ایستگاه خبر

ستاره‌های هتل های میلان به شما چشمک می‌زنند

رپورتاژ: میلان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای ایتالیا و اروپاست. این شهر در کنار پاریس و نیویورک از مراکز مد و فشن دنیا است. از طرف دیگر، مرکز اقتصادی ایتالیا نیز به شمار می‌آید. با این اوصاف دور از انتظار نیست که سفر به میلان در بین همه مردم جهان، محبوب باشد.


مراکز تاریخی فراوان، فروشگاه‌ها و مراکز خرید لوکس و شیک و ساختمان‌های بلند مرتبه میلان را به یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایتالیا تبدیل کرده است. اگرچه خود ایتالیایی‌ها میلان را به اندازه شهری نظیر رم دوست ندارند، اما گردشگران سفر به این شهر را از دست نمی‌دهند. رزرو هتل میلان از اولین اقداماتی است که باید پیش از سفر انجام دهید. احتمالا مواردی نظیر امکانات و هزینه اقامت در هتل برای شما در این شهر اهمیت دارد.

رزرو اینترنتی هتل های میلان به شما کمک می‌کند تا با شناخت کامل، انتخابی راحت و بی‌دردسر داشته باشید. در این متن ۶ هتل در میلان را به شما معرفی می‌کنیم؛ البته این ۶ هتل تنها نمونه‌ای از هتل‌های رنگارنگ و متنوع میلان هستند.

برای اینکه معرفی هتل ها روندی منطقی داشته باشد، آنها را بر اساس تعداد ستاره‌ها تنظیم کرده‌ایم. ۲ نمونه از هتل های ۳، ۴ و ۵ ستاره:

هتل میلانو

هتل میلانو یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره میلان است. این هتل فضایی کاملا تمیز و شیک دارد. هر یک از اتاق‌ها به امکاناتی نظیر تختخواب‌هایی راحت، سرویس بهداشتی تمیز و مرتب، تلویزیون و میز مطالعه مجهز هستند.

علاوه بر این برخی از اتاق‌های هتل یک بالکن جمع و جور با یک میز و صندلی هم دارند. مثلا شما می‌توانید عصرها برای نوشیدن یک فنجان چای به این بالکن بروید و از چشم‌انداز شهر نیز لذت خواهید برد. دیگر اینکه هتل میلانو در مرکز شهر واقع شده است.

رزرو هتل میلان از علی بابا امکان‌پذیر است. شما می‌توانید این هتل یا سایر هتل‌ها را با کارت شتاب و به راحتی رزرو کنید.

هتل سویتایم


یکی دیگر از هتل های سه ستاره میلان، هتل سویتایم است. این هتل هم در مرکز شهر واقع شده است. در مرکز شهر بودن این مزیت را دارد که شما به راحتی به مراکز تفریحی و گردشگری شهر نزدیک هستید، ضمن اینکه وسایل حمل و نقل عمومی هم به شما نزدیک است.

رنگ‌های ملایم و نورپردازی‌های دلپذیر اتاق‌ها، فضای خوشایند و جذابی را برای مهمانان به وجود آورده است. ضمنا در بیشتر اتاق‌های هتل یک آشپزخانه کوچک مجهز به ظرفشویی، مایکروفر، یخچال و… وجود دارد. و این یعنی شما می‌توانید برخی از وعده‌های غذایی را خودتان درست کنید و هزینه رستوران را برای تمام وعده‌ها نپردازید.

رزرو اینترنتی هتل های میلان خیال شما را از بابت اقامت آسوده خواهد کرد. وارد علی بابا شوید و سویتایم را برای مدت اقامت‌تان رزرو کنید.

هتل ویرجینیا پالاس


از بین هتل های چهار ستاره میلان، هتل ویرجینیا پالاس جایگاه ویژه‌ای دارد. این هتل علاوه بر اتاق‌هایی شیک و مجهز، یک فضای سرسبز و باصفا هم در میان خود دارد. با باز کردن پنجره‌های اتاق رو به این فضای سبز، از هوای تازه و دلپذیر لذت خواهید برد. دیگر اینکه، صبحانه‌های این هتل هم لذیذ و متنوع است. وجود انواع نان‌ها، نوشیدنی‌ها و میوه‌ها صبحانه شما را کامل خواهد کرد.

ویرجینیا پالاس یکی از گزینه‌های عالی شما برای رزرو هتل میلان است. وجود سالن بدنسازی، رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه و پرسنل خوش‌برخورد این هتل سفر شما را شیرین‌تر خواهد کرد.

برای رزرو هتل در دبی به چه نکته هایی باید توجه کرد

هتل سانپی میلانو

یکی دیگر از بهترین هتل های چهار ستاره میلان، هتل سانپی میلانو است. رنگ‌بندی بی‌نظیر اتاق‌ها و طراحی دلپذیر آنها، روحیه شما را بهبود و آرامشتان را بیشتر می‌کند. اگر هم علاقمند به خوردن غذا در فضای باز هستید، حتما سری به رستوران و کافه فضای باز این هتل هم بزنید.

اگر اهل ورزش کردن در سفر هستید، خیالتان راحت باشد؛ در این هتل یک سالن بدنسازی مجهز وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا از فعالیت جسمی‌تان باز نمانید.

رزرو هتل میلان از علی بابا ساده و بی‌دردسر است. از بین هتل‌ها انتخابتان را بکنید و با کارت شتاب هزینه اقامت را بپردازید، به همین راحتی!

هتل ویو میلانو

یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل های میلان، هتل ویو میلانو است. این هتل فضایی بسیار دلپذیر دارد. چشم‌اندازی جذاب از شهر، زیبایی‌های این هتل پنج ستاره را تکمیل می‌کند. نورپردازی‌ها و رنگ‌های ملایم به زیبایی اتاق‌های این هتل کمک کرده است. وجود رستوران و کافی‌شاپی با غذاها و خوراکی‌های خوشمزه، هم به شما کمک می‌کند تا از طعم غذهای ایتالیایی حسابی لذت ببرید.

هتل ویو میلانو یک باشگاه ورزشی با انواع دستگاه‌ها هم دارد که به شما کمک می‌کند تا در طول سفر تناسب اندامتان را حفظ کنید.

 

هتل شاتو مونفورت


همان طور که نام این هتل می‌گوید، شبیه یک کاخ مجلل است. چینش بسیار زیبا و رویایی اتاق‌ها، تختخواب‌هایی با تزئینات توری، فضاهای داخلی لوکس و البته غذاهای خوشمزه با ظاهری بسیار شیک، این هتل را خاص کرده است.

علاوه بر این ظاهر بیرون هتل هم شبیه کاخ‌های قدیمی با معماری متفاوت است. اگر تصمیم به رزرو هتل میلان، آن هم یک هتل لوکس گرفته‌اید، شاتو مونفورت گزینه‌ای عالی است.

با رزرو هتل میلان از علی بابا این امکان را دارید که تمام هتل های این شهر را با هم مقایسه کنید و از بین آنها دست به انتخاب بزنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا
فهرست