دوست دارم
Reza Waffen SS
۱۳ شهریور ۱۴۰۱Huracan EVO RWD از همشون خوشگلتره
Pedram
۱۳ شهریور ۱۴۰۱پرفومانته از همه خوشگل تره
Sobhan
۱۳ شهریور ۱۴۰۱خوشگل شده به هم میان 🙌
T
۱۳ شهریور ۱۴۰۱عجب ستی!
Reza Waffen SS
۱۳ شهریور ۱۴۰۱فقط چشای هوراکان
Lambullshitini
۱۳ شهریور ۱۴۰۱فروش این همه مدل که هیچ فرقی ندارن با قیمت گزاف برای لامبورگینی کافی نبود به واسطه فولکس دوکاتی را هم وارد این بازی کثیف کرد !!!
دو تا اسپری رنگ و یه چسب کاغذی به من بدن همین طرحو رو هر موتوری در میارم اون پلاک روی باک رو هم میدم تراشکاری سر کوچه در بیاره
Si
۱۳ شهریور ۱۴۰۱نه داداش دیگه اینجوری نگو من خودم هیتر لامبو هستم و فن فراری ولی کانتاش جدید و سیان رو دوست نداشتم چون اصلا چیزهایی نبودن که ارزش داشته باشن اونم با اون قیمت ولی اونتادور و اوراکان جزو بهترین سوپراسپرت ها هستن
phonix
۱۳ شهریور ۱۴۰۱یکبار در یک مطلب دیگه گفتم
خیلی از علاقمندان به عنوان مثال افراد کلکسیونر دوست دارن ماشینی داشته باشن یا موتوری داشته باشن که به صورت فابریک اسپرت تر و چهره متفاوتی داشته باشه
این مدل ها این نیاز رو بر طرف میکنن
مثل انواع مدل های رولزرویس و بنتلی و… شاید ساده ترین مدل هم کاربری عالی داشته باشه اما خریدار دوست داره خاص تر و تک باشه و اینجاس که ماشین یا با اپشن های شخصی شرکت یا با مراجعه به تیونر ها متفاوت میکنه
شرکت دوکاتی هم علاوه بر بحث فنی که بسیار قدرتمند هست و کمنمیزاره و تجربه خوبی که در موتور اسپرت داره اومده و با رفتن در مسیر خودرو سازان اسپرت هم وطنش محصولات خاص تری رو تولید میکنه
از اون طرف هم ژاپنی ها هستن ولی اصلا در بحث خاص بودن به دوکاتی و مدل های جدیدش نمیرسن چون به عنوان مثال هوندا همه مدل موتوری میزنه (بسیار هم خوب و عالی اند اما لوکس به حساب نمیان ارزش موتور های ادیشن های مختلف دوکاتی رو ندارن)یا مثلا یاماها که موتور های خارقالعاده میسازه ولی باز هم دوکاتی نمیشه
اینکه بگیم دارن مردم زو تیغ میزنن اشتباه هست البته شاید تا حدودی هم تیغ زدن باشه ولی همه اینکارو میکنن حتی شرمت تویوتا با محصولاتی که صرفا بدج تی ار دی میگیرن
JDM lover
۱۳ شهریور ۱۴۰۱بنظرم خیلی خوب شده و با اوراکان ست هست قشنگ
PURIYA
۱۳ شهریور ۱۴۰۱از اونتادور SVJ بیشتر خوشم میاد ظاهرش پخته تر و با اباهت تره ولی چه کنم که فعلا مکلارن ۷۶۵ LT از همه ی اینا بهتره لامصب
Reza Waffen SS
۱۳ شهریور ۱۴۰۱هیچوقت یه تنفس طبیعی رو با توربوچارجر مقایسه نکنید. هیچوقت
Payfast
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ببخشید اجازه هست؟ میشه توئین توربو رو با کواد توربو مقایسه کنیم؟🤣🤣🤣🤣🤣
Reza Waffen SS
۱۴ شهریور ۱۴۰۱خیلی بانمکی پسر
phonix
۱۳ شهریور ۱۴۰۱خیلی زیباس ولی به نظرم موتور وسیله ای هست که خیلی فنی پنسی نباشه بهتره
مثلا نینجا h2r با اون بدنه فیبر کربنش عالیه با اون اسکلت سبز رنگش
کلا موتور ها دنیای جالبی دارن
بی ام وه و هوندا هم محصولات عالی ای دارن کی تی ام هم هست :)
A.A.S
۱۳ شهریور ۱۴۰۱واقعا زیباس
GT500
۱۳ شهریور ۱۴۰۱موتور فقط Kawasaki ninja H2R
علی
۱۳ شهریور ۱۴۰۱دوکاتی تو صنعت موتور سیکلت سازی مثل بنزه تو اتوموبیل سازی ، بقیه پشت سرشن
phonix
۱۳ شهریور ۱۴۰۱میگفتی فراریه خاص تره یه چیزی
ولی تو موتور جیپی انگار چیت زدن:) خیلی خوب شدن
HFball
۱۱ شهریور ۱۴۰۲دقیقا همینه داداش چیت زدن و جدیدا دارن لو میرن یواش یواش 😂