کمپانی انگلیسی iPE Innotech یکی از اولین کسانی بود که دست به کار شد و اگزوزهای GTR مدل ۲۰۱۵ را تغییر داد. . . .
[jwplayer mediaid=”۷۲۰۸۹″]همانند اکثر تیونرها، اینوتک هم از سیستم اگزوز مرسوم Valvetronic بهره گرفته که دارای سه حالت Open و Close و Auto است. بیشترین صدای اگزوز درحالت Open است که تمام دریچه های پروانه ای اگزوز باز هستند؛ در این حالت شدت صدا به حدود ۱۲۰ دسی بل می رسد. درحالت Auto هم باز یا بسته بودن دریچه ها به RPM موتور و میزان فشردن پدال گاز وابسته است.
[jwplayer mediaid=”۷۲۰۸۶″] [jwplayer mediaid=”۷۲۰۸۸″]
رضا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳جی تی ار با اینکه موتورش توربو هست ولی صدای خوبی هم داره حالا با این اگزوز که دیگه…..
moein
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین عالی با یه اگزوز محشر
شاهین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳گودزیلا!
دوستان نسل جدیدش کی میاد؟
قاقالی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳دلیل نمیشه حالا یه پارامترش(شتابش) ازبقیه بهتره ازهرنظر اونو ازبقیه بهتر بدونیم
شاهین
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳فقط یه پارامترش؟! داداش بی انصافی نکن دیگه.بیخودی که بهش نمیگن گودزیلا!
مصطفی فقط آگراR
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ژاپنیه دیگه!
خاوری مزراتی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳خداییش ماشین خاصیه GT-R مخصوصا که بین تمام اسپرتا این قیافه اش از همه غیرعادی تره..بهرحال فاکتورای خاصی برا خودش داره ک باتوجه ب قیمتش از خیلی ها عملکرد بهتری داشته
امید
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ماشین ردیفیه
ESI
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳NICE
gheysar
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام
بدترین صدای بود که تا حالا شنیده بودم. البته ویدیو اول رو می گم. چون بقیش فقط ارور دادن.
carbonado aventador
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳با صداش حال نکردم!!!!!!
سالار
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳عشق است به مولا آخر ماشینه! خدا قسمت ما هم بشه.
Ehsan
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی از این GTR خوشم میاد یک ماشین اسپرت با قیمت پایین
ولی عجب منظره ای و جاده ای بود محیط تست هم خیلی قشنگ بود
yedoost
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳محشرهههههههههه پسر
Metalhead
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳من تو کبش سوار شدم ، از R8 خیلی سرتره
رضا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳خوش بحالت.من فقط تو رویا سوار شدم :-(
فرید
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳صدای نیسان آبیای خودمونه میده که موقع تخته کردن
خخخخخخ