جدیدترین محصول KTM، ظاهری الهام گرفته از موجودات فضایی در فیلمهای تخیلی دارد. بیست ۳ همراه پیشرانه ۱۳۵۰ سیسی، محصولی تاریخی در کلاس نیکد خواهد بود.
موتورسیکلتهای برهنه (Naked) از جهات گوناگون برای بازار جهانی اهمیت دارند. از یک سو، پیشرانه قدرتمند مشابه مدلهای اسپرت و سوپربایک برای موتورهای نیکد استفاده میشود؛ از سویی دیگر، وزن کم تاثیری شگفتانگیز بر قابلیتهای حرکتی و مانورپذیری، ابرموتورسیکلتهای نیکد دارد. همچنین، معمولا نمیتوان از موتورهای کلاس مسابقهای برای کاربری روزانه به مدت طولانی استفاده کرد اما مدلهای نیکد، مناسب تردد داخل شهری و رانندگی تمام وقت هستند.
کی تی ام بیست ۳، درواقع نسخهی از سوپر دیوک R است که طراحی عجیب و کاهش وزن ارایه میدهد. موتور KTM از سری ۱۳۹۰ برای بیست ۳ حجم ۱۳۵۰ سیسی دارد. قدرت ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتنمتر، این موتورسیکلت را به یک سوپراسپرت تبدیل میکند. باک سوخت ۱۷/۵ لیتری برای بیست ۳، توان پیمایش ۳۰۰ کیلومتر فراهم خواهد کرد. با این شرایط، مصرف سوخت موتورسیکلت، حدود ۵/۵ لیتر در صد کیلومتر پیشبینی میشود.
سرعتگیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت ۳ ثانیه و نهایت سرعت ۳۰۰ کیلومتر برساعت برای موتورسیکلت ۲۰۰ کیلوگرمی فراهم خواهد بود. دیگر تفاوتهای بیست ۳ با سوپردیوک استاندارد، ادوات فیبرکربن بدنه، ترمزهای برمبو ۲ پیستون و اگزوز آکراپوویچ هستند.
قیمت سوپردیوک R مدل ۲۰۲۴ با پیشرانه ۱۳۹۰ کیتیام، ۲۲ هزار دلار است. احتمالا برای نسخهی بیست ۳، حدود ۲ تا ۳ هزار دلار به هزینه خرید اضافه میشود.
Siyavash
۱۰ آذر ۱۴۰۲نسخه سادش که هیولا بود این دیگه چی از آب در میاد….خیلی خفنه..خدا لعنت کنه این قانون هایه بی پایه و اساس ممنوعیت موتور سنگین ..الان ماهم باید از اینا سوار میشدیم..الان در بهترین حالت پول برسه یه cj125 گوجه ای تمیز اگه گیرت بیاد بتونی بخری اونم اگه پولت برسه….ممنونم برایه قدرت اول منطقه و این همه خوبی..🤪🤪🤪
NAVID۰۰۹۸
۱۰ آذر ۱۴۰۲KTM یه زمانی اصلاً چنین پُرآوزه نبود و الان ۱۰ سالی میشه خیلی سر زبانها اُفتاده که فکر میکنم بیشترش بخاطر مسابقات رالی داکار باشه که خوش درخشیده و البته سرمایهگذاری شرکت در ارائهی خودروهایش !
من که خودم عاشق دوک ۲۰۰ هستم و اگر از موتورسیکلت حال حاضرم که هندی هست راضی نبودم بیدرنگ دوک ۲۰۰ میخریدم !
مهدی دهقانی فرد
۱۰ آذر ۱۴۰۲یه موتور 125 اسب از ماشین من قوی تری تازه یکم موتور ماشینو دستکاری کردم کیف میکردم شتابش چقد خوب شده در حد 1-2 اسب افزایش قدرت پیدا کرده بود ماشین
Enzo Ferrari 2008
۱۰ آذر ۱۴۰۲موتور بتمنه
amir
۱۰ آذر ۱۴۰۲همیشه برام سوال بوده چجوری موقع پیچیدن زانوشون به فنا نمیره و یا به زمین نمیخوره
P
۱۰ آذر ۱۴۰۲خوب اولین اینکه ضربه گیر داده و زانوها به زمین نمیخوره ، در اصل به زمین سابیه میشه اینو میتونید به وضوح توی مسابقات موتو جی پی و سوپربایک ببینید ، جدای از زانو توی مسابقات موتو جی پی در پیچ های خاصی به طور مثال پیچ ۵ پیست بارسلونا حتی ضربه گیر شونه هم به زمین سابیده میشه
حسن
۱۱ آذر ۱۴۰۲کی تی ام سلطان جاده ها
yaghoub
۱۱ آذر ۱۴۰۲آقای اشتری اگر امکان داره اخبار موتورسیکلت رو بیشتر پوشش بدید
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۱ آذر ۱۴۰۲البته حتما
yaghoub
۱۱ آذر ۱۴۰۲ممنونم🙏🙏🙏