ام وی ام X55 یکی از خودروهای مهجور بازار داخلی ایران است. خودرویی که بیش از همه قربانی سیاست اشتباه قیمتگذاری مدیران خودرو شد.
کراساوور ساب کامپکت ام وی ام X55 که در چین با نام تیگو 5X و در برخی دیگر از بازارها با نام تیگو ۴ به فروش میرسد، در ابتدا در سال ۲۰۱۷ در چین رونمایی شد. این خودرو درواقع برای پر کردن فاصله بین دو خودروی تیگو 3X (در ایران ام وی ام X22) و تیگو ۳ (در ایران ام وی ام X33) طراحی شده بود. البته این خودرو نسخه اسپرت تر تیگو ۵ نیز محسوب میشد و به همین دلیل نام آن را تیگو 5X گذاشتند.
نکته جالب اینکه این خودرو یک نسخه تمام الکتریکی با باتریهای ۵۳.۶ کیلووات ساعتی و یک موتور برقی ۱۲۷ اسب بخاری و ۲۵۰ نیوتن متری دارد که شعاع حرکتی ۴۰۰ کیلومتری را نیز طبق استاندارد NEDC ارائه میکند.
اولین فیس لیفت این خودرو در سال ۲۰۱۹ معرفی شد که همان نسخهای است که در ایران با عنوان ام وی ام X55 وارد بازار شد. در این فیس لیفت کمی از چراغهای فانتزی خودرو اصلاح شد و جلوپنجرهای بزرگ نیز به آن افزوده شد. نسخه بازار ایران مجهز به موتوری ۱.۵ لیتری توربو شارژر بوده که ۱۴۷ اسب بخار نیرو و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه قرار میداد تا به محور و چرخهای جلو منتقل نماید.
در سال ۲۰۲۱ آخرین فیس لیفت این خودرو معرفی شد که اکنون پای آن به ایران باز شده و فروش آن با نشان MVM به زودی آغاز میشود.
طراحیام وی ام X55 پرو
فیس لیفت جدید ام وی ام ایکس ۵۵ با تغییراتی کوچک اما تأثیرگذار همراه بوده است. سبک جدید جلوپنجرههای ماتریسی موسوم به کهکشانی که اخیراً در تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پلاس و ام وی ام X22 پرو هم دیدهایم در اینجا هم تکرار شده و ترکیب آن با چراغهای LED جدید و سپر جدید، هماهنگتر و دلنشینتر از مدلهای قبلی به نظر میرسد.
گرافیک چراغها تغییر کرده اما طرح کلی آنها ثابت مانده است. فرم جدیدی هم برای چراغهای روزتاب درون سپر در نظر گرفته شده است. چراغهای عقب هم با یک نوار کرومی به یکدیگر متصل شدهاند که نسبت به مدلهای فعلی سادهتر بوده و دیگر به درون چراغها امتداد نیافتهاند.
طراحی رینگهای اسپرت مدل پرو، جذابتر و خاصتر شده است. تزئینات قرمز رنگ در زیر سپر جلو و روی ضربهگیرهای جانبی و کالیپرهای ترمز در نظر گرفته شدهاند.
در مجموع، تغییرات طراحی مدل فیس لیفت شده مخصوصاً به واسطه جلوپنجره کوچکتر و جذابتر و هماهنگی بیشتر در قسمت جلو، اسپرت تر و جوانپسند تر شده است.
طراحی داخلی و کابین
تغییرات درون اتاق ام وی ام X55 پرو بهمراتب شدیدتر و انقلابیتر از بدنه آن هستند. در اینجا چری همه چیز را از نو طراحی کرده است. داشبورد کاملاً تغییر کرده و کنسول، نمایشگرها، دریچههای تهویه، رودری ها و صندلیها نیز طراحی جدیدی دارند. البته غربیلک فرمان به همان فرم سابق باقی مانده است. گرافیک انیمیشن نمایشگر دیجیتال داشبورد هم جذاب است.
یک تغییر مهم دیگر، پنل تهویه مطبوع لمسی به سبک تیگو ۷ و آریزو ۶ است که جلوهای بهمراتب مدرنتر به کابین بخشیده است.
تمرکز بیشتر روی ارگونومی و مدهای روز، باعث شدهاند تا طرح قبلی داشبورد که چندان مورد پسند همه نبود دگرگون شود. در این میان چری ابایی از کپی از برندهای معروف آلمانی هم نداشته و از نمایشگر مرکزی تا دریچههای تهویه و اهرم تعویض دنده را به سبک ژرمنها بازآفرینی کرده است.
