ایران خودروایستگاه خبر

بازگشت پژو 207 صندوقدار به خط تولید ایران خودرو

ایران خودرو برنامه دارد تا بعد از ۳ سال، پژو ۲۰۷ صندوقدار را دوباره تولید کند. تولید پژو ۲۰۷ صندوقدار از ابتدای دی ماه آغاز شده و بزودی برنامه فروش و تبدیل آن برای مشتریان اعلام می‌شود.

به گزارش پدال، ایران خودرو با هدف کسب سهم بازار جدید در سال ۱۳۹۷ اقدام به طراحی و تولید نسخه صندوقدار پژو ۲۰۷ کرد. ایران خودرو در این پروژه برای ایجاد تمایز بیشتر نسبت به ۲۰۶ SD، علاوه بر تغییر گرافیک چراغ عقب، سپر عقب این خودرو را بازطراحی کرد و یک بال کوچک نیز روی درب صندوق نصب کرد.

با افزایش فشار تحریم‌ها و توقف واردات گیربکس‌های اتوماتیک، ۲۰۷ صندوقدار نیز که فقط در تیپ اتوماتیک تولید می‌شد در سال ۱۳۹۹ از خط تولید کنار رفت. در سال ۱۴۰۰ هم ۲۰۶ صندوقدار به علت زیان مالی و به صرفه نبودن تولید از سبد محصولات ایران خودرو کنار رفت و رانا پلاس به عنوان تنها محصول صندوقدار از پلت فرم P200 پژو در خط تولید باقی ماند.

در تمام دوران ۱۰ ساله تولید همزمان رانا و پژوهای ۲۰۶ و ۲۰۷ صندوقدار، مشتریان همیشه ترجیح داده‌اند تا محصول اصلی این پلت فرم را خریداری کنند. طراحی ضعیف‌تر رانا نسبت به ۲۰۶ و ۲۰۷، کمبود امکانات و کیفیت پایین پلاستیک داشبورد و در نهایت نشان اسب ایران خودرو همگی دلایلی بودند که با وجود پلت فرم نسبتا بروز P200، مشتریان قید خرید رانا را بزنند.

در دو سال اخیر نیز سایپا از فرصت نبود پژوهای SD در بازار استفاده کرده و توانسته موفقیت نسبی را در فروش ساینا دستی و اتوماتیک کسب کند و تصمیم گرفته تا برای کسب سهم بیشتر در این بخش از بازار سهند را نیز با برند پارس خودرو عرضه کند.

حال مدیریت جدید ایران خودرو تصمیم گرفته تا به نظر مشتریان احترام گذاشته و پژو ۲۰۷ SD را مجددا عرضه کند. البته که شگرد جدید شورای رقابت در قیمت گذاری “محصولات ارتقا یافته” نیز در این تصمیم بی تأثیر نبوده و احتمالا ۲۰۷ صندوقدار با استاندارد ۸۵ گانه برچسب قیمتی ۶۰۰ میلیون تومان را برای خود کسب کند. با این راهکار ایران خودرو می‌تواند یک محصول مشابه به رانا پلاس را به جای ۳۳۰ میلیون تومان حدود ۶۰۰ میلیون تومان بفروشد!

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲۵۲ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. علی جردن

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2123 ديدگاه)

    با وجود رقیب زیباتری مثل رانا پلاس بازار از ظاهر قورباغه ایی اعجاز بر انگیز ۲۰۷i صندوق دارن استقبال نمی کنه

    موافقم 67
    مخالفم 256
    1. DD2

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      متاسفانه باید به عرضت برسونم که رانا خودش یه کپی مضحک از همینه . اصل ماشین خودش از رده خارجه چه برسه به کپیش .

      موافقم 252
      مخالفم 22
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        آخه این چه کاریه با دل ما میکنن !!!
        نمیگن تنوع زیاد بشه ، انتخاب سخت میشه و خریدار بین این همه خوبان به مشکل میخوره !!!!!
        نکنین آقا ، نکنین !

        موافقم 278
        مخالفم 20
      2. صدرا رمضانی

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (4 ديدگاه)

        خود ۲۰۶ نزدیک ۱۴ ساله که از رده خارج شده

        موافقم 82
        مخالفم 11
        1. امیر

          ۳ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اما جالب میدونی چیه ؟ از رده خارج شدش هم بهتر از خودرو های بروز ایران خودرو و سایپاس

          موافقم 24
          مخالفم 2
      3. مجتبی

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        همه ایراد میگیرن یکی را حل پیشنهاد نمیده .فکر کنم تا خودرو سازان حاشیه امنیت دارن .ومافیا بر این صنعت حاکمه از پیشرفت خبری نیست .مگن حالا که توشه .مگه چشه .

        موافقم 23
    2. سعید

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (73 ديدگاه)

      اینطور باید گفت با وجود ظاهر قورباغه ای 207 صندوق دار ولی مورد استقبال قرار میگیره!!

      موافقم 134
      مخالفم 24
    3. V

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ایرانخودرو برای اینکه همه sdانتخاب میکردن sdرو متوقف کرد
      به من پول بدن رانا سوار نمیشم نمیدونم چرا هروقت توی جمع ماشین باز ها بحث رانا میاد وسط همه بهش فحش میدن😂😂😂

      موافقم 137
      مخالفم 31
      1. قدرت طهماسبی

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (43 ديدگاه)

        شتر گاو پلنگ

        موافقم 36
        مخالفم 9
    4. Vahid

      ۲ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      رقیب زیبا تر🤣🤣🤣

      موافقم 7
      مخالفم 2
  2. Regra Loaded

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (228 ديدگاه)

    الی برکت الله

    موافقم 41
    مخالفم 9
  3. Absurd Hero

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    نصب اسپویلر برای افزایش داون فورس
    کاش تو نوربرگ هم تایم بزنه

    موافقم 89
    مخالفم 3
    1. Ay Baw

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      یادش بخیر اردیبهشت پارسال ایران خودرو یه دنا آورد تو پیست به حضار قابلیت های خیره کننده شو نشون بده .
      اما یهو تو پیست از کار افتاد و مسئولان غرفه مربوطه ، با هُل دادن ماشین رو به حضار معرفی کردن .

      https://www.google.com/amp/s/www.khabaronline.ir/amp/1632989/

      موافقم 81
      مخالفم 2
      1. بهراد

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (754 ديدگاه)

        دو تا علت داشت :
        1-ماشینی که وارد پیست میشه و حرکات نمایشی میخواد بزنه ( خارج از حالت نرمال ولی در شرایط کنترل شده قراره رونده بشه) سوییچ اینرسی رو یکسره می کنن که اینکار انجام نشده بود باعث خاموش شدنش شد و بخاطر همین مورد گروه امداد و آتش نشانی توی صحنه حضور دارن اگر مشکلی پیش بیاد سریع وارد عمل بشن.

        2-دومی بخاطر جدا شدن شیلنگ بنزین از قسمت اتصال لوله سوختگیری به باک بود.

        ماشینی که برای دریفت و ریس ساخته میشه قسمت سوخترسانی از زمین تا آسمون با نمونه کارخونه فرق داره.

        البته دنا هم چیز قدری نیست خواستن باهاش تفریح کنن و موتورشم چیز جالبی برای تیون نداره

        موافقم 34
        مخالفم 18
        1. مهدی

          ۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (25 ديدگاه)

          بهترین موتور برای تیون ای اف سون هست حاجی فکر کنم فنی حالیت نمیشه که این حرف رو میزنی دیگه موتور بهتر از این تو ایران نیست موتور فقط دنا اپکو دویست اسب بخار تولید میکنه حالت استاندارد که بری باهاش ماشین سواری کنی و گرنه تا هشتصد اسب و بیشتر هم میشه تقویت کرد

          موافقم 9
          مخالفم 42
        2. Vahid

          ۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (2 ديدگاه)

          مثلان العان شدی وکیل مدافع…..؟ دفاع از چی…!🤣🤣🤣🤣

          موافقم 12
          مخالفم 1
  4. امین

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (464 ديدگاه)

    به نظر من رانا پلاس تناسبات طراحی و همینطور طراحی متوازن تری هم داره

    موافقم 42
    مخالفم 73
    1. امید

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (36 ديدگاه)

      ببینید دوستان، از نظر فنی مثل موتور و گیربکس و شاسی و نحوه سوخت رسانی و احتراق و کلا همه چی غیر چراغ و لوگوی کارخانه تفاوتی بین رانا و 207 صندوق دار نیست، منتهی ما ایرانی‌ها عقلمون به چشممون هستش، خودروی 300 میلیونی رو با تغییر یه لوگو و چراغ میندازن بهمون 600 میلیون، اینم از تفکر جهان سوم

      موافقم 88
      مخالفم 1
      1. مهدی

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        مثل اینه که بگی فرقی بین ۴۰۵ و پارس نیست. فرقی نیست ولی همون ظاهر هم تفاوت قیمت ایجاد میکنه دیگه

        موافقم 23
        مخالفم 12
      2. صاحب

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (7 ديدگاه)

        کاش بازار خودروی ایران دست ژاپن،آلمان یا آمریکا بود، یعنی راهی که همین سه کشور در صد سال رفتن رو ده ساله طی میکردن، بهترین خودروها رو بابرترین آپشن روانه بازار میکردن
        ولی الآن داریم بحث از یه موتور 1.6لیتری باگیربکس آشغال وچند آپشن پوسته میکنیم!
        یه جای دنیا برای یه بازیگر کمدی فقط یک نمونه ابرخودروی 16سیلندر تولید میشه،توایران هم دارن پالون جدید ورنگارنگ رو خر کدخدامیکنن!
        وماصف خرید میکشیم!!!

        موافقم 29
        مخالفم 2
      3. مجتبی

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        دمت گرم من قبلا ۲۰۶ SD داشتم حالا رانا گرفتم هیچ فرقی باهم ندارن بجز ظاهرشون که انو هم بعصی ها میگن قشنگتره .اشکال اینه ما ایرانی‌ها تعییرو بسختی میپذیریم .وگر نه دوتاش یکی است ولی ایران‌خودرو باید ارتقاش میداد تا این ذهنیت که میگن کالای ایرانی خوب نیست از ذهنها دور شود

        موافقم 7
        مخالفم 9
  5. reza342

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (216 ديدگاه)

    غورباقه سمی

    موافقم 35
    مخالفم 6
  6. AMANTE

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1913 ديدگاه)

    بجای اینکار بیخیال رانا و 207SD بشن و بر اساس پلتفرم شون یک ماشین کاملا متفاوت درست کنن تا با سایپا سهند و ساینا وارد رقابت بشن.
    البته چون اینکار هزینه بر هست بیخیال اش میشن یا اینکه با قیمت نجومی به فروش میرسونن.

    موافقم 32
    مخالفم 2
  7. ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (4894 ديدگاه)

    چه وضعیتی داریم
    لااقل یکم فیس ماشین رو بهتر میکردید و بروزترش می کردید

    موافقم 32
  8. davoud

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ایرانخودرو اول اگر رانا رو مثل امروز فرمان برقی ، کروز کنترل ، رنگ با کیفیت و ۶ دنده با صندلی و رو دریهای مخمل جنس عالی تولید میکرد یا گیربکس اتومات میزد قطعا امروز صحبتی توش نبود مثلا داخل کاپوت جلو رانا ۲ وجب تا موتور فاصله هست برای تصادفات و مانور مکانیک

    موافقم 28
    مخالفم 4
    1. ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (4894 ديدگاه)

      رانا سال ۹۰ وقتی معرفی شد چراغ LED داشت ولی مدلهای تحویلی ۱۳۹۱ چراغ LED نداشتن

      موافقم 8
      مخالفم 2
  9. M.V

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دو شرکت لگن ساز اسم خودشان گذاشتند خودرو ساز.
    اول. اینکه شما دو شرکت برید در فرهنگ خودرو سازان جهان نگاه کنید مفهوم خودرو ساز یعنی چه.
    دوم. از عمر دو لگن ساز شصت سال می گذرد دیگه این لگن ساز پیر کاری از دستوشون بر نمی اد
    سوم. هر لگنی که می سازند توهم ساخت طلایی بهشون دست می ده و به قیمت طلا قیمت گذاری می کنند وقتی می فروشند بر مردم منت دارن که مفت به مردم فروختند.
    چهارم. در نگاه کارگزاران تصمیم ساز خودرو و مونتاژگران آن، شرکت های خودرو ساز جهان ساده لوح و کودک صفت هستند که خودرو های خود را از 5هزار دلار الی 15 هزار دلار می فروشند.

    موافقم 34
  10. M.V

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    توهم خودرو ساز دارد ارزان می فروشد.

