شرکت آذریوردسال عامل فروش خودروهای سواری هوندا در ایران میباشد؛ جدیدترین شرایط فروش محصولات این شرکت واردکننده را در پدال بخوانید:
شرایط فروش هوندا ZR-V هیبرید ویژه سامانه خودروهای وارداتی جانبازان – آبان ۱۴۰۳
شرکت آذریوردسال نماینده هوندا ژاپن، شرایط فروش کراس اوور هیبریدی ZR-V را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جانبازان اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه جانبازی ثبت نام و در سامانه نسبت به تعیین اولویت این خودرو اقدام نمودهاند میتوانند نسبت به تکمیل ثبتنام و واریز وجه اقدام نمایند:
شرایط فروش قطعی هوندا سیتی – آبان ۱۴۰۳
شرکت آذریوردسال نماینده هوندا ژاپن، شرایط فروش قطعی سدان سیتی را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در مرحله هجدهم ثبت نام سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروی سیتی اقدام نموده و در قرعه کشی برنده شدهاند میتوانند نسبت به تکمیل ثبتنام و واریز وجه اقدام نمایند:
شرایط فروش هوندا سیویک تایپ R و CRV هیبرید ویژه سامانه خودروهای وارداتی جانبازان – آبان ۱۴۰۳
شرکت آذریوردسال نماینده هوندا ژاپن، شرایط فروش سدان اسپرت سیویک تایپ R و کراس اوور هیبریدی CRV را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه جانبازی ثبت نام و در سامانه نسبت به تعیین اولویت این دو خودرو اقدام نمودهاند میتوانند نسبت به تکمیل ثبتنام و واریز وجه اقدام نمایند:
شرایط فروش هوندا سیتی و HR-V – مرداد ۱۴۰۳
شرکت آذریوردسال نماینده هوندا ژاپن، شرایط فروش قطعی سدان سیتی و شرایط فروش غیر قطعی کراس اور HR-V را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در مرحله هفدهم ثبت نام سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروهای سیتی و HR-V اقدام نموده و در قرعه کشی برنده شدهاند میتوانند نسبت به تکمیل ثبتنام و واریز وجه اقدام نمایند:
شرایط فروش هوندا سیتی – تیر ۱۴۰۳
شرکت آذریوردسال نماینده هوندا ژاپن، نخستین شرایط فروش سدان سیتی را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروی سیتی اقدام نمایند، در صورت تخصیص میتوانند نسبت به تکمیل ثبتنام و واریز وجه اقدام نمایند:
حمید
۴ تیر ۱۴۰۳صد در صد «تارا» یا گزینه بهتریه: امکانات بیشتر، کیفیت بالاتر، شبکه قطعات یدکی خیلی گسترده تر، خدمات پس از فروش خیلی بهتر، قیمت خیلی کمتر، ارزش در مقابل قیمت خیلی بالاتر.
برای خانواده تارا یا شاهین به مراتب بهترن، البته برای کسی که به بلوغ فکری رسیده باشه. در مقابل برای کسی با روحیاتی که هنوز تو فکر اینه که حتماً باید ماشین خارجی سوار بشه و خارجی بهتره و تو خارج از کف خیابون ها برق تولید میکنن و… که هیچی.
B2
۴ تیر ۱۴۰۳اگه قراره کسی نزدیک ۱ میلیارد پول برای سدان بده ، چرا باید آریزو ۵ رو ول کنه و آشغال محضی به اسم تارا بخره ؟
حمید
۴ تیر ۱۴۰۳ربطی به هم ندارن، قیمت کارخونه تارا حدود ۶۹۰ ت، قیمت کارخونه آریزو۵ حدود ۱۱۰۰ ت، علاوه بر این تارا قیمت بهصرفه قطعات و خدمات پس از فروش و شبکه قطعات و… ایران خودرو رو داره که قابل مقایسه با هیچ شرکت دیگه ای نیست.
در مجموع هم ارزش محصول و خدمات در مقابل قیمت پرداختی تارا خیلی خیلی بالاتره.
البته باز هم میگم، این صحبت ها به درک استفاده خانواده و بلوغ فکری و اجتماعی آدم مربوطه، نه کسی که هنوز تو فضای سریال های خارجی و… هست.
علی جردن
۴ تیر ۱۴۰۳خدمات پس از فروش؟ تاحالا مسیرت به نمایندگی ایران خودرو نخورده
زمانی که بنده رانا پلاس صفر کیلومتر داشتم برای انجام سرویس های دوره ایی به نمایتدگی میرفتم هر سری میگفتن فیلتر روغن نداریم فلان نداریم بهمان قطعه تموم شده موجودی نداریم و ….
همه کارای رانامو بردم تو تعمیرگاهای متفرقه انجام دادم
هیچ خدماتی ایرانخودرو و سایپا نمیده قبلا هم پراید داشتم سایپا هم جواب سربالا میداد.
اگه خودروی بی دردسر میخوایین از خودروهای ساخت جهان اول (چین ژاپن آلمان آمریکا) خرید کنین
amirkhanzadeh
۶ آبان ۱۴۰۳دقیقا قربون زبون صورتیت
𝐀𝐥𝐢
۶ آبان ۱۴۰۳تارا و کیفیت دو کلمه موازی ان که هیچ وقت به هم نمی رسن
علی جردن
۴ تیر ۱۴۰۳بهترین خودروی سواری با این قیمت یک دستگاه FMC سواری میدن موتور کم نظیر چانگان درون کاپوت داره
B2
۴ تیر ۱۴۰۳یه سدان کامپکت اقتصادی بیشتر هم برای تایلند و پاکستان و هند و اندونزی و اینجور جاها . موتورشم ۱/۵ لیتری i-VTEC با قدرت ۱۲۰ اسب و ۱۴۵ نیوتون متر گشتاوره . گیربکس هم cvt . از لحاظ اپشن هم در حد کروز و دنده پشت فرمون و نمایشگر ۸ اینچی و کیلس . کیفیت متریال کابین هم در حد متوسط گفتند عزیزان
بنظرم نقطه قوتش ( احتمالا ) کم خرج بودن و انجین بی آزارشه . مصرفشم معقوله در حد ۶ – ۷ . قیمت گذاری هم طبق معمول فضایی و کم ارزش
سجاد
۱۸ آبان ۱۴۰۳هوندا سیتی برخلاف کرولا تولید مشترک با چین نیست و تو سایت خود هوندا با قطعات ژاپنی مونتاژ میشه ؛ قیمت بالاست ولی چون هیبرید و توربو نیست احتمالا از اون ماشین هاست که تا ۲۰ سال هم ماشین باشه ، مثل کرولا ها و هوندا های قدیمی که هنوز هم به خوبی راه میرن ؛ تنها مشکلش عدم وجود رادار ها هست که اگه داشت قیمتش حدود ۵۰۰ میلیون بالاتر می افتاد و احتمالا نمیتونست بفروشه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۸ آبان ۱۴۰۳به نظرم صحبت شما درست نیست و هوندا سیتی تمام قطعاتش سخت چین هست، خصوصا برای موتور و گیربکس کاملا مطمئنم
سجاد
۱۹ آبان ۱۴۰۳آخه این سری سیتی ها تو هند تولید میشه و سفارش اروپاست ؛ روش هم مینویسه تولید هند و به سفارش اروپا ؛ حالا نمیدونم موتور تو چین تولید میشه یا نه ؛ ولی فکر کنم از کرولا ها با کیفیت تر باشه حداقل
A
۶ آبان ۱۴۰۳هوندا سیویک!!!!! نبابااا
Nismo
۶ آبان ۱۴۰۳دلم میخواد شاهد رقابت این ماشین با گلف gti ها کف خیابون باشیم
علی
۱۱ آبان ۱۴۰۳لعنت به “تعداد محدود” ، لعنت به سهمیه و رانت