باوجود این تغییرات اساسی و رضایت خریداران آتی این مدل نسبت به نسخههای فعلی، باید بگوییم که این طراحی داخلی نسبتاً تکراری شده و جسارت کاکپیت هایی مثل پژو را ندارد.
مشخصات فنی
باوجودی که موتور این خودرو همان موتور ۱.۵ لیتری مشترک با تیگو ۷ و آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو است اما نسبت به قبل ۹ اسب بخار و ۲۰ نیوتن متر در قدرت و گشتاور بهبود را نشان میدهد. اما تغییر مهمتر به گیربکس مربوط است که یک گیربکس CVT نه سرعته بهجای گیربکس شش سرعته دوکلاچه قبلی به خدمت گرفته شده است.
پیشرانه | ۴ سیلندر خطی SQRE4T15C |
حجم موتور | ۱۴۹۸ سی سی |
قدرت (اسب بخار) | ۱۵۶ در دور ۵۵۰۰ |
گشتاور (نیوتن متر) | ۲۳۰ در دور ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ |
استاندارد آلایندگی | یورو ۶ |
مصرف سوخت (میانگین) | ۷.۱ لیتر |
گیربکس | CVT با ۹ دنده مجازی |
ابعاد | |
طول (میلیمتر) | ۴۳۳۸ |
عرض (میلیمتر) | ۱۸۳۰ |
ارتفاع (میلیمتر) | ۱۶۴۵ |
فاصله بین دو محور (میلیمتر) | ۲۶۳۰ |
وزن خالص (کیلوگرم) | ۱۴۰۵ |
گنجایش مخزن سوخت (لیتر) | ۵۱ |
ابعاد چرخها | ۲۱۵/۵۵ R18 |
امکانات و آپشن ها
مهمترین تجهیزات ام وی ام X55 پرو عبارتاند از سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، رینگ آلومینیومی، ساعت هوشمند، استارت دکمهای، سنسور نور، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، جلو آمپر دیجیتال، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، سانروف، ۴ ایربگ، کیسه هوای پردهای، دسته دنده الکتریکی، نورپردازی کابین، و …
قیمت ام وی ام X55 پرو در کارخانه و بازار
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
ام وی ام X55 پرو | IE | ۱,۴۷۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰ |
تاریخ به روز رسانی: ۹ آذر ۱۴۰۳
قیمت رسمی MVM X55 پرو توسط مدیران خودرو و بازار آزاد ایران مطابق جدول بالا است. البته قیمت این مدل در گرانترین نسخه در چین به حدود ۹۱ هزار یوان معادل ۱۴ هزار دلار میرسد.
رقبای ام وی ام X55 پرو
در بازار ایران قیمت خودروها تعیین کننده رقبا است نه کلاس خودرو. با این حال نزدیکترین خودروها از نظر کلاس و ابعاد و قیمت به این خودرو، دیگنیتی پرایم، هایما S5 پلاس، جک S5 جدید، فردا SX5 و SWM G01 هستند.
مقایسه ایکس ۵۵ پرو با رقبا
ام وی ام X55 pro | فردا SX6 | دیگنیتی | جک S5 نیوفیس | هایما S5 پلاس | |
قدرت | ۱۵۶ | ۱۴۷ | ۱۴۸ | ۱۷۱ | ۱۶۱ |
گشتاور | ۲۳۰ | ۲۰۰ | ۲۲۰ | ۲۵۱ | ۲۲۳ |
وزن | ۱۴۰۵ | ۱۴۲۵ | ۱۵۷۰ | ۱۵۰۵ | ۱۴۳۵ |
گیربکس | CVT | CVT | CVT | ۶ DCT | ۶ AT |
طول عرض ارتفاع | ۴.۳۴ ۱.۸۳ ۱.۶۴ | ۴.۶۶ ۱.۸۱ ۱.۷۹ | ۴.۶۸ ۱.۸۶ ۱.۶۴ | ۴.۴۷ ۱.۸۴ ۱.۶۸ | ۴.۳۸ ۱.۸۲ ۱.۶۳ |
فاصله بین دو محور | ۲.۶۳ | ۲.۷۵ | ۲.۷۹ | ۲.۶۴ | ۲.۶۳ |
شتاب ۰-۱۰۰ | – | – | ۱۳ | – | ۹ |
حداکثر سرعت | – | ۱۶۵ | ۱۶۰ | ۱۹۰ | ۱۷۰ |
مصرف سوخت | ۷.۱ | ۷.۵ | ۷.۳ | – | ۸ |
Alan.r
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱به جای اینا یه پاجرو ۶ سیلندر چهار درب مدل ۱۹۹۶ بخری خیییلی بهتر و بهصرفه تره هم آفرودر خیلی خوبیه هم قویه هم جادارتر و با ابهت تره
Reza Waffen SS
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱بازم یه بامبول دیگه معرفی کردن این چینی ها
سعید
۱۳ مهر ۱۴۰۱ماشین فقط صفر کیلومتر نو بعد سه سال باز ماشین نو
ممد ژانگولر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱با قیافش حال میکنم خدائش خوشگل و باحاله
فقط اون قیمت مسخرش با اون ابعاد کوچیکش همینطور نداشتن شارژر وایرلس و دنده پشت فرمون تو ذوق میزنه
کلا مدیران خودرو خیلی خودشو بالا میدونه
امیرشایان فرازی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱شارژر وایرلس داره فک کنم ها
اون پارت کنار دنده
ممد ژانگولر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱نه اون دکور شنیدم
فکر جاشو گذاشته ولی فعال نیست
کلا حیف این طراحی زیبا که چندتا کمبود داره به انضمام قیمت نجومی
علی
۱۸ بهمن ۱۴۰۱در مدل IE این خودرو که از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به بعد به بازار اومده، شارژر وایرلس و دو ایربگ اضافه تر هم به مدل IE و هم اسپرتش اضافه شده، که کلا به نام IE هستند. در ضمن کلا بدنه و پلتفرم و شاسی این خودرو «تویوتا رایز» هست بدون کم و کاست، حتی نمای عقب و جانبی یکی هستند فقط نمای جلو کمی تفاوت دارن و البته نمای داخلی x55pro بسیار به روزتر و زیباتر هست، توان موتور و گشتاور بیشتری هم داره، نمای داخلی کاملا با تیگو ۷ پرو یکی هست و فوق العاده با کیفیت، موتور و گیربکس این ماشین هم ۹ سرعته جدید شده، با تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ نیو فیس ، یکی هستند.
I'mمسعود
۷ خرداد ۱۴۰۲سلام شما ک اطاعاتتون خوبع در مورد ایکس پنجا پنج من تکمیل وجه هم کردم یجوارای اش کشک خالس ولی خوب دیدم واردین در کل چطور ماشینیه؟
وحید
۱۳ آذر ۱۴۰۳سلام دوستان من دنا تومات دارم خیلی راضیم الان میخام x55 بگیرم نظرتون چیه کدوم بهتره
رضا
۲۲ شهریور ۱۴۰۲دوست عزیز شارژر وایرلس از ۱۴۰۱ به بعد به ماشین اضافه شده
Jdm باز
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱۸۸۵ میلیون!!!
با دلار۲۶ تومن میشه حدودا ۳۰ هزار دلار!!!!!
تو خارج با این پول میشه سانتافه خرید، راوفور خرید،سورنتو خرید و…..
واقعا چه ظلم هایی به ما میشه…
new RAMIN
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱اگهی دیوار سانتافه 2014 کاکرد20هزارتا قیمت 2میلیارد و 400میلیون!!با دلار 26 تومنی میشه 92هزار دلار!! تو خارج با این پول میشه ماکان فول یا ولار فول یا جیپ واگنییر فول خرید…واقعا چه ظلم هایی به ما میشه…
اوه اینجارو!
لندکروزر 1در رنگ و کاکرد 100هزارتا مدل2011 قیمت 3میلیارد و 400میلیون. تازه 4میلیاردیش هم کاکردبالاتر پیدامیشه….!با دلار 26تومنی میشه 130هزار دلار…با این پول اون ور رنجرور 2022 گرند واگنییر فول بنز S کلاس نیمه فول پورشه تایکان GTS میدن… واقعا چه ظلم هایی میشه به ما… خدابسه دیگه
اوه اوه اینجارو باش! لکسسLXمدل 2009 کاکرد 50هزاتا قیمت 8میلیارد!لکسسRX کاکرد45هزارتا قیمت 5 میلیارد؟؟جان؟پول بنتلی لامبورگینی فراری پورشه 911 توربو اس باید داد رفت لکسوس دهه پیش رو سوار شد…😶 خدا بسه دیگه خسته شدیم…
عجب اشتباهی کردم رفتم دیوار…ماشین های 40kالی80k(دلار)تازه اونم کاکردبالا رو هم قیمت خودروهای سوپر اسپرت و فوق لاکچری +200هزاردلاری میفروشن…
@jdm باز
وقتی یه موضوعی رو میگی تا تهش رو برو نه فقط وسطش رو…
((هنوز قیمت رسمی MVM X55 پرو توسط مدیران خودرو اعلام نشده است. البته قیمت این مدل در گرانترین نسخه در چین به حدود ۹۱ هزار یوان معادل ۱۴ هزار دلار میرسد.))
با دلار25 تومنی حساب کنم نهایت درمیاد 380میلیون.ولی چون تو ایران قراره مونتاژ بشه گمرکی دیگه نمیخواد. حالا ما میگیم گمرکی هم باید داد. در بهترین حالت ممکن قیمت باید بخوره 650تومن. بنظرت اگه این 650تومن قیمت بخوره کسی میره تارای 510تومنی بخره!؟ (باید دقت شد وقتی قیمت این ارزونتر دربیاد قیمت آریزو 5 محصولات دیگر مدیرانخودرو هم ارزونتر در میاد…)
Clean energy (صیانت!)
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱لندکروز؟
چند جا دیدم اتاق ۲۰۰ با تقریبا ۲ تا ۳ هزار کار میدادن ۱۳ میلیارد:/
یا شایدم بالاتر
تو خارج با این قیمت (یکم بالاتر البته) اس اف ۹۰ میدن!! یا آوانتادور اس وی جی! فانتوم! با یک پنجم قیمت اف ۱۵۰ بهترین آفرودر! یا بازم با یک چنجم قیمت یه رانگلر با دوتا آپشن لاش! بازم با یک پنجمش یه اس کلاس ۲۰۲۲!
قیمت بعضی ماشینا واقعا مسخره ان
یکیش همین لندکروز
از غیر قابل تحمل ترین قیمتای ممکن
مشتاقی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱آقا رامین، ایشالا یه روزی از دست این ظلمها خلاص بشیم و بتونم یه چانگان شاسی بلند آخرین مدل به قیمت منصفانه بخرم.
البته نمیدونم تا اون موقع زنده خواهم ماند؟
ehsan.fa
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱آقا رامین نظرت خیلی خوب تا رسیدم به کلمه یک درب رنگ ، همینکه رنگ داشتن یا نداشتن رنگ برای شما ، باعث میشه قیمت خودرو کاهش پیدا کنه یعنی هنوز تو جهان سومی
new RAMIN
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱@مشتاقی
😐😐
@ehsan.fa
((آقا رامین نظرت خیلی خوب تا رسیدم به کلمه یک درب رنگ ، همینکه رنگ داشتن یا نداشتن رنگ برای شما ، باعث میشه قیمت خودرو کاهش پیدا کنه یعنی هنوز تو جهان سومی))
جهان چدمی هستم نمیدونم ولی رنگ خودرو خیلی روی قیمت خودروی کاکرده تاثیر میزاره. اگر یه ماشینی کلا برای زیبایی رنگ شده باشه از نوک کاپوت تا عقب، یه بحث جداگونه داره.ولی به طور کلی ماشین هایی که یه بخش هایشون رنگ میشن(همچنین صافکاری)ارزش اون مدل نسبت به نسخه عادیش( همون کاکرد) پایینتر میاد.
HamiD
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱خیر …
وقتی خودرو رنگ دار باشه به احتمال قوی برخورد یا تصادفی داشته که باعث میشه به ساختار و اسکلت خودرو آسیب وارد بشه و به حق قیمت کاهش میکنه … که خب بعضی جاها این مسئله خیلی مهم تر هست و بعضی جاها خیر!
البته ما در کل خیلی روی مسئله رنگ حساس هستیم اما این قضیه حتی توی جهان اولش هم مهمه!
Behnam1012
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱آقا احسان تو خود آمریکا هم رنگ و تصادف افت قیمت داره نمیدونم چرا تو ایران جا افتاده خارج از کشور افت قیمت بخاطر تصادف و رنگ دار شدن خودرو وجود نداره
شما دو تا خودرو هم مدل و هم مشخصات کاملا برابر ولی یکی کاپوت رنگ شده باشه بزارن واسه فروش با یک قیمت برابر میری اون که رنگ داره رو انتخاب کنی ؟
هر قطعه رنگ دار نشون دهنده یک تصادفه حتی تصادف مهم نباشه و خیلی جزئی باشه بازم یک اختلاف رنگی وجود داره حتی اینم نباشه بازم در بلند مدت اون قسمت افت کیفیت پیدا میکنه که شامل افت قیمت میشه ولی در کل افت قیمت بخاطر تصادف و مشکلاتیه که بعد از اونه به وجود میاد
خودروی رنگ دار اگه سالم باشه هیچ مشکلی نداره ولی با قیمت خودش نه قیمت خودروی سالم و بدون تصادف و رنگ
Behnam1012
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱نیو رامین حرفت حقه
فقط میخوام بگم تو ایران خودروی خارجی که مونتاژ میشه گمرکی داره ولی پایین تر از واردات
تقریبا میشه گفت این خودروها چهل درصد گمرکی دارن
و بسته به درصد داخلی سازی از هزینه گمرکی کم میشه
نکته جالبی که اینجا هست تا پارسال با ارز 4200 تومنی وارد میکردن و به قیمت دلار آزاد حساب میکردن و تعرفه واردات 120 درصد حساب میکردن به مردم میفروختن ( قیمت تو ایران بیش از دو برابر در کشور سازنده هست)
و مردم بخاطر این که این آقایون واردات ممنوع کردن و خودرویی تو این حاشیه قیمت نذاشتن باقی بمونه ( با جو دادن و ممنوعیت واردات همه خودروهای معمولی خارجی قیمت خیلی بالایی پیدا کردن ) و برای خودشون بازاری تشکیل دادن بدون رقیب هر قیمت بزارن فروش میره چون بازار نیاز به خودروی جدید داره
matin
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱تو ایران مردم پول اسم ماشین رو میدن مثلا چون اسمش لندکروزه باید قیمتش بالا باشه
بنیامین
۱۲ بهمن ۱۴۰۱داداش دلار شد ۴۵ تومن ، اگه روحیه ای برات مونده بشین حساب کن ببین این ابوغراضه کمتره ۱ میلیارد در میاد ؟!😑 خیلی حرفه هااا همش از کامتت ۱۰ ماه میگذره ببین چی به روزمون اومد…
HamiD
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ظلم؟
ظلم نمیتونه توصیفش کنه … کلمه کمیه !!! هیچ کلمه ای نیست بتونه توصیف کنه وضع ما رو …
کیا تلوراید مدل 2020 با 27 هزار تا کارکرد توی امارات رو میدن 780 میلیون به پول ما!!!
این کجا و آن کجا!!!!
ملت داشتن پول گمرک میدادن پول دلال میدادن باز اینا کمشون بود کلا واردات رو بستن یه سری آشغال وارد کردن یه عده هم فن اینا شدن!!! عیییییییییییی …
من تعجب میکنم پس چرا اینقدر امارات کم عوارض گمرک میگیره!!!
همینه که اقتصادش از ما عقب تره دیگه …
اونا جوانان انگلابی نداشتن که …
اگه جوانان انگلابی داشتن الان به جای واردات داشتن خودروی خودشون رو به صورت کاملا بومی تامین میکردن و نیازمند بیگانگان نبودن :)
در ضمن یه عده مردم رو مقصر میدونن …
یه چیزی هست به اسم سرنوشت …
سرنوشت ما هم همینه …
اعتراضات اینا همش الکیه باو …
الان تو فرانسه ملت هر هفته میومدن هیچ کاری نتونستن بکنن …
تا یه عده نخوان وضع همینه …
یه عده که خیلی نفوذ دارن …
ما هم کاری نمیتونیم کنیم … ملت هم دیگه خسته شدن … چیکار کنن … تا حرکت بزنی نت قطع میشه … باز تو فرانسه نت قطع نمیکنن!
پدال هم که یاد گرفته سانسور میکنه کامنت تغییر میده حذف میکنه … دیگه خداییش انتظار ویرایش کامنت نداریم پدال جان !!! کلا حذف کن راحت!!!
نمیدونستم زومیت اینقدر ترسو هست!!!
البته تا حدی حقم دارن …
میگیرن میکننشون تو گونی!!!
ما هم مجبوریم رعایت کنیم … بعید نیس همینم پاک شه ….
امین
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱تنها نکته مثبتش نسبت به بقیه رقیبانی چینیش، موتور مشترک و تولید انبوه با بقیه تیگوها و چری ها و فیدلتی هست که نگرانی را بابت کمبود قطعات در آینده ، کمتر میکنه.همین.وگرنه قیمتش که فضایی بالاس
مانی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱به نظر من ام وی ام X55 رو میشه جز محصولات نسبتا با کیفیت خوب مدیران خودرو دونست.این ماشین تو کشور برزیل هم مونتاژ میشه.من شخصا از شرکت هایی مثل مدیران خودرو و بهمن خوشم میاد.چون این شرکت ها تو همین شرایط سخت تحریم ها هم تونستن محصولات به روز و متنوعی رو به بازار عرضه کنند و تا حدی بازار ماشین های داخلی رو از این یکنواحتی کسالت آور دربیارن و خودشون رو تا حدی سرپا نگه دارن.به نظر من این شرکت ها باید رو دو نکته بیشتر کار کنند : 1) افزایش تیراژ سالانه حداقل تا 100 هزار دستگاه تا قیمت های فروش محصولات تولیدی برای مشتری پایین تر بیاد 2) ارتقاء بیش از پیش کیفیت خدمات بعد از فروش در حدی که همه قطعات فنی و بدنه یک ماشین راحت در دسترس مشتری باشه 3) تولید سدان ها و هاچ بک های کوچک مثلا الان باید مدیران خودرو رو تولید ام وی ام 315 بیشتر تمرکز بکنه و با ارتقاء موتور و گیربکس این ماشین تیراژ اون رو بالاتر ببره و البته خط تولید ام وی ام 110s رو هم احیاء بکنه.شرکت بهمن هم اگه امکانش هست امتیاز تولید بسترن B30 رو از شرکت فاو بخره.
Amard
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ماشین چهارصد میلیون تازه با ارز ازاد دارن هشتصد خرده ای به ملت میفروشن چون اگه این چهارصد باش کی دنا پلاسیده و تارا جان میخره سود این ظلم هم میره تو جیب پوشک پوشان تازه با این همه پول بی زبون یارانه قطع میکنن بجای اینکه این همه نهاد افراد بی مصرف که دارن حقوق بی خودی میگیرن از بیت المال بیرون کنن بودجه شون قطع کنن از ملت به هر شیوه ای پول میگیرن میدن به بی مصرفا
TML BN
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱هیییییییییی😕
ایران فرانسه
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱سال ۹۹ برج ۲ تحویل ۴۵ روزه ثبت نام کردم ۲۰۰ میلیون نقد دادم و ۲۲۰ چهار ساله هر سه ماه ۲۳ میلیون، با چوب و چوب کشی و شکایت و تهدید آبان تحویل دادند .نقاط قوت: طراحی قابل قبول، آپشن های ایمنی ، موتور بسیار پرقدرت و پر شتاب ، مصرف نرمال، ترمز دستی برقی و اتو هلد ، رینگ های متناسب با بدنه ، چهار سال گارانتی و دو سال سرویس رایگان . نقاط ضعف: صندوق عقب کوچک ، گیربکس خنگ همراه با لگ توربو، نداشتن مه شکن جلو که توی جاده های مه آلود خیلی اذیت می کنه ، نداشتن چراغ سقفی عقب، نداشتن چراغ داخل جعبه داشبورد، نداشتن دماسنج، تهویه نیمه اتوماتیک و در واقع دستی ، مقداری خشکی کمک های جلو، نداشتن سینی زیر البته مثل چانگان و جک و بقیه چینی ها ، در کل تو این بازار انحصاری با ۴۲۵ که نصفش قسطی بود برای من که سوزوکی گراند ویتارا را متاسفانه مجبور شدم بفروشم ، کار راه انداز و قابل قبول ه
F
۸ خرداد ۱۴۰۱موتور بسیار پر قدرت و پر شتاب و گیربکس خنگ و لگ توربو؟
ehsan.fa
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱من اگه پول داشتم با توجه به شرایط موجود حتما میخریدمش ، در شرایط فعلی رقیبش هایما س که ازش عقب تره فقط این لامصب خیلی کوچیک نشون میده
عاشق پدال
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱تویوتا راو۴ مدل ۲۰۲۲ رو میشه با این قیمت خرید.
Avan
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱تو ایران ؟
حسین
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ما فقط کافیه اجناس غیر منطقی رو نخریم
کسایی که به قول شما گمرکی میزارن
یا چندین برابر قیمت اصلی میفروشن
میدونن کسایی هستن که ازشون بخرن
واقعا ما یه بخش از مشکل خودمونم هستیم
باید سختی نداشتن رو تحمل کنیم تا
بتونیم از این داخلی ها حداقل زهر چشم بگیریم
باید بدونن مردم قدرت نابودیشون رو دارن و اونا هرغلطی دلشون خواست نمیتونن انجام بدن
هرکسی از خودش شروع کنه رشوه نده مال گرون و غیر منطقی نخره و راه درست رو پیش بره
اول من بعد شما بعد همه مردم
مطمئن باشید سختی داره ولی ارزشش رو داره
قطعا داره
متاسفانه ما خودمون هم یجورایی بیخیال و شریکیم تو این اوضاع
بعضی میگن اگر تنها من شروع کنم
تنها میمانم و بقیه انجام نمیدهند د زحمات من بی فایده و عقب میمانم
و متاسفانه نبود همبستگی بین ما تو این موارد خیلیه امیدوارم در آینده بهوش بشویم
و دیگر تن به فساد ندهیم
ایرانی
۲۵ مهر ۱۴۰۱درود ،اصلا با این قیمت ها ارزش نداره، پول بدهی ماشین چینی آشغال که صاحب اول و آخرش خودتی، بخوای بفروشی روانی میشی
شهرام
۱۹ آذر ۱۴۰۱بنده x55 pro ثبت نام کردم دعا بفرمایید خوب باشه
similar
۲۵ آذر ۱۴۰۱منم ثبت نام کردم بنظرم تو این رنج قیمتی 900 تومن واقعا ماشین صفر بهتر از این نمیشه خرید
فیدلیتی و دیگنیتی که فروش کارخونه ندارن و تو بازار آزاد زیر 1.300 گیر نمیاد
هایما s5 که قابل قیاس با این ماشین نیست از لحاظ آپشن
فردا sx5 هم که من به شخصه اعتمادی به شرکتش ندارم
جک s5 new هم با اینکه وضعیت بهتری از لحاظ فنی داره فروش کارخونه محدودی داره و تو بازار قیمتش بالای یک میلیارد هست
علی
۱۸ بهمن ۱۴۰۱در مدل IE این خودرو که از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به بعد به بازار اومده، شارژر وایرلس و دو ایربگ اضافه تر هم به مدل IE و هم اسپرتش اضافه شده، که کلا به نام IE هستند. در ضمن کلا بدنه و پلتفرم و شاسی این خودرو «تویوتا رایز» هست بدون کم و کاست، حتی نمای عقب و جانبی یکی هستند فقط نمای جلو کمی تفاوت دارن و البته نمای داخلی x55pro بسیار به روزتر و زیباتر هست، توان موتور و گشتاور بیشتری هم داره، نمای داخلی کاملا با تیگو ۷ پرو یکی هست و فوق العاده با کیفیت، موتور و گیربکس این ماشین هم ۹ سرعته جدید شده، با تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ نیو فیس ، یکی هستند.
نیما
۲۴ اسفند ۱۴۰۱سلام میگم فضای پای ردیف عقب x55تنگ لطفا اون هایی که ا
ین ماشین دارن بگن
اصفهانی
۲ فروردین ۱۴۰۲من اخیرا از بم تحویل گرفتم بعضی وقتها گاز نمی خورد و کوب میکند تعمیرگاه بردم متاسفانه اشنایی با سیستم موتور این ماشین نداشته و می گویند درجه اکتان بنزین در ایران نامناسب است
تیام
۱۲ خرداد ۱۴۰۲آقا هم برو هم خوشگل و هم گرون😏 فقط رفقا سری جدید باحاله ولی حداقل یکی در میان بنزین سوپر بزنید چون ترمز دستی برقیه بنزین سوپر بزنی بلند نمیشه خیالتان راحت اما آگه شهرستان بنزین سوپر نبود اکتآن خارجی و برند بریز و الا چراغ چک و لگ و اینا به هر حال با حاله امیدوارم بهترین ها قم همه ایرونی ها بشه😍
I'mمسعود
۸ آبان ۱۴۰۲خوب ماشینی من دارم بخرید لذتشو ببرید چیه ماشین کار کرده