تابهحال برایتان پیشآمده که در یک بازی ویدئویی موتورسیکلتی را برانید و آرزو کنید میتوانستید آن را در دنیای واقعی برانید؟
این شما و این آخرین ساخته سفارشی گاراژ مندریل (Mandrill): یک هوندا CB650R زرد روشن، الهام گرفتهشده از موتورسیکلت Arch Motorcycle Method 143 در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷.
مندریل واقع در پکن چین است، جایی که آنها رستورانی در کنار یک کارگاه را میگردانند. آنها دفتری در شانگهای نیز افتتاح کردهاند و علائقشان گستردهتر از تنها موتورسیکلتها است.
مفهوم مندریل انجام دادن کارهای هیجانانگیز است، توضیح رئیس کارگاه لو هائو
ما موتورسیکلتهای سفارشی، ویدئوهای سفر و لباس تولید میکنیم. به چیزی هیجانانگیز فکر کنید، ما آن را انجام میدهیم.
موتورسیکلتهای مندریل هیجانانگیزند اما آنها تنها به یک استایل محدود نمیشوند. فکر ساخت این پروژه زمانی به فکر سازندگانش خطور کرد که با یکی از مشتریانشان که گیمر جوانی است و روی خودرو خود استیکر سایبرپانک ۲۰۷۷ چسبانده بود ملاقات کردند. به دلیل بودجه محدود پروژه، سازندگان آن تصمیم گرفتند المانهای طراحی موتورسیکلت Arch را بر روی هوندا CB650R نسبتاً ارزانقیمت پیاده کنند.
بزرگترین جذابیت دیداری پوشش چرخ جلو موتورسیکلت است برداشتی مستقیم از بازی. مندریل آن را با نرمافزار طراحی سهبعدی طراحی کرده و به روش پرینت سهبعدی با پلاستیک ABS ساخته است. این پوشش به دوشاخ جلو متصل است و همراه با چرخ نمیچرخد.
لو هائو: این موتورسیکلت مثل همان موتورسیکلت خیالی در سایبرپانک ۲۰۷۷ است.
ورودیهای هوا روی پوشش چرخ جلو و همچنین پوشش کربنی چرخ عقب، کمی جذابیت آن را افزایش دادهاند. همانطور که از موتورسیکلتهای اسپرت برمیآید، CB650R جذابیت خاصی دارد. هوندا لفظ کافه ریسر نو نگر را برای آن ترجیح میدهد اما برای این پروژه به این معنی است که لو هائو نیازی به طراحی مجدد کل بدنه ندارد.
سیبی هنوز از مخزن سوخت کارخانه استفاده میکند. بادگیرهای بغل گلگیر جلو و حتی چراغ جلو نیز همینطور، اما همه آنها ظاهری متفاوت پیداکردهاند. بر روی چراغ جلو صفحه پلی کربنات زردرنگ به همراه گارد سفارشی نصبشده است. برای تکمیل بخش جلو آینهبغلهای گرد بر روی دوسر دستهفرمان نصبشده است.
پشت موتورسیکلت اما موردتوجه بیشتری قرارگرفته. مندریل فریم عقبی را بهطور کامل حذف و آن را با مدلی زیباتر جایگزین کرده است. بخش عقبی کوتاه و نازک ساختهشده از ورق آلومینیوم زیبایی را رقمزده است. این بخش شامل چراغ عقب LED و راهنماهای کوچک میشود. پایینتر از آن محل نصب پلاک تعبیهشده که با برش لیزر و جوشکاری از دل ورق استیل بیرون آمده است.
محافظ رادیاتور سفارشی و سیستم اگزوز نیز از دیگر بخشهای جدید این موتورسیکلت است. بخش اگزوز از هدرز تیتانیومی شروعشده و بعد از ادغام تبدیل به یک خروجی و پس از آن با صدا خفه کن پایان میابد.
بهطور خلاصه، هوندا دارای پوششی زیبا مزین به لوگو سایبرپانک در سراسر آن شده است. بهطورکلی این اسپرت زیبا دارای چهره آینده نگرانه جذابی شده که تأثیر عظیمی روی نمای آن دارد و خدشهای به قابلاستفاده بودن آن وارد نکرده است.
M@M@DRZ
۲۶ آذر ۱۴۰۰انصافا جذابه .
ولی من همچنان cb1000r رو دوست دارم .
مفیدی
۲۶ آذر ۱۴۰۰با این قیمت گزاف اصلا توجیه نداره
Philipp
۲۶ آذر ۱۴۰۰میترسم وقتی سوارش بشی باگ بده
Taha Malek
۲۶ آذر ۱۴۰۰اووووووووووو
Philipp
۲۶ آذر ۱۴۰۰کاش ب ام و هم همچین کاری می کرد و کلی M3 GTR با کیت و تریم MOST WANTED تولید می کرد
یاس ی
۲۷ آذر ۱۴۰۰یکی از دوستان نوشته با این قیمت گزاف نمی ارزه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اصلا مگه قیمت داده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