موتورسیکلت

معرفی کاوازاکی نینجا ZX-25R قوی ترین 4 سیلندر 250 سی سی

کاوازاکی به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در دنیا از نسخه به‌روز شده نینجا ZX-25R مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرد. این موتورسیکلت تازه‌نفس هم‌اکنون ۴۷ اسب بخار قدرت دارد.

از میان موتورسیکلت‌سازان مشهور دنیا کاوازاکی تنها برندی است که به محصولات کوچک و هیجان‌انگیز اهمیت می‌دهد و به‌روزرسانی نینجا ZX-25R نیز مؤید همین نکته خواهد بود. اگرچه این موتورسیکلت در سراسر دنیا عرضه نمی‌شود اما هنوز هم طرفداران زیادی به ویژه در بازارهای آسیایی دارد. با یکدیگر می‌خواهیم این محصول تازه‌نفس را بررسی کنیم پس همراه ما باشید.

بزرگ‌ترین بهبود کاوازاکی نینجا ZX-25R مدل ۲۰۲۴ به قوای محرکه آن مربوط می‌شود. اگرچه کلیت پیشرانه ۴ سیلندر کاوازاکی تغییری نکرده است اما هم‌اکنون از نسبت تراکم بالاتر ۱۲.۵ به ۱ سود می‌برد و بنابراین قدرت آن به ۴۷ اسب بخار می‌رسد که نسبت به مدل قبلی ۳ اسب بخار افزایش یافته است. همچنین حداکثر گشتاور نیز با افزایش جزئی برابر با ۲۲ نیوتون متر خواهد بود. نکته دیگر اینکه بیشترین میزان گشتاور پیشرانه ۵۰۰ دور زودتر از مدل قبلی ارائه می‌شود تا کشش نینجا ZX-25R بیشتر از قبل باشد.

به ‌این ‌ترتیب پیشرانه ۲۵ سی‌سی کاوازاکی قوی‌تر از تمامی موتورسیکلت‌های اسپرت ۴۰۰ سی‌سی در بازار آمریکا خواهد بود. در حقیقت حتی محصولاتی مثل هوندا CBR500R و رویال انفیلد INT650 نیز قدرتی مشابه این محصول خواهند داشت که این امر نشان از توانایی‌های بالای نینجا ZX-25R دارد؛ اما از نظر زیرساخت موتورسیکلت باید گفت ژاپنی‌ها به فرمول برنده دست نزده‌اند و بنابراین پیشرانه همچنان داخل شاسی لوله‌ای قرار دارد. رینگ‌های ۱۷ اینچی نیز تغییری نکرده‌اند و همین موضوع درباره سیستم ترمز نیز صدق می‌کند. سیستم ترمز کاوازاکی نینجا ZX-25R از دیسک ۳۱۰ میلی‌متری جلو و روتور ۲۲۰ میلی‌متری عقب تشکیل می‌شود. کالیپرها نیز ساخت خود کاوازاکی هستند و شاید این سؤال پیش آید که چرا از ترمز شرکت مشهور برمبو استفاده نشده است که جواب آن به وزن نسبتاً کم موتورسیکلت یعنی حدود ۱۸۱ کیلوگرم بازمی‌گردد. از نظر طراحی نیز باید گفت اکثر بخش‌ها بدون تغییر باقی مانده‌اند اما رنگ بدنه جدید با نام نقره‌ای فانتوم در دسترس خریداران خواهد بود. گرافیک‌های آبی رنگ روی بدنه نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند.

تجهیزات کاوازاکی نینجا ZX-25R هم مشابه قبل است. نمایشگر ۴.۳ اینچ به همراه ارتباط گوشی هوشمند، شیفتر سریع، کنترل کشش و حالت‌های مختلف قدرت در این مدل وجود دارند.

محصول جدید کاوازاکی با آستانه قیمت ۷ هزار دلار، مختص بازارهای آسیاست و تاکنون در اروپا، بریتانیا یا آمریکا عرضه نشده است و فکر نمی‌کنیم در آینده نیز این موضوع تغییر کند. البته جایگزین بهتری برای آن با نام نینجا ZX-4RR وجود دارد که با حجم پیشرانه بیشتر، کارایی‌های ZX-25R را به شیوه بهتری ارائه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۴۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. Amard

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (781 ديدگاه)

    واقعا برندهای ژاپنی دوست داشتنی هستند موتوراشونم که یک دنیاست واقعا آدم عشق میکنه نگاش کن چه برسه داشته باش این جواهر

    موافقم 128
    مخالفم 3
  2. نشناسی بهتره

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (390 ديدگاه)

    عجب رخی داره اوووف👌🤤

    موافقم 71
    مخالفم 3
  3. محمد مهدی

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    من مغزم هنک کرده ؟ یعنی هر سیلندرش 62.5 سی سی حجم داره ؟ به عبارتی مثلا 4 سانت قطر در 5 سانت کورس ؟
    خیلی عجیب و البته جالبه ، کاش روندنش رو حس میکردم

    موافقم 68
    مخالفم 1
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      از عجایب که مدل ۲۰۲۰ این موتور در ایران وجود داره و قیمتش حدود ۹۰۰ میلیون تومن هست

      موافقم 117
      مخالفم 8
      1. OM.01

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (414 ديدگاه)

        سلام آقای اشتری یه سوال.

        آیا امکان وارد کردن موتور برقی شخصی وجود داره؟ اگه شدنی هست، تعرفه چقدره؟ بعد محدودیت توان هست؟

        موافقم 25
        مخالفم 3
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2380 ديدگاه)

          تاجایی که من اطلاع دارم واردات شخصی موتورسیکلت امکان پذیر نیست و باید شرکت با مجوز باشه

          موافقم 24
          مخالفم 2
      2. دکتر

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (338 ديدگاه)

        صداش خوبه،اما را نمیره نمیدونم چرا😂

        موافقم 12
        مخالفم 34
    2. مال باخته جان باخته امید باخته

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خب قبل تر که دو سیلندر بود تعجب نداشت؟!

      موافقم 6
      مخالفم 1
  4. silent

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    این نسبت اسب به وزن خیلی افتضاحه ! این محدوده وزنی 600-1000 سی سی هست
    خرید کاوازاکی نینجا 400 منطقی تر هست ،هم 20 کیلیو سبک تره هم چند اسب توانش بیشتر هست.
    هزینه گزافی بابت موتور های کم حجم تو کشور داریم پرداخت میکنیم .

    موافقم 32
    مخالفم 53
    1. علی

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (261 ديدگاه)

      استاد بعد ۴۰۰سیسی کجا پلاک میکنن باهاش بیان تو شهر دوما مصرف سوخت و تولید حرارت کمتر از الباقی و هزینه نگهداری بسیار پایین و اینا براتون ملاک نیست اونوقت 🤔توروخدا تو هر موضوعی نظر ندید

      موافقم 69
      مخالفم 8
      1. محمد

        ۷ شهریور ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        این از نظر هزینه انجین و تعمیرکار خیلی سنگین میفته نسبت ب 1000چون خیلی پیچیده تره من خودم تعمرکارم پس شما لطف کن و نظر نده

        موافقم 7
        مخالفم 12
    2. Khon

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اخوی بحث پلاک هست کاوازاکی چهارصد پلاک میشه بعد وزن اگه اضافه یاکم تقریبا قوی ترین پلاک ایرانه توموتورا
      ومهم اینکه بااینم وزن جلو موتورای سبک تر حرف برا گفتن داره و میگی هزینه صددرصد موتور پلاک گرونتره اگ چهارصدپلاک بود صددرصد خیلیییی بیشتربود

      موافقم 7
      مخالفم 8
    3. ممد طاها

      ۲۳ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      شما تو خودت باش ب بقیه کار نداشته باش قوی ترین ۲۵۰ سی سی دنیاس😂🤌

      موافقم 5
      مخالفم 1
  5. F22RAPTOR

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2599 ديدگاه)

    تا وقتی چین هست ژاپن چرا

    موافقم 7
    مخالفم 78
  6. MAHMOoD

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    7.000 هزار دلار با دلار 50.000 هزار تومان هم حساب کنی میشه 350.000 میلیون ضبدر 2 هم بکنی میشه 700.000 میلیون که یزید اگه امروز زنده بود هم این کارو نمیکرد بازم اینا میدنش 900 میلیون وای ما چقدر بدبختیم چقدر دشمن داریم خدددااااا..

    موافقم 128
    مخالفم 4
    1. Mehrshadthz

      ۷ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (16 ديدگاه)

      دقیقا من میخواستم حساب کنم که شما حساب کردی باید در اون گومروکو تخته کرد که این مدلی ارزش گذاری میکنن رو موتور و ماشین

      موافقم 1
      مخالفم 1
  7. مهرداد

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    واقعا این موتور زیباس، خوش رخ، خوش صدا، این رنگ نقره ایشم فک کنم بترکونه مثله zxقدیم . من چند روز پیش زنگ زدم کویر ۹۳۸میلیون باید واریز میکردی ۲.۳ماه تحویل میدادن. خدایش خیلی زیاده قیمتش

    موافقم 49
    مخالفم 4
    1. Bagher

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (121 ديدگاه)

      وضعیت بازار موتور سیکلت از خودرو هم بدتره
      فقط تو چشم نیس

      موافقم 44
      مخالفم 1
  8. Javadi

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چه فایده با این قیمتش تو ایران مثه خییلی چیزایه دیگه جوونه ایرانی فقط باید ببینه بخونه و آه بکشه و حصرت بدل بمونه تا بمیره. این قصه یه پور قوصیه ماهاست. پوووووووف….

    موافقم 44
    مخالفم 4
  9. JDM

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (634 ديدگاه)

    ژاپن مخصوصا هوندا موتورای افسانه‌ای و کاربردی زیادی داره ولی تو ایران اگه پولتو میخوای بریزی دور اینو میخری به نظر من موتور اتریشی ktm یا محصولاتی مثل بلنتا ارزش بیشتری دارن تو بازه قیمتی کمتر میشه یه cf250sr خرید?
    900 تومن برای مدل 2020 این اونم 250cc آدم سالم اینو نمیخره

    موافقم 20
    مخالفم 34
    1. ممدصالح

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      حرفاتون درست و منطقیه و کسی که از موتور خبر نداره و هیچی نمیدونه فقط به وجه هیجانیِ قضیه نگاه میکنه و چنین کامنت هایی رو دیسلایک میکنه درصورتیکه هیچی از موتور و استهلاکش و اینا نداره

      موافقم 21
      مخالفم 10
      1. سعید

        ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (14 ديدگاه)

        داداش کسی که انقدر داره که این مدل موتور بااین قیمت میخره فکر استهلاکشم کرده و خرج استهلاکش براش هیچه،در ضمن اون میلیاردر یه مدت این موتور سوار میشه قبل اینکه بخواد به اسطهلاک برسه میره یه مدل جدیدتر میگیره

        موافقم 29
        مخالفم 5
        1. JDM

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (634 ديدگاه)

          بحث سر اونی که میخره نیست سر اینه که قیمتش به 250 سی‌سی نیست مگه h2r هست باید دید یه ماشین یا موتور چه مشخصاتی دارن برند چیه و… این قیمت تو بازار جهانی میشه یه سوپر موتور خرید

          موافقم 12
          مخالفم 2
      2. A.m.A

        ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (103 ديدگاه)

        اگه به منطق باشه خو طرف نمیره با ۹۰۰تومن اصلا موتور بگیره میره ماشین میخره ولی خب دیوانگی هم عالمی دارد😅شاید اگه شرایطش برای منم بود میخریدم

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. کریمی

      ۱ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شما تو زندگیت ژاپنی سوار نشدی مشخصه که اشغال چینی و موتور حساب میکنی.ژاپنی سی سال پیش میارزه به دو تا صفر چینی اسباب بازی

      موافقم 21
      مخالفم 4
    3. ابراهیم

      ۱۴ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      قیمتش افتضاحه اونم به خاطر وضعیت اسفناکه اقتصادی و پول ملی ماست ولی از اینا گذشته همه برای فقط دیدن این موتور وکلاکاوازاکی سر ودست میشکنن شما ناز می‌کنی برو همون ۱۲۵ سوار شو بهتره درباره برند معتبر ونک ژاپن نظر بیخودی نده نظراتت رو برای خودت نگه دار.

