ایران خودروایستگاه خبر

افزایش تیراژ تولید پژو پارس در دستور کار ایران خودرو

افزایش تولید خودرویی که قرار بود از خط تولید خارج شود!

بنابر اعلام ایران خودرو به دنبال تمدید مجوز تولید پژو پارس، این شرکت تصمیم به افزایش تولید این خودرو گرفته است.

به گزارش پدال، در اطلاعیه این شرکت آمده است:

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.
این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است.
به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

افزایش تولید خودرویی که قرار بود از خط تولید خارج شود!

بعد از کلی هیاهو پیرامون خروج پژو پارس از خط تولید، قرار شد تا مدتی دیگر این شیر پیر میهمان جاده مخصوص باشد؛ کیفیت بسیار پایین و نداشتن ایمنی کافی باعث شده بود تا استاندارد با فشار بر ایران خودرو خواستار پایان تولید این خودروی قدیمی شود.

از آن جایی که عمده زیر ساخت تولید خودرو در ایران برای پلت فرم پژو ۴۰۵ است، این نگرانی باعث شد تا مدیران دولتی برای جلوگیری از ایجاد بحران و کاهش شدید تولید خودرو باز هم پارس را در خط تولید نگه دارند.

بیشتر بخوانید: پژو پارس سال سفارشی XU7P

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۰ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (10385 ديدگاه)

    بهترین لقب :
    گاوِ شیردهِ ایران‌خودرو!!!

    گیریم که تولیدش متوقف بشه ، مثلاً بعدش چی میخواد تولید بشه / مطمئناً یه آشغالی از این آشغال‌تر!!!

    پس مسلماً تولید شدن یا نشدنش هیچ فرقی جز تولید دی‌اکسید‌کربن بیشتر و تصادفات بیشتر برای ما نداره و بس!

    موافقم 15
    مخالفم 4
    1. ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (5020 ديدگاه)

      نوید جونم
      این ماشین احتمالا ارزون ترین سدان هست که ایرانیه
      و احتمالا با قیمت حدود 350 ثبت نامش بشه کرد
      وقتی یارو می‌تونه با 350 تومن پارس بخره و یکم دستکاریش کنه قالپاق رانا رو برداره ازش و رینگ 5 پر دوبل بزاره
      و در آخر!
      به قیمت خون پدرش (850 میلیون) بفروشه و یه چینی درحد بخره یا یه کره ای خیلییی کارکرده
      چرا نخره؟!
      چرا بشینه با خودش بگه باید ایران خودرو و سایپا رو تحریم کنیم؟
      چه سودی برای اون داره وقتی هم سن های اون چه نر و چه ماده
      چه انسان و چه حیوان
      همشون ریختن تو صف ایران‌خودرو دارن با پول یه پارس مدل ۸۸ پارس صفر ثبت نام میکنن
      چرا من وقتی میتونم پرایدم رو بفروشم و 150 میلیون روش بزارم و پژو ثبت نام کنم
      چرا نکنم؟
      به قرآن پولشو داشته باشم ثبت نام میکنم میفروشمش تو بازار آزاد و یه چینی میخرم
      یه ماشین بهتر از پراید و پارس سوار شم
      من حق کیو خوردم وقتی پولشو خودم دادم ؟
      وقتی خودم همش کارکردم
      چرا نباید ثبت نام کنم ؟
      من تحریم کنم ایران خودرو رو
      تو تحریم کنی
      کل سایت تحریم کنه
      همه تحریم کنن
      باز چهار تا بچه سال وقتی ۱۸ سالشون میشه میرن پارس ثبت نام میکنن!
      ایران‌خودرو دقیقا منتظر همینه که این کودکان گواهینامه بگیرن
      ببین تا سال ۱۴۰۵ حداقل ایران خودرو پارس رو تولید می‌کنه
      اگه نکرد و همون ۱۴۰۳ پارس رو ول کرد تو روی من تف کنید!
      فوقش رنگ چراغای جلو پارس رو سیاه کنه داخل چراغ عقبو یکم تغییر بده

      موافقم 17
      مخالفم 3
      1. Sorena

        ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (22 ديدگاه)

        داش طبق چیزی که میدونم ما یه دنا پلاس توربو اتومات ثبت نام کردیم تو سامانه یکپارچه الان بعد ۳ ماه تحویل دادن حالا میگن بخوای بفروشی باید ۳۰ درصد مالیات بدی چه فایده این شرکت ها کلا دزدن

        موافقم 5
        مخالفم 4
        1. ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (5020 ديدگاه)

          یعنی چی باید مالیات بدی😐
          اگه اینطور باشه این ها از دم دزد و حرامزاده و حرام زاده هستن
          ماشین خودته میخوای بفروشیش بعد ازت چرا باید پول بخوان

          موافقم 5
          مخالفم 4
        2. مهدی

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (20 ديدگاه)

          اون برای مدت دوسال هست تا جلوی ثبت نام دلال ها گرفته بشه و اتفاقا طرح خوبی هست تا مصرف کننده واقعی ثبت نام بکنه برای سوار شدن نه سود جویی

    2. مهدی

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (20 ديدگاه)

      دو نکته باید بگم نکته اول اینکه جالبه آریسان بی کیفیت و کوییک و پراید وانت وساینا هم خانواده پراید ، مجوز تولید گرفتن اما خود پارس که ازینا سرتر هست میگن نمیشه ! نکته دوم اینکه با قطع تولید پارس با کمی تغییر شکل اتاق ۳۰۰میلیون میکشن رو قیمت خودرو مثل دنا سورن و تارا !!! و قشر ضعیف دیگه اصلا قدرت خریدی نخواهد داشت مثل پراید که اتاق رو تغییر دادن شد تیبا ساینا کوییک اطلس و سهند و ۲۰۰میلیون گرون تر کردند

  2. mercedes

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (423 ديدگاه)

    خب خیلی دوسش دارین متوقفش نکنین
    تازه هم پر فروشه هم پر سود.
    اگه اینا یه پلتفرمی مث w212 یاE60داشتن چیکار میکردن.
    تا چهل سال دیگه با چهره های مختلف و رنگ سیاه و سفید رو خط تولید بود ، بعد یه تیزر خداحافظی براش درست میکردن.

    موافقم 11
    مخالفم 3
  3. زیزیگولو

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (6010 ديدگاه)

    بازار خودرو انحصاری و عوام فریبی سایپا و ایرانخودرو با شعار تولید خودرو ملی!!!!!! عوام فریبی یا واقعیت؟؟؟؟

    موافقم 18
    مخالفم 1
  4. RamboJet

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (204 ديدگاه)

    حیف منابع عظیم کشور که دارن به مفت تربن شکل ممکن حروم میشن . کاش میشد دوباره مدیران و مسئولانی از جنس امیرکبیر و … رو صدر کشور میدیدیم

    موافقم 18
    مخالفم 2
  5. فرشاد

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (928 ديدگاه)

    شما تو دیوار یه سوراخی ببینی ازش پول میریزه درستش میکنی؟دیوار تعمیر میکنی؟خب نه
    تازه به فکرت میزنه گشاد ترش کنی پول بیشتری بریزه
    اخرش هم همون دیوار خراب میشه و….
    تازه احمقایی که دوس دارن تولیدشه رو باید بندازن تو یه چاله توشم سیمان بریزن

    موافقم 12
    1. ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (5020 ديدگاه)

      با خانواده هاشون !******

      موافقم 2
      مخالفم 2
  6. jalopy

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (178 ديدگاه)

    آره برو بخر آفرین
    ***

    موافقم 4
    مخالفم 1
  7. محسن

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    کاری به خوب یا بد بودن این اتفاق ندارم، فقط اینکه قبل از سال خبر منتشر شد که تولید این حلبی قراره متوقف بشه کلی آدم اه و ناله کردن، کلی از پس انداز کارگری حرف زدن و …. الان که گفتن میخوان تولید کنن باز حرف مخالف هست، بالاخره چکار کنه ؟ تولید کنه یا نکنه؟!

  8. BMW

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1497 ديدگاه)

    ایران پژو پارس رو نداشت لنگ میموند😂😂😂

    موافقم 4
    مخالفم 0
  9. مردم

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وقتی ماشین نداشته باشی شب که بچت مریضه ماشین گیر نمیاد حتی اسنپ یا تپسی یا هر کوفت و زهر دیگه به یه ماشین لازمی
    وقتی ثبت نام کردیم پارس و ۱۹۶ تومن بود نه ۴۵۰ تومن

  10. علیرضا

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    باسلام امید است این افزایش تولید سریع باعث بی کیفیت تر شدن یه خودرو بی کیفیت نشود لااقل این اخر کاری یه پارس با کیفیت مطلوب تر ساخته شود تا با خاطره ای بهتر از رده خارج شود .

    موافقم 3
    مخالفم 1
  11. حسین

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سلام شایسته است واحد شماره گذاری دقت و سلیقه بیشتری در نصب پلاک خودرو بنمایند تا شاهد نصب پلاکهای کج عدم وسط بودن پلاک محل نابجای میخ پرچ و غیره نباشیم تا نمای بهتری را شاهد باشیم ان شالله

    موافقم 2
    مخالفم 2
  12. مهرداد آقائی

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    با سلام و احترام فراوان
    به نظر من پژو پارس چهار چرخ متحرک بسازند همه می خرند.
    با تشکر فراوان
    مهرداد آقائی

    موافقم 4
    مخالفم 1
  13. حسین

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اگه قراره تولید بشه به تعداد متقاضیان امید است سازمان استاندارد این اخر کاری یه نظارتی روی کیفیت پارس از همه نظر داشته باشن مخصوصا بدنه خودرو پیت حلبی تحویل ندن با بدترین قطعات در همه موارد

  14. علیرضا

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با سلام ایا این نظرات ماها به گوش مسوول مربوطه هم میرسه یا فقط رو سایت گذاشته میشه و تمام ؟!

  15. رضا

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    کمیت و کیفیت اصلا مهم نیست. فقط سود برای خریدار اولیه مهمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا