ایستگاه خبرخودروهای سنگینسایپا

شرایط فروش سایپا دیزل – مرداد 1403

جدیدترین شرایط فروش محصولات کار و تجاری سایپا دیزل را در پدال بخوانید:

 


شرایط پیش فروش نقدی کشنده آرتا KX520 و کامیونت فوتون M4 سایپا دیزل – مرداد ۱۴۰۳

شرکت سایپا دیزل کشنده آرتا KX520 و کامیونت فوتون M4 را در دو نسخه ۸.۵ تن و ۶ تن خوابدار به صورت پیش فروش نقدی با امکان استفاده از تسهیلات لیزینگی عرضه می‌کند. این محصولات با قیمت قطعی و تحویل فوری توسط سایپا دیزل عرضه می‌شود. این برنامه فروش از طریق درگاه فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار است. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز سایپا دیزل در سراسر کشور مراجعه نمایند:


شرایط پیش فروش نقدی کشنده آرتا KX520 و کامیونت فوتون M4 سایپا دیزل – مرداد ۱۴۰۳

شرکت سایپا دیزل کشنده آرتا KX520 و کامیونت فوتون M4 را به صورت پیش فروش نقدی عرضه می‌کند. این محصولات با قیمت قطعی و تحویل فوری توسط سایپا دیزل عرضه می‌شود، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز سایپا دیزل در سراسر کشور مراجعه نمایند:


شرایط فروش نقدی کشنده آرتا KX520 سایپا دیزل – تیر ۱۴۰۳

شرکت سایپا دیزل کشنده آرتا KX520 را به صورت نقدی می‌کند. این کشنده با قیمت قطعی و تحویل فوری توسط سایپا دیزل عرصه می‌شود.

زمان تحویل خودروها ۷ روز کاری بوده و متقاضیان می‌توانند برای خرید این محصول به نمایندگی‌های مجاز فروش سایپا دیزل در سراسر کشور و یا سازمان فروش و بازاریابی سایپا دیزل واقع در کیلومتر ۱۱ بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) مراجعه نمایند.

خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن‌های ۳-۰۲۱۴۴۹۰۱۷۰۲ تماس بگیرند.

بخوانید: قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا دیزل

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
فهرست