خودروسازی بهمن موتور طی بخشنامهای قیمت جدید محصولات وارداتی و مونتاژی خود را ویژه آذر ۱۴۰۳ اعلام کرد.
برای اطلاع از آخرین شرایط فروش بهمن موتور این صفحه اختصاصی از پدال را دنبال کنید.
به گزارش پدال، این قیمتها (تومان) ویژه آذرماه بوده و برای برنامههای فروش آتی اعمال خواهد شد:
مدل خودرو | قیمت فروش (تومان) |
هونگچی H5 | ۲,۹۰۹,۲۴۱,۰۰۰ |
هونگچی E-QM5 | ۲,۱۳۷,۲۵۱,۰۰۰ |
بستیون T77 | ۲,۱۵۲,۹۳۹,۰۰۰ |
KGM کوراندو دو دیفرانسیل | ۲,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
KGM کوراندو تک دیفرانسیل | ۲,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰ |
هاوال H6 پلاگین هیبرید | ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ |
بی وای دی سانگ پلاس DMi پلاگین هیبرید | ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ |
فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره (تیپ ۱) | ۱,۶۸۰,۱۰۰,۰۰۰ |
فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره (تیپ ۲) | ۱,۷۲۹,۱۰۰,۰۰۰ |
فیدلیتی پرایم ۵ نفره (تیپ ۱) | ۱,۵۱۵,۲۰۰,۰۰۰ |
فیدلیتی پرایم ۷ نفره (تیپ ۲) | ۱,۵۳۳,۱۰۰,۰۰۰ |
دیگنیتی پرستیژ | ۱,۷۸۲,۰۰۰,۰۰۰ |
دیگنیتی پرایم | ۱,۵۸۵,۳۰۰,۰۰۰ |
ریسپکت II | ۱,۲۱۳,۲۰۰,۰۰۰ |
G9 | ۲,۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
نیو کاپرا ۲ | ۹۶۳,۲۰۳,۰۰۰ (توقف تولید) |
اینرودز | ۹۵۷,۴۸۸,۰۰۰ |
کارا دو کابین | ۵۱۶,۷۷۳,۰۰۰ (توقف تولید) |
کارا تک کابین | ۴۸۱,۸۲۹,۰۰۰ (توقف تولید) |
۹ مرداد ۱۴۰۲ایکاش اون فیدلیتی حداقل کمتر از یه ملیارد بود میخریدیمش😐💔
ایکاش اصلا ماشینا به قیمت واقعیشون به فروش برسن
شهروند ایرانی
۳ مهر ۱۴۰۲ریسپکت هم به نسبت اریزو ۵ و ۶ ارزش خرید بیشتری داره بنظرم کسایی که جک j4 یا s3 یا حتی شاهین میخان بخرن به ریسپکت فکر کنن قیمتش مناسبتر به نسبت امکانات و رخ کار
NAVID۰۰۹۸
۱۳ مهر ۱۴۰۲میگم مگه قرار نبود ماشین ارزون بشه !
پس اینکه برعکس شده ، ریز ریز دارن گرون میکنن ولی نکتهی جذاب ماجرا اینجاست که هیچ رسانهای بازگو نمیکنه چون نون داره براشون !!!
H2
۱۳ مهر ۱۴۰۲ریسپکت رو بیتران تست کرده
برو فیلمشو ببین بعد بیا بگو بهتره
صد رحمت به سمند
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۹ آبان ۱۴۰۲اتفاقا ثبت نام ندارن تا زمانی که شورای رقابت، اجازه افزایش قیمت تصویب کنه و بعد 1/400 تقدیم عزیزان خواهد شد
۹ مرداد ۱۴۰۲ای کاش ارزون تر بود ….
Yasin
۹ مرداد ۱۴۰۲واقعا داریم به کجا میریم؟…..
مردیم از خوشی
۹ مرداد ۱۴۰۲الان که دارم این کامنت را مینویسم قیمت جهانی دیگنیتی ۱۴ تا ۲۰ هزار دلار هست با دلار دولتی فعلی میشه ۵۷۵ میلیون تا ۸۳۰ میلیون ولی الان بهمن موتور برای این خودرو قیمت یک میلیارد و ۲۵۰ تا یک میلیارد و ۴۴۲ میلیون را گذاشته
البته این رسم تمام شرکت مونتاژی داخلی هست که مشتی دزد هستند که ماشین چینی را چند برابر قیمت تو پاچه ملت میکنند
محمد
۱۰ مرداد ۱۴۰۲چجوری حساب کردی؟
نگه ۵۰ تومن نیست؟
مردیم از خوشی
۱۰ مرداد ۱۴۰۲اون دلار بازار آزاده
دلاری که دولت به شرکت های میده کم تره و فعلا حدود ۴۱ تومن هست
البته یه دلا دیگه هم هست ۲۸
MehdiTurbo
۳ مهر ۱۴۰۲داستان اینه دینیتی ۱۴ هزار دلاریه را داره میده یک میلیارد ۲۵۰ یا ۲۰ هزار دلاریه
باز بیست هزار دلاریه باشه به دلار بازار میشه یک میلیارد دیویست پنجاه تا چهارصد میاد روش که بعید میدونم دیویست هزار دلاریه باشه
اگه چهاردهه باشه تقریبا دوبرابر میشه اگه ۱۴ داره میده یک میلیارد چهارصد قشنگ دوبرابر میشه
بیشترین مشکل قیمت دلار
یه زمانی ۲۰۶ سی تومن بود جیلی پنجاه خوردی تقریبا دوبرابر دیویست شیش میشد مال خیلی وقت پیش نیس
مال ۶ ۷ سال پیش
الان صفر همان جیلی بیاد دومیلیارد قیمت میخوره
Anti Tesla
۱۳ مهر ۱۴۰۲ارز واردات خودرو با دلار بازار آزاد هست و یا دولتی؟
دولتی چه مقدار است نسبت به ریال؟
با منبع بگید.
