اگر خاطرتان باشد چند روز پیش خبری درباره رؤیت یک دستگاه نیسان فرونتیر ۲۰۰۷ با کارکرد بیش از ۱.۶ میلیون کیلومتر را منتشر کردیم. برایان مورفی مالک این خودرو هماکنون در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۲۰ حضور داشته و کلیدهای یک دستگاه فرونتیر ۲۰۲۰ صفرکیلومتر را از این خودروساز ژاپنی دریافت کرده است. مورفی که روزانه ۱۳ ساعت کار میکند فرونتیر خود را بهصورت صفرکیلومتر خریداری کرد و ۱۳ سال بعد به چنین رکوردی دست یافت.
اگرچه فرونتیر ۲۰۲۰ اهدا شده به مورفی تفاوت چندانی با پیکاپ ۲۰۰۷ مورفی ندارد اما زیر پوست خودرو تغییراتی رخ داده است.
اول اینکه فرونتیر ۲۰۲۰ فاقد گیربکس ۵ سرعته دستی فرونتیر ۲۰۰۷ است. بجای آن یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است. پیکاپ صفرکیلومتر نیسان همچنین با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری بهروز شده (۹۳ درصد قطعات آن جدید هستند) که قدرت ۳۰۱ اسبی و گشتاور ۳۸۱ نیوتون متری دارد عرضه شده است. قدرت این پیشرانه ۴۹ اسب بخار بیشتر شده اما گشتاور تغییری نکرده است. پیکاپ ۲۰۰۷ مورفی از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری استفاده میکند.
جدای از پیشرانه، این دو پیکاپ کاملاً شبیه یکدیگر بوده و همین باعث میشود مورفی در زمان تحویل گرفتن کلید پیکاپ جدید خود حس غریبی نداشته باشد. ظاهر دو خودرو مشابه بوده و از سال ۲۰۰۴ تاکنون تغییری نداشته است. کابین نیز در طول این سالها بهروزرسانیهای جزئی را تجربه کرده است. البته موضوع سورپرایز کننده اینکه فروش فرونتیر طی این سالها پایدار بوده هرچند رکورد بزرگ اقتصادی در سالهای پیش به فروش آن آسیب زد.
فرونتیر ۲۰۲۰ جدید مورفی آمادهی شروع کردن سفرهای خود در خیابانهای شیکاگو بوده و پیکاپ قبلی مورفی میتواند استراحت کند.
شاهین
۲۰ بهمن ۱۳۹۸صدها بار تو پدال مقاله خوندیم و صدها بار افسوس خوردیم به این همه تفاوت ما با کشور های دیگه
واقعا این کاراشون با رفتار ننگین خودروسازهای ما اصلا قابل قیاس نیست (آفرین به نیسان)
917
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ولی به نظر من برای رسوندن بسته های پستی موتور 6 سیلندر زیاده چون همون موتور چهارسیلندر قدرت کافی رو ارائه میده و نیازی به قدرت بیشتر نیست تازه مصرفشم کمتره
رحیم
۲۰ بهمن ۱۳۹۸قاعده ای که مطرح میکنی درسته ولی فک کنم موتور جدید مصرفش از موتور با تکنولوژی قدیمی کمتر باشه
موتور جدید بسیار پیشرفته بوده و برای نصب روی طیف گسترده ای از محصولان نیسان در دهه ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده.
NAVID۰۰۹۸
۲۰ بهمن ۱۳۹۸۹۱۷ عزیز
دندون اسب پیشکشی را که نمیشمرند
بیخیال رفیق
مفتی مفتی ۴ سیلندرش شده ۶سیلندر ، شما از مصرف سوختش میگی .
NAVID۰۰۹۸
۲۰ بهمن ۱۳۹۸آقا کاری به این مقاله ندارم اما خدائیش چطوری به این همه کیلومتر کارکرد میرسند اون هم خودرویی که تاکسی نیست و یک راننده داره .
والا مزدا b2000 شرکت ماروزانه استارت میخوره و در حال کاره اما تازه بعد ۱۰ سال به ۵۰۰هزار رسیده یعنی من باید تا ۱۰ سال دیگر صبر کنم بعد برم پیش مدیر عامل بهمن موتور تا یه مزدا بِهِم هدیه بده .
از الان دغدغه این را گرفتم ببینم بِهِم میده یا نمیده ، بنظرتون میده ? ؟؟؟
MehdiTurbo
۲۱ بهمن ۱۳۹۸مگ فقط خودروساز ما تو همه قشر همونیم حتی رفتار یه ادم عادی با یه ادم عادیه دیگه تو نانوایی و تاکسی و بقالی و املاکی و پزشکی و … تو خانواده و تو فامیل
همه رفتارامون همون پس از بالا هم نباید انتظار داشت اصن چون اینیم بالا هم همینه
من تایید نمیکنم کار اونارو ولی تا ما همینیم همه چی همینه هر کی که بیاد و باشه خود مردم تصمیم میگیرند با رفتاراشون و با مطالعشون هر چی هست شایستمون اگه نبود،نبود.
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۸احترام به حقوق شهروندی، حیات وحش و طبیعت، در هیج جای دنیا مثه ایران پایمال نمیشه….
توضیح میدم که فکر نکنید بی ربط میگم….
به احترام مصرف کننده ای که کالای شرکت رو اصولی استفاده کرده و به برند وفادار بوده و کیفیت کار کمپانی رو به نمایش گذاشته،،، کمپانی یه دستگاه از نمونه جدیدش رو به نشانه قدردانی اهدا کرده….
اینجا محصول رو پبش خرید میکنی…. بعد ماهها تاخیر وقتی میری نمایندگی و اعتراض میکنی، با مشت میزنن پای چشمت….
نیما
۲۰ بهمن ۱۳۹۸در اکثر موارد ماشینی که به موقع سرویس بشه خرابی پیدا نمیکنه. همین تعویض روغن رو توجه نمیکنند خیلی ها.
۲۰۶ v8 ما بعد از حدود ۲۵۰ هزارتا کارکرد هنوز سالمه و مشکلی نداره
بهراد
۲۰ بهمن ۱۳۹۸رفیق روغن و فیلتر از چه برندی واسه ماشینت استفاده می کنی؟