هوندا اولین هایپرسیکلت برند جدید خود یعنی RC213V-S را به مشتریاش در مقر مسابقهی موتورسیکلتها یعنی انگلستان تحویل داد.
این موتور که در اوایل امسال رونمایی شد یک ماشین واقعاً جذاب است. این موتور در مشخصات و حس سواری به کانسپت-های مسابقهای موتو جیپی نزدیک شده است. هوندا با تلاش فراوان توانسته با حداقل تغییرات ممکن، این موتور را در غالب یک موتورسیکلت قانونی وارد خیابانها کند. این تغییرات شامل تعویض فنرهای پنیوماتیک با فنرهای پیچشی و تغییر سیستم گیربکس بدون تأخیر مسابقهای با گیربکس نوع متداول میشود. این موتورسیکلت قدرت خود را از پیشرانه ۴ سیلندر DOHC با ۴ سوپاپ V4 میگیرد. این پیشرانه که به همراه سیستم خنککننده مایع عرضه میشود میتواند ۱۷۳ اسب بخار نیرو تولید کند. باید اشاره کنیم که مدل مسابقهای موتو جیپی این موتور میتوانست ۲۳۲ اسب بخار نیرو تولید کند. اگر فکر میکنید که این قدرت خروجی کافی نیست باید مدل سفارشی کیت اسپرت را در نظر داشته باشید. این مدل با ۲۰۹ اسب بخار نیرو قویتر از مدل استاندارد به نظر میرسد. البته کمپانی هوندا سواری با تریم اسپرت را تنها برای مسیرها و لوپ های بسته در نظر گرفته است. عرضه این موتورسیکلت در بازار هم بهصورت محدود صورت میگیرد بهطوری که فعلاً تنها مدل ۱۰۰ اسب بخاری در آمریکا عرضه میشود.جان براون که اولین خریدار RC213V-S است یک کلکسیون دار مشتاق کمپانی هوندا و صاحب یک نمایندگی موتورسیکلت هوندا در شهر منچستر انگلستان است. او که حالا برای استفاده از سفارش جدیدش بسیار هیجانزده است میگوید:
بهمحض اینکه هوندا این موتورسیکلت را برای فروش گذاشت مشخصات خود را در سایت ثبت کردم و احساس میکنم روزی که کمپانی هوندا برای اعلام پذیرفته شدن سفارشم با من تماس گرفت را هیچگاه فراموش نمیکنم.
Iman mclaren p1
۷ دی ۱۳۹۴من کاوازاکی h2 و h2r را به این ترجیح میدم…
سامورایی
۷ دی ۱۳۹۴خوش به حالشون که اجازه سوار شدن دارن
احمد باقری
۷ دی ۱۳۹۴در این کلاس، قدرت خیلی خوبی داره.
ali a.j.g
۸ دی ۱۳۹۴این هایپرسیکلت بسیار عالی و بی نظیره
تشکر بیکران از آقای مهدی نیک سیرت
shahab
۹ دی ۱۳۹۴حیف
ما که ازنزدیکم نمیتونیم ببینیمش
shz
۸ بهمن ۱۳۹۴موتر فقط کاواسکی h2r
Mehrdad
۱۳ مرداد ۱۳۹۶خیلیی گرونه ?