ماموت خودرو، فروش دو مدل بسیار محبوب فولکس واگن پاسات و تیگوآن را در ایران آغاز کرد. این خودروهای تازهوارد بازار کشورمان با تحویل ۳۰ روزه توسط ماموت بهعنوان نماینده رسمی فولکس در ایران و با پیشپرداخت ۲۰۰ میلیون تومان به فروش میرسند.
کراساوور تیگوآن با موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژر با قدرت ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر و انتقال نیرو به هر چهار چرخ AWD در مدل ۲۰۱۸ قیمتی ۲۸۹ میلیونی خواهد داشت. این قیمت هنوز در مقایسه با قیمتهای تازه افزایش یافته سانتافه، کولئوس و سورنتو جذاب و رقابتیتر به نظر میرسد. فولکس تیگوآن مجهز به گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه است که شتاب صفر تا صد ۷.۷ ثانیهای را برای آن به ارمغان میآورد. مصرف سوخت آن نیز ۷.۴ لیتر در صد کیلومتر و استاندارد آلایندگی آن یورو ۶ میباشد.
Saeed Boroomand
۱۸ دی ۱۳۹۶مصرف سوخت رو اصلاح کنید، حداقل برای پاسات درست نیست.
Saeed Boroomand
۱۸ دی ۱۳۹۶به جای ابراز وجود گوگل کنید دو کلمه بیشترم نیست که خسته بشید; passat MPG
بقیه زحمت ها رو هم گوگل میکشه، و از بخت بد شما گوگل توی صفحه سرچش گزینه دیسلایک هنوز نگذاشته…
javad
۱۸ دی ۱۳۹۶پاسات275؟؟!!! چه خبره یکم رحم کنید به ملت
Mohsen
۱۸ دی ۱۳۹۶اتفاقا قیمت های ماموت خودرو از همه شرکت های وارد کننده بهتره و به زودی با افزایش نمایندگی های فروش و خدمات قیمت رو 10 تا 20 میلیون حداقل بالا می بره مثل کاری که نگین خودرو با کولعوس و تلیسمان کرد (قبل از گرون شدن عوارض واردات رو می گم که باعث شد جدیدا قیمت ها خیلی بالا برن)
آرین
۱۸ دی ۱۳۹۶چی؟!!!
پاسات 275 تومن؟
***
Raha
۱۸ دی ۱۳۹۶ای کاش آرتئون هم میومد :( :(
علی
۱۸ دی ۱۳۹۶آرتئون برسه ایران چنان صفی بشه اونورش نا پیدا . بقیه شرکتها باید بشینن سماق بمکند.فولکس با این همه دردسرهایی که براش درست کردن رتبه اول فروش جهانی را حفظ کرد . من به شخصه سر تعظیم جلوی مدیریت بحران آلمانها فرود میارم .
با تچکر
#ali.m#
۱۸ دی ۱۳۹۶رتبه یک فروش جهانی تویوتاست .
احتمالا شما منظورتون گروه فولکس هست
علی
۱۸ دی ۱۳۹۶دوست عزیز همونی که گفتی درسته تویوتا بهترین در کل دو عالمه .
با تچکر
Saeed Boroomand
۱۸ دی ۱۳۹۶آرتیون از نزدیک کوچیک تر از انتظار هست اندازش، و توی ایران پول زیاد بابت ماشین بزرگ معمولا خرج میشه…
حسن
۱۸ دی ۱۳۹۶پدال جان یه کم از دلایل بسته شدن ثبت سفارش و افزایش تعرفه ها و نقش وزیر قبلی و اطلاع چند نفر از این وقایع و وارد کردن هزاران خودرو و دپو در گمرک و تعیین قیمت با شرایط جدید و سود هزاران میلیاردی که دارن میبرن بنویس . ما که بنویسیم حذفش میکنی شما بگو . این که دیگه مثه روز روشنه همه دارن در موردش صحبت میکنن چالش سیاسی ،اجتماعی، مسئول دلسوز ،حیات وحش ،محیط زیستی ، محسوب نمیشه فقط تو جاده اسفالتی.چرا تیگو ان 300 ملیون . چرا یه برند عمومی اینجا خاصه .
دانیال
۱۸ دی ۱۳۹۶چون ما ایرانی ها آدمای خاصی هستیم.
hamid
۱۸ دی ۱۳۹۶ماموت باید بجای پاسات و تیگوان، پولو و جتا و مدلای ارزونترو میاورد. هم فروش خودش بیشتر میشد هم مردم بیشتر میتونستن بخرن.
datsun
۱۸ دی ۱۳۹۶صنعت خودروی کشور ما نمونه بارز تبعیضِ طبقاتی ست
net
۱۸ دی ۱۳۹۶این دو ماشین فولکس تو نمایشگاه تهران بودند خیلی زیبا بودند مخصوصا رنگ مشکی این دو ماشین.ولی هر ماشینی تولید بشه مثل هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ و هیوندای گرنجور۲۰۱۷ نسل قبلی نیست
Just bentley continental
۱۸ دی ۱۳۹۶از الان دیگه ماشینایی که تو ایران لوکس محسوب میشه این فولکس هاست و ds ببینید مردم ما چقدر ظلم می بینن که به اینا باید به چشم یه ماشین لوکس و خفن نگاه کنن تاسف باره
نمیگم اینا خوب نیستن ولی ماشین خانوادگی هستن کهتو اروپا و امریکا و بقیه جا ها ماشینایی هستن که اکثر مردم می تونن بخرن. ولی تو ایران….. نمیدونم چی بگم هر چی ظلمه این دولت داره سر ما میریزه.
سام
۱۹ دی ۱۳۹۶با کلیت نظرت موافقم فقط یه نکته بگم که ماشینای دی اس تو همون اروپا هم یه جورایی با کلاس و سطح بالا حساب میشن. بیشتر مهاجرا و قشر متوسط به پایین اروپا ماشینای کره ای و یا خیلی بخوان به خودشون حال بدن کمری میخرن و قشر کارمند و متوسط لوکال هم ماشینای ارزون ساخت کشورشون رو سوار میشن که البته همون ها هم برای ماها ارزوست. ای کاش اینجا به دنیا نمی یومدیم…
سياوش
۱۸ دی ۱۳۹۶تیگوان قشنگ تو بازار آزادحداقل۳۵۰قیمت میخوره ببینید من کی گفتم
هرکی الان پول داره بره پیش خرید کنه خوب سود میکنه کلا اینجوریه دیگه هرکی پولداره پولدارتر میشه اونم رو کالای مصرفی مثل خودرو نمونش پژو۲۰۰۸ که تو بازارازاد اختلاف۳۰میلیونی داره و تویوتاchr که اختلاف قیمت تموم شدش با بازارازادحداقل۷۰میلیونه
Just bentley continental
۱۸ دی ۱۳۹۶دقیقا همینه داداش
هرکی پولداره می ره بالا
هر کی پولدار نیست همون جا سر جاش می پوسه یا میاد پایین تر.
اینطوری از مردم حمایت میکنن دمشون گرم دولت مردان ایران??
سورنا
۱۸ دی ۱۳۹۶هههههه :)
رامتین
۱۸ دی ۱۳۹۶بنظرم در آینده ماموت محصولات متنوعی به کشور میاره و احتمالا در تمام سگمنتها بازار را قبضه میکنه
گلف با سابقه خوبش، حتما میفروشه در ایران. بهترین انتخاب ماموت میتونه جتا مدل 2018 باشه که هفته آینده در دیترویت رونمایی میشه با موتور 1400 و توان 150 تا 160 اسب (تعرفه موتور زیر 1500 برگ برنده اش میتونه باشه). با جتا بازار سدانهای کامپکت مثل النترا، سراتو، حتی سوناتا و… کاملا از بین میره. (تعرفه اشون بالاتره) شاسی تیگوان هم با قیمت مذکور فروش بسیار خوبی خواهد داشت. بچه ها میگن دیروز ملت، برای خرید فولکس، صف کشیده بودن در نمایندگی!
در نهایت آرتئون که قیمتش در مدل پایه 38000دلاره میتونه به کشور بیاد و بازار خودروهای لوکس را راحت بدست بیاره. کسی نمیره آرتئون را رها کنه (آرتئون که کاملا در سطح آئودی A5 بوده) و بره بی ام و سری 2 بگیره که نصفش هم نیست!!
mohsen
۱۸ دی ۱۳۹۶گلف
آپ
بیتل
اینارم بیارن غوغا میشه
رسما کره ای ها و فرانسویا مجبور به جم کردن میشن
شاهين
۱۸ دی ۱۳۹۶ایول حداقل یه برند آلمانی وارد شد بعد این همه محدودیت…فقط جای ۳-۴ تا برند خالیه… مزدا و هوندا و آئودی
saman
۱۹ دی ۱۳۹۶کیفیت ماشیناش عالیه. فقط یه بار باید پشتش نشست تا متوجه کیفیتش شد.
به نظرم تو رنج 270 تا 300 فولکس و دی اس بهترینای بازار هستند چه از لحاظ اصالت و کلاس. چه از لحاظ کیفیت و امنیت.
رامتین
۱۹ دی ۱۳۹۶DS زیاد موافق نیستم. من که تحت هر شرایطی حاضر نیستم 350 تومن برم برای DS7 با موتور پژو 2008 بدم. آریون تمیز میشه با 150 تومن گیر آورد که بسیار بهتره.
saman
۱۹ دی ۱۳۹۶رامتین جان اول بگم منظورم دی اس فایو هست که با توجه به تعرفه ها تا چند روز اینده از 255 به حدود سیصد میرسه. دوم اینکه من در مورد کلاس و اصالت صحبت کردم وخب دی اس اصولن هیچ رقمه ربطی به اریون نداره. اریون یه ماشین پرتیراژ برای عموم مردمه در حالیکه دی اس یه برند یونیک و لاکچریه.
amin
۱۹ دی ۱۳۹۶ایران با همه دنیا فرق داره
کشوری که توش هوندا و تویوتا و رنو و سوبارو و…مغلوب کره ای ها بشن فکر نکنم فولکس واگن هم بتونه توش کاری از پیش ببره