بامو نسل جدید موتورسیکلت S1000R را با طراحی اسپرتتر، بهبود تکنولوژی و پیشرانهٔ جدید معرفی کرده است. در طراحی S1000R جدید چراغهای نامتقارن قبلی کنار گذشته شده و جای آنها را یک چراغ تکی LED گرفته است. چراغ عقب این موتورسیکلت نیز بازطراحی و به راهنماهای LED مجهز شده است. برای S1000R جدید مجموعهای از آپشنها در قالب پکیج M هم قابل سفارش خواهد بود که با چرخهای فیبر کربنی، وزن موتورسیکلت را تا ۳.۷ کیلوگرم کاهش میدهد.
S1000R مدل ۲۰۲۱ علاوه بر تغییرات ظاهری، به فریم جدیدی هم مجهز شده که در قسمت تماس زانوها باریکتر است. به گفتهٔ بامو، این ویژگی موجب آزادی حرکت بهتر و همینطور موقعیت سواری راحتتر راکب میشود. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای این موتورسیکلت جدید هم میتوان به اگزوز سبکتر، محل جدید کمکفنرها و بازوی عقبی برگرفته از مدل S1000RR اشاره کرد.
بامو این موتورسیکلت جدید را به یک صفحه آمپر دیجیتالی ۶.۵ اینچی مجهز کرده که قابل تنظیم بوده و بهگونهای طراحی شده که زیر نور آفتاب هم بهخوبی قابلخواندن است. این نمایشگر همچنین از ناوبری و بلوتوث هم برخوردار است.
نسل جدید S1000R به پیشرانهٔ چهار سیلندری مجهز شده که تازه توسعه یافته است و ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۴ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. هرچند خروجی این موتور نسبت به قبل تغییری نداشته اما به گفتهٔ بامو، این پیشرانهٔ جدید ۵ کیلوگرم سبکتر است و در دورهای میانی قدرت بیشتری را ارائه میکند. علاوه بر این، ضریب دندههای ۴، ۵ و ۶ بیشتر شده که موجب کاهش سروصدا، مصرف سوخت و دور پیشرانه در هنگام پیمایشهای معمولی میشود.
برای S1000R برای اولین بار سیستم کنترل گشتاور پیشرانه هم قابل سفارش است که به گفتهٔ بامو مانع از لغزش چرخ عقب به دلیل گاز دادن ناگهانی یا معکوس دادن میشود. نسل جدید بامو S1000R در ماه می سال آینده راهی نمایندگیهای فروش در آلمان میشود. قیمت این موتورسیکلت جدید آلمانی از ۱۴,۳۶۸ یورو آغاز میشود.
OMID
۱ آذر ۱۳۹۹خوبه که طراحیش رو قرینه کرد
به نظرم طراحی غیر قرینه اصلا جالب نیست واسه ماشین و موتور
نمونه طراحی غیر قرینه دیگه ای که به نظرم خوب نیست لندروور دیسکاوری هست
از طراحی گذشته این سبک موتورها خیلی خوبن
هم سریع هستن هم مثل ریس ها راکب رو به شدت خسته نمیکنن
این هم که جز بهترین های سبک خودش هست?
Carbonado Aventador
۱ آذر ۱۳۹۹داداش اونی که قرینه نبود واسه ۱۰ سال پیش بود..
.
سلطان سوپر بایک های ناکد یا خیابانی هم دوکاتی استیریت فایتر و نینجا zh2 هستن
شاهین
۱ آذر ۱۳۹۹بزن ببین ام وی اگوستا بروتال چیه
خدای طراحیه ناکد موتوره
Hadi
۱ آذر ۱۳۹۹تکنولوژی هاش از کل صنعت خودرو ایران بالاتره…
پس جلو پنجرش کو؟
افشار
۱ آذر ۱۳۹۹ماشین مدل بالا و خارجی و همینطور همچین موتور سیکلت هایی فقط توی سه الی چهار شهر خاص دیده میشه و بقیه شهرها نه
اصفهانی
۱ آذر ۱۳۹۹آقای افشار حرفت نامربوطه و فکر کنم اطلاع دقیقی نداری چون حالا درسته که داخل چندتا از شهرهای بزرگ مثل تهران و اصفهان و شیراز و چندتای دیگر که مرکز استان هستن ماشینهای خارجی خیلی بیشتر از شهرهای دیگه هست ولی داخل شهرهای دیگه ایران هم هست البته منظور بنده خودروهای در پیت چینی نیست / من بچه اصفهانم و الان داخل اصفهان خودروهای خارجی لوکس و مدل بالا زیاد هست ولی چیزی که هست نباید حسودی کنم و بگم فقط شهر خودم اصفهان/ مثلا من بخاطر کارم بین اصفهان و شیراز زیاد رفت و آمد دارم و تهران هم همینطور ولی چیزی که در شیراز دیدم این بود که برو بچه های شیراز بدجوری ماشین باز هستن و ماشینهای لوکس خارجی و مدل بالا در شیراز هم بسیار فراوان و زیاده و حتی ماشینهای لوکس خارجی مدل بالایی در شیراز دیدم که لنگه اش رو حتی در بالا شهر تهران هم ندیدم و اصلا فکر نکنم باشه
600000
۱ آذر ۱۳۹۹موتور سیکلت بنظرم همیشه از ماشین بهتره چون نسبت به ماشین به تکنولوژی های کمتری احتیاج داره ، کوچیکه و پارک با هاش خیلی راحته حتی تو پیاده رو ، بهترین مدلاش با یه انجین 1 لیتری چهار سیلندر بهترین عملکردو دارن ، خیلی سرعتشون زیاده و به حداکثر 400 کیلو متر میرسه (در همه اینا منظورم مدلای پرفورمنس هستن ) در ضمن قیمتشونم خیلی کمه مثلا شما با 20000 دلار میتونی بهترین موتورسیکلت هارو بخری ، تازه با 2000 دلارم میتونی واسه خودت موتور بخری که خیلی خوبه مثلا CB125F ، الودگی هواشم که کمه در نتیجه این حرفا هرکسی موتور بخره بهتره
R
۱ آذر ۱۳۹۹موتور واس تابستون خوبه تو فصلای سرد نمیتونی سوار شی راحت بری اینور اونور بارونو برفو…. اینهمه نوشتی کلش اشتباست.
فرامرز
۵ آذر ۱۳۹۹موتور واسه تابستون فاجعه است مگه اینکه مثل ایران با تیشرت سوار بشی. خیلی کشورا واسه موتورهای با حداکثر سرعت بالای ۵۰ کیلومتر لباس و تجهیزات کامل اجباریه که حتی تو دمای ۲۵ درجه هم آزاردهنده هست
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱ آذر ۱۳۹۹خطرشم ده برابر بیشتر یعنی عملا همه خوبی هارو با این خط میشه زد!!!!
R
۲ آذر ۱۳۹۹عاقلانه برونی هیچ خطری نداره مثل وحشیا برونی آره
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲ آذر ۱۳۹۹خوب معلومه کسی که موتور 1000 سواره آروم و وحشی سرش نمیشه مخصوصا عشق سرعت باشه
هادی
۱ آذر ۱۳۹۹یه سوال چرا موتور این موتورسیکلت ها رو که این همه قدرت خوب و مصرف کمی داره رو .رو خودرو ها کوچیک نمیزارن ؟
زیزیگولو
۱ آذر ۱۳۹۹موتور این موتور سیکلتا نهایتاً به اندازه یه جعبه شیرینی دو کیلویی هستش که زورش میرسه حداکثر تا دویست سیصد کیلو وزن بدنه موتور سیکلت و راکب رو جابجا کنه، خوب حالا به نظر شما میشه این موتورو تو ماشینم استفاده کرد؟؟ مگر اینکه با ابعاد بزرگتری بسازنش و بعد رو ماشین نصبش کنن که اون موقع طیبعتا مصرف سوختشم بالاتره
Ali_x76
۱ آذر ۱۳۹۹این موتور ها دور بالا هستن و توی دور پایین گشتاور زیادی ندارن. ضمنا از نظر دوام هم نسبت به موتور خودرو های سواری در پله ی پایینتری قرار میگیرن ( خودروی سواری به طور میانگین سالی ۲۴ هزار کیلومتر مسافت طی میکنن ولی موتور ها فکر نمیکنم از ۱۲ هزار تجاوز کنن)
از نظر کارایی هم تفاوت انچنانی با موتور خودرو های سواری ندارن ( ۱ لیتری ۱۱۴ نیوتن متر، و موتور تیوولی ۱.۶ لیتر و ۱۶۰ نیوتن متر )
R
۱ آذر ۱۳۹۹وزنشو درنظر نمیگیری؟ قبل کامنت گذاشتن فکر کنید
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱ آذر ۱۳۹۹کلا بین موتور های نیکد و استریت فقط کاوازاکی z1000 از همشون قشنگ تره ولی کلا از سبک استریت خوشم نمیاد ولی جدای از این قضیه خدایی اگزوزش زشته حداقل یه پوشش روش میزاشت خیلی بد قوارس
R@min
۱ آذر ۱۳۹۹ولی تو این دهه اخیر این سبک موتورا خیلی پر طرفدار شده و انصافا موتورای خیلی خوشگلی تولید شده. همه چی سلیقس ولی این بی ام و هم خیلی خوشگله
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱ آذر ۱۳۹۹اخه وقتی موتور های ریس رو میشه اورد تو شهر دیگه چرا اینارو سوار شی
مکر اینکه برای گردشگری بخوای استفاده کنی
OMID
۱ آذر ۱۳۹۹فقط دو ساعت ریس سوار شو
از خستگی میخوای بیهوش بشی
مجبوری بخوابی رو موتور و موقعیت نشتنت راحت نیست اصلا
اینها موقعیت قرارگیری راکبشون خیلی بهتره
اصلا موتور ریس توی خیابون به چه دردی میخوره؟
R@min
۱ آذر ۱۳۹۹مطمئنم تجربه موتور ریس نداشتی. انقدر سنگینه که حتی نگه داشتنشم سخته. دیگه هندلیگ سفتشم به کنار که اصلا آدمو نابود می کنه برای استفاده روزمره مخصوصا تو شهر
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱ آذر ۱۳۹۹اره میدونم بیوفته رو پای یکی ده نفری باید بلند کنن موتور رو
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱ آذر ۱۳۹۹امید من از نظر ظاهری میگم استریت دوست ندارم وگرنه میدونم نسشتن روش سخته ولی خودم تاحالا ننشستم ببینم چطوریه
اینو نمیفهمم که مثلا دوکاتی پانیگال رو با استریت فایتر مقایسه کن عیین همن پس چه فرقی داره مه استریت فایتر سواریش راحت تره بخاطر کمک فنره؟
Malt hill
۱ آذر ۱۳۹۹اگزوز به اون خوشگلی رو میگی بد قوس؟! :/
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱ آذر ۱۳۹۹اگزوز کاوازاکی h2r رو ببین چقدر خوشگله بعد با این مقایسه کن
Carbonado Aventador
۱ آذر ۱۳۹۹H2 رو با s1000RR مقایسه کن بعد نتیجه بگیر..
.
مثل اینه که بخوای از لحاظ زیبایی شناختی پاساتو با لامبورگینی آونتادور مقایسه کنی!!!
.
خودروی ناکد چه ربطی به ریس داره؟!
رقیب این بی اموو کاوازاکی z1000 که این از اون خوشگلتره
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲ آذر ۱۳۹۹S1000rr هم اگزوزش مثل همینه
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۱ آذر ۱۳۹۹نسل قبلش خیلی هارو مقلوب کرد…..
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۱ آذر ۱۳۹۹موتور فقط یاماها یاماها یاماها
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱ آذر ۱۳۹۹فقط کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی کاوازاکی دوکاتی
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۱ آذر ۱۳۹۹راستی از دوستان معذرت میخوام بدلیل حرف هایی که زدم(مخصوصاً از دوستان بی ام و فن و لامبو فن)
اعصابم خیلی خراب بود این مدت امیدوارم که ناراحت نشده باشید.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۱ آذر ۱۳۹۹خواهش دادا ما هم اعصابمون خراب میشه تو این مملکت چیز عادی ای هست
مهدی
۱ آذر ۱۳۹۹من همین چند وقت پیش داشتم در مورد همین اس 1000 ار تحقیق میکردم الان نسخه جدیدش معرفی شد واقعا موتور محشریه
Amin_sto
۱ آذر ۱۳۹۹موتور فقط سوزوکی هایابوسو
Malt hill
۱ آذر ۱۳۹۹از این سبک موتور ها خیلی خوشم میاد
MAHDI
۱ آذر ۱۳۹۹خیلی جذابه ???
میثم
۱ آذر ۱۳۹۹اعتیاد به موتور خیلی بده
ترکش چند سال زمان میبره
خیلی کار راه اندازه
R
۱ آذر ۱۳۹۹مگه مواده بخوای ترکش کنی؟
رامتین
۱ آذر ۱۳۹۹جالبه ولی فکر کنم موتورهای موتو GP چیز دیگریست و نهایت قدرت روی چنین موتورهایی وجود داره. مثلا یادمه موتور نابغه موتورسواری تاریخ یعنی مارک مارکز با 1000سی سی 242 اسب توان داشت و در 5ثانیه 0 تا 200را پر میکرد و اونجور موتورها صرفا برای موتورسواران حرفه ای قابلیت فروش داره نه مردم عادی.
R@min
۱ آذر ۱۳۹۹موتورای GP قابل فروش نیستن و چیزی که به اسم GP فروش میره نسخه های ضعیف شده و آپشن دار هستش. چون موتورای GP هیچ چراغی ندارن، سیستم سوخت رسانی، خنک کننده، ترمز، اگزوز، لاستیک و بنده کاملا متفاوته یه جورایی مثه تفاوت بین ماشینای سوپراسپرت و نسخه های مسابقه ایشون
Carbonado Aventador
۱ آذر ۱۳۹۹الان نسخه ی قابل استفاده موتور gp دوکاتی
.
پانیگاله سوپر لگرا v4s هست..
.
کهوزنش با موتور جی پی یکیه.
ولی موتورش به جای +۲۵۰ اسب
۲۳۷ اسب تولید میکنه
R@min
۱ آذر ۱۳۹۹همون نسخه ضعیف شدشه دیگه