شورای رقابت در جدیدترین اطلاعیه خود قیمت مصوب فیدلیتی پرستیژ را اعلام کرد. با اعلام قیمت فیدلیتی پرستیژ به این ترتیب این خودرو به عنوان تیپ کاملتر و قویتر فیدلیتی پرایم حدود ۵۰۰ میلیون تومان نسبت به تیپ پایه گرانتر خواهد بود.
به گزارش پدال، بنابر اعلام شورای رقابت قیمت فیدلیتی پرستیژ درب کارخانه در تیپ ۵ نفره ۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان و در تیپ ۷ نفره ۱ میلیارد و ۳۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است. به این قیمتها هزینههای جانبی و مالیات نیز تعلق خواهد گرفت و بدین ترتیب قیمت نهایی فیدلیتی ۵ و ۷ نفره حدود ۱,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای مصرف کننده خواهد بود.
فیدلیتی پرستیژ به عنوان فیس لیفت فیدلیتی پرایم، نمونه لوکس و پرقدرت این خودرو به حساب میآید. با توجه به ویژگیهای فنی و امکانات رفاهی فیدلیتی پرستیز، این خودرو بدون شک رقیب مستقیم تیگو ۸ پرو در بازار خواهد بود.
بخوانید: معرفی فیدلیتی پرستیژ
این خودرو مجهز به موتور ۱۶۰۰ توربوشارژ ۱۹۷ اسب بخاری بوده و بصورت تکدیفرانسیل تولید خواهد شد. از امکانات مهم فیدلیتی پرستیژ میتوان به سامانههای دستیار رانندگی خودکار، صندلیهای جلو با قابلیت کامل شخصیسازی و قابلیت انتخاب رنگ تریم اشاره کرد.
new reventon
۲۹ آذر ۱۴۰۲در این شورای رقابت رو ببندید. کجای دنیا میان دستوری قیمت گذاری میکنن. کی اومدن به رولزرویس بگن تویی که 90 درصد قطعاتت با بی ام و یکیه چرا باید 300 هزار دلار رو هر خودرو سود کنی. یا به فراری بگن، 90 درصد قطعات سوپرفست با اف 12 یکیه، پس هیچ هزینه توسعه نداشتی پس 200 هزار دلار داری سود میکنی. نکنید آقا. اقتصاد ایران همینجوری بواسطه تحریما و بازار محدود خراب هست، خراب ترش نکنید. یه ایران خودرو سایپا چون نیاز همه افراد جامعه هست و از رانت دولتی زیاد استفاده کردن و دولت هم سرمایه گذار هسته توشون رو دستوری کنید که قشر ضعیف بتونه خودرو بخره. کار به بقیه نداشته باشید. اقتصاد ایران همینجوری ام هیچ جذابیتی برا سرمایه گذار نداره. بزارید فضای باز اقتصادی شکل بگیره تا اقتصاد بره به سمت تراز جهانی.منظورم دستمزدا و چیزای دیگس. ایلان ماسک و هزاران تای دیگه تو دنیا با کار افرینی چند صد تریلیون دلار کاسب شدن، چرا تو ایران کسی نمیتونه بشه. مگر اینکه رانت دولتی استفاده کنه. نکنید اقا، اقتصاد رو کمنیستی نکنید. بعد میگن چرا از 5 سال پیش تا حالا 30 هزار کار افرین و شرکت استارت آپی مهاجرت کردن. برید ببینید تو همین امارات چند تا یونی کورن شکل گرفته تو همین پنج سال قبل.
امین
۳۰ آذر ۱۴۰۲آدم ظعیف که نباید خودرو داشته باشه خیابونها داره میترکه آدم ظعیف یعنی ضعیف میفهمی ؟ بره مترو واتوبوس سوارشه . مشگل اینجاست که هر قشری از جامعه همه امکاناتی میخواد . اون هم با هیچ گونه ارزش مدنی و اجتماعی وبهره وری . خداوند هم تو افرینش سلسله مراتب داره جامعه بشری که بماند
رسول
۱ دی ۱۴۰۲مافیایی مثل ایران خودرو وسایپا در دنیا وجود نداره
اصلا خجالت نمیکشید میگید خودرو تولید میکنید
باید بگید فرغون موتوردار تولید میکنیم اونم به واسطه قطعات چینی شما اومدید جیب مردم خالی کنید با این کارتون نه برای رفاه حال مردم دلتون سوخته
خدا از همه تون نگذره جواب این ظلمتون را خواهید دید
رسول
۱ دی ۱۴۰۲تمام این مصیبت های که توی کشور انجام میشه همش زیر سر ایرانخودرو هست تمام تصمیمات رو خودش برای بقیه میگیره چندسال پیش که فروش خودرو بصورت کارتکسی بود همه دنبال ماشین های چینی وفرانسه ای ومیرفتند والان که همه راه هارو برای واردات بستند وملت رو مجبور میکنند این لگن های اشغال رو بخرند
new reventon
۲۹ آذر ۱۴۰۲من اشتباه کردم. ایران خودرو سایپام نباید قیمت گذاری دستوری داشته باشن. اونام صدمه دیدن. تحریم بودن. قیمت گذاریشون از همون اول دستوری بوده.تعارف نداریم. کسی نداره نخره. بره کار کنه(کار تولیدی) پول در بیاره بخره. نمیشه زور بگیم که فلانی تو چرا ایقد پول داری اون قشر ضعیف نداره. تو چه میدونی اون فرد پول دار چقد زجر کشیده تا به این سطح رسیده. (الان من دارم سطحی میگم. منم میدونم مشکل از جای دیگس. ولی با این اوضاع ام نمیشه.)
عبدالله رها
۲۹ آذر ۱۴۰۲معلوم نشد بالاخره شما طرفدار مردمی یا طرف سرمایه دار یا طرف خودروسازها.
شما از اون دسته آدمایی هستی که میخوای وانمود کنی خیلی حالیته ولی اصلا حالیت نیست.
پولدار اگه پولدار شده بخاطر کار و تلاش قشر ضعیف و کارگر بدبخته.توی کشورهای اروپایی پیشرفته این منطق شما دو زار خریدار نداره.
دلیلش رو نمیگم چون منطق پذیرفتنش رو ندارید.
سید مجید سید حسینی
۱ دی ۱۴۰۲شاید به خاطر کار و تلاش قشر ضعیفه ولی تا سرمایه گزار و مغز مدیریتی نباشه هم کارگر و قشر ضعیف باید بیکاری و بی پولی بکشه این دو قشر رو از هم جدا نکنید هر دو بهم نیاز دارند هم پولدار به قشر کار گر و ضعیف نیاز داره هم قشر کارگر و ضعیف به پولدارها و سرمایه گزارها نیاز دارند
Vvh
۲ دی ۱۴۰۲به تو میشه یه کمی خندید، بعدم کم محلت کرد که دردی بدتر از کم محلی نیست
محمد
۲۹ آذر ۱۴۰۲این: 30 هزار دلاره
تویوتا راو4 : 28.5 هزار دلار
خخخخ
دیجی
۲۹ آذر ۱۴۰۲قبلا گفتم یه چراغ یه ال سی دی بی کیفیت 500 میره رو قیمتش
محمود
۲۹ آذر ۱۴۰۲خارج از ایران که ۳۰ هزار تا نیست. راو۴ بیاد ایران میشه صدهزار دلار
محمد
۲۹ آذر ۱۴۰۲خب چرا ماشین 15 هزار دلاریو 30 هزار بخریم؟
علیرضا
۳۰ آذر ۱۴۰۲چون تو بازار انحاری چاره ایی جز این نداری متاسفانه
شهرام
۲۰ دی ۱۴۰۲والا من توو استرالیا سال ۲۰۱۱ یه RAV4 با ۳۰ هزار کارکرد خریدم ۳۲ هزار دلار استرالیا، من نمیدونم دوستان این قیمتها رو از کجا در میارن که صفر RAV4 قیمتش ۱۵ هزار دلار آمریکاست و … ما که ندیدیم
حسین
۱ دی ۱۴۰۲شما خودت رو گول می زنی یا مردم رو؟
قیمت ریالی یک ماشین رو با با قیمت دلاری ماشین دیگه مقایسه نمی کنن!
وقتی تویوتا راو میشه 5/5 میلیارد قطعا این چینی 1/5 میلیارد می ارزه
حسین
۲۹ آذر ۱۴۰۲خیلی زشته ، مخصوصا جلوش
۲۹ آذر ۱۴۰۲دروغ میگن این هم قیمت تیگو ۸ هست شاید بیشتر شاید کمتر 😐
ممد
۲۹ آذر ۱۴۰۲اگر قیمت مدیران خودرو رو فاکتور بگیریم تیگو هشت بهتره
پویا
۲۹ آذر ۱۴۰۲قیمتش نسبت به مدیران خودرو خیلی بهتره اگر واقعا همین باشه و افزایش ندن
ممد ژانگولر
۲۹ آذر ۱۴۰۲ماشین خوبی به نظر میرسه فقط ی ایراد خیلی گنده شارژر وایرلسش اون زیره تو دست نیست . خیلی خیلی رو مخه . طراح این خودرو باید شلاق بخوره بخاطر این نقیصه
علی ریحانی
۲۹ آذر ۱۴۰۲این پلت فرم و سایز و موتورش با تیگو ۷ پرو مکس یکیه
چرا نوشتید رقیب تیگو ۸!
محمد
۲۹ آذر ۱۴۰۲فیدلیتی پرستیژ و پرایم با خودرو تیگو 8 یک پلتفرم مشترک دارند . صاحب پلتفرم چری هست و همون پلتفرم رو به شرکت زیر مجموعش یعنی جتور هم داده. لذا رقیب تیگو 8 هست و تیگو 7 از نظر ابعاد یک کلاس پایینتر است.
هومن
۱ دی ۱۴۰۲خاور و مزدا هزار از این اشغالهای چینی بهتر هستن.بزارین ۳ سال از عمرشون بگزره بهتون ثابت میکنم صاحب اول و اخرشون خودتون هستین.مشکل ما عدم اتحاد در نخریدن این لگن های چینی و تحریم مونتاژ کارهای فاسده.
رضا
۲۹ آذر ۱۴۰۲بهمن موتور با اختلاف منصف ترین خودروساز کشوره.اگه واقعا ۱۵۷۰ باشه کسی میاد ۱۴۵۰ (قیمت کارخونه) بده تیگو ۷ ده رده پایینتر؟؟؟
حسین
۲۹ آذر ۱۴۰۲نسخه پرایم
نمای جلوی قشنگ تری داشت
وجدان بیدار
۲۹ آذر ۱۴۰۲هموطن عزیز تعرفه ۱۴۰ درصدی وارادات خودرو رو بکنید حداکثر ۲۰درصد اونوقت سایپا و ایرانخودرو کاملا تو قیمت گذاری خودروهاشون آزاد باشند ،
بعضی ها یا متوجه نیستند یا شدن سخنگوی مافیا ،سایپا و ایران خودرو زیان ده هستند درست، اما ترش نمیکنید با تعرفه ۱۴۰ درصدی رو خودروهای وارداتی انتظار قیمت گذاری آزاد رو محصولات داخلی رو هم دارید؟؟؟
تعرفه ۱۴۰ درصدی رو بکنید صفر اونوقت دنا پلاس توربوشارژ اتومات آپشنالتو قیمت بزار برای مصرف کننده ۲ میلیارد نوش جونت اصلا قیمت بزار ۳ میلیارد
ع.معصومی
۳۰ آذر ۱۴۰۲دوستان ،برای مانوشته تحویلی زمستان ۴۰۲،سوالم اینست که سه ماهه زمستان۴۰۲ دی بهمن واسفند چه کسی وچگونه مشخص میشود
اتاق سوار چینی
۳۰ آذر ۱۴۰۲عمرا این از 2.000.000 تو بازار کمتر باشه… باشین ببینین …من فیدلیتی دارم الان خشکش 1.600.000… بعد این… عمرا
مسعود
۳۰ آذر ۱۴۰۲خشگله
میثم
۱۷ بهمن ۱۴۰۲در هر صورت هرچی باشه یه ابشنش می ارزه به کل محصولات بی کیفیت ایران خودرو و سایپا