طی مراسمی در هتل المپیک تهران و با حضور مدیران ارشد برند فونیکس، به صورت نمادین ۲۱ دستگاه تیگو ۸ پرو e پلاس تحویل مشتریان شد. تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به عنوان اولین خودروی پلاگین هیبرید مونتاژی در کشور و نخستین محصول از خانواده خودروی NEV فونیکس مدیران خودرو به شمار میرود.
بخوانید و تماشا کنید: معرفی فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس
به گزارش پدال، در ابتدای این مراسم جک لی مدیرعامل مدیران خودرو ضمن خوشامدگویی به خریداران تیگو ۸ پرو e پلاس ورود آنان را به خانواده نیم میلیون نفری مدیران خودرو تبریک گفت. وی وعده داد که مشتریان محصولات پاک فونیکس (NEV) در اولویت برنامههای کلوپ هواداری و خدمات پس از فروش فونیکس قرار بگیرند. لی در ادامه افزود: فونیکس و مدیران خودرو در سال آینده سبد محصولات پلاگین هیبرید و برقی خود را گسترش خواهند داد.
در بخش بعدی مراسم، فرآیند معرفی تیگو ۸ پرو e پلاس به مالکین انجام شد و به دلیل جدید بودن این نوع از خودروها در ایران، نحوه کار با خودرو و شارژ کردن آن، حالتهای مختلف حرکتی و اجزای فنی خودرو برای مشتریان تشریح شد. علاوه بر این مالکین تیگو ۸ پرو e پلاس فرصت پیدا کردند تا سوالات و ابهامات خود را بدون واسطه با مدیران فنی فونیکس مطرح کنند.
در بخش انتهایی مراسم نیز به پاس اعتماد مشتریان به نخستین محصول هیبریدی فونیکس، هدایا و جوایزی به رسم یادبود به نخستین مالکین تیگو ۸ پرو e پلاس اعطا شد و عوامل نمایندگیهای برند فونیکس پس از انجام فرآیند بازرسی و مقدمات تحویل خودروها، تیگو ۸ سواران را با مراسم آتش بازی بدرقه کردند.
تیگو ۸ پرو e+ پلاگین هیبرید از خانواده خودروهای الکتریکی هیبرید پلاگین (PHEV) است که با ترکیب دو موتور برقی و یک موتور بنزینی، توانایی تولید ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.
باتری ۱۹.۲۷ کیلووات ساعتی این خودرو با ساختار ۳۵۰ ولتی، قادر است در عرض ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از طریق شارژر سریع و حدود ۳ تا ۴ ساعت از طریق شارژر خانگی شارژ شود. برد حرکتی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در حالت تمام برقی ۷۵ کیلومتر و با باک پر بنزین حدود ۹۰۰ کیلومتر است. مصرف سوخت این خودرو در حالت بهینه ۱.۵۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و در حالت استفاده از موتور بنزینی ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. گارانتی خودرو و باتری آن نیز تا ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر معتبر است.
تصاویر:
حسین
۸ دی ۱۴۰۲سر پیچ ها خیلی باید مراقب گشتاور بالای تولیدی موتورش باشند
جمشید
۸ دی ۱۴۰۲محض شوخی ک خنده گفتی ؟
جمشید
۸ دی ۱۴۰۲محض شوخی و خنده گفتی ؟
۸ دی ۱۴۰۲محض شوخی و خنده گفتی؟
Sh.R
۸ دی ۱۴۰۲تنها کمبودش سیستم دو دفه . با این قدرت و گشتاور یه سیستم ۲ دف اگه بود جالب میشد . البته همین ۳۰۰ اسب هم بطور موقت در دسترسه و همیشگی نیست .
یاسین
۸ دی ۱۴۰۲محض شوخی و خنده گفتی؟
جم نشید
۸ دی ۱۴۰۲محض شوخی ک خنده گفتی ؟
جمشید
۹ دی ۱۴۰۲آقا حالا چرا همتون کامنت من رو کپی پیست میکنین😂😂😂
۹ دی ۱۴۰۲😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐
Hey
۸ دی ۱۴۰۲🔴 یادآوردی مهم : ایران کشوری است که در دهه ۵۰ شمسی «کادیلاک» مونتاژ میکرد . در آن زمان ایران تنها کشوری بود که خط مونتاژ این برند لوکس امریکایی را در خارج از خاک آمریکا داشت .کادیلاک سویل ، یکی از شاهکار های مهندسی بود که در ایران مونتاژ میشد .
سعید
۸ دی ۱۴۰۲خیلی خب، دیگه در مورد فاجعه کثیف کاپیتولاسیون، از دست دادن بحرین و کوه های آرارات و…، به گلوله بستن مردم در ۱۷شهریور، فاجعه کشف حجاب و حمله به مردم، سرکوب و قتل عام نهضت جنگل، سرکوب و قتل عام ایل قشقایی، و البته فرار به جای دفاع در برابر حمله متفقین به ایران و… صحبت نکنیم. دقیقا تو کشوری که اون موقع ارزش یه سگ آمریکایی از یه انسان ایرانی (طبق قانون کاپیتولاسیون) بیشتر بوده.
عوضش مهم اینه که یه کادیلاک تو سال ۵۶ چند ماه تو ایران مونتاژ شده!
Hey
۸ دی ۱۴۰۲این چیزایی که گفتی الانم بدترش هست ولی به شکل دیگری . ۵۰ سال بعد هم مردم از این دوران میگن . نگران نباش .
۸ دی ۱۴۰۲نه مردم کشور الان دارن از گرسنگی میمیرن مسئولین دزدی میکنن مهم اینه امنیت داریم 😂😂😂😂😂
به شما ساده لوحا هم یه ماشین چینی دادن تا دهنتونو ببندن😂😂 شما هم دلتون به اینا خوشه 😂
مجتبی .
۹ دی ۱۴۰۲حرفات تکرار ۲۰.۳۰ بود البته که ۲۰۳۰ همه خبراش ۱۰۰٪ درسته.
رضا
۸ دی ۱۴۰۲سلام میشه بگید از کی تا حالا سرهم کردن کادیلاک پُز دادن داره اگر یادتون باشه چند سالی هم ایرانخودرو بنز مونتاژ میکرد این ها جای پُز دادن نداره برو ببین زمان شاه حتی سیم خاردار هم نمیتونستن تولید کنند بستن چندتا پیج افتخار نیست
مجتبی .
۹ دی ۱۴۰۲شاید چون سیم خاردار لازم نداشتن وگرنه هپکو وماشین سازی تبریز واراک در بهترین وضعیت بودن.
سعید
۹ دی ۱۴۰۲😅😅😅
۹ دی ۱۴۰۲الان ساخت سیم خاردار افتخار داره
Ali
۸ دی ۱۴۰۲حافظ کجای کاری که فالت غلط درآمد
گفتی غمت سرآید،این عمر بود که سر آمد
عجب گرفتار این چینی ها و این تقدیر مضحک شدیم🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦
عجب
۸ دی ۱۴۰۲و شما چینی سوارها چه میدانید که تویوتا چیست ؟
Avan
۸ دی ۱۴۰۲جوری میگی انگار نمایندگی تویوتا توی همه ی شهرهای ایران داره انواع تویوتا را از دم قسط می فروشد و بعد عده ای رفتند چینی خریدن!
عجب
۸ دی ۱۴۰۲منظور بنده خدای ناکرده نکوهش و احمق دانستن دیگران نیست بلکه یک معنا و مفهومی در این گفتمانهای بنده وجود دارد و این که اگر من میدانم که تویوتا چیست ولی شاید شما هم ندانید و شاید هم که بدانید که چیست و حتی شاید تمام کسانی هم که این کامنت بنده را میخوانند ندانند و شاید هم که بدانند که چیست پس این وسط چه کسیست که میداند یا نمیداند که چیست؟ اما چیزی که به نظر میرسد این است که هر کس اگر خودش بخواهد و حتی اگر همه مردم بخواهند و اراده کنند به راحتی میتوانند بفهمند که تویوتا چیست و اولین شرط فهمیدن هم این است که دیگر خودروی جهانسومی نخرند
𝐀𝐥𝐢
۸ دی ۱۴۰۲حالا انگار بنز و بی ام وه اس اینهمه مراسم براش گرفتن(البته با این قیمت حکم اونارو تو ایران داره)
sina
۸ دی ۱۴۰۲جا کامنت های تکراری بی مزه لطفا یکی که داشته بیاد تجربه مالکیتش رو انتقال بده به بقیه.
فعلا باید با واقعیت موجود زندگی کرد.
۸ دی ۱۴۰۲خوب برو با پول تیگو یه سیویک ۲۰۱۳ بخر 😐
mahdi-es17
۸ دی ۱۴۰۲اولین تسلا سایبرتراک به به فنا https://www.theverge.com/2023/12/28/24018383/tesla-cybertruck-crash-corolla-palo-alto
A1
۸ دی ۱۴۰۲کارشناس میبردن رنگ دار نباشن
فرزاد
۹ دی ۱۴۰۲یعنی خااااااک عاااالم روی سر اونی که همش درجا نمیزنه بلکه عقبگرد هم میکنه
علیرضا
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳خدای ماشینای چینی ایران