دوکاتی به تازگی جزئیات و مشخصات موتورسیکلتهای جذاب پانیگاله V4 و V4S مدل ۲۰۲۵ را منتشر کرده است.
این موتورسیکلتهای هیجانانگیز از پیشرانه ۴ سیلندر ۱۱۰۳ سیسی با ۲۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۲۳ نیوتون متر گشتاور استفاده میکنند و در بخش بدنه و به ویژه نمای جلو بازنگری اساسی را تجربه کردهاند. به این موارد باید برخی بهینهسازیهای فنی و عملکردی را نیز افزود. یکی از اصلیترین تغییرات این دو موتورسیکلت را میتوان بازوی شناوری دانست که ارتقا یافته و استحکام جانبی آن ۳۷ درصد کمتر شده تا در زمان خروج از پیچ با قدرت بالا حس بهتری داشته باشد.
بازوی شناور دوکاتی پانیگاله V4 و V4S مدل ۲۰۲۵ با سیستم تعلیق جدیدی در عقب همکاری میکند که از محصولات موتو جی پی گرفته شده است. با اینکه برخی بخشهای سیستم تعلیق عقب تغییری نداشته اما طول شوک آن کاهش یافته و البته وزنش نیز کمتر از مدلهای سال ۲۰۲۴ است. در بخش فریم شاسی جلو تغییر چندانی نسبت به نسخه اولیه پانیگاله V4 معرفی شده در سال ۲۰۱۸ وجود ندارد. اگر مدل V4S را انتخاب کنید شاهد دوشاخ الکترونیکی اولینز NPX-30 و شوک و دامپر فرمان TTX36 خواهید بود اما مدل پایه همان دوشاخ پیستون بزرگ ۴۳ میلیمتری شووا و شوکهای ساکس را حفظ کرده است. شما همچنین میتوانید دامپر فرمان ساکس را در مدل پایه شاهد باشید. همچنین رینگهای آلومینیومی فورج کاری شده نیز با لاستیکهای پیرلی سوپر کورسا V4 SP همراه شدهاند.
نیروی توقف دوکاتی پانیگاله V4 و V4S مدل ۲۰۲۵ از طریق کالیپرهای ترمز جدید برمبو تأمین میشود. این کالیپرها با دیسکهای ۳۳۰ میلیمتری که سبکتر هستند همکاری میکنند. استایل و طراحی ظاهری این موتورسیکلتهای اسپرت نیز دستخوش تغییر شده و دوکاتی آپشن های متنوعی را در اختیار خریداران قرار میدهد. باید دانست ارتفاع بخش جلوی این موتورسیکلتها ۲۵ میلیمتر افزایش یافته و آینهها نیز کمی به داخل متمایل شدهاند. بهکارگیری بالچههای جدید در بدنه نیز باعث شده پانیگاله V4 و V4S مدل ۲۰۲۵ کاملاً شبیه موتورسیکلت دوکاتی در موتو جی پی شوند.
از جمله ویژگیهای ایمنی این محصولات بهروز شده میتوان به کنترل کشش، کنترل بلند شدن چرخ از زمین، کنترل لغزش، لانچ کنترل و کوئیک شیفتر اشاره کرد. سیستم ترمز ترکیبی ریس eCBS نیز وجود دارد که برای تشویق موتورسواران به استفاده بیشتر از ترمز عقب طراحی شده و هفت سطح درگیری را ارائه میکند. این سیستم توسط بوش توسعه یافته و موتورسوار میتواند آن را بهطور کامل خاموش نموده و یا اینکه بهصورت سنتی و دستی از ترمز عقب استفاده کند. تا حداکثر ۱۵.۵ درصد فشار ترمز عقب قابلاستفاده است و سیستم نیز نیروی ترمز را بسته به درگیری ترمز جلو تنظیم میکند. تمامی این موارد را میتوان از طریق نمایشگر ۶.۵ اینچی جدید تنظیم کرد. دوکاتی همچنین سیستم اگزوز مسابقهای آکراپوویچ را ارائه میکند که هم صدای دلنشینی داشته و هم قدرت را به ۲۲۵ اسب بخار میرساند. انتظار میرود اولین نمونههای پانیگاله V4 و V4S مدل ۲۰۲۵ از ماه نوامبر راهی نمایندگیهای فروش در آمریکا شوند.
hosen
۶ مرداد ۱۴۰۳اینکه انجین این سوپربایک از نوع خورجینی هستش اونو خیلی خاص میکنه در قیاس با رقبا.
Ak 47(بازگشت پر شکوه)
۶ مرداد ۱۴۰۳اییییی جانم دوکاتی!!!
این رو باید گرفت با قد ۱۹۰ و وزن ۹۷ کیلو عضله در دسته فیزیک کلاسیک خالص سوارش شی یه عینک دودی هم بزنی موهاتم دور سفید بزنی و شلوار ۴ جیب اسلش به همراه یه پیراهن مشکی،،،بعد بری توی کوچه پس کوچه ها به جوونا پز بدی و کاتاف بزنی،اگه نگاهت نکردن چنان کاتاف بزنی تا نگاهت کنن،این جواهر رو باید توی کلکسیون نگهداری کرد.
خاص
۶ مرداد ۱۴۰۳بیدار شو
car lover
۷ مرداد ۱۴۰۳😂😂😂😂👌
car lover
۷ مرداد ۱۴۰۳کت چرمی رو فراموش کردی
خودش
۷ مرداد ۱۴۰۳داداش اروم تر مردم خوابن
مرادخان
۷ مرداد ۱۴۰۳شیشه میکشی داداش؟؟
HFball
۸ مرداد ۱۴۰۳داداش یه لحظه نفس بکش میخوام پیکنیکو خاموش کنم بعد با یه تیپ کت و شلوار مشکلی یه عینک دودی باریک بشینم پشت این موتور تو اتوبان لایی بکشم مثل اون صحنه ماتریکس 2
گات
۸ مرداد ۱۴۰۳یه ماه دیگه مدارس باز شه آروم میگیری
shirko
۶ مرداد ۱۴۰۳واقعا استایل زیبایی داره
Dariush
۷ مرداد ۱۴۰۳عجب چیزیه
کاوه
۷ مرداد ۱۴۰۳وجدنا چطور از یه لیتر ۲۱۵ اسب قدرت میکشید بیرون شماها؟؟؟؟؟توی اوج اوج اوج مهندسی انجین های درون سوز هستیم.دیگه واقعا غیر ممکنه از این بیشتر جلوتر برن.میشه قدرت بیشتر بیرون کشید با توربو و سوپر ولی تنفس طبیعی اینا دیگه واقعا نهایت قضیه است
رضا
۷ مرداد ۱۴۰۳ایتالیا⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
یوسف
۷ مرداد ۱۴۰۳حرف موتورسیکلت که میاد بهتر ازدوکاتی نیست بنظرم اول ازهمه دوکاتی اروپا وامریکا هارلی داویدسون واینو که بیاییم صدرصد هونداست،،
Whatever
۹ مرداد ۱۴۰۳نینجا اچ تو ار از قلم انداختی
گات
۸ مرداد ۱۴۰۳موتور سنگین اول ژاپن
بعد بقیه