ام وی ام MVMچری

قیمت x33 کراس صفر مدیران خودرو در کارخانه و بازار

قیمت ام وی ام X33 کراس؛ نرخ‌های کارخانه و بازار در ۱۳ اسفند ۱۴۰۳

ام وی ام X33 کراس، کراس‌اوور جدید مدیران خودرو، با طراحی مدرن و امکانات به‌روز جایگزین مدل‌های قدیمی X33 شده و در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک عرضه می‌شود. در این صفحه از پدال، ما قیمت X33 کراس صفر در هر دو مدل دنده ای و اتوماتیک را به‌صورت مرتب و به روز ارائه می‌دهیم؛ هم نرخ رسمی کارخانه و هم قیمت‌های روز بازار آزاد. اگر به دنبال اطلاع از قیمت X33 کراس اتوماتیک و دنده ای صفر هستید، با ما همراه شوید.

قیمت ایکس 33 کراس مدیران خودرو

قیمت x33 کراس صفر مدیران خودرو در کارخانه و بازار

نرخ‌های به‌روز ۱۳ اسفند ۱۴۰۳:

مدلمشخصاتقیمت کارخانهقیمت بازار
ام وی ام X33 کراسدستی---۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراساتوماتیک۱,۰۸۳,۲۰۰,۰۰۰۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت X33 کراس صفر در کارخانه توسط مدیران خودرو تعیین می‌شود، اما در بازار آزاد، عواملی مثل نوسانات ارزی و تقاضا روی نرخ‌ها اثر می‌گذارند. برای مقایسه نرخ ها صفحه قیمت محصولات مدیران خودرو را مشاهده کنید.

قیمت روز X33 کراس ایکس 33

آشنایی با ام وی ام X33 کراس

ام وی ام X33 کراس از سال ۱۴۰۲ توسط مدیران خودرو وارد بازار ایران شد. این خودرو که در چین با نام چری تیگو ۳X شناخته می‌شود، نسخه‌ای فیس‌لیفت‌شده از X22 پرو است و با طراحی جذاب‌تر و امکانات بیشتر، جایگاه ویژه‌ای در سبد محصولات این شرکت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی تخصصی ام وی ام X33 کراس

جدول مشخصات فنی ام وی ام X33 کراس (دنده‌ای و اتوماتیک)

مشخصه نسخه دنده‌ای (MT) نسخه اتوماتیک (CVT)
پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی، ۴ سیلندر ۱ لیتری توربو، ۳ سیلندر
قدرت ۱۱۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور ۱۱۲ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور
گشتاور ۱۴۳ نیوتن‌متر در ۴۵۰۰ دور ۱۵۰ نیوتن‌متر در ۴۵۰۰-۱۷۵۰ دور
گیربکس ۵ سرعته دستی CVT با ۹ دنده مصنوعی
سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو (FWD) دیفرانسیل جلو (FWD)
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ۷.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
ظرفیت باک ۵۰ لیتر ۵۰ لیتر
وزن خالص ۱۲۲۵ کیلوگرم ۱۲۴۰ کیلوگرم
حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
شتاب ۰-۱۰۰ حدود ۱۳ ثانیه حدود ۱۴ ثانیه
  • نسخه دنده‌ای: با موتور تنفس طبیعی، مصرف سوخت کمتر و وزن سبک‌تر، برای رانندگی اقتصادی مناسب‌تر است.
  • نسخه اتوماتیک: با موتور توربو و گیربکس CVT، راحتی بیشتری در رانندگی شهری دارد، ولی مصرف سوخت آن مقداری بالاتر است.

ایکس 33 کراس مدیران خودرو نمای داخل

امکانات کلیدی ام وی ام X33 کراس

  • سانروف برقی
  • نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی
  • ترمز پارک برقی
  • کروز کنترل
  • ۴ کیسه هوا
  • سیستم کنترل پایداری (ESP)

جمع‌بندی قیمت X33 کراس

برای به‌روز ماندن با قیمت X33 کراس، این صفحه را مرتباً چک کنید. همان‌طور که می‌دانید، بازار خودرو ایران نوسانات زیادی دارد و ما سعی می‌کنیم آخرین قیمت‌های کف بازار را برایتان فراهم کنیم. نظرتان درباره این کراس‌اوور چیست؟ آیا با این قیمت ارزش خرید دارد؟

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۸۳ رای

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. BMW is GOD

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (266 ديدگاه)

    نمی‌فهمم واقعاً چرا موتور یه کراس اوور باید ۳ سیلندر باشه اصلاً این ۱۰۰ تا رو پر می‌کنه که تاپ اسپیدش رو زدید ۱۷۰ تا
    همون پراید که اصلاً راه نمیره موتورش ۴ سیلندره
    اصلاً نباید ۳ سیلندرش رو تولید می‌کردن باید همون ۴ سیلندرش رو توربو می‌کردن که حداقل یه ذره راه بره
    این دیگه چه سمیه
    واقعاً چینی‌ها تو خودروهای بنزینی خیلی وضعشون افتضاحه ولی خدایی تو برقیا عالین

    موافقم 20
    مخالفم 12
    1. سید

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام وارادت…اگرتجربه رانندگی با دومدل ماشین داری حرفی نیست..اما بنده اول یک کراس دنده ای خریدم وعالی بود وبی نقص بخاطر ترافیک وچون یکی از دوستانم اتومات داشت دیده بودم فروختم واتوماتش خریدم که چندتا از آپشن هاش بیشتر از دنده ای است..واقعا جفت ماشین ها عالی است ..این چینی های که دوستان در ذهن داشتن الان باید کنار بزارید ماشین های مدیران خودرو واقعا در پیشرفت هست..کناراین ماشین یک اکستریم هم تهیه کردم که اصلا حرفی نمیذاره..‌درضمن بنده اکثر ماشین های بازار را برای مدت کوتاهی هم شده بود داشتم..در خانواده فونیکس رنگ بدنه ۸۵هست اما اکستریم ۱۲۵فعلا می باشد…اینجا زیاد جای صحبت نیست اما خودروهای وارداتی مرور کنید یا موتور ضعیفه یا آپشن کمه ودرکل وارداتی ها هم چین مونتاژ میکنه..

      موافقم 5
      مخالفم 2
    2. امممم

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تو از خودرو چی میفهمی ما فقط همین آشغال میتونیم بخریم اومدی زر میزی چهارتا بیچاره که پولشون به این لگن میرسه منصرف کنی تنها دلخششون رو حالا از آفتابه های اتومات ایرانی بهتره حداقل

    3. مجید

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      من هم همین فکر رو می کردم. ولی به توصیه دوستان خریدم و واقعا عالیه. اصلا اصلا سه سیلندر بودنش معلوم نیست. در سربالایی با چهار سرنشین و کولر روشن، بالای ۱۱ تا رو راحت می‌ره. موتورش توربو و بسیار خوبه

      موافقم 4
      مخالفم 1
  2. اهری

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام ،بازار دست دوم خودروهای چینی در موقع نیاز پول بد است ،باید چند صد تومن ضرر کنی تا بفروشید اگر هم خریداری داشته باشد.نظر دوستان چیه ؟!؟!

    موافقم 1
    مخالفم 6
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (3152 ديدگاه)

      به دلیل تورم اگر ماشین چینی حدود یک سال نگه‌داری ضرر نمی‌کنی

      1. سلیمان

        ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        باسلام بنده ازسال۱۴۰۱اتومات x22proرا دارم وبیشتر مسافرت‌ها را ۴و۵نفره بودم جاده چالوس اورامانات وجاده های دیگر به هیج وجه ماشین کم نمیاره درکفی هم به لطف توربو شتاب فوقالعاده داره ودراین دوسال فقط سرویس های دوره‌ای را انجام دادم بدون یک ریال هزینه تنها ایراد خشک بودن خودرو نسبت به سواری است که درجادههای با دست انداز بیشتر ملموس است بنظرم اگرقطعات وبدنه قیمت پایین داشته باشند حتی بعداز دوره گارانتی هم ماشینهای خوبی هستن وبازار خوبی میتوانن داشته باشن

  3. فرشاد

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا دنده ایش خوبه و موتور ۱۵۰۰ و ۴ سیلندری تو سربالایی و جاده کم نمیاره و قدرتش برای این ماشین مناسبه،اما اتوماتش حتی اگر توربو هم باشه باتوجه به حجم موتور ۱۰۰۰ و ۳ سیلندربودنش قطعا در میانمدت با استهلاک ماشین کم میاره و توصیه م به دوستان اینه که اگر قصدخرید دارید دنده مناسبتره (هم استلاکش کمتره،هم مصرف سوخت و فشاری به ماشین تو بلندمدت هم نمیاد)

    موافقم 3
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا