ایستگاه خبر

اجرای طرح ترافیک جدید تهران برای امسال منتفی است

رئیس پلیس راهور تهران اعلام کرد طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی‌شود.

به گزارش پدال به نقل از ایسنا، رئیس پلیس راهور تهران در خصوص اخبار پیرامون طرح جدید ترافیک تهران و نظر پلیس در این خصوص اعلام کرد:

هنوز صحبت جدی در این زمینه با پلیس نشده است اما اعتقاد دارم که تغییرات در محدوده طرح ترافیک و غیره خوب است و نباید در برابر تغییرات مقاومت کنیم.

موسوی‌ پور با بیان این‌ که با توجه به افزایش تردد خودروها موتورسیکلت‌ها و غیره باید طرح ترافیک بروزر سانی شود، اظهار کرد: باید کارگروه مشترکی فی‌مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی در خصوص تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد:

قطعا امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود.

طرح ترافیک جدید تهران چه خصوصیاتی دارد؟

طبق اعلام معاونت ترافیک شهرداری تهران، طرح جدید ترافیک با هدف رفع ایرادات طرح فعلی تدوین شده و در مطالعات اولیه آن ۳ ویژگی اصلی شامل: حذف طرح زوج و فرد، آزادی تردد وسایل نقلیه الکتریکی و محدودیت تردد موتور سیکلت‌های بنزینی در بازار تهران با هدف کمک به شب مردگی خیابان‌های پایتخت در نظر گرفته شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (5252 ديدگاه)

    سیاستهای اجتماعیو اقتصادی غلط باعث تمرکز‌ بیــش از حــد جمعیــت و فعالیتای اقتصــادی تو شــهرای بزرگی مثل تهران و مشهد و شیراز و اصفهان و باعث این همه مشکل تو این شهرها شده که یکی از این مشکلات همین مسئله ترافیک هستش که همچنان لاینحل باقی مونده ……….. مسئولین نابغه هم که هر روز یه راه حل جدید میدن و عملاً شهرها و مردمی ساکن این شهرها هستن شدن پلیت آزمایشگاهی و موش آزمایشگاهی !!!!

    موافقم 8
    مخالفم 0
  2. SS

    ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (748 ديدگاه)

    دقیقا کدام وسیله نقلیه الکتریکی؟؟ دوچرخه برقی؟😂
    مثل اینکه واقعا مسئولین در اروپا زندگی میکنن و با توجه به اینکه تسلا داره در فروش رکورد شکنی میکنه تصمیم میگیرن

    موافقم 4
    مخالفم 1
  3. ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (3455 ديدگاه)

    😂ماشین الکتریکی نداریم ما اینجا😂😂😂

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا