شرکت ایرتویا بهمنظور آشنا نمودن هرچه بیشتر نمایندگان با اهداف و برنامههای خود در سال ۹۶ و نیز ارائه گزارش عملکرد سال ۹۵، روز چهاردهم اردیبهشتماه سمینار شعب و نمایندگان سراسر کشور را در شهر بندرعباس برگزار کرد.
در خلال این گردهمایی، آقای فهیمی مدیرعامل محترم این شرکت ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد ایرتویا در سال ۹۵ و اعلام رشد فروش دو برابری در مقایسه با سال ۹۴، به تشریح اهداف و برنامههای تازه این مجموعه برای سال ۹۶ (ازجمله ورود مدلهای جدید) پرداخت. همچنین مدیران دیگر بخشها شامل فروش، خدمات پس از فروش، بازاریابی، امور مشتریان و قطعات یدکی با اشاره به جزئیات بیشتر، اطلاعات کاملی در مورد واحدهای عملیاتی ایرتویا و تبیین سیاستهای تشویقی شرکت در خصوص امور نمایندگان، ارائه نمودند.
طی این مراسم نمایندگانی که در سال ۹۵ موفق به کسب گواهینامه و تندیس بینالمللی TSM یا همان Toyota Service Management شده بودند، جوایز خود را از شخص مدیرعامل دریافت کردند و از باقی نمایندگانی که در زمینههای گوناگون موفقیتی را بدست آوردند تقدیر و تشکر به عمل آمد.
پويا
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶فعلا راو۴ های ثبت نام بهمن ۹۵ که تحویل فوری بود و هنوز ندادن
رضا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ایشالا که هر چه زودتر مشکلش حل شه.
گمرک کم باج گرفته داره مشکل تراشی میکنه.
تونستی دیر کرد حداقل بگیر
رامین
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶چند ماه پیش پدرم یاریس ثبت نام شده را تحویل گرفت.ماشین رو که دیر تحویلش دادن هیچ پول تاخیرش رو که حدودا سه میلیون و نیم میشد رو هم با هزار دوندگی و مکاتبه با شرکت گرفت.تازه ماشینی هم که گرفته بودحدود ۲۰۰ کیلومتر راه رفته بود.چرا؟کسی پاسخ درستی نداد.!!
رضا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶خدا رو شکر رافور ما فکر کنم 5 کیلومتر را رفته بود