amirkhanzadeh
۲۷ مهر ۱۴۰۳هر کدوم که دزدی بهتر انجام بشه
MehdiTurbo
۹ مرداد ۱۴۰۲خیلی جالبه زمانی که بهمن خودرو رو محکوم به گران فروشی کردن خودرو هاشون از الان بین دویست تا سیصد تومن حداقل ارزان تر بود و همون زمان از خیلی خودرو های مدیران خودرو و چینی های ایران خودرو ارزان تر بود چیزی که مثل روز روشن و زمانیکه محکوم به گران فروشی شد هیچکی صداش درنیومد که چرا شرکتی محکوم میشه که خودرو هاش از بقیه ارزان تر کلا گران فروشی که هست که سببش ایران خودرو و سایپان ولی شرکتی که همه خودروهاش اختلاف قیمتی زیادی با بقیه داشت و ارزان تر بود نسبت به بقیه محکوم شد
این یه سوتی مثل روز روشن لیست قیمت تمام شرکتا هست تو اون زمان که هیچکی ندید یا اگه دید چیزی نگفت
Enzo Ferrari 2008
۳ مهر ۱۴۰۲چیه آخه کورا و یا مزدا وانت فیک ساختن
کلاسیک باز آتشین
۳ مهر ۱۴۰۲یه زمانی با این پولا چه ماشینایی که نمیشد خرید .
حسین
۳ مهر ۱۴۰۲بنز ،بی ام و، پورشه،لکسس و غیره اونم ۲ عدد،مثلا لکسسLX570 نیم میلیارد بود.
𝐀𝐥𝐢
۹ آبان ۱۴۰۲مزدا وانت ۶۰ سال پیش نیم میلیارد : منطقیه
سام
۱۸ بهمن ۱۴۰۲خدا لع نتش ون کنه
ملت رو گرفتار کردن
هرجور دوست دارن نرخ ها رو فضایی بالا میبرن
تعزیرات و شورای رقابت هم خوابشون برده.
رضا
۱۷ تیر ۱۴۰۳دقیقا هر 45 روز دارن دارن قیمتها رو بالا میبرن. که تو این مملکت کاااااااملا طبیعیه(آخه حقوق من هم هر 45 روز افزایش پیدا میکنه).
از طرف دیگه هر ماه سایت رو باز میکنن و برای اونهایی که از اسفند 1401 ثبت نام کردن در حد 100 نفر دعوت نامه تکمیل وجه میفرستن که بگن ما مثل ساعت داریم به تعهداتمون عمل میکنیم و هیچ احتکاری نکردیم.واقعیت اینه که تا وقتی 20-30 درصد دیگه قیمتها گرون نکنن ماشین به ملت نمیدن.
علی منصوری
۲۷ مهر ۱۴۰۳تا زمانی ک ارزش پولمون اینه، همین آش و همین کاسه، تو این شرایطم کلی تعرفه میاد ک قیمت میبره بالا ,دوستان اینا گرون نیستن، ما پولمون بی ارزشه، هر چقدرم واردات بیشتر بشه، نهایت تنوع بیشتر و افت قیمتم پیدا کنن، اصن بالا 30% ،بازم از اینور این دلار بره بالا ، چه فرقی میکنه؟؟
بحث توان خرید مردمه، بحث نقدینگی ،بحث تبدیل نرخمون ب دلاره….
خدا نجاتمون بده ، همینجور ضعیفتر میشیم
مجید
۲۷ مهر ۱۴۰۳مردم اگه ۶ ماه ماشین صفر از هیچ برندی نخرن شرایط بهتر میشه ولی وقتی صف میکشن خب چرا فروشنده باید ارزونتر بده . الان ساینا رو بدن یک میلیارد ، سمندو بدن دو میلیارد تازه با قرعه کشی باز هم چند میلیون صف میکشن . خب قیمتو عرضه و تقاضا تعیین میکنه وقتی تقاضا برای ماشین صفر تو ایران نامحدوده کمپانی هم بی عقل نیست که ارزون بده و از سود خودش کم کنه . یه زمانی مزدا و مگان ، آوانته ، ورنا تو ایران مونتاژ میشد مردم نمیخریدن و پیف پیف میکردن ماشین ایرانی رو ترجیح میدادن خب شرکتهای خودروسازی هم دیگه گوشی اومد دستشون .