تایرها برای بسیاری از افراد حلقههای گرد لاستیکی بزرگی هستند که قیمت وحشتناکی دارند. ولی برخی شاید به ظرافت یک تایر با کیفیت توجه خاصی داشته باشند. تایرها، شما و موتورسیکلتتان را به جاده متصل میکنند و لذت و هیجان آن را به شما منتقل میکنند. در همین حال، یک تایر خوب میتواند در شرایط پرخطر، سطحی از ایمنی و محافظت را در اختیار راننده موتورسیکلت بگذارد. تایرهای خوبی مانند پیرلی اسکورپیون تریل II راهی به دنیای هیجان برای شما باز میکنند.
آخرین نسل تایرهای پیرلی بر روی مدل جدید دوکاتی مولتیسترادا ۱۲۰۰ به کار گرفته شدهاند. تایرهای جلوی ۱۲۰/۷۰ ZR17 و ۱۹۰/r55 ZR17 در عقب برای مولتیسترادا ۱۲۰۰، مولتیسترادا ۱۲۰۰ S و مولتیسترادا ۱۲۰۰ S D|air مورد استفاده قرار گرفته است.در همین حال، تایرهای پیرلی در اندازههای مختلفی میتوانند استفاده شوند که این موضوع، قابلیت انطباق زیادی را در اختیار قرار میدهد. اندازه گزینههای تایرهای جلو عبارتاند از:
۱۲۰/۷۰ ZR 17 M/C (58W) TL، ۱۰۰/۹۰ – ۱۸ M/C 56V TL، ۱۰۰/۹۰ – ۱۹ M/C 57V TL، ۱۱۰/۸۰ R – ۱۹ M/C 59V TL، ۱۲۰/۷۰ ZR 19 M/C 60W TL و ۹۰/۹۰ – ۲۱ M/C 54V TL.
همچنین تایرهای عقب نیز در اندازههای زیر میتوانند استفاده شوند:
۱۳۰/۸۰ R 17 M/C 65V TL، ۱۴۰/۸۰ R 17 M/C 69V TL، ۱۵۰/۷۰ R 17 M/C 69V TL، ۱۶۰/۶۰ ZR 17 M/C (69W) TL، ۱۷۰/۶۰ ZR 17 M/C 72W TL، ۱۸۰/۵۵ ZR 17 M/C (73W) TL و ۱۹۰/۵۵ ZR 17 M/C (75W) TL.
یعنی یک کفش در تمام اندازهها.
این تایر جدید در خارج از جاده و مسافرتهای طولانی عملکرد بسیار خوبی دارد. تریل II دوام مناسبی داشته و در تمام طول عمر خود، عملکرد خوب خود را حفظ میکند. همچنین هنگامیکه در هوای بارانی، همهچیز شرایط لغزنده پیدا میکند، رفتار فوقالعادهای از خود نشان میدهد. الگوی به کار رفته در سطح تایرهای تریل II نتیجه توسعه تایرهای آنجل GT در کمپانی سازنده است. درنتیجه، یک محصول مقاوم ساخته شده و طرح خاص شیارهای آن، پایداری فوقالعاده و کشش بهتری را ایجاد میکند. همهچیز برای این تایرهای جدید برای دوام و راحتی بیشتر، بهینهسازی شده است. کمپوند کناری، بهگونهای طراحی شده تا تعادل خوبی در عملکرد هنگام حرکت در جادههای خشک و خیس ایجاد کند. در این تایرها، سطح تماس، کوتاهتر و عریضتر شده است و درنتیجه، از ساییدگی کم کرده و بر عمر تایرها افزوده شده است.
ويكي
۲۰ اسفند ۱۳۹۳عجب چیزیه این Ducati Multistrada 1200f خوراکه باش بری تو صحرا
احسان(احسان سابق)
۲۰ اسفند ۱۳۹۳خیلی بدم میاد به عقب موتور خورجین وصل بشه.کل ابهت و زیبایی رو از بین میبره
ويكي
۲۰ اسفند ۱۳۹۳این خورجینی که میبینی بیشتر رو موتور های صحرا نوردی میبندن که وسایل مور نیاز و غذا توش بزارن
saleh.cars.motorcycles
۲۰ اسفند ۱۳۹۳آقای مسعود انیس حسینی متشکر
واقعا لذت بردم مدتی بود مطلبی از موتور و موضوعات مربوطش چیزی تو پدال نمیدیدم
مخصوصا که مطلب امروزمربوط به تایرهایی باخصوصیات وقابلیت های بهتر بود
علاقمندان این موتور میتونین تو پیج زیر تصاویر ومشخصات مدل 2015شو ببینین
http://motorcyclepicsreview.com/ducati/2015-ducati-multistrada-1200-review-specs-prices-and-pictures.html
ali
۲۱ اسفند ۱۳۹۳لاستیکا رو ول کنین …موتورا رو ببینید… :0
ali
۲۱ اسفند ۱۳۹۳دوست عزیز خورجین ؟!!! وایههه بر من !
reza
۲۸ اسفند ۱۳۹۳پس چی؟
صندوق عقب :|
سعید
۲۱ اسفند ۱۳۹۳حتما قیمت خیلی بالایی هم دارن
جواد
۱۴ فروردین ۱۳۹۴سلام آقا …خسته نباشید..چیزه خوبی بود ….من فقط میخواستم بدونم که این اعدادی که روی لاستیک موتور نوشته میشه چه جوری باس خوند…معنا هر کدوم از اعداد چیه…..میخوام یه لاستیک و رینگ خوب واسه موتور انتخاب کنم چه چیز هایی رو باس مد نظر داشته باشم…
محمد حسن
۱ اسفند ۱۳۹۶سلام یک جفت لاستیک پیرلی عقب ۱۵۰×۱۷×۱۷برای عقب و جلو برای موتور ان اس میخواستم راهنماییم کنید لطفا