در حراجی مکوم لسوگاس، یک دستگاه موتورسیکلت هارلی دیویدسن کلاسیک با قیمت میلیون دلاری معامله شد.
پرداخت مبالغ بیش از صد هزار دلار، حتی برای موتورسیکلتهای قدیمی و کلکسیونی به ندرت اتفاق میافتد. این موضوع، البته برای مدلهای کلاسیک هارلی دیویدسن، چندان عجیب نیست.
در حراجی اخیر مکوم (Mecum) برای هارلی دیویدسن مدل استرپ تنک (Strap Tank) مبلغ ۹۳۵ هزار دلار پرداخت شده است. باتوجه به مالیاتهای مرتبط با این نوع معاملات، میتوان بهای پرداختی برای هارلی دیویدسن ۱۱۵ ساله را نزدیک به یک میلیون دلار برآورد کرد.
کمتر از ۱۲ نمونه مشابه هارلی دیویدسن مذکور، در دنیا وجود دارد. سبک طراحی استرپ تنک به گونهای است که دوچرخههای موتوردار قدیمی را تداعی میکند. نسخهی معامله شده در مکوم، سال ۱۹۴۱ توسط یکی از مشهورترین کلکسیونرهای موتورسیکلت امریکا پیدا شد و به مدت ۶۶ سال در اختیار خانوادهی او باقی ماند. موتورسیکلت فوق، به دلیل قطعات اصلی ساخت کارخانه در سال ۱۹۰۸، شامل موتور، تسمه، تایرها و باک سوخت فابریک، اهمیت دارد.
سال ۲۰۲۱ نیز، نمونهای دیگر از هارلی دیویدسن استرپ تنک به قیمت ۳۰۰ هزار دلار فروخته شد. گرانترین موتورسیکلت هارلی دیویدسن، یک مدل سفارشی دارای طلا و الماس، ملقب به BUCHERER BLUE با قیمت ۲/۴ میلیون دلار است.
❤BMW❤
۱۱ بهمن ۱۴۰۱وای
اصالت خالصه
محمد
۱۲ بهمن ۱۴۰۱شاید خیلی ها با من موافق نباشن ولی از دید من موتورسیکلت فقط توی یک اسم خلاصه میشه اونم کاوازاکی نینجا h2 بقیه موتورسیکلت ها چه دوکاتی چه بی ام و ، هارلی دیویدسون یا حتی تولیدات دیگه خود کاوازاکی هم برام جذاب نبودن ولی این مدل ظاهرش به گونه ای که انگار از یک سیاره دیگه آمده و کار دست زمینی ها نیست.
Carbonado Aventador
۱۲ بهمن ۱۴۰۱اگه کاواساکی از یه سیاره دیگه اومده..
دوکاتی و اموی اگوستا رو خود خدا آفریده و نازل کرده!!
زمستانم
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ممنون
Fazel
۳ اسفند ۱۴۰۱واقعا کاوازاکی ژاپن رو با موتورای اروپایی پلشت مقایسه میکنی واقعا حرفی ندارم بهت بگم