موتورسیکلت

معرفی بایک جدید ام وی آگوستا F4 LH44

سرانجام ام وی آگوستا از موتورسیکلت جدید خود با نام F4 LH44 رونمایی کرد. این بایک بر مبنای مدل F4 RC ساخته شده اما در فرایند ساخت آن با لوئیس همیلتون قهرمان مسابقات فرمول ۱ همکاری شده است.

ام وی آگوستا F4 LH44
به منظور تمایز این بایک جدید از F4 RC، شما باید به نمای ظاهری با رنگ قرمز زیبا نگاه کنید. این موتورسیکلت همچنین دارای عناصر فیبرکربنی، صندلی از جنس آلکانترا، بلوک مشکی پیشرانه و شیشه جلوی تیره است.

ام وی آگوستا F4 LH44
همچنین برخی اصلاحات عملکردی نیز در این بایک جدید صورت گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به سیستم تعلیق جدید و سیستم اگزوز تیتانیومی ویژه اشاره کرد. بجای چهار خروجی اگزوز، ام وی آگوستا از اگزوز زیر صندلی سود برده است.

ام وی آگوستا F4 LH44
F4 LH44 کمی قدرتمندتر از F4 RC بوده (۷ اسب بخار) و مجموع خروجی قوای محرکه به ۲۱۲ اسب بخار می‌رسد. گفته شده که بهای این موتورسیکلت جدید حول و حوش ۵۰ هزار یورو خواهد بود.

ام وی آگوستا F4 LH44

لوئیس همیلتون در این باره گفت:

من درباره ادامه همکاری خود با ام وی آگوستا بسیار هیجان‌زده هستم. من کار با جیووانی و دیگر همکاران در این شرکت و همچنین علاقه و توجه مهندسی آن‌ها به فرایند تولید را دوست دارم.

یکی از مدیران ارشد ام وی آگوستا نیز می‌گوید:

من از معرفی بایک جدید خودمان بسیار هیجان‌زده هستم. F4 LH44 کاملاً برجسته بوده و من چند هفته پیش این افتخار را داشتم که سوار آن شوم. این موتورسیکلت احساس فوق‌العاده‌ای داشته و یک بایک مسابقه‌ای برای جاده است! ۴۴ دستگاه از این بایک تولید خواهد شد بنابراین امیدوارم مالکان خوش‌شانس نیز آن را به اندازه من دوست داشته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. Iman mclaren p1

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (180 ديدگاه)

    من که اگزوزشو اصلا نپسندیدم….
    اون سه تا اگزوز همیشگی آگوستا که زیر زین بود بنظرم خیلی خوشگلتر از این تک اگزوز مسخره بود

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      به نظر منم سه اگزوز کوتاه جانبی خیلی جذاب‌تر و خاص‌تر از این تک اگزوزه.
      تو برندای موتورسیکلت‌سازی، کاوازاکی و هارلی دیویدسون در صدر علایقم هستن، شما چطور؟

      1. عطا

        ۱۰ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (186 ديدگاه)

        شتاب: سوزوکی
        صدا: یاماها
        کیفیت: کاوازاکی
        هوندا هم واسه مبتدیا خوبه
        ( توجه کنید این موارد رو واسه ایران نوشتم نگید اچ2r شتابش بیشتره اونو عمم هم میدونه :))

        1. ahmad

          ۱۱ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (659 ديدگاه)

          اتفاقا از نظر کیفیت هوندا خیلی از کاواساکی بالاتره…
          شما هوندا رپسول خشک رو بردار باهاش از تهران بگاز تا بندرعباس و کل ایرانو باهاش یه دور کامل بزن آخ نمیگه
          ولی کاواساکی خشک رو بعد از مدتی تق و توقش بلند میشه و ازش بعید نیست توی راه های طولانی بمونه!
          (ولی فارغ از کیفیت ساخت، از نظر قدرت و شتاب کاواساکی خیلی بهتره و منم ترجیحش میدم)

  2. مجید

    ۱۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (681 ديدگاه)

    من خیلی دلم میخواست یک بار موتورهای این برند رو از نزدیک ببینم خیلی ازشون تعریف شنیدم مخصوصا این که یه صدا و سواری خاص خودشونو دارن

    1. Danial

      ۱۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (466 ديدگاه)

      داداش اگر تهران تشریف داری بیا خیابون جردن نمایندگی کویر اونجا سری قبلیه همین موتور رو تو چند رنگ داره با همون 4 تا اگزوز خفن و معروف البته فک نکنم برات روشنش کنن چون موتور هاشون بیشترشون صفر و خشک هستن…

  3. حمیدرضا

    ۱۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2414 ديدگاه)

    حیف به خاطر حجم موتورش در ایران قابل استفاده نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا