مهمترین اخبار روز دنیای خودرو را با شتاب و سرعت بالا تماشا کنید.
در این شماره به موضوعاتی چون وقفه یک روزه در ثبت سفارش خودرو، آغاز فروش مدل ۲۰۱۷ تویوتا روفور توسط ایرتویا، ورود چری تیگو ۷ توسط مدیران خودرو، واردات بامو سری ۷ جدید توسط پرشیا خودرو و تعیین قیمت هیوندای i10 و i20 مونتاژی توسط کرمان موتور با تهیه و صدای امین قوام صفری پرداختهایم. همراه ما باشید.
كاپيتاليسم
۱۶ دی ۱۳۹۵کرمان موتور شکست خیلی شیکی با این قیمت گذاری ها میخوره
خودرو مونتاژ با ۲ ایربگ و کیفیت ایرانیزه شده هم قیمت وارداتی با ۵ ایربگ و کیفیت خوب… یاللعجب!
نوید جهرمی
۱۶ دی ۱۳۹۵یعنی پروسه تولید یا مونتاژ اینقدر هزینه بره؟ شاید تقصیری ندارن و مجبورن با این قیمتا بدن که یه چیزی تهش براشون بمونه.
بعد موندم چرا روی مونتاژ سانتافه و توسان که اینقدر پرفروشن تمرکز نکردن و ابتدای کار رفتن سراغ این دوتا فسقلی.
كاپيتاليسم
۱۶ دی ۱۳۹۵علت قیمت خودرو یک اینه که نمیخوان بازار خودروهای چینی خودشون رو خراب کنند ، دو اینکه احتمالا وام میلیاردی با بهره بسیار کم گرفتند و خود وام از تولید براشون مهم تره و سه اینکه میدوند بازار انحصاریه…
نوید جان چه فرقی میکنه ؟ وقتی قراره عینا” هم قیمت وارداتی باشه حتی اگر سانتافه بیارند فایده نداره… علت اینکه این دوتا خودرو برای مونتاژ انتخاب کردند این بود که تکنولوژی پایین تر و فرایند سرهم بندی ساده تری دارند بعلاوه یعنی قصد داشتند طبقه متوسط رو هدف خودشون قرار بدند… با قیمت ۸۷ میلیون:|
نوید جهرمی
۱۶ دی ۱۳۹۵لایک داری.
مافیای خودرو به فکر مردم که نیست. به فکر منافع خودشه.
kevin7360
۱۶ دی ۱۳۹۵تعرفه واردات قطعات منفصله خودرو برای مونتاژ 25% است
در بالاترین حالت ممکن قیمت i20 مونتاژ نباید بیشتر از 55 باشه که با احتصاب سود و مالیات نهایتا 65 میشه .این قیمت غیر منطقی فقط به دو دلیل میتونه باشه یا ایران خودرو فشار آورده تا قیمت بالا باشه که فروش 208 آسیب نبینه یا آقایون در کرمان موتور دنبال سود رویایی هستند.
من فقط عاجزانه خواهش میکنم به هیچ عنوان نخرید ببنید چطوری مجبور میشن قیمت بکشن پایین آخه اگه از یه اندازه ای کمتر فروش بره مونتاژ به صرفه نیست
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۶ دی ۱۳۹۵چی بگم…
از قیمت هیوندای جا خوردم.