جدیدترین محصول بیامو موتوراد، یک مدل تاریخساز و نوآورانه برای بازار جهانی است. موتور برقی CE02 میتواند نیازهای مرسوم برای تردد شهری یا خارج جادهای را پاسخ دهد.
برقیسازی محصولات در دنیای موتورسیکلتها آغاز شده است. باتوجه به محدودیتهای طبیعی برای این نوع از وسایل نقلیه، چالشهای مختلف پیش روی تولیدکنندگان وجود دارد. نصب باتریهای ظرفیت بالا برای افزایش شعاع حرکتی، امکانپذیر نیست و پیشرانههای الکتریکی برای موتورسیکلت، در مقایسه با بنزینیها، گرانقیمت هستند.
مجموعهای از ابتکارات مهندسی، منجر به تولید بیامو CE02 شده است. این محصول، ابعادی کوچک دارد و برای بسیاری از کشورها، نیازمند گواهینامه موتورسیکلت نیست. همچنین قیمت مناسب باعث میشود نوجوانان دختر و پسر، صرفا با داشتن گواهینامه رانندگی خودرو، امکان استفاده از CE02 داشته باشند.
مهمترین بحث فنی برای موتورسیکلتهای برقی، توان پیمایش با یک شارژ است. بیامو ادعا میکند CE02 از باتری ۱۹/۶ کیلووات ساعتی استفاده کرده تا شعاع حرکتی ۹۰ کیلومتر فراهم شود. موتور برقی با خنککننده آب، ۱۵ اسب بخار قدرت و ۵۵ نیوتنمتر گشتاور دارد. این شرایط، سرعتگیری صفر تا ۵۰ کیلومتر برساعت ۳ ثانیه و نهایت سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برای CE02 ارائه خواهد کرد که مناسب تردد شهری و استفاده روزانه خواهد بود.
سه حالت رانندگی شامل Flow و Surf و Flash برای CE02 وجود دارند. فلش برای شتابگیری سریع معادل مود اسپرت است و حالت فلو (Flow) کمترین مصرف انرژی را فراهم میکند. انتخاب سورف (Surf) نیز برای موتورسواری در مسیرهای لغزنده یا خارج جاده مناسب خواهد بود.
سبک طراحی CE02 ترکیبی از موتورسیکلتهای اسکرمبلر و کافه ریسر با ابعاد کوچک را نشان میدهد. این کلاس بدنه که امکان حرکت در مسیرهای خاکی یا جنگلی دارد؛ اصطلاها پارکور برقی (eParkourer) گفته میشود. وزن خالص ۱۳۰ کیلوگرم و چرخهای ۱۴ اینچ طرح دیسکی کلاسیک، دیگر مشخصات ظاهری CE02 هستند.
شارژرهای خانگی با قدرت ۰/۹ کیلووات، در مدت زمان سه ساعت ظرفیت باتری CE02 را از ۲۰ به ۸۰ درصد میرسانند. مشتریان میتواند شارژر ۱/۵ کیلووات ساعتی نیز سفارش دهند تا تکمیل ظرفیت باتریها در زمان ۱۴۰ دقیقه میسر شود. ترمز ABS، نمایشگر رنگی ۳/۵ اینچ با درگاه USB و چراغهای LED، دیگر تجهیزات استاندارد CE02 هستند. همچنین مدل ارزانتر، با پیشرانه ۵ اسب بخار در آینده تولید خواهد شد.
بیامو امیدوار است با قیمت ۷۶۰۰ دلار، مشتریان فراوان برای موتور سیکلت برقی CE02 داشته باشد. انواع آپشنهای سفارشی، شامل هدآپ دیسپلی قابل نصب روی دسته فرمان وعینک مخصوص با واقعیت افزوده گرافیکی، جداگانه فروخته میشوند.
HFball
۱۷ تیر ۱۴۰۲بنظر من که با این قیمت و قدرت کم و سرعت پایین ارزش خاصی نداره و قراره از آبرو ریزی های کمپانی باشه
مبارکی
۱۷ تیر ۱۴۰۲انتظار داری دویست تا بره پانصدکیلومترم پیمایش داشته باشه ! چیزی که ندیدی و تجربه نکردی پس نظرت هم رو هوا میدی عزیز ،همین موتور چینی تو بازار رو سوار شو ،این سبک موتورها طرفداران بی شماری داره و این مبلغ هم برای اونها رقم ناچیزی هست در مقابل این موتور خوش رخ و کاربردی
HFball
۴ شهریور ۱۴۰۲نه عزیز جان شما برو بخر حالشو ببر من که نگفتم آشغاله و به هیچ دردی نمیخوره ولی چنین موتوری با چنین مشخصاتی باید قیمت به مراتب پایین تری داشته باشه وگرنه اگه بحث علاقه به این سبک موتور باشه bmw هم موتور سیکلت های دیگه توی این سبک داره و تازه هارلی دیویدسون گزینه های خیلی جذابتری هم داره…
HFball
۱۷ تیر ۱۴۰۲هیچ گلگیری نداره و این مشکل رو فقط یه موتور سوار درک میکنه😂😂🤦🏻♂️
زمان شارژ شدنشم که ماشالا بالای سه ساعته
اونوقت فکرشو بکن باید نزدیک به چهار ساعت بزاری شارژ بشه که بتونه فقط 90 کیلومتر رو با حداکثر سرعت 💯 کیلومتر در ساعت طی کنه و از نداشتن گلگیرش هم حسابی دهنت سرویس بشه و اگرم یکیو سوار کرده باشی خطر لیز خوردنش از روی زین و افتادنش از باسن روی تایر عقب و به فنا رفتنش هم هست. گاز دادن ناگهانی دیگه پیشکش
مبارکی
۱۷ تیر ۱۴۰۲اگه با این تصورات ادعای موتور رانی داری همون بهتر سوار نشی ،همین جا سی جی با گارد و تلق و گلگیر بخر سه نفرم سوار کن احساس لذت رو شاید داشته باشی ،خدا روشکر کمپانی جهانی بی ام و برای ایرانی جماعت چیزی نمیسازه وگرنه هوش از سر مدیرانش میپره با این سطح از توهم ایرانی ها !🤣🤣
BMW
۱۷ تیر ۱۴۰۲چیز جالبی هیت ولی فقط برای یه نفر و پز دادن وگرنه اونقدر هیجانی روش عملی نکردند
شاپور
۱۷ تیر ۱۴۰۲شارژ ۹۰ کیلومتر برای ۴روز تردد در مسیری ۱۰کیلومتری جواب میده و خوبه ، کمی قیمتش زیاده خب اونم آرم BMW روشه اما بدون گلگیر ناقصه
ممد
۱۷ تیر ۱۴۰۲این تو دسته اسکوتر هاست نه گلگیر میخواد نه چیزی فقط شب میزنیش شارژ میری سر کارتو بر میگردی ، برقیه ک پول بنزینو وقت حدر دادن تو پمپ بنزینو نداشته باشی ساعت شارژش بسیار هم مناسبه شما نبین پرایدو ، این اصلا داستانش فرق داره کاربردشم فرق داره شاید پیری ها خوششون نیاد ولی جوونا میپسندن
سعید.
۱۷ تیر ۱۴۰۲سلام.من نمیدونم مجبورن روی پروژه برقی سازی خودرو و موتورسیکلت انقدر مانور بدن که آخرش مورد تمسخر قرار بگیرن؟هیچ فایده ای برای محیط زیست نداره چون فرایند تولید باطری های جدید طوری هست که برای بدست آوردن مواد اصلی و اولیه اش کلی به طبیعت صدمه وارد میشه.خیلی عاشق برق و باطری هستن روی خودروهای هیبریدی کار کنن که از نظر کاربردی بودن امتحان خودشون رو پس دادن.حداقل شارژش تموم بشه طرف بابنزین حرکت میکنه و همزمان باحرکت خودرو باطری هم شارژ میشه.
ملیکا
۱۸ تیر ۱۴۰۲اون اسکیت برد چیه زیرش؟
خوامگ
۹ مرداد ۱۴۰۲اشانتیون 😶🌫️😶🌫️
18:45
۲۵ تیر ۱۴۰۲ناز و پر از نوآوری🎉💯💯