قیمت آریزو ۶ جی تی؛ نرخهای کارخانه و بازار در ۲۷ اسفند ۱۴۰۳
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
فونیکس آریزو ۶ GT | --- | ۱,۶۹۷,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
فونیکس آریزو ۶ GT نسخه فیس لیفت و قویتر آریزو ۶ پرو است که در قسمت طراحی جلو، تریم داخلی و پیشرانه با نمونه پایه تفاوت دارد. این سدان با شتاب صفر تا صد ۷.۶ ثانیه و فناوری دستیار کمکی راننده قادر است بالاتر از رقبایی نظیر ریسپکت و کی ام سی J7 قرار بگیرد.در این صفحه از پدال، قیمت آریزو ۶ جی تی صفر بهصورت بهروز ارائه شده است؛ هم نرخ رسمی کارخانه و هم قیمتهای روز بازار آزاد. اگر به دنبال اطلاع از قیمت آریزو ۶ جی تی هستید، این صفجه اطلاعات دقیق و موردنیازتان را فراهم میکند.
قیمت آریزو ۶ جی تی صفر در کارخانه توسط مدیران خودرو تعیین میشود، ولی در بازار آزاد، نوسانات ارزی و تقاضا قیمت هارا مشخص میکند. برای مقایسه قیمت با مدلهای دیگر، صفحه قیمت محصولات مدیران خودرو را دنبال کنید.
آریزو ۶ GT یک فیسلیفت مینور بر روی آریزو ۶ پرو است که در قسمت جلو با چراغها و جلوپنجره جدید، بازطراحی شده و نمایی جذابتر و تهاجمیتر به خود گرفته است. مهمترین ویژگی آریزو ۶ جیتی تجهیز به پیشرانه قویتر ۱.۶ لیتری توربوشارژ GDI است که با ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور، آن را به یکی از قویترین سدانهای بازار کشورمان تبدیل میکند. انتقال نیرو در این خودرو بجای گیربکس CVT توسط یک نمونه ۷ سرعته دوکلاچه کلاچ تر صورت میگیرد. بخوانید و تماشا کنید: فونیکس آریزو ۶ GT مشخصات و ویژگیهای آریزو ۶ GT
جدول مشخصات خودرو آریزو ۶ جی تی
مشخصه | جزئیات |
---|---|
کلاس بدنه | سدان اسپرت و اقتصادی |
ابعاد (طول/عرض/ارتفاع) | ۴۷۱۰ / ۱۸۲۹ / ۱۴۹۰ میلیمتر |
فاصله محوری | ۲۶۷۰ میلیمتر |
وزن | ۱۳۲۵ کیلوگرم |
حجم باک | ۴۸ لیتر |
موتور | ۱.۶ لیتری توربو GDI |
قدرت موتور | ۱۹۷ اسب بخار |
گشتاور | ۲۹۰ نیوتنمتر در ۱۷۵۰ دور |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه تر (Wet) |
شتاب ۰ تا ۱۰۰ | ۶ ثانیه (ادعاشده) / ۸-۸.۹ ثانیه (تست) |
حداکثر سرعت | ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت |
تعلیق جلو/عقب | مکفرسون / تورشن بیم |
ترمزها | دیسکی در هر چهار چرخ |
سامانههای ترمز | ABS، EBD، BAS، ESC، TCS |
تعداد ایربگ | ۶ (جلو، جانبی، پردهای) |
رادارها و سیستمهای ایمنی | BSD، ACC، AEB، LKA، FCW |
نمایشگر | دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی |
سیستم تهویه | اتوماتیک با یونیزاسیون |
امکانات رفاهی | سانروف، شارژر بیسیم، صندلی برقی جلو |
رقبای اصلی | کیامسی J7 |
قیمت احتمالی | ۱.۶ تا ۱.۸ میلیارد تومان |



۲۴ اسفند ۱۴۰۲لکسوس مناطق محروم
عقبش خوبه داخلش خوبه
چرا آخه جلوشو شکل لکسوس کردن😑
یه طرح خودشون میزدن این چری های اریزو ۶ همه تیپاش جلوشو زشت طراحی کردن
حسن
۲۴ اسفند ۱۴۰۲اینا ایرانیها را بهتر از خودشون میشناسن بازار یابی یعنی همین
به ایرانی این امکان را میده تا لوگو را با لکسوس عوض کنه این لکسوس جی اس ایرانیهای همیشه درصحنه است
۲۴ اسفند ۱۴۰۲آری
net
۲۱ اسفند ۱۴۰۳طراحی داخلی و بیرونی کپی لکسوس هست
بی نوایان
۲۴ اسفند ۱۴۰۲زود باشید بشتابید ای مردم همیشه در صحنه😂ببینین شبیهه لکسوس هست پس در خریدش شک نکنید،ایشاالله نوبت بندی ۱۴۱۰،۱۲ نصیبتون بشه وهرچه زودتر این ابر خودروی از دیار اژدهای زرد رو تحویل بگیرید😂
آرمان اشرف زاده
۲۵ اسفند ۱۴۰۲دوست عزیز، اگه ماشین های چینی به قیمت واقعی اش تو ایران فروخته میشد واقعا ارزش خرید بالایی داشت و مشکلات قیمت بالای بازار ماشین داخلی و کیفیت پایین اونارو حل میکرد،مثلا این ماشین اگه gt نباشه قیمتش ۵۰۰میلیونه و GT فول آپشن با دلار۶۰تومنی میشه ۸۰۰میلیون یا X22 دنده میشه ۴۵۰ تومن یا جک اس ۵ و لاماری زیر ۹۰۰میلیون
ولی الان تارا و ۲۰۷ اتومات با این کیفیت پایین و قدیمی بودن،بالای ۱میلیارد تومان هستن،در ضمن از لحاظ ایمنی، چینی ها ۲ تا ۳ برابر بدنه و شاسی محکم تر از بهترین ماشین های تولید داخل دارند
Avan
۲۱ اسفند ۱۴۰۳قبلاً هم گفتم در برابر قیمت شاهین و دنا و تارا،حدود ۱/۲۰۰ هست قیمت خودروهای چینی منصفانه است. البته منظور این است که کلا خودرو در ایران مثل همه چیز عمدا گران شده است تا اکثریت مردم فقیر شوند.
محمد
۲۲ اسفند ۱۴۰۳خودرو تو ایران ارزانه.
ارزش پول پایینه.
۲۴ اسفند ۱۴۰۲موقع فیس لیفت حواسشون نبوده لوگو رو هم فیس لیفت کنن و بجاش یدونه حرف L که یکم کجه بچسبونن . اون موقع تکمیل میشد فیس لیفتشون
کولول خودرو شناس
۲۴ اسفند ۱۴۰۲بنظرم قیمتش خوبه موتورش خوبه قیاقش بد نیست داخلش هم خوبه ولی کیفیت پائینه
اشکان
۲۲ بهمن ۱۴۰۳از کجا میدونی کیفیتش پایینه ؟
parhamiof
۲۴ اسفند ۱۴۰۲الان فروشش شروع شده؟
میشه ثبت نام کرد؟
nima.jdm
۲۱ اسفند ۱۴۰۳😂😂
Saji
۲۴ اسفند ۱۴۰۲… الان با زیر ۱۵۰۰ ماشین ۲۰۰اسب چلاخی میتونید بخرید ک حالا هزارتا عیب روش میزارین…اینا همونان ک به پارس میگن سلطان حالا برا این شاخ و شونه میکشن
jalopy
۲۴ اسفند ۱۴۰۲آخجان بریم لکسوس چینی بخریم
nima.jdm
۲۱ اسفند ۱۴۰۳لکسوس مناطق سیل زدس
مدیر
۲۴ اسفند ۱۴۰۲به نسبت تارا اتومات خیلی بیشتر می ارزه
Mr wrong
۲۴ اسفند ۱۴۰۲این برند آخرش اسمش فونیکسه؟چریه؟ام وی امه؟تیگوعه؟چیه؟
nima.jdm
۲۱ اسفند ۱۴۰۳انصافا اینو خوب گفتی
فکر کنم همه ش با همه
ام وی ام فونیکس چری تیگو ۸ پرو مکس اولترا پلاس
رامتین
۲۴ اسفند ۱۴۰۲زیاد جالب نیست با این قیمت. سیستم تعلیقش هم اصلا در خور یک خودروی gt نیست. فکر کنم گک امپو بین چینی ها بهتر باشه.
ساسان
۲۵ اسفند ۱۴۰۲پراید هفت میلیونی شد سیصد میلیون این ملت صف کشیدند واسه خریدش، اینکه دیگه با این همه (حالا بگیم) امکانات ، فکر میکنید چی میشه ؟
تو این سالها سطح ما اومده پایین ….
آرمان اشرف زاده
۲۵ اسفند ۱۴۰۲دوست دادم بدونم شرکت های مونتاژی برای واردات خودرو،ارز از بانک مرکزی میگیرن یا خودشون از بازار آزاد میخرن؟ چون بیش از ۱۵ هزار تومن اختلاف بین این دوتا ارز هست و یعنی ماشین ۱۲هزار دلاری تقریبا ۱۸۰میلیون ارزون تر براشون تموم میشه
این ماشین هم که در اصل آریزو ۵ gt هست
قیمت فوب اش ۱۴هزار دلار که اگه با قیمت آزاد حساب کنی میشه ۸۰۰میلیون که واقعا ارزش داره،اگه دلار ۴۴ تومنی بانک مرکزی و هزینه مونتاژ پایین ایران هم باشه میشه زیر ۶۰۰میلیون و میفهمیم چه کلاهی دارن سر مردم به بهانه حمایت از ایران خودرو و سایپا میذارن
Mmd
۲۵ اسفند ۱۴۰۲با وجود این که چینی ها طراحی هاشون بهتر شده ولی همچنان هم میشه دید که کپی میکنن دوستان اگه خواستید ماشینی داشته باشید با ضاهر لکسوس و رنگ جگوار پراجکت ۸ پیشنهاد میشه
nima.jdm
۲۱ اسفند ۱۴۰۳لکسوس مناطق سیل زده💔
nima.jdm
۲۲ اسفند ۱۴۰۳فاز اونایی که دیسلایک کردن نمیفهمم
یعنی میخواید بگید از لکسوس کپی نکرده؟
تو چشمای من نگاه کنید صادقانه بگید از لکسوس کپی نکرده ، من اسممو عوض میکنم
Battman
۲۲ اسفند ۱۴۰۳چری داداش تعارف نمیکردی لوگوی لکسوس هم میزدی دیگه