بالاخره پس از مدتها انتظار شرکت مدیران خودرو فروش رسمی شاسیبلند جدید خود را با نام امویام ایکس ۵۵ آغاز نمود. خودرویی که ابتدا با عنوان فیس لیفت چری تیگو ۵ معرفی شده بود و اکنون نیز در بسیاری از کشورها با نام تیگو ۴ یا تیگو 5xبه فروش میرسد.
این شاسیبلند جذاب با زبان طراحی مدرن و بهروز که در ایران توسط مدیران خودرو با نام و لوگوی MVM تولید میشود برای نخستین بار وارد مرحله فروش شده است. ام وی ام X55 از نظر فنی مشابه با برادر بزرگتر و گران قیمتتر خود یعنی چری تیگو ۷ است و از همان پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو به قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر بهره میبرد. همچنین این خودرو دارای گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دوکلاچه مشابه تیگو ۷ است که نیرو را به محور جلو گسیل میکند.
ام وی ام ایکس ۵۵، لیست کامل و پر و پیمانی از تجهیزات مانند چرخ های ۱۷ اینچی آلومینیومی اسپرت، سیستم اطلاعات و سرگرمی با مانیتور ۹ اینچی لمسی، سیستمهای پایداری ESP, TCS, HHC، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، سیستم کمک رانندگی اتوهولد، سیستم ایموبیلایزر، ایربگ های جلو-جانبی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین داینامیک، چراغ روزتاب LED، سیستم GPS ، سانروف دو حالته، سنسورهای پارک، کروز کنترل، کنترل خودرو از طریق ساعت هوشمند، طراحی داخلی با روکش چرم و … را شامل میشود.
این خودرو داری گارانتی ۴ سال یا ۱۰۰,۰۰۰ کیلومتر و ۲ سال یا ۶ نوبت سرویس رایگان میباشد. همچنین قیمت این خودرو ۶۸۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان برای مدل اکسلنت و ۶۸۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای مدل اکسلنت اسپرت میباشد که دارای سقف مشکی است. موعد تحویل هم ۴۵ روز کاری برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
در همین ارتباط:
معرفی ام وی ام X55 پرو، مشخصات، قیمت و مقایسه با رقبا
رضا
۲۱ آذر ۱۳۹۸دل خوش به این مقدار نباشید…
NAVID۰۰۹۸
۲۱ آذر ۱۳۹۸دوستان برن ببینند فروش خودرو در آگهی ها و نمایشگاه ها رو تا متوجه بشوند تمام ، یعنی تمام خودروهایی که دارای موتور توربو هستند برای فروش با کارکرد کم گذاشته شده اند .
۲۰۰ nx لکسوس ، تالیسمان و….، حالا شما فکر کن چینی بخری توربو ، بنزین آشغالی بریزی و بقیه ماجرا …
اما از دید مثبت که بنگریم ، همین که یه ماشین چینی جدید در این شرایط وارد شده ، جای خوشحالی هم داره متاسفانه . مبارک اونی که میخره ، ولی من مجبور هم باشم نمیخرم که نمیخرم که نمیخرم .
ایلیا
۲۱ آذر ۱۳۹۸یاد روزی بخیر که پرادو 70 تومن بود
مهدی
۲۱ آذر ۱۳۹۸دو حالت داره در این شرایط فشار حداکثری که حتی دارو نمیدن اولین حالت اینکه چینی ها به جای پول نفت که نمیشه انتقالش داد اینو دادن دوم رانت پول خوار و ارز خوار البته ممکنه هر دوتاش باشه
احسان آرسنالی
۲۱ آذر ۱۳۹۸آخه موتور ۱.۵ لیتری توربو با بنزین ایران، هرکی بدونه نمیخره
مرتضی
۲۱ آذر ۱۳۹۸367 میلیون ، اونم موتور توربو چینی با بنزین ایرانی؟ این ماشین یعنی دردسر تعمیرگاه و بی کیفیتی ، اما با امکانات و ظاهر جدید. به نظرم مزدا 3 یا حتی یک کمری کارکرده خیلی ارزش خرید بیشتری دارند
meysam
۲۱ آذر ۱۳۹۸تو این شرایط ژاپنی کارکرده عاقلانه ترین گزینست.
مهدی
۲۱ آذر ۱۳۹۸و همچنین کره ای ها که هم با توجه به فروش خوبی که داشتن قطعاتش زیادتر و مناسب تر است هم تعمیرات بهتری براش وجود دارد و هم قیمت رقابتی تری داره و هم بازار دست دوم خوب
شاهین
۲۱ آذر ۱۳۹۸جنازه مزدا ۳۲۳ رو هم نمیدم دست این چه برسه نیومزدا، جمع کنید بره بابا این خزعبلات مضخرف رو
محمد
۲۱ آذر ۱۳۹۸به لطف زحمات مسئولین *** حتی دیگه خودروهای چینی هم دست نیافتنی شدن، واقعا خسته نباشید
حسین
۲۱ آذر ۱۳۹۸باید بگیم علی برکت الله ،خسته نباشید قهرمان،خدا قوت پهلوان.
مهدی
۲۲ آذر ۱۳۹۸البته این شرایط بیشتر برمیگرده به مردم و فرهنگی که دارن زیر ساخت هر کشوری فرهنگ انهاست متاسفانه مردم تهاجمی خود رای و منفعت طلب و راحت طلب شدند طبیعی هستش که این مردم با ژاپنی ها بسیار فاصله دارند همچنان که هیوندا و تویوتا و هندا با لنگ جات ویران خودرو فاصله دارند
حسام
۱۹ اسفند ۱۳۹۹هر چی هم که باشه همین چینی های اشغالی از زباله های سایپا و ایران خودرو بهتره! ۳۲۵ میلیون بدی به این بهتر از شاتون پلاس توربو و واشر تیو فایو تکنولوژی پنحاه سال پیش فرانسه هست!