ایستگاه خبر

فروش اقساطی کیا سراتو توسط سایپا

سایپا شرایط فروش اقساطی مدل‌های مختلف کیا سراتو را در نمایندگی‌های خود در سراسر کشور به شرح ذیل اعلام کرد. این طرح دارای ۳۰ تا ۵۰ میلیون تسهیلات با سود ۸ تا ۲۰ درصدی بوده و بازپرداخت آن نیز در زمان ۹ تا ۲۴ ماه خواهد بود.

طرح فروش اقساطی کیا سراتوی سایپا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. عرفان

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (480 ديدگاه)

    از ماست ک بر ماست
    وقتی پدال رپرتاژ سایپا میره….

    1. سردبیر

      ۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (761 ديدگاه)

      سلام. رپورتاژ نیست عرفان عزیز. در نظرسنجی که در کانال داشتیم، مخاطبان پدال پوشش برنامه های فروش خودروسازان داخلی را خواسته بودند که عمل نمودیم. مطالب رپورتاژ و تبلیغ حتما با ذکر عبارت رپورتاژ در انتهای مطلب به کاربران تسلیم می شوند.
      ارادت

  2. sunmartin

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    سایپا با فروش اقساطی سراتو به مرز نابودی کشاند من خودم سراتو سوارم اما تعداد بالای قابل مشاهده در کوی و برزن باعث شده سراتو رفته رفته حکم 206 و پراید بازی کنه این تیراژ بالا و فروش گسترده اقساطی حتی با 30 ملیون و عدم افزلیش قیمت سراتو فقط بدلیل رقابت با ایران خودرو در مبحث شیرین مونتاژ است و هیچ منفعتی ندارد چه نیک بود اگر سایپا بجای مونتاژ 13000 دستگاه در سال بفکر متعلقات حذف شده از سراتو بود

    1. Saeed Boroomand

      ۴ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (544 ديدگاه)

      چرا فکر میکنید اونی که دویست و شش سواره یا اونی که با اتوبوس میره سر کار خاص تر از بقیه نیست… خاص بودن با پول خودش رو نشون نمیده با کاراکتر فرد هست که …
      و گرنه توی ایران …
      ممکنه منظورتون این نباشه، اما باز هم اصل ماجرا همینه ها، اینی که آدم آیفون دست بگیره که گوشی خز دستش نباشه یا که شاسی بلند سوار شه چون هنوز همه ندارن… اینا وسیله هستن برای استفاده و نه بیشتر …

  3. lawyer hamid

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    یه مقدر از حرفات رو قبول دارم ولی بیشترش رو نه
    در این که دارن سراتو رو اقساطی و با شرایط متنوع پیش پرداخت میفروشن جای گلگی نیست، به نظرم تازه دارن کار خوبی هم میکنن و باید بیشتر تشویقشون کرد به این کار تا اون دسته از مردم که قدرت پرداخت پول پیش بالا رو ندارن هم صاحب ماشین های خوب بشن
    اما اینکه میگی با این روش دارن سراتو رو خزوخیل میکنن و دیگه تو همه جا مثل 206 و پراید میبینیم قبول ندارم،اینجام به نظرم خوبه که ماشین های خوب تو خیابونامون زیاد شن و مردم بیشتری لذت سواری خوب و رانندگی با ماشین خوب رو بچشن
    فقط تو قسمت آخر صحبت هات اونم قسمت کم کردن اپشن و امکانات رو قبول دارم و باهات هم نظرم که این کار سایپا خجالت آوره و نسخه اصلیش و مونتاژش تفاوتش زمین تا آسمونه
    شرمنده بابت پرحرفی و رد کردن نظراتت دوست عزیز

    1. SS

      ۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (823 ديدگاه)

      طوری میگید زمین تا آسمونه که آدم تو هردو نشسته باشه فکر میکنه اینی که سایپا مونتاژ میکنه ماشین اقتصادی کره ای هست اونی که وارد میشده رقیب ب ام و سری 7 بوده

      در مورد فروش شرایطی هم به نظرم یه قدم خیلی مثبت بوده که سایپا برداشته و نباید گفت که چون زیاد میشه این کار اشتباه بوده
      اینکه بسیاری از خودروها در ایران فقط نقدی فروخته میشن نتیجه انحصار هست
      وگرنه در امریکا هم که سرانه درامدی بسیار بالاتر هست اکثر مردم خودرو رو فقط اقساطی میخرن

  4. Mercede kaviani

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    بله حمید جان مخصوصا که ترمزهای عقب به جایی دیسکی کاسه ای است نمی دانم مربوط به چه اتوموبیلی است
    ببخشید مزاحم دوستان میشوم نظر دوستان در مورد مرسدس E230
    مدل 1987 تا1992 چیست ایا نگهداری ان برای یک دختر مثل من امکان پذیر است یا خیر ؟
    بودجه خرید 60 تا 100 میلیون تومان
    باتشکر از جواب وراهنمای شما دوستان
    دوستدار شما مرسده کاویانی

  5. enzo

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (321 ديدگاه)

    حالا انگار سراتو 3 نسل پیش F12 که یه سری نگرانن ماشینشون عین پراید زیاد بشه
    یه ماشین به شدت متوسط به نسبت خودروهای روز حال حاضر تو همون کلاس
    حال و روز مملکت و خودروسازیش این نبود کسی نمیومد با سراتو کلاس بزاره

  6. Mercede kaviani

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    بله دقیقا انزو جان یه ماشین به شدت متوسط رو به پایین است کلاس ان

  7. مصطفی

    ۲۵ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به امید روزی که پراید صدمیلیونی بشه .مردم با قرص اعصاب دارند زندگی میکنند.
    حق مردم ایران من این نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا