موتورسیکلت

تریل‌رایدر، نسخه‌ای منحصربه‌فرد از موتورسیکلت ب‌ام‌و

صنعت سفارشی‌سازی موتورسیکلت‌ها، با وجود بازیگران کوچک و ناشناخته، خروجی‌های جذاب و شگفت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد. شرکت بریتانیایی Avon که سابقه آن به سال ۱۹۰۴ می‌رسد یکی از تولیدکنندگان تایر است که برای ساخت یک موتورسیکلت سفارشی برای اهداف تبلیغاتی به سراغ یکی از همین شرکت‌های ناشناخته رفته است.

BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom
این بار دو مرد فرانسوی به سفارش این شرکت تایرسازی به سراغ BMW F800S رفته و یک مخلوق خارق‌العاده و بسیار متفاوت را طراحی و تولید کرده‌اند. اگر به دوشاخه جلوی این موتورسیکلت دقت نمایید، متوجه طراحی ابتکاری و منحصربه‌فرد رادیکال آن خواهید شد.
BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom
این موتورسیکلت که TrailRider X-Over نام‌گذاری شده از شاسی لوله‌ای و ساختار آلومینیوم آلیاژی، بازوی چرخ عقب تکی، چراغ جلوی LED سفارشی، زین یک نفره چرمی و تزئینات براق کرومی استفاده می‌کند. استفاده از آلیاژ آلومینیوم AU4G علاوه بر شاسی و دوشاخه جلو در باک بنزین و گلگیرها و پوشش سرعت‌سنج و بسیاری از قسمت‌های دیگر نیز مشاهده می‌شود.
BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom
طراحی خاص سیستم تعلیق و شاسی باعث شده تا توجه بیشتری روی تایرهای این موتور معطوف شود. موتورسیکلت تریل‌رایدر تنها ۱۵۵ کیلوگرم وزن داشته و از یک پیشرانه BMW با قدرت ۸۵ اسب بخار و گشتاور ۸۶ نیوتن متر شود می‌برد. برای انتقال نیرو هم به‌جای زنجیر از تسمه استفاده شده است.
BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom
BMW F800S Avon Trailrider custom
برای ساخت تریل‌رایدر بیش از ۸۰۰ ساعت زمان صرف شده است. با این وجود معلوم نیست این موتورسیکلت در آرشیو Avon باقی می‌ماند یا مدل‌های بیشتری از آن نیز به سفارش مشتریان ساخته می‌شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. ALL CARS

    ۸ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    ممنونم ازپدال که بازهم دوستداران موتورسیکلت و خوشحال کرد
    امیدوارم بیشتر ازپیش مطالب در مورد موتورسیکلت بزارین که هم مطلب زیاده وهم طرفدار موتورسیکلت
    البتتته میدووونم که سایت مختصصص خودروسسست
    اما خوبه برای تنوع هرازچندگاهی مطالبی درمورد دیگر صنایع حملونقل مثل موتورسیکلتو هواپیماوکشتی و… هم توپدال بزارین
    البته موتور یک***( پدال )*** ترمزی هم داره وچیزی شبیه پدال که برای تعویض دنده استفاده میشه (خخخخخخخخخخخ)

  2. امیر

    ۸ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    من هم میخوام خواهش کنم هم از موتور سیکلت هم از کامیون مطلب بیشتر بزارید

    1. RETOLEX

      ۹ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1406 ديدگاه)

      دقیقا
      مخصوصا کامیون
      اسکانیا r 730
      Daf xf
      Fh 16
      .
      .
      .

  3. AHMADREZA

    ۸ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    اوووف عجب چیزیه

  4. رضا

    ۸ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    خیلی خوشکله
    تصور کنین شبا تو خیابونا با این بگردی……شبیه هیولاست

  5. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۹ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (137 ديدگاه)

    قیافش از همه موتورهایی که دیدم باحالتره….
    آورین…آورین…

  6. سعید

    ۹ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    خیلی قشنگ شده

  7. ahmad

    ۹ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (136 ديدگاه)

    ای بابا!
    چرا روز به روز داره زین موتور ها کوچیک و باریک تر میشه؟!
    موتور باید استایل داشته باشه و یک مقدار ترکیب جلو و عقبش تناسب داشته باشه!
    البته لازمه موتور ها از سیستم های الکترونیک و دیجیتال که موجب راحتی و آسایش راننده هم هستن بهره ببره.

    1. آرمااااان

      ۹ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      از موتورایی که قاب محافظ اطراف موتور ندارن خوشم میاد اصلا خود شکل موتور و تمام بدنه ی خام موتور یه جذابیته خاص خودشو داره،درضمن موتواایی که هنوز از کیلومترای آنالوگ استفاده میکنن خیلی باحاترن

  8. hero

    ۱۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (78 ديدگاه)

    از موتورسیکلت های ب ام و بیشتر از ماشیناش خوشم میاد
    انصافا طراحی شون جلوتر از زمانه

  9. bahram

    ۱۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این چیه که این جوری های هوی می کنید فقط یکم ظاهر داره .کمک جلوکه هیچی /بااین دستهی کوچک فشار زیادی روی دسته/بله با این که این گشتاور روی تسمه دیده میشه باید قدرت داشته باشه اصلا راه میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا