شرکت دوکاتی با همکاری برند سوپریم از نسخه خاص و ویژه موتورسیکلت استریت فایتر V4 S رونمایی کرد.
از MV آگوستا و مرسدس AMG گرفته تا گوچی و موتو گوتزی، اخبار متنوعی از همکاریهای برجسته در دنیای موتورسیکلتها منتشر شده است؛ اما این بار میخواهیم یک پروژه ویژه را معرفی کنیم که حاصل همکاری دو برند محبوب یعنی دوکاتی ایتالیا و سوپریم آمریکاست. این دو شرکت از نسخه خاص موتورسیکلت استریت فایتر V4 S رونمایی کردهاند.
استریت فایتر V4 S موردبحث بخشی از کلکسیون بهار ۲۰۲۴ سوپریم به عنوان یک برند لاکچری و گرانقیمت محسوب میشود. برجستهترین ویژگی موتورسیکلت یاد شده را میتوان پوشش بدنه آن دانست که از سر تا پا شامل گرافیک و نشانهای سوپریم است. طراحی این پوشش ویژه را شرکت درودی پرفورمنس انجام داده است. باید دانست درودی برندی ایتالیایی است که قبلاً سابقه طراحی کلاههای ایمنی والنتینو روسی را در کارنامه خود دارد.
تکمیل کننده طراحی بدنه موتورسیکلت، رینگهای سفید رنگ هستند که با لوگوهای سوپریم در داخل همراه شدهاند. کالیپرهای ترمز قرمز رنگ برمبو، برچسبهای خاص اسپانسر و گرافیک ویژه پیرلی روی گلگیر جلو نیز طرح موردبحث را کامل خواهند کرد. برند سوپریم در کنار استریت فایتر V4 S از کلاه ایمنی جدیدی هم رونمایی کرده که دارای گرافیک سفید و قرمز مشابه است. بخش پشتی این کلاه ایمنی جذابیت بیشتری دارد چراکه کاریکاتوری از موتورسوار را به نمایش میگذارد.
زیر پوست این پوشش زیبا شاهد قوای محرکه کاملاً ایتالیایی هستیم. نیروبخش دوکاتی استریت فایتر V4 S پیشرانه ۴ سیلندر ۱۱۰۳ سیسی برگرفته از مدل پانیگاله V4 است که ۲۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۲۲ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. این نیرو از طریق گیربکسی ۶ سرعته به چرخ میرسد. از آنجایی که موتورسیکلت یاد شده قدرت بسیار زیادی دارد بنابراین طیف گستردهای از سیستمهای کمکی وجود دارند که شامل مواردی همچون کنترل کشش، حالتهای گوناگون سواری، کنترل بلند شدن چرخ جلو به هوا، ترمز ضد قفل، لانچ کنترل، کنترل ترمز پیشرانه و… خواهند بود.
در ساختار موتورسیکلت دوکاتی از شاسی مونوکوک آلومینیومی استفاده شده و سیستم تعلیق نیز شامل دوشاخ ۴۳ میلیمتری اولینز NIX و مونوشوک TTX36 با تنظیم الکترونیکی است. رینگهای آلیاژی آلومینیومی، کالیپرهای ترمز برمبو، دامپر فرمان اولینز و لاستیکهای پیرلی دیابلو روسو کورسا IV تکمیل کننده تجهیزات سختافزاری خواهند بود. اگرچه این موتورسیکلت بهصورت رسمی رونمایی شده اما هنوز در بازار حضور ندارد اما با توجه به سابقه سوپریم میتوان گفت با محصولی گرانقیمت روبرو خواهیم شد. در سال ۲۰۲۰ بود که نسخه سفارشی هوندا CRF250R سوپریم با سقف تولید کمتر از ۱۰۰ دستگاه معرفی شد و یکی از آنها با قیمت بیش از ۲۰ هزار دلاری به فروش رفت. این در حالی است که قیمت پایه CRF به حدود ۸۳۰۰ دلار میرسد.
HAMID
۲۸ بهمن ۱۴۰۲دوستان یه سوال
موتو گوتزی تلفظ صحیح MOTO GUZZI هستش یا اینطور بکار برده میشه؟
مازیار
۲۸ بهمن ۱۴۰۲برای حفظ شئونات هست
شاهین
۲۸ بهمن ۱۴۰۲سلام تلفظ ایتالیاییش اینطوریه فکر کنم.
حامد
۲۸ بهمن ۱۴۰۲بله درست مثل پیتزا که pizza نوشته میشه ولی پیتزا خونده میشه
amir
۲۸ بهمن ۱۴۰۲بله دوتا زد پشت هم به صورت تس تلفظ میشه مثله پیتزا
Carbonado Aventador
۲۹ بهمن ۱۴۰۲تو حروف اسپانیا_ایتالیایی
ZZ کنار هم T خونده میشه = Pizza پیتزا
CC کنار هم ( چ ) خونده میشه = Gucci گوچی
LL کنتر هم ( ی ) خونده میشه = Gallardo گایاردو
رضا
۲۹ بهمن ۱۴۰۲تلفظ ایتالیایی موتور گوتسی است
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۹ بهمن ۱۴۰۲تا جایی که من در کلیپ های خارجی دیدم، گوتزی درست هست
در ادبیات ایتالیایی، ZZ وسط واژه به صورت ” ت ز” تلفظ می شه. مثل پیتزا = Pizza
رضا
۳۰ بهمن ۱۴۰۲داخل گوگل ترانسلیت به تلفظش گوش بده
Taha Ayoobi
۲۸ بهمن ۱۴۰۲خوشگله
عجب قدرتی داره
yaghoub
۲۸ بهمن ۱۴۰۲مهارت بالایی برای کنترل این قدرت لازمه .
Piero Ferrari
۲۸ بهمن ۱۴۰۲نقاشی پشت کلاه کاسکت خیلی بانمکه
۲۸ بهمن ۱۴۰۲فقط کویر و هم طرح هوندا ۱۲۵😏😏😏
کامبیز
۲ اسفند ۱۴۰۲واویلا نگاه موتور😵💫 چکار میکنه این دوکاتی ایتالیایی!!