اوایل ماه جاری میلادی بود که نیسان نسخه GT-R T-Spec را به عنوان شام آخر گودزیلای سالخورده معرفی کرد. هنوز مشخص نیست که این خبر درست است یا خیر اما برخی رسانهها اعلام کردهاند احتمال تولید سوپرکار فعلی با قوای محرکه هیبریدی ملایم و حتی نسخه قویتر فاینال ادیشن وجود دارد اما حرکت بعدی چه خواهد بود؟ البته که تولید نسل جدید R36.
نیسان استرالیا با انتشار بیانیهای خبری درباره GT-R 2022 گفته که تولید جانشین این خودرو در دستور کار قرار دارد. مدیر نیسان استرالیا گفته که بازنشستگی این خودرو در ماه نوامبر و به خاطر قوانین آلایندگی دست و پا گیر به معنی پایان داستان GT-R در استرالیا نخواهد بود.
اگرچه بیانیه نیسان استرالیا شاید باعث شود برخی افراد فکر کنند R35 فعلی برای هماهنگی با قوانین آلایندگی سختگیرانه بهروز خواهد شد اما آدام پیترسون خاطرنشان ساخته GT-R 2022 به معنی پایان این فصل از گودزیلا خواهد بود. او همچنین درباره نسخههای سفارشی T-Spec و نیسمو SV صحبت کرده و گفته که این دو خودرو آخرین نمونههای نسل فعلی GT-R در بازار استرالیا خواهند بود.
با اینکه اخبار منتشر شده به معنی تائید مستقیم تولید R36 نیستند اما بهترین خبر تاکنون محسوب میشوند؛ اما سؤال اصلی این است که چه زمانی نیسان اقدام به معرفی نسل جدید GT-R خواهد کرد؟ همچنین باید گفت نسل بعدی GT-R چگونه خواهد بود. گفته شده این خودرو از نسخه بهروز شده پلتفرم فعلی استفاده خواهد کرد. نیسان همین استراتژی را برای دیگر خودروی اسپورت خود یعنی Z جدید در نظر گرفته است.
قوای محرکه هیبریدی ملایمی که به آن اشاره شد شاید در نسل جدید R36 بکار رود. همچنین گفته شده این خودرو از همان پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو استفاده خواهد کرد اما بهبودهایی در آن برای هماهنگی با قوانین آلایندگی صورت خواهد گرفت. احتمالاً چندین سال تا معرفی نسل جدید گودزیلا فاصله داریم زیرا حالت منطقی این است که ژاپنیها اول نسخه مفهومی این خودرو را رونمایی کنند.
نسل فعلی R35 در سال ۲۰۰۷ معرفی شده هرچند قبل از آن کانسپت های GT-R 2001 و GT-R پروتو ۲۰۰۵ رونمایی شدند.
Amir evolution
۱ مهر ۱۴۰۰سلطان درگ(سال های دور)
حیفه تولید نشه
Iman99
۲ مهر ۱۴۰۰البته بعد از پورشه ۹۱۱ چون همیشه در سایه ۹۱۱ بوده و هست
۹۱۱ از هر لحاظ بهتره
از نظر درگ هم داج چلنجر از همه نظر بهتره
Mehdi
۲ مهر ۱۴۰۰پورشه ۹۱۱ اسم گودزیلا رو هم نمیتونه یدک بکشه
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۰۹۱۱ از همه نظر بهتره
کودزیلای یا همون نیسان جی تی آر اسم ۹۱۱ رو هم نمیتونه یدک بکشه
همه هر سه تا رو دیدم
تو پرتی بابا
داج چلنجر و نیسان جی تی آر رو دیدم
نیسان جی تی آر کوچیکه در برابر داج چلنجر ولی داج چلنجر چنان پتانسیل بالایی داره که بعد از لمس کردن و تست اون متوجه میشی تفاوتشون چیه
نیسان جی تی آر دربرابر داج چلنجر مثل یه بچه دربرابر یک بزرگسال بدنسازه
نیسان جی تی آر دربرابر در برابر ۹۱۱ هم مثل یه آدم عادی در برابر یه دانشمنده
M.K karimi
۲ مهر ۱۴۰۰چلنجر تنها در صورت لانچ عالی سلطان درگ هست . ( خودم طرفدار دوج و صد البته چلنجر هستم )
و مشکل اینجاست غیر از گروهی خاص هم کمتر کسایی میتونن باهاش درست لانچ کنن ( بخصوص دیمن ) بخاطر همین هم همیشه وجهه چلنجر تو کلیپ های درگ کلا خراب میشه
JaMsHiD
۱۵ آذر ۱۴۰۲آره فعلا که ب ام و X6 از چارجر هفتصد اسبی تایم بهتری میزنه😂
(اشاره به ویدیو سالار ریویوز)
گشتاور و قدرت غیر قابل کنترل به هیچ دردی نمیخوره نه پیست نه درگ فقط برا خود نمایی و دونات
فرید
۱ مهر ۱۴۰۰ظاهر الانش مثل گودزیلای ژاپنی است. اگه دستی به سر و گوشش بکشن و شبیه گودزیلای آمریکایی بشه واقعا جذابه
امیر
۱ مهر ۱۴۰۰والا من که نفهمیدم چی شد بالاخره جی تی آر r36 کی میاد.
ولی به شدت منتظر نسل جدید هستم.
Reza Waffen SS
۱ مهر ۱۴۰۰آبروی آسیا دست گودزیلاس حیفه نسلش ادامه پیدا نکنه
ممد ژانگولر
۱ مهر ۱۴۰۰نه ادامه پیدا میکنه 😉 به سبک خودت داش رضا
datsun
۱ مهر ۱۴۰۰نسخه خداحافظی باید مثل زد تیون نیسمو اسکای لاین باشه
Amir
۱ مهر ۱۴۰۰دقیقا
منم همچنین انتظاری داشتم