      موافقم 7
      مخالفم 1
    4. محمد طاها

      ۲۳ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      Zx25r قوی ترین ۲۵۰ سی سی دنیاس عزیزه دل چی میگی نوشته ۴۷ اسب بخار تولید میکنه میفهمی یعنی چی؟؟؟

      موافقم 3
      مخالفم 1
  10. lelewed933

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    با دلار آزاد میشه 350 میلیون
    اینجا اسکوترهای آشغالی چینی 100 تومنه
    خوب سوارن
    خوووووووووب

    موافقم 33
    مخالفم 1
  11. سرزمین آفتاب تابان

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    وقتی گزینه یاماها r3 هم داری چرا این ؟
    و اینکه به نسبت واقعا گرونه

    موافقم 9
    مخالفم 14
    1. ممدصالح

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      درسته و البته گزینه بهتر از این هوندا cbr250rr هست که هم بجای چهار سیلندر دو سیلندر داره و هزینه نگهداری و استهلاک بسیار پایین تری داره و نسبت قدرت به وزنش هم بهتر از zx25r هست و تازه قیمتش هم خیلی پایین تره !!
      کسی که تا حالا از این موتورا نداشته و چیزی نمیدونه نظرات منطقی و درست رو دیسلایک میکنه چون نمیدونه واقعیت چیه

      موافقم 16
      مخالفم 10
  12. سعید

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    چهارتا بچه که بابای خر پول دارن این نمونه رو میخرن چون غیر از اینکه بالاخره ژاپنه و بعضی سیستم های مشابه کاوازاکیh²rروش هست،و واقعا قدرت و شتابش افسانه ای ست،بیشتر بخاطر صداش میخرن،توی نمایشگاه کویر طرف روشن کرد صدایی داشت که دیوونه ای بود،صدا موتور ۲۵۰نمیداد،دقیقا صدا موتور سنگین،به قول یکی میگفت انگار گرگ زوزه میکشه!
    اما مگه آدم کمبودی باشه بخوادجلب توجه کنه،مگرنه با کمترازنصف این پول چند مدل۲سیلندرهست،یا یاماها چند سری۲سیلندر زده خیلی عالی،باجاج یه مدل تک سیلندر۲۵۰ زده الان اسمش توی ذهنم نیست،خلاصه بااین پول کسی یاخرباشه یا پول مفت داشته باشه بخره،یا پا به صفرش رو میگیره که حداقل۲۰۰تومن افت قیمت بهش خورده،امادرکل این یک سامورایی خشمگین هست باچهارتاسیلندرکوچیک،مثل بچه اژدها…

    موافقم 28
    مخالفم 4
    1. ابراهیم

      ۱۴ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      موتور فقط کاوازاکی و موتور ساز فقط ژاپن بیخود موتورهای ژاپنی رو با آشغالهای چینی و هندی و….مقایسه نکنید چون از اصل غلطه.مثل مقایسه گرگ با الاغه

      موافقم 7
      مخالفم 0
  13. ممدصالح

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    درود و خدا قوت به پدال بابت مقاله خوبتون و توضیحات
    این موتور رو کاوازاکی فقط جهت بازارهایی که محدودیت حجمی دارن ساخته و سعی کرده بیشترین قدرت رو از این حجم در بیاره ولی بنظر من خریدش اصلا با این قیمت منطقی نیست و اینکه انجین چهار سیلندر هزینه نگهداری خیلی بیشتری نسبت به انجین های جفت سیلندر داره
    درکل خریدش توی ایران که با این قیمت منطقی نیست و گزینه هایی مثل cbr 250rr گزینه اندک بهتر و مقرون بصرفه تریه و یاماها r25 هم با قیمت خیلی پایین تر دست کمی از این نداره و QJ SRK 250 RR ریس هم گزینه خوبیه
    خریدش توی کشوری بجز ایران هم با ۶.۷۰۰ دلار منطقی نیست چون کاوازاکی نینجا 400 سی‌سی ۵.۳۰۰ دلار و نینجا 650 سی‌سی قیمتی معادل ۷.۹۹۹ دلار داره!!

    موافقم 18
    مخالفم 7
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      سپاس از اطلاعات شما

      موافقم 11
      مخالفم 4
  14. حسین دهمرد

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    صداش دیوانه کننده س. ولی خب نمیارزه.

    موافقم 14
    مخالفم 1
  15. محی

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    تو آگهی ها تا ۱۳۰۰ هم قیمت میدن،مافیای موتور دست مافیای خودرور رو از پشت بسته

    موافقم 22
    مخالفم 0
  16. HFball

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (188 ديدگاه)

    بجز ظاهر و دیجیتالی شدن صفحه کیلومتر تفاوتی با نسخه قبلش ینی 2020 نکرده که اونم با قیمت بسیار نجومی با نمایندگی کویر موتور به فروش میره
    درضمن نسخه قبلی حداکثر قدرتش به 50 اسب بخار در دور موتور 15.500 میرسه و حداکثر گشتاورش هم به 22.9 نیوتن متر در دور موتور 14.500 هست جالب اینجاست که دور موتور این انجین تا 18.000 دور در دقیقه هم گاز میخوره!! ولی این دور موتور زیاد در طولانی مدت روی استهلاکش تاثیر زیادی میزاره و در دور موتور بالا فشار خیلی زیادی بهش میاد
    درکل موتور خیلی جذابیه و تنها موتور چهار سیلندر پلاک ملیه که صدای انجین چهار سیلندرش مو به تن آدم سیخ میکنه و البته همین باعث شده که نسبت به بقیه موتورای ۲۵۰ سی سی مصرف سوخت خیلی بیشتری داشته باشه که با توجه به تعداد سیلندر طبیعیه
    آدم با خوندن مشخصات این موتور هم حال میکنه ولی چرا فقط ۲۵۰سی سی😢 موتورای چهار سیلندر تو حجم های بیشتر ابحت و قدرت خودشونو بهتر نشون میدن و ای کاش بتونیم روزی شاهد پلاک ملی شدن موتورای بالای 250 سی سی باشیم :)
    جالبه بدونید وظیفه سوخت‌رسانی به این انجین پیشرفته بر عهده ۴ انژکتور ۳۰ میلی‌متری هست و یعنی برای هر سیلندر یک انژکتور جداگانه گذاشتن و یه سری از مجله های معروف آمریکایی مهندسیِ این انجین های چهار سیلندر ۲۵۰سی سی رو به ساعت های سوئیسی تشبیه کردن 😅
    توی بازار ایران که رقیب چهار سیلندری نداره ولی اگه بخوایم یک دو سیلندر فوق‌العاده رو رقیب ایشون قرار بدیم هوندا CBR 250 RR که از یه انجین 2 سیلندر 4 زمانه، 8 سوپاپ با 39 اسب بخار در دور موتور 12.500 و 23.3 نیوتن متر گشتاور در موتور 11.000 داره و مصرف سوخت 2.5 تا 3 لیتر در هر 100 کیلومتر داره درصورتیکه کاوازاکی zx25r توی همین مسافت بین 4 تا 5 لیتر بزنین مصرف میکنه و جالب تر اونجاست که شتاب صفر تا صد هوندا حدود یک ثانیه سریعتره و کاوازاکی فقط نهایت سرعت بیشتری داره که اونم با مهندسی جذاب و پیشرفته هوندا عجیب نیست که سواری لذت‌بخش تر و هندلینگ بهتری نسبت به کاوازاکی داشته باشه

    موافقم 18
    مخالفم 7
  17. مال باخته جان باخته امید باخته

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بابا کسی که ۹۰۰ میلیون یا بیشتر پول موتور میده پول عشقشو میده . وگرنه همه میدونن نمی ارزه .

    یکی نوشته استهلاکش زیاده . خب معلومه زیاده اونی م میخره داره استهلاکشو بده لنگ یه قرون دوزار نیس .

    الان مقایسه هایی که میکنید عجیبه . شما یه پراید بخری ۴ تا چرخ داره راه میره پرشیا هم بخری همونه خب مریضید پراید نمیخرید؟

    شما یادتون نمیاد خیلی قدیما یاماها fzr250 داشت
    کاوازاکی zxr250 و cbr 250 مدل های زیر ۲۰۰۰ بودن همشونم ۴ سیلندر .
    توجیه اقتصادی نداشتن دیگه تولید نشدن
    اینم مخصوص بدبختایی مث ماست که بالا تر از ۲۵۰ پلاک نمیکنن

    انقدم غر نزنید . واقعا چن نفر از ۲۵۰ سوارا تاپ اسپید موتورشونو پر میکنن یا شتاب ۰ تا ۱۰۰ براشون مهمه . خداییش هرکی اینارو میخره دنبال پز دادن و صدای مهیجشه و دیگر هیچ .

    موافقم 25
    مخالفم 0
    1. HFball

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (188 ديدگاه)

      (یکی نوشته استهلاکش زیاده . خب معلومه زیاده اونی م میخره داره استهلاکشو بده لنگ یه قرون دوزار نیس .)

      داداش حرف از یه قرون دوزار نیست حرف از خراب شدن یه قطعه کوچیک هست که حداقل چیزی نباشه 50 تومن آب میخوره!! پسر همسایه ما چند سال پیش یه crm خرید 70 تومن که الان خدا میدونه قیمتش چند برابر شده و یه مدت پیش یک قطعه جزئیش خراب شده بود بهش گفتن 30 تومن خرج داره :) وقتی میگم استهلاک و هزینه نگهداری ینی اینا 😅 درکل حرفت درسته کسی که میاد 900 تومن میده یه موتور 250 بگیره قطعا پولش خیلی بیشتر از این حرفاس که چنین خرید غیر منطقی میکنه 😉

      موافقم 14
      مخالفم 0
    2. ایمان

      ۱ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      درود خلاصه و مفید👏
      فقط موتور باز واقعی میدونه هم کاوازاکی و هم هندا قبلا ۴سیلندر ۲۵۰ داشتن👏
      یادش بخیر ۱۵ سال پیش cbr250 ۴سیلندر جفت چراغ گرد جلو داشتم..

      موافقم 1
      مخالفم 0
  18. Kh

    ۲ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من این موتور رو دارم عالیه یه چیزی میگم یه چیزی می‌شنوی
    به امید به دست آوردن نینجا 1000

    موافقم 6
    مخالفم 1
  19. فرشاد

    ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدایا قربونت من این موتورو میخوام، ب مدل ۲۰۲۰ هم راضیم، ۲۵۰ سی سی ۴ سیلندر، اصلا با ۲ سیلندر حال نمیکنم، همین ۲۵۰ سی سی ک میگم خداشاهده اعصابم هم میریزه بهم ک چرا تو ایران بیشتر از این مجاز نیس، البته خب خیابون استانداردش رو هم نداریم ، فرهنگ هم ک … ، ولی از حرفا سیاسی ک بگذریم ، از بچگی عاشق کاوازوکی و سوزوکی و هوندا ژاپنی بودم، فقط هوندا سری ۲۳ داشتم و سوزوکی ۱۰۰، ک با اینکه ۱۰۰ بود اما شرف داره همین الانشم ب هوندا ۲۰۰ های مونتاژ الان ایران.

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      عزیز دل، اصلا فرض کن موتور ۵۰۰ و ۷۰۰ و ۱۰۰۰ سی سی مجاز باشه
      الان موتور ۲۵۰ کاوازکی چندصد میلیون قیمت خورده
      یعنی اگر روزی موتورسنگین وارد بشه قیمت ها میلیارد تومنی خواهد شد
      اگر شما موتور موردعلاقه ات رو در ایران نداری، مشکل از جای دیگه است

      موافقم 6
      مخالفم 1
  20. سعید

    ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    میدونید حقیقت چیه؟ما واقعا کابوس هایی که در گذشته میدیدیم که مثلا دلار بشه ده هزار تومان!!! اوه اوه!!! اینها برامون شده واقعیت! در عوض زندگی معمولیه گذشته که همه ناله میکردیم که وای دلار شده هزارررر تومن!!! این برامون شده رویای دست نیافتنی.
    ما با بدبختی ها کنار اومدیم،وقتی هوندای چینی آشغال شده پنجاه شصت میلیون باز میخریم،پراید حلبی ۷تومنی شد خداد تومن باز رفتیم خریدیم،لیاقتمونم بیشتر از این نمیشه که جوون ایرانی توی آرزوهاش که هیچوقتم بهش نمیرسه این باشه که روزی یه موتور بخره که مثلا دوسیلندر باشه و رادیات آب داشته باشه و توی محله باهاش بگازه همه نیگاش کنن!نه داداش،انقدر این آشغال موتورا رو گنده نکنید.لیاقت جوان ایرانی خیلی بالاتر از این حرفاست.یاحق

    موافقم 2
    مخالفم 0
  21. عباس

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    من خودم تو ی شرکت موتور سیکلت سازی کار میکنم اتفاقابعضی از محصولات هوندا روهم گاهی وقتها مونتاژ میکنیم الانم cbr250 داریم روخط وقتی که روشن میشه تو سالن ی صدای خیلی قشنگی داره

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا