هارلی دیویدسون اعلام کرد امسال و به عنوان بخشی از تلاشهای خود برای بهبود وضعیت شرکت اقدام به تعدیل نیروی ۵۰۰ نفری خواهد کرد.
طبق استراتژی بازسازی و احیای موسوم به The Rewire که توسط مدیرعامل جدید شرکت اعلام شده، مدیر مالی ارشد هارلی دیویدسون آقای جان اولین سریعاً پست خود را ترک خواهد کرد. جایگزین موقتی او نیز دارل توماس خواهد بود.
واضح است که این تنها بخش کوچکی از برنامههای مفصل هارلی دیویدسون بوده زیرا این شرکت مشهور چند صد کارمند دیگر را در آینده نزدیک اخراج خواهد کرد. افت فروش رقم خورده طی ۵ سال پیش به خاطر بالا رفتن سن نسل پیشین خریداران است که هماکنون علاقهای به محصولات هارلی دیویدسون ندارند. یکی دیگر از دلایل افت فروش این شرکت نیز شیوع گسترده ویروس کرونا میباشد.
به همین خاطر هارلی دیویدسون ماه پیش اقدام به کاهش تولید و اخراج ۱۴۰ نفر از کارمندان خود در کارخانههای پنسیلوانیا و ویسکانسین کرد.
هدف از برنامه جدید این برند تبدیل هارلی دیویدسون به سازمانی چابکتر و خطیتر است. مدیرعامل جدید این شرکت به دنبال بازنگری در خطوط تولید، تمرکز روی نقاط قوت اصلی و اولویت قرار دادن بازارهای سودده میباشد. این اقدامات که چند روز پیش اعلام شدهاند یک برنامه استراتژیک ۵ ساله برای افزایش فروش هستند.
در کل برنامه جدید هارلی دیویدسون شامل اخراج ۷۰۰ نفر و صرفهجویی چندین میلیون دلاری در سال جاری است. انتظار میرود این دگرگونی تا پایان سال تکمیل شود اما اقدامات بیشتری در سال آینده اتخاذ خواهد شد.
ممد ژانگولر
۲۳ تیر ۱۳۹۹چقدر حیف ?
برند هارلی دیویدسون عشقه منه❤️❤️❤️
متاسفانه هارلی دیویدسون هم به فناشوندگان تبدیل شد ?
NAVID۰۰۹۸
۲۳ تیر ۱۳۹۹هارلی بینظیره
همیشه در بحرانها به مو رسیده ولی پاره نشده .
امیدوارم روزی برسه که بتونیم یکی از محصولاتش را بخریم و در جاده چالوس لذتش را ببریم .
صدای اگزوز هارلیها ، مختص خودشه و هیچ شرکتی نمیتونه این صدا را کپی کنه .
البته در دتیای ماشینها ، سیستم اگزوز محصولات مازراتی ، یه کوچولو شبیه هارلی صدا میکنند و قلدرمنشانه هستند.
قُلقُلقُلقُل……..?
ممد ژانگولر
۲۳ تیر ۱۳۹۹فکر کن آدم بره جاده چالوس ولی بدون نوید ?دو صفر باشه
لطفی نداره که
من باشم نویدو به عنوان cup holder هم که شده بابت نگهداری آب معدنیام با خودم میبرمش
هم فاله هم تماشا
تازشم تو راه برامون کلی راجب ماشینهای مزخرف هیوندا جوک میگه ما هم میخندیم ???❤️
NAVID۰۰۹۸
۲۳ تیر ۱۳۹۹اگر باعث شادی حال روحی شما میشوم در این دوران سخت کشور که مثلاً تیکه خندهداری انداخته باشید .
ملالی نیست ، کاپهولدر هم میشویم !!!
فقط ای کاش قبلش به همه توضیح میدادین که بر چه اصل و منطقی میگویید جنسیس بهتر از بوگاتی هست ؟
ممد ژانگولر
۲۳ تیر ۱۳۹۹داداش نوید یدونه ایی به خدا
فکر کنم این جمله ساختگیت حاصل توهمات خودت باشه
من که همچین چیزی نگفتم و نخواهم گفت
اگر هم مدرکی میتونی رو کنی که من این حرفو زدم اشکالی نداره
بی زحمت آب معدنیارو خیلی آروم بذار زمین و برو مدارکو برام بیار ??
ali
۲۵ تیر ۱۳۹۹با هارلی میرن چالوس اخه ؟
بدبخت ما موتور سوارای ایران بخدا هر کی اسم موتور شنیده ادعا داره
چالوس مسیر مسیرهای سنجاقی داره میخوای با هارلی چیکار کنی
قدیمی
۲۷ تیر ۱۳۹۹اتفاقا با هارلی میرن چالوس
اول از همه با همه مدلای هارلی میشه چالوس رفت. خودم با پولسار رفتم و اومدم.یه بارم از طرف پردیس رفتم امل و چالوس
بعدش هارلی مدلای مخصوص مسافرت میسازه به اسم cruiser و touring که فقط برا مسافرت و مسیرای طولانیه
قیمتاشونم تو همه رنجی هست.
کروزر سافتیل یا cruiser softail حدود ۲۸۰ میلیون تومنه. ۱۳۵۹۹ دلار
استریت ۷۵۰ حدود ۷۵۹۹ دلاره. میشه حدود ۱۶۰ میلیون
مدلای گرونتری هم دارن. اما ارزونم دارن
Sajjad
۲۳ تیر ۱۳۹۹اگه اینا موتورن
اونایی که ما سوار میشیم چی هستن؟!
Sajjad
۲۳ تیر ۱۳۹۹عکس دوم
این موتور اسمش livewire
الکتریکیه
برد شهری 235 کیلومتر
برد ترکیبی 152 کیلومتر
توی حالت فست چارج 80 درصد باتری طی 40 دقیقه و 100 درصد باتری طی 60 دقیقه پر میشه
105 اسب بخار قدرت داره
حسین دهمرد
۲۳ تیر ۱۳۹۹قیافه ش عالیه ولی سلیقه ها به سمت محصولات اسپورت تر داره کشیده میشه. اگه بتونه با سازمانهایی مثه پلیس قرارداد ببنده شاید تاثیر داشته باشه.
کسی راجب قوانین آلایندگی یا تست های ایمنی موتورسیکلت میدونه؟ چرا همش به ماشینها گیر میدن؟ همین انجین هارلی از نظر قدرت و گشتاور با خیلی از هاچبک ها هم ترازه ولی مطمئنن بخاطر آلایندگی نمیتونه روشون نصب بشه.ولی کسی به آلایندگی موتورسیکلت ها کاری نداره.
MehdiTurbo
۲۳ تیر ۱۳۹۹من که عاشق اولیه شدم و به نظرم بی نهایت اسپورت،اسپورت تر از این،من عاشق اسپورت کلاسیکم.
نامجو
۲۳ تیر ۱۳۹۹البته قیمت بسیار بالای محصولات هارلی که به طور متوسط حدودا 22 هزار دلاره در حالیکه دوکاتی 15 هزار دلار و هوندا و یاماها حول حوش 10 هزار دلاره موثره. مورد بعدی هم سلیقه ها هست که عوض شده موتورهای اسپرتتر و کوچکتر و کم مصرفتر و کم حجم تر بیشتر مورد قبوله. تعجبم اینه که چرا این شرکت هنوز اصرار داره موتورهایی با حجم بالاتر از 1800 سی سی به تعداد بالا تولید کنه.
باید قبول کرد که دیگه دوره هر چه بزرگتر و قوی تر یعنی بهتر، تموم شده. اینکه یک مرد ریوشی یغور سوار یک موتور غول پیکر باشه دیگه جایی در دوران امروز نداره. حالا هر کجای دنیا هم باشه