    برای سورن ارتقاء یافته.خودرو ساز با فشار تمام به شورای رقابت برای سورن ارتقاء یافته چهار صد و شصت میلیون تومان. رای گرفت.
    اما سورن پلاس
    با موتور هشت سوپاپه تولید می شود.
    با موتور پژو پارس تولید می شود
    موتور ای اف سون را از سورن حدف کرده اند.
    با مواد اولیه با نرخ 28 هزار تومان تولید می شود
    حال قضاوت با شما،
    قیمت این خودرو بایستی کاهشی شود یا یکصد میلیون تومان افزایش قیمت بخورد.
    حال قصاوت دیگر با شما.
    قیمت سورن پلاس ارتقاء یافته به دلار می شود
    17 هزار دلار
    ببنی با 15 هزار دلار در جهان چه خودروئی می توان بخرید.
    آفرین بر شما که گرانفروشی را اخلاق حسته خود قرار دادید

    موافقم 34
  11. محمدرضا

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (34 ديدگاه)

    همین الان قیمت ۲۰۷ ارتقا رو ۶۰۳ گفتن ،تا زمان تحویل بهار و تابستان که موئد تحویل هست این صندوق دار رو اضافه میکنن و میگن اجباری هم هست،خب حالا باید ۶۷۰ تومن قیمت بخوره،اگه تا اون زمان که خیلی بعیده قیمت رو اضافه نکنن میشه ۶۷۰،ولی مطمئن باشید همین هاچبک شو تا اون زمان کم کم ۷۰۰ میکنن و صندوق دار رو ۷۷۰

  12. 911

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (599 ديدگاه)

    بابا چه مشکلی با رانا دارید.
    وقتی همون موتور و همون اتاق رو دارید ولی تقریبا ۱۰۰ تومن گرون تر به احتمال زیاد، رانا رو میگیرید و آپشن ها رو روش نصب میکنید.
    تازه از نظر من رانا مخصوصا سقف شیشه خیلی قشنگتر از ۲۰۷ اس دی.
    ۲۰۷ فقط هاچ بکش قشنگه

    موافقم 31
    مخالفم 10
  13. علی

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (15 ديدگاه)

    ایران خودرو بیخود کرده این مدلی احترام میزاره به نظر مشتریان انگشت شماری که چند دهه قبل گیر کردن و ذهنشون پیشرفت نمیکنه. چرا به میلیونها نفر مثل من که دلشون لک زده برای خودروهای روز و اقتصادی، احترام نمیزاره؟!
    که مصرف بنزین و آلودگی هوا و خرابی خودروها و هزینه ها و اعصاب خرابی مردم هم کمتر بشه!

    موافقم 12
    مخالفم 1
  14. رضا

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با عرض پوزش از دوستان
    ایران خودرو انگار با مردم بیگانه است
    بابا الحمدلله مردم ایران ورزشکار،هیکلی و عموماً قدبلند هستند
    ایران خودرو هنوز نمیدونه که کابین خودروها مناسب این مردم رشید نیست
    از ۲۰۶گرفته تا۲۰۷و رانا و دنا خداوکیلی این مسئولین ایران خودرو انگار از کوتوله‌ها هستن که موقع طراحی متوجه ایراد وکمبود فضای کابین خودروها نمیشن
    و اگه بعد تحویل خودرو برای تعویض روغن بری نمایندگی، ۵۰بار برات زنگ میزنن که چی شد و چکار کردی ولی هرگز بفکر رفع نواقص نمی‌شن

    موافقم 14
  15. قدرت طهماسبی

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (43 ديدگاه)

    ایران به محل فروش و تولید آشغال ترین خودروهای گران قیمت دنیا تبدیل شده که در دراز مدت گریبان گیر دولت و ملت می شود ، که با مسائلی مثل کمبود قطعه ، ضرر در زمان فروش بازار دست دوم ، استهلاک بالا ، بالا بودن هزینه های نگهداری و تعمیرات و نداشتن کیفیت ، ایمنی و استاندارد لازم روز مواجه خواهند شد .

    موافقم 9
    مخالفم 1
  16. ایرانی

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همون اس دی v9 میشه. برین یه ترو تمیز پیدا کنین ۳۰۰-۴۰۰ حالشو ببرین.

    موافقم 6
    مخالفم 1
  17. 💀

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (248 ديدگاه)

    تنها مشکل پیشرفت نکردن خودروسازی ما، نبود رقابت هست، چون هردو مال دولتن

  18. سید محمود

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    هدف ایرانخودرو فقط همون چهار خط آخر گزارش هست ساده اید که بخواد به نفع مردم قدمی برداره میخواد مثل بقیه محصولاتش با ترفند جدید قیمت جدید را به مردم قالب کنه متاسفانه نهاد نظارتیها هم خوابن

  19. رامتین

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ممنون که دوبار ه ۲۰۷و صندوقدار تولید می‌شود

    موافقم 4
    مخالفم 8
  20. اشکان

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (40 ديدگاه)

    ایران خودرو میتونه خودرو خوب مثل هیوندای و کیا بسازه
    ولی نمیسازه چرا چون وقتی میبینه که مردم همون لگن های مزخرف و از رده خارج شده و بی کیفیت و بی امکانات رو میخرن و براش کیلومتری صف می‌کشن پیش خودشون میگن چرا پول خرج کنیم ماشین بهتر بسازیم همینارو با قیمت فضایی می فروشیم سود بیشتری میکنیم پول در می آوریم . اگه مردم ماشیناشون رو نخرن میمونه رو دستشون باد می‌کنه تا مرز ورشکستگی میرم مجبور میشن ماشیناشون رو مفت بفروشن.

    موافقم 6
    مخالفم 1
  21. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عزیزان این ۲۰۷ در اصل همون ۲۰۶ هست منتها ۲۰۶ پلاس که به مردم به عنوان ۲۰۷ غالب میکنن.یه سرچ بکنین ۲۰۷ واقعی ببینین چی میاد بالا.یدونه هاچبک دو در.اون ۲۰۷ واقعیه نه این اشغال

  22. Mahmoud

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام بر هم وطن های عزیزم ،نمیدونم تا چه زمانی باید چهره شهر ها ،پر از این لگن های داخلی باشه ،تولیداتی که زمانی مشابه فابریک و اصلیشون میشد در قرن گذشته در دنیا دید ،ولی امروز جلدش رو شبیه اونا زدن وخبری از اصول ایمنی و استحکام و رفاه عدم تنوع در انتخاب خودرو نمی بینیم و نداریم ،باید اجبارا از این آشغالها یکی انتخاب کرد ،تازه اگه بشه همینا رو هم خرید ،واقعا ما خودرو ساز هستیم !!!!!!؟؟؟؟؟؟من که شک دارم ،آخه واقعا چی ساختیم ،غیر اینکه تولیدات از رده خارج کشورها و مارکهای ضعیف اونا رو ایرانیزه کرده و به ما قالب می‌کنند، تنها چیزی که میشه دید نام ایرانی و فارسی اونه روی کاپوت زدن اونم با چه بی سلیقه ای عجیبی ،واقعا هر دم از این باغ بری می رسد ،واقعا بگین تا به حال چی خودمون ساختیم ؟؟؟؟هیچکس از این آقایون جوابی ندارن بدن ،چرا که هر کدوم از تولیداتشون از یه گوشه دنیا ،و از قبرستون ماشینهای اونا آوردن و باز تولید کردن ،هر جا هم کم میارن ،اتاق اینو میزارن روی پلت فرم اون ،موتور اونو میزارن روی یکی دیگه ،ته اخبارشان رو هر چی موند ،همه رو میکنن یه چیزی شبیه همین رانا و یه اسم جدید و میشه تولید جدید ،تولیدی که آخرشم ،نگاه کنید بازم اسمش خودرو سازی نیست ،فقط انحصار خودرو و عدم انتخاب ماست ،واقعا دیگه بسه ،خواهشا ،واقعا ،خودرو بدین دست مردم ،همه واقعا مردیم ،با این لگن های ،عجیب و غریب …
    ما هم حق دائم، ماشین روز دنیا رو با ایمنی ،و راحتی و کم مصرف و با استهلاک و با دوام استفاده کیم و اونی رو که میخوایم سوار شیم ،نه ،اونی که شما میسازین و به جون ما میندازیم، خواهشن خودرو سازیتون رو تعطیل کنند، بجاش قطعه با کیفیت بسازین و خودرو زود رو وارد کنید .

    موافقم 6
    مخالفم 1
  23. محمود

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام بر هم وطن های عزیزم ،نمیدونم تا چه زمانی باید چهره شهر ها ،پر از این لگن های داخلی باشه ،تولیداتی که زمانی مشابه فابریک و اصلیشون میشد در قرن گذشته در دنیا دید ،ولی امروز جلدش رو شبیه اونا زدن وخبری از اصول ایمنی و استحکام و رفاه عدم تنوع در انتخاب خودرو نمی بینیم و نداریم ،باید اجبارا از این آشغالها یکی انتخاب کرد ،تازه اگه بشه همینا رو هم خرید ،واقعا ما خودرو ساز هستیم !!!!!!؟؟؟؟؟؟من که شک دارم ،آخه واقعا چی ساختیم ،غیر اینکه تولیدات از رده خارج کشورها و مارکهای ضعیف اونا رو ایرانیزه کرده و به ما قالب می‌کنند، تنها چیزی که میشه دید نام ایرانی و فارسی اونه روی کاپوت زدن اونم با چه بی سلیقه ای عجیبی ،واقعا هر دم از این باغ بری می رسد ،واقعا بگین تا به حال چی خودمون ساختیم ؟؟؟؟هیچکس از این آقایون جوابی ندارن بدن ،چرا که هر کدوم از تولیداتشون از یه گوشه دنیا ،و از قبرستون ماشینهای اونا آوردن و باز تولید کردن ،هر جا هم کم میارن ،اتاق اینو میزارن روی پلت فرم اون ،موتور اونو میزارن روی یکی دیگه ،ته انبارشون رو هر چی موند ،همه رو میکنن یه چیزی شبیه همین رانا و یه اسم جدید و میشه تولید جدید ،تولیدی که آخرشم ،نگاه کنید بازم اسمش خودرو سازی نیست ،فقط انحصار خودرو و عدم انتخاب ماست ،واقعا دیگه بسه ،خواهشا ،واقعا ،خودرو بدین دست مردم ،همه واقعا مردیم ،با این لگن های ،عجیب و غریب …
    ما هم حق داریم، ماشین روز دنیا رو با ایمنی ،و راحتی و کم مصرف و با استهلاک و با دوام استفاده کنیم و اونی رو که میخوایم سوار شیم ،نه ،اونی که شما میسازین و به جون ما میندازیم، خواهشن خودرو سازیتون رو تعطیل کنند، بجاش قطعه با کیفیت بسازین و خودرو روز دنیا رو وارد کنید .

    موافقم 4
    مخالفم 1
  24. داک هادسون

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (98 ديدگاه)

    حالا کاری ندارم که میرید این ماشینهای عهد بوق رو میخرید . اما لطفا و لطفا انقدر ماشین سفید نخرید ، ایران شده کشورِ ماشین های سفید . اصلا نخرید ماشین سفید .
    این همه رنگ زیبا وجود داره یکم سلیقه به خرج بدید .

    موافقم 10
  25. sunmartin

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    اکثر کسانیکه کامنت گذاری می‌کنند تو کف همین ۲۰۶ و مشتقات و ۴۰۵ مشتقات هستند ما ملت حرفیم در همه کار تبحر و صابنظریم از همه عالم تریم و دانا تر ی پیچ تا بحال نساخنیم و مخترع هیچ تکنولوژی نبودیم جز الکل ولی به همه چیز ایراد میگیریم و بر سر برند ها مثل ناموس و جان دفاع میکنیم

  26. مرتضی معصومی نیا

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یه دونه کیا سورنتو۲۰۱۷ جی تی ای گرفتم پادشاه از موقعی که اونو سوار میشم به ماشین ایرانیا میگم الاغ بنزینی واقعا ماشینه این شالله همه مردم ایران یه مرکب خوب و باکلاس سوار بشن البته اونایی که فرهنگ استفاده رو داشته باشن

    موافقم 2
    مخالفم 1
  27. محسن خلیلی

    ۳ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام
    خدمت مدیران محترم عرض کنم که
    ایا شما به نظرات وسلایق مشتری احترام گذاشتیدکه باز این خودرورا به چرخه تولید بازگرداندی یا به فمر درامد وپرکردن جیب خود هستید در متن خبر دقت کنید رانا سیصد میلیونی را خذف میکنید 207ششصدمیلیونی را جایگزین میکنید واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. امیر علی بهادری

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ۲۰۷ صندوقدار از ماشین های به روز ایران خودرو بهتر است نه بابا این یه آهن زنگ زدست تو قالب ۲۰۶ صندوقدار کم استهلاک سال ۸۶ قرارش دادن با آپشن های زیاد وگرنه پلاستیک اشغال کابین عایق بندی ضعیف صدای داشبورد و… اما ۲۰۶ صندوقدار با اینکه جلوش کوچیکه باز هم قشنگتره این ۲۰۷ و دی لایت لنز اضافه کرده که شبیه قورباغه شده البته ۲۰۶ ص د هم عایق بندی ضعیف داره رانا هم که رو هوا هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا