موتورسیکلتیاماها

جنگنده آبی پوش یاماها [ویدئو]

اگر بگویید یاماها R1 یک سیکلت تمام عیار است کاملا حق دارید اما این جمله درست نیست! رابرت فیشر از کمپانی Roaring Toyz که هم اکنون در فلوریدا مشغول ارتقای و تامین قطعات جانبی برای موتورهاست، این یاماهای مدل ۲۰۰۹ را به زیر تیغ جراحی برده تا از آن یک موجود جدید بسازد . . .

[jwplayer mediaid=”۵۱۴۳۶″]

رابرت فیشر نام این یاماها را 330SSS Blue Warrior گذاشته؛ عدد ۳۳۰ بدلیل افزایش ۳۳۰ میلیمتری بازوی عقب است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. طرح گرافیکی این موتور هم بدست Paul Wong هنرمند معروف کانادایی طراحی شده است. سایر تغییرات به قرار زیر خواهند بود:

  • رینگ های کرومی اختصاصی تیونر از مدل Luxe .
  • دیسک های ترمز از کمپانی Yana Shiki .
  • سیستم اگزوز از کمپانی Brocks Performance Alien .
  • کاور انجین از کمپانی Graves Motorsport .
  • چراغ های راهنمای LED از کمپانی Greggs Custom .
  • دسته فرمان کرومی اختصاصی تیونر از مدل Universal Diamond Cut .
  • جک JDA با قابلیت تنظیم ارتفاع.
  • سیستم پخش Sport Bike Sound با دو اسپیکر و آمپلی فایر ۱۰۰ واتی.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    عجب لاستیکایی داره …

    1. slr722

      ۸ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (1342 ديدگاه)

      عجب…

      چقدر فاصله چرخا زیاده…

      1. جلال

        ۱۳ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (585 ديدگاه)

        پویا جان سلام
        دلیلش اینه که موتور ها خیلی نمیتونن شتاب بگیرن چون چرخ جلوشون به هوا بلند میشه
        طولانی تر کردن بازوی عقب باعث میشه موقع شتاب گیری چرخ جلو دیرتر از زمین کنده بشه و بیشتر شتاب بگیره
        مسابقات درگ موتور سیکلت ها توسایت آپارات هست اگه دقت کنی میبینی همشون همین شکلی اند
        موفق باشی……

    2. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4496 ديدگاه)

      رینگ عقب رو برم!!!!!

  2. سبحان

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    واقعاً، واقعاً فوق العاده ست..!

  3. رضا

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1691 ديدگاه)

    موندم لاستیک به این سایز چجوری فقط با یه طرف اتصال وایساده؟؟!!
    چجوری وزنو تحمل میکنه؟؟؟

  4. محسن.د

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    با اون فاصله عجیب چرخ عقبش فکرنمیکنم عملکرد مکانیکی خوبی داشته باشه(چون هیچ شرکت معروفی ازین کارا نکرده). به نظرم فقط بدرد فیلمهای سینمایی میخوره.
    بگذریم… ژاپن تو موتورسیکلت رودست نداره.

  5. skazi 68

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    یعنی خدا وکیلی من به این یاما ها اعتقاد دارم دیگه نمیدونم چی بگم قفل کردم

  6. علیرضا

    ۸ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عجب رینگ های داره دمش گرم

  7. jalal

    ۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    این با یک تصادف چرخ عقبش می پره .

    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4496 ديدگاه)

      اون مهندس بیشتر می فهمه یا تو؟؟؟؟؟

  8. JDM eat sleep

    ۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    عجب استایلی داره موتورای یاماها هم که به صدای زیبا معروف هستن.LFA جیگرم از منبع اگزوز یاماها استفاده میکنه.یاماها یعنی صدای زیبا
    Only Japanese Car
    I LOVE JDM

  9. chia

    ۱۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    وقتی رو موتور میشینم عاشق دنیا میشم وقتی میام بایین …ولش کن

  10. میلاد.فقط المان.فقط بنز.

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود.
    استایل موتورو ریخته به هم.
    این چیه اخه؟؟؟؟؟؟
    شده نعش کش موتور ها.

    ((( ایران و المان ))))

    1. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4496 ديدگاه)

      عاشقشم . الکی هم ایراد نگیر!!!!!!

  11. arash1354

    ۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    عجب غولی شده!

  12. مهدی

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالی با طراحی مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا