ایستگاه خبر

افزایش قیمت خودروها با بهانه یورو4

دوباره مناقشه بین سازمانهایی نظیر محیط زیست و پلیس با خودروسازان، کار دست خریداران خودرو داده و فرصتی به تولیدکننده های سودجوی خودروی ایرانی بخشیده تا ۳ میلیون تومان ناقابل را به قیمت خودروهای تولیدی خود بیافزایند.

استاندارد یورو4 و افزایش قیمت شدید خودروها
استاندارد یورو۴ و افزایش قیمت شدید خودروها
این درحالیست که بازی های قدیمی بین سازمانهای حمایت و رقابت نیز دیگر نخ نما شده و باز هم وزارت صنایع به دنبال یک متولی دیگر برای قیمت گذاری خودرو است. در این بین مصرف کنندگان ناچارند، خودروهای از رده گذشته، قدیمی، پر مصرف، نا امن، نا زیبا، کم امکانات و کم کیفیت را با بهایی گزاف و در حد خودروهای روز و مدرن دنیا خریداری کنند.
  • آخرین قیمت مدلهای پژو ۲۰۶ و 207i
  • مدل خودرو

    قیمت مدل یورو۲

    قیمت مدل یورو۴

  • تیبا

    ۱۸,۸۹۰,۰۰۰

    ۲۰,۸۹۰,۰۰۰

  • پراید

    ۱۴,۴۴۰,۰۰۰

    ۱۶,۴۴۰,۰۰۰

  • سمند LX پایه گازسوز

    ۲۵,۷۰۰,۰۰۰

    ۲۸,۷۰۰,۰۰۰

  • سورن ELX با موتور EF7

    ۳۲,۰۰۰,۰۰۰

    ۳۵,۰۰۰,۰۰۰

  • سمند LX بنزینی

    ۲۳,۰۰۰,۰۰۰

    ۲۵,۵۰۰,۰۰۰

  • سمند SE

    ۲۰,۶۰۰,۰۰۰

    ۲۳,۶۰۰,۰۰۰

  • پژو پارس سال

    ۲۷,۰۰۰,۰۰۰

    ۳۰,۰۰۰,۰۰۰

  • پژو ۴۰۵

    ۲۲,۰۰۰,۰۰۰

    ۲۵,۰۰۰,۰۰۰

  • وانت باردو دوگانه سوز

    ۱۲,۸۰۰,۰۰۰

    ۱۴,۳۰۰,۰۰۰

یورو ۴ که قرار است دود خودروها را کم کند اما دود آن بد جوری به چشم خریداران می رود!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۶ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۸ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وقتی تصمیم گیران اقتصاد کشور صاحب سهام شرکت های خودرو سازی باشند همین میشود.
    عجب غلطی کردیم!

  2. mohamad600.tk

    ۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تقصیر اون ها نیست که گرون میکنن تقصیر ما هست که میخریم.اون ها هم میبینن ما اینجوری میخریمک میان سوارمون میشن

    1. ایمان

      ۴ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      واقعا درسته
      میخوام بدونم اونهایی که منفی زدن منظورشون چیه
      از اتحاد زیادی هست که دارند

  3. مرد

    ۷ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حالا یکی نیست بگه تفاوت یورو 4 با معمولیش چیه من مطمئنم مثل بقیه کلاهبرداری های خودروسازای ایرانی= ( قطعه چینی سرهم کنای ایرانی )*فقط یه فیلتر اضافه شده به اگزوز که حتی یدکشم تو بازار گیر نمیاد و دو سال هم بشتر کارایی نداره متاسفانه مردم ما اینطوری تربیت شدن 30 سال تو دنیا بهترین ماشینا تولید میشد ما سوار پیکان بودیم دم نزدیم حالا این سزای مردمیه که سکوت بهترین راه میدونن

  4. علی

    ۹ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    فقط موندم موتور از رده خارج پیکان چطوری یورو 4 گرفته گذاشتن رو وانت ببخشید باردو

  5. سعید

    ۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من ماشینای مدل نود به پایین خیلی بهتراز این به اصطلاح مدلای یورو4 چینیه،کیفیتشونو ببرن بالا الکی بایه فیلتر اضاقی 2میلیون پول زور نگیرن.

  6. ناصر

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام اینها همه عوارض خودکفایی هستن و متاسفانه هیچ درمانی نداره اینشا.. درست میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا