کمپانی آمریکایی Zero نسخه به روز شده مدل های DS و S خود را معرفی کرد؛ سیکلتهایی که قرارست بعنوان مدل ۲۰۱۵ وارد بازار شوند . . .
[jwplayer mediaid=”۹۰۵۶۴″]ابتدا از Zero S شروع می کنیم؛ پیشرانه این سیکلت برقی یک موتور ۵۴ اسبی ۹۲ نیوتن متری است که با جریان عبوری هوا خنک می شود. می توان با یکبار شارژ باتری هایش که حدود ۳۰۰۰ سیکل عمر دارند، در اتوبان به راحتی تا مسافت ۱۶۰ کیلومتر را طی کرد. حداکثر سرعت Zero S به ۱۵۳ کیلومتر برساعت می رسد اما اگر کروز کنترل آنرا فعال کنید، سرعت در ۱۳۰ کیلومتر برساعت ثابت می ماند.
مشتریان Zero S می توانند از دو پکیج سفارشی باتری با نام های ZF9.4 و ZF12.5 نیز استفاده کنند که مدل دوم بدلیل استفاده از باتری های ۱۲.۵ کیلووات ساعتی گران تر از اولی است. در ZF12.5 مسافت شهری قابل پیمایش به حدود ۲۴۰ کیلومتر می رسد حال آنکه اگر Power Tank را هم سفارش دهید، این عدد به مرز ۳۰۰ کیلومتر نیز می رسد.
بسته به پکیج باتری ها، شارژ Zero S مابین ۱.۰ تا ۱.۷ دلار هزینه دارد؛ یعنی معادل یک موتورسیکلت بنزینی که در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۰.۵ لیتر بنزین می سوزاند! قیمت پایه ای Zero S از ۱۳,۴۳۵ دلار شروع شده و سایر مشخصات مهم آن نیز عبارتند از:
- تعلیق Showa با رینگ ۱۷ اینچی.
- تایرهای پیرلی مدل Sport Demon.
- ترمزهای ABS بوش با دیسک ۳۲۰ میلیمتری در جلو و ۲۴۰ میلیمتری در عقب.
- کالیپرهای J-Juan.
- ارتفاع صندلی معادل ۸۰.۷ سانتیمتر.
حالا به سراغ برادر دوقلو Zero S یعنی مدل DS آن می رویم؛ حروف DS از عبارت Dual Sport گرفته شده یعنی سیکلت هایی که علاوه بر جاده های آسفالت، قابلیت حرکت در جاده های آفرود را هم دارند.
[jwplayer mediaid=”۹۰۵۶۵″]مدل DS تقریبا همه ویژگی های مدل S را دارد با این تفاوت که:
- به تایرهای پیرلی MT-60 مجهز است.
- حداکثر سرعتش به حدود ۱۶۰ کیلومتر برساعت می رسد.
- صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت را در ۵.۲ ثانیه می رود.
- هزینه شارژ باتری آن معادل یک سیکلت بنزینی با مصرف ۰.۵۵ لیتر است.
Zero DS تنها ۱۰۰ دلار ارزان تر از Zero S بوده و قیمت پایه ای آن از ۱۳,۳۴۵ دلار آغاز میشود اما اگر پکیج باتری های ZF12.5 را هم برای آن سفارش دهید حدود ۴۵۰۰ دلار به این قیمت افزوده می شود.
انزو
۲۰ مهر ۱۳۹۳این بیاد ایران قیمت نجومی پیدا میکنه.
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۲۰ مهر ۱۳۹۳ولی من ازش خیلی خوشم نمیاد….الکتریکی شدن هم حدی داره
فردا پس فردا خودمون رو هم الکتریکی میکنن باید با برق شهر شارژ شیم رومون هم KERS نصب میکنن یه وقت برق هدر نره…..بابا یه خورده دود و اگزوز هم لازمه به خدا!!!!!!!!!!!!!
درختای بیچاره از کجا کربن دی اکسید بیارن واسه فوتوسنتز آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ASTON MARTin
۲۰ مهر ۱۳۹۳دوستان اپاچی به شیش میلیون تومن می ارزه
DRAGONBORN
۲۰ مهر ۱۳۹۳اینا موتوراشونم الکتریکی شد ولی ما
DRAGONBORN
۲۰ مهر ۱۳۹۳آره همون CG125 برا ایران مناسبه
سعید131
۲۱ مهر ۱۳۹۳پدال لطفا قیمت موتورسیکلت ها رو بروز کن خیلی ممنون الان واسه 28 فروردینه
امید
۲۰ مهر ۱۳۹۳خیلی خوبه ولی قیمتش بالاست البته برای ما ایرانی ها همه چیز بالاست
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۲۰ مهر ۱۳۹۳اینا بالا نیستن این ماییم که پایینیم عزیزم!
امید
۲۰ مهر ۱۳۹۳اینم میشه معکوسش کردی در کل سال 2020 بیاد همونجایی که بودیم هستیم نه البته فکر کنم بیایم پایین تر چون پیشرفت ما از عقبه نه جلو
DRAGONBORN
۲۰ مهر ۱۳۹۳رنگ سفیدش خیلی باحاله
DRAGONBORN
۲۰ مهر ۱۳۹۳دوست داشتم یکی داشتم
داریوش
۲۰ مهر ۱۳۹۳واقعا که از نظر فنی عالیه
قیمتش رو هم کاری ندارم چون توان خریدش رو ندارم پس حرفی درش نیست
ولی منم با حرف اون دوستمون موافقم که میگه دود هم لازمه
من خودم عاشق ماشین های قدیمی آمریکایی هستم که وقتی تخت گاز میکنی مثل اژدها بنزین بخوره والا خودم پولش رو میدم :D
موتور هم که خودم هوندا ۴۰ سال پیش رو سوار میشم
DRAGONBORN
۲۰ مهر ۱۳۹۳داریوش مخلصتم آواتار داریوش رو زدی
خوبی ما دشمنی
DRAGONBORN
۲۰ مهر ۱۳۹۳خیلی طراحی بانمکی دارن
DRAGONBORN
۲۰ مهر ۱۳۹۳قدرت موتورش زیاد نیست ها.
علی
۲۰ مهر ۱۳۹۳توان خودرو جی اغاز به پیش فروش اوپل آسترا کرده است. در این شرایط تمامی مدل ها 2014 می باشند و تحویل خودرو به صورت 90 روزه است. این شرکت برای هر دو مدل 1400 و 1600 سی سی شرایط فروش قرار داده که به ترتیب قیمت مدل هاچ بک 1400 برابر 150 میلیون تومان، سدان 1400 برابر 153 میلیون تومان، هاچ بک 1600 برابر 160 میلیون تومان و سدان 1600 برابر 164 میلیون تومان است. تمامی قیمت ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده هستند و هزینه شماره گذاری و بیمه شخص ثالث نیز بر عهده شرکت است. همچنین سود مشارکت در این طرح 19 درصد اعلام شده است.ببخشید تین مطلب تینجا میزارم ولی گفتم شاید براتون جالب باشه.
Ahmad..F12
۲۰ مهر ۱۳۹۳در دنیایی که سوخت های فسیلی رو به اتمامه
طبیعی هم هست که از الان همۀ وسایل نقلیه برای هیبرید یا الکتریکی شدن دست به کار بشن
با همۀ این اوصاف من که لذت بردم
شتاب و سرعت فوق العاده ای داره
طراحی منحصر به فردش هم خیلی اسپرت و جالبه
DRAGONBORN
۲۰ مهر ۱۳۹۳آره الکتریکی شدن خیلی به درد بخوره
سعید
۲۰ مهر ۱۳۹۳smokicite not electricite واقعا یکم دود لازمه بخاطر اینکه : 1 فتوسنتز —2 فهمیدن قدر هوای پاک در کلانشهر ها—3 ؟ ;) ولی الکتریسیته هم بد نیستا
F
۲۲ مهر ۱۳۹۳حال نمیکنم با موتور الکتریکی زیاد موتور باید وقتی پر میکنی رعب و وحشت ایجاد کنه بقول دوستان یادش بخیر مثل سی بی ار 600 آرآرم.
مهرداد
۲۳ مهر ۱۳۹۴موتور باید پر سروصدا باشه این موتور کوکیا چیه درست میکنن موتور فقط cbk 750honda