دنیا با سرعت اعجابآوری در حال تغییر است. آمریکا میخواهد با یک ماهواره بزرگ همه مردم دنیا را از نعمت اینترنت پرسرعت و آزاد بهرهمند سازد. تویوتا و هوندا دچار دردسر شدهاند و فراخوان بزرگی برای رفع عیب محصولاتشان دادهاند. هیوندای در تکاپو برای بهبود روزافزون است و مرسدس میخواهد یک چشمه دیگر از هنر گوردون واگنر را به همگان بنمایاند.
سرطراح بنتلی در دپارتمان هیوندای
برطبق آنچه منابع خبری نوشتهاند لوک دانکرولوک سرطراح مشهور و توانمند بنتلی قرار است بهزودی به هیوندای نقلمکان کند و کارش را در این کمپانی معظم ادامه دهد. لوک که خالق یکی از بهترین مدلهای تاریخ بنتلی یعنی سری کانتیننتال و فلائینگ اسپور است و آخرین کارش برای بنتلی، مفهومی زیبای EXP 10 Speed 6 بوده قرار است مدیریت دپارتمان طراحی کیا هیوندای را برعهده گیرد. اگر این خبر درست باشد این دومین کوچ یکی از طراحان بزرگ گروه فولکسواگن به کره است. پیش از این و در سال ۲۰۰۶ پیتر شرایر سرطراح مشهور کمپانی آئودی به این گروه عزیمت کرده بود. برطبق خبرها قرار است شرایر تا سال ۲۰۱۷ از این گروه برود و جا را برای ایدههای دانکرولوک باز کند. به نظر میرسد هیوندای عزم خود را برای ساخت محصولاتی با طعم بنتلی جزم کرده است.

درباره نقص فنی خودروها و فراخوانهای بزرگ شرکتها جهت رفع نقص زیاد شنیدهایم اما گویا این بار و بنا بر اعلام سایت معتبر اتوبلاگ، هوندا و تویوتا به دردسر افتادهاند. بنابر اعلام موسسه امنیت ترافیک و سلامت بزرگراههای آمریکا (NHTSA) و موسسه تاکاتا، هریک از دو خودروساز ژاپنی موظف به فراخوان گستردهای هستند. هوندا باید ۱ میلیون و ۳۹۰ دستگاه و تویوتا ۱ میلیون و ۳۶۵ هزار دستگاه از خودروهایشان را به خاطر عیب ایربگ به کارخانه فرابخواند. خودروهایی که هوندا موظف به فراخوان آنها و رفع نقصشان شده دو مدل پرفروش این شرکت یعنی آکورد در سالهای ۲۰۰۵-۲۰۰۷ و سیویک در سالهای ۲۰۰۱-۲۰۰۵ هستند. فراخوان تویوتا هم مربوط به خودروهایی است که همگی متعلق به دوره زمانی ۲۰۰۳-۲۰۰۷ هستند و مدلهای مختلفی از جمله کرولا، ماتریکس، سکویا، توندرا و لکسس اس سی ۴۳۰ را شامل میشود.

مرسدس برای سال ۲۰۱۶ در تدارک تغییرات عمدهای در ظاهر و باطن مدل محبوب و پرفروش خود E class است. ازاینرو با تغییراتی گسترده در طراحی خودرو و دمیدن روح جدید به بدنه خودرو، ما را از خاطرات مرد میانسال مرسدس دور میکند. گوردون واگنر مدیر طراحی مرسدس بنز در مدل E-class نیز همان خطوط همیشگی و آشنای خود را بهکاربرده تا E را از ابهت مردانهای که در سالهای نهچندان دور داشته جدا کند و همنوا با محصولات جدید کمپانی، چهرهای مواج، ملایم و البته زنانه بیابد.



نیسان برقی جدیدی به بازار ارائه میکند
نیسان قرار است ون برقی جدیدی با گنجایش ۷ سرنشین تولید کند و آن را تا اواخر تابستان به بازار عرضه کند. این ون که نمونه اصلاح شده ون برقی NV200 است با نام E- NV200 تولید میشود و قرار است در ژاپن و اروپا تولید گردد. این خودرو فعلاً در آمریکا در حال گذراندن آزمایشهای نهایی است. از آنجا که این خودرو بسیار بهینه است برای خانوادههای بزرگ و رانندگان تاکسی مناسب است.
تصاویر جاسوسان صنعتی از خیز لینکلن برای تولید مدل زیبای کانتیننتال که بهار امسال در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد خبر میدهند. احتمالاً لینکلن برای مدل پایه این خودرو از موتور ۶ سیلندر و ۳ لیتری سری اکوبوست فورد استفاده میکند.
همکاری GM و ایسوزو برای حمله به بخش متوسط خودروهای تجاری
به گزارش اتوبلاگ ISUZU و GM یک همکاری استراتژیک را برای بیش از ۴۰ سال حفظ کردهاند و با این کار به ایجاد فرصتهای کسبوکار مشترک در سراسر جهان پرداختهاند. این کار باعث شده تا با تقویت مداوم یک سنت و رابطه طولانیمدت به کشف همکاری مختلف درزمینهٔ ساخت وسایل نقلیه تجاری در ایالاتمتحده بپردازند.

مصرفکنندگان میتوانند از میان سه موتور مختلف به انتخاب بپردازند. دو موتور اول هردو متعلق به ایسوزو هستند و با حجم ۳.۰ لیتر و ۵.۲ لیتری موتور دیزل میتوانند بخشی از بازار را پوشش دهند و گروه دیگری که خواهان قدرت بیشتری هستند میتوانند یک موتور ۶.۰ لیتری V8 بنزین سوز را که متعلق به GM است انتخاب کنند و همزمان از یک گیربکس شش سرعته بهره ببرند. به گفته باب ویلر سخنگوی شرکت که با Autoblog صحبت نموده، مدلهای دیزلی در ژاپن ساخته خواهد شد و بقیه مدلها بهصورت کیت در تأسیسات جنرال موتورز در شارلوت مونتاژ میشوند. ایسوزو محصولات خود را از طریق نمایندگیهای شورولت در امریکا به فروش خواهد رساند.
از سال ۱۹۱۱ که شورلت در دیترویت تأسیس شده تا حال یکی از بزرگترین مارکهای خودرو در سرتاسر جهان است. این کمپانی با ایجاد کسبوکار در بیش از ۱۱۵ کشور توانسته موفقیت عظیمی به دست آورد و موفق شده تا با فروش انواع ماشین و کامیون در سراسر جهان که تا ۴.۸ میلیون دستگاه در سال میرسد کار بزرگی انجام دهد. شورلت برای مشتریان خود وسایل نقلیهای با بهرهوری بالا و مصرف سوخت مناسب فراهم میکند. خودروهایی با قابلیت عملکرد جذاب و طراحی مناسب که باعث میشود ضربان قلب شما به شماره بیفتد و در عین حال خودروهای شورولت از ویژگیهای ایمنی فعال و غیرفعال و فنآوریهای روز بهخوبی بهره میبرند.
AHMADREZA
۳۰ خرداد ۱۳۹۴راستی بچه ها هم با سری 5 و هم با بنز رانندگی کردم و بنز e رو انتخاب کردم چون سری 5 هم امکانات کمتر داره و سواریش خییلی نسبت به ماشین خودم خشکه میخواستم e رو بخرم ولی گفتم نه تا نسل جدید بیاد
نوید جهرمی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴تبریک ب انتخابت
محمد
۳۱ خرداد ۱۳۹۴آره اتفاقا منم می خواستم پورشه 918 بخرم ولی بهم گفتن دست نگه دار چون پورشه داره روی جانشینش کار میکنه منم برای همین نخریدم وگرنه الان یکی از 918 ها مال من بود.
POLARIS
۳۱ خرداد ۱۳۹۴مرسدس چرا اینقدر تند تند داره واسه E Classفیست لیفت میده؟!!!
مهزیار
۳۰ خرداد ۱۳۹۴چقدر طراحی عقب محصولات بنز زشت و مسخره و بی هویت و اصن هیچی شده
رضا
۳۰ خرداد ۱۳۹۴البته این عکسها واقعی نیست و رندره
به نظر من محصولات بنز از عقب نمای زیبایی دارن مخصوصا amg gt. ولی جلوشونه که همگی شبیه همه(جلو پنجره و چراغها)
نوید جهرمی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴منم از پشت این رندر بدم اومد.
از پشت GLC هم بدم میاد و به نظرم زشت طراحی شده.
البته چراغ پشت E class تو نسل قبل هم بهش انتقاد میکردن ک مثل محصولات شرقی طراحی شده نه آلمانی با اصالتی مثل بنز
بنتلی
۳۰ خرداد ۱۳۹۴واقعا اولین خبرخیلی ناراحتم کرد،البته قبلا تو autocar خوندم،نمیدونم چ علاقه ای هیوندا ب سبک طراحی بنتلی داره؟!!!،واقعا نمیفهمم چرا لوک دانکرو لوک همچین تصمیمی گرفت؟؟!!!!!امیدوارم مشکلی برا بنتلی پیش نیاد
رضا
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ماهم طراح سرشناس و کاربلد ایرانی کم نداریم منتها سایپا و ایرانخررو افتخار نمیدن!
فرید
۳۰ خرداد ۱۳۹۴فراخوان تویوتا و هوندا محصولات ۱۰ پیش رو شامل شده این یعنی احترام ب مشتری ن این که ب خاطرسود خودشون جیک نزنن
رهگذر
۳۱ خرداد ۱۳۹۴این یعنی ایراد همیشگی تویوتا که اگه جمع بزنی گیج میشی! اینجا در واقع باید سختگیری امریکایی ها رو ملاک قرار داد نه لوطی گری تویوتا ایکاش این سختگیری ها در مورد محصولات خود امریکا بود تا اینقدر عقب نیوفتند مثل ایران که اگه سختگیری بشه خیلی تغییر میکنه کیفیت محصولات ایرانی
شلبى
۳۰ خرداد ۱۳۹۴والا اگه به بنز کلاس E که در زیر استتار قرار داره دقت کنید چراغاى عقبش شبیه مدل هاى جدید c وS کلاسه و اصلا شباهتى به اون render نداره،
در کل در بین خودروسازان المانى محصولات بنز رو بیشتر دوست داشتم چون در عین اینکه خودروهاش با هم متفاوت بود هم از نظر طراحى داخلى و هم خارجى همزمان اصالت و امضاى بنز در تمام محصولاتش وجود داشت و با نگاه کردن از فاصله دور به هر مدلش شما بدون شک تشخیص میدادى که خودرو بنز هستش و این کار بسیار بزرگى بود که بنز تونسته بود انجام بده،ولى جدیدا مدل هاى بنز دارن بیش از اندازه شبیه به هم میشن،هم از نظر طراحى داخلى و هم از نظر طراحى خارجى که شاید خیلیا این رویه رو قبول داشته باشن ولى به نظر من رویه بنز در گذشته خیلى بهتر و با ارزش تر بود
نوید جهرمی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴حرف دل منو زدی.
این رویه گریبانگیر خیلی از خودروسازها شده اما از بنز و ب ام و بعید بود ک اینجور بشن.
sky watcher
۳۰ خرداد ۱۳۹۴خودرو سازای کره ای هنوز مونده تا به گرد پای بزرگان این صنعت برسن …
BMW4ever
۳۰ خرداد ۱۳۹۴یه جایی خونده بودم که یه مدل از بنز مشتری های زن از مرد بیشتر بودند شاید بنز واسه همین سبک طراحی رو تغییر داده
امیر
۳۰ خرداد ۱۳۹۴بچها من چرا نمیتونم لایک یا دیس کنم لطفا راهنمایی کنید
نوید جهرمی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴منم مشکل داشتم ثبت نمیشد.
اکانتم خارج شد و اومدم این مشکل حل شد.
امیر
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ممنون نوید جان
شایان
۳۱ خرداد ۱۳۹۴اقای شاوردی زیادی داری انگلیسی بازی درمیاری اینو گفتم که بدونی ما حواسمون جمع هست میتونستی تیتر و یه جور دیگه بزنی در هر صورت کارل بنز ابداع کننده خودرو بوده اینم گفتم که حواست بیشتر جمع باشه
علی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴آمریکا میخواهد با یک ماهواره بزرگ همه مردم دنیا را از نعمت اینترنت پرسرعت و ” آزاد ” بهرهمند سازد.
رهگذر
۳۱ خرداد ۱۳۹۴قدمت این خبر حداقل 11 ساله!! تا الان هم هیچ خبری نبوده
ساسان.م
۳۱ خرداد ۱۳۹۴کلا حس میکنم طراحی ها داره میره به سمت زنانه شدن این از بنز اون هم از موستانگ که همه با طراحی خشن نسل قبلش میشناسیم و این نسل زنانه تر شده گویا
هیوندای و کیا هم این طراحی رو از نسل قبلشون داشتن
به نظر من هم زیباتر هست
نوید جهرمی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴شاید این یه امر سلیقه ای باشه
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۳۱ خرداد ۱۳۹۴نوید جان شاید که نه صد در صد این یه امر سلیقه ایه بنده حرف دوست عزیز ساسان.م
رو در خصوص ماستنگ اصلاً قبول ندارم.
چون به هیچ وجه درک نمیکنم مقصود ایشون از این حرف چیست.ولله نه طراحیش خشونت خودش رو از دست داده نه خطوط مخصوص بدنه و هنوز ابهتی که درخور یک ماستنگ باشد رو داره.
در کل این نظر بنده بود.
ارادتمند
شهرام قوامی
۱ تیر ۱۳۹۴خب خودرو سازها هم بالاخره فهمیدن و این مطلب رو دخالت دادن در سیاست های طراحیشون که اکثر مردها ماشین مدل بالا رو بخاطر جلب نظر خانم ها میخرن :-)
حتی کارل بنز هم اولین خودرو شو که ساخت داد خانومش باهاش رفت دنبال بچشون و به این ترتیب اولین بنز معرفی شد :-)
بنتلی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴داش شایان باز داری حرفای بی ربط میزنی،تو یعنی با تیتر هم مشکل داری؟!!!!قرار بود دیگه نظر ندی
شایان
۳۱ خرداد ۱۳۹۴بنتلی مشکل اینجاست که پدال همه نظرهارو چاپ نمیکنه اگه میکرد این حرفارو نمیزدی ضمنا حرفامو اونایی که پست tvr رو خوندن میفهمن من به حرفام ایمان دارم //پدال یه صحبتی هم با شما دارم آخه چه بلایی سرسایت اوردین که با فیلترشکن باید وارد شیم و نظر بدیم لطفا برسی کنید
بنتلی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴داداش گلم شایان جان سایت ک مشکلی نداره!!!!!!!.
آخرین نظرمو تو پست جگوارxjخوندی؟
شایان
۱ تیر ۱۳۹۴آره خوندم جوابه شمارو هم دادم لطف کنین یه سر بزنین