طراحیموتورسیکلتهارلی دیویدسون

موتورسیکلت هارلی دیویدسون در آینده

طراحی دوباره چیزی مانند «هارلی دیویدسون» که محبوبیت زیادی در میان علاقه‌‌مندان پیدا کرده، کار بسیار چالش‌برانگیزی است. امّا در این طراحی‌های آینده‌نگرانه و مستقل، تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

Harley-9
جیوِر (Jever) به خاطر سازماندهی و حمایت مالی مراسم‌های مختلف با حال و هوای «هارلی دیویدسون» مشهور است و این نمونه موتورسیلکتی که در اینجا می‌بینید، نمونه‌ای است که در مسابقات کشف استعداد طراحی این برند آلمانی در سال ۲۰۱۳ مقام دوم را کسب کرده است. افراد برای شرکت در این رقابت می‌بایست نسخه مخصوص به خود را از موتورسیکلت‌های هارلی طراحی می‌کردند.

Harley-3

Harley-4

Harley-5

Harley-6

Harley-1
محصول ذهن طراحی به نام یون تورکن (Ion Turcan) بر اساس یک سافتیل مدل ۲۰۱۲ است که برای پیشرانه از موتور تووین-کم ۱۶۹۰ سی‌سی هارلی دیویدسون استفاده می‌کند. جریان خطی موجود در بدنه این موتورسیکلت از دو بخش اصلی تشکیل شده که از خروجی دوگانه اگزوز گرتفه تا باک بنزین جمع‌جور، به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. دوشاخه مایل و پایین، ممکن است در ابتدا اندکی ناراحت به نظر برسد، ولی در فرم کلی و با تعبیه میله فرمان در درون بدنه، به‌زیبایی به این موضوع پرداخته شده است.

Harley-8

Harley-7

Harley-2
در مورد تأمین هوای موردنیاز موتور ۲ سیلندر هارلی دیویدسون، در طراحی  دریچه‌هایی در زیر چراغ جلو درنظر گرفته شده است. همچنین این موتورسیلکت دارای یک نشانگر دیجیتال «یکپارچه» است که مواردی چون سرعت، کیلومتراژ، وضعیت بنزین، GPS و سیستم ناوبری را نمایش می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد رومياني

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (46 ديدگاه)

    خیلی خوف داره!

  2. ali

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (7375 ديدگاه)

    هارلی یه امریکایی اصیل

  3. جواد

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (990 ديدگاه)

    اصلا طرح درستی نیست تو هارلی اگه فیلمها و عکسها را ببنید طرف کاملا صاف میشینه و زانوها رو به بیرون هستش که این سنت هارلی هست ولی این طرح شما باید روی موتور مثل موتورهای مسابقه دراز بکشید تا به فرمان تسلط داشته باشین پس اصلا نمیتونه طرح اینده هارلی لقب بگیره

  4. حمید

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    بیشتر شکل شخصیتهای منفی طراحی شده
    خطوط سیال زیادی بکار برده شده و چشم نواز نیست

  5. احمد باقری

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    طراحی باحالی پیدا کرده.

  6. uss zumwalt DDG-1000

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    حرفه ای و تخصصی

  7. Alpha

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خیلی از مد افتادس.
    تا دوکاتی هست بقیه ی موتور سیکلت ها حرفی واسه گفتن ندارن. فقط DUCATI

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۵ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      دوست عزیز بیشترین قهرمانی های جهان متعلق به یاماها و هوندا و کاوازوکی و هونداست
      درضمن بی ام و هم خیلی موفق

    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۵ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      سوزوکی هم هست

      1. Alpha

        ۵ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        من دوکاتی بیشتر دوست دارم. صداش خیلی قشنگه. مشخصه خواستم علاقمو به دوکاتی نشون بدم وگرنه معلومه YAMAHA و KAWASAKI خیلی خفنن.

  8. حمیدرضا

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    جالبه طراحی متفاوتی داره

  9. Danial

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (466 ديدگاه)

    یه بالشت و پتو هم روش بندازن راحت میشه روش یه چُرت زد خخخخخخخخخخخخخخ

    من که به شخصه موتور رو دوست دارم کلاً حال میده هر چیزی که تو چرخ داره سواریش لذت بخشه دوچرخه موتور… ♥

  10. دوچرخه سوار

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (182 ديدگاه)

    لذت هارلی به کروز بودنشه ، ممکنه کسی که cbr 1000 داره آرزوی هارلی را هم داشته باشه و این به خاطر کلاسشه مثل رولزرویس